Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

am gasit unul dintre fire intrerupta chiar langa mufa care intra in Fuel Temp. Sensor A (G81) - vedeti poza atasata

e greu de lipit si izolat e chiar pe muchia mufei.

aveti ceva recomandare/idee cum sa rezolv?

 

multumesc,

daniel

 

IMG_8274.jpg

Log-WVWZZZ3CZCE127341-183610km-114089mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate pin din mufa, se înlocuiește si sertizeaza pe fir nou....sau cumperi fir de reparatie. Dupa care se realizează conexiunea, se foloseste tub termocontactibil, se izoleaza..si e ca nou 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dcpavelescu - schimba si releul terminal 30. Face probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat.

imi poti da te rog cateva detalii daca e posibil legat de cum dau de acest releu terminal 30.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

Salutare tuturor; am urmatoarea problema si nu stiu cum sa rezolv ;am facut diagnoza si imi da eroarea 18062 please check DTC memory P1654 35-10 intermitent si 00562 senzor oil temperature signal intermitent G266 .am incercat sa postez diagnoza dar nu stiu cum ;orice ajutor e apreciat ;Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza poze cu erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este cel de sub baia de ulei

Turbina - de curatat geometria variabila 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

multumesc ; dar la o cautare pe net vanzatorul de la piese auto a zis ca e cel de pe suport filtru de ulei ca sant 2 modele unu cu clips si unu cu papuc fir direct ;poate senzorul de sub baie nu se numeste senzor temperatura ulei ci altfel de nu apare pe net ;el mia cerut codul piesei dar nu l-am stiut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura ulei este impreuna cu cel de nivel si este montat pe baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu un Seat Leon 2008 care nu are senzor pe baie, de unde este preluata informatia temperatura ulei care apare in VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scan-WVGZZZ1TZBW092960-20200623-1401-363150km-225650mi.txtTouran 2011 FACELIFT 2.0 TDI CFHC

 

Povestea pe scurt e asa:

1 s-a dus turbo

2 s-a aprins spira

3 pana acasa (aproximativ 50 km mers in limp mode) s-a aprins check engine si DPF filter

4 demontat turbo si reconditionat la AVD turbo - intre timp am demontat si curatat si EGR (nu era foarte jalnic dar am zis fie)

5 demontat si spalat toata admisia gen furtune tubulaturi galerie corp clapeta( nu am demontat intercoolerul)

6 remontat totul la loc

7 nu scap de erorile astea neam...

intre timp(cam acum o ora) am rezolvat si pompa de la webasto.

niste sugestii? electrovalvele si releul cu pricina sunt ok (testate separat)

Multumesc anticipat!

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debimetrul este ok? Filtrul de aer ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, aysmen said:

In cazul meu un Seat Leon 2008 care nu are senzor pe baie, de unde este preluata informatia temperatura ulei care apare in VCDS?

de unde stii ca nu are senzor in baie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, F l o r i n said:

Debimetrul este ok? Filtrul de aer ok?

pe ala am dat si eu vina....acum am 2 cu acelasi cod...:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, UVeul said:

3 pana acasa (aproximativ 50 km mers in limp mode) s-a aprins check engine si DPF filter

Daca nivelul de ulei e scazut o sa-l gasesti in dpf, care trebuia verificat/curatat 

Verifica presiunea diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF ul este curat.

presiune de unde daca am eroare pe turbo?

dupa eroare, geometria variabila e inchisa deci turbo ioc...

ciudat este codul acela din cent elect pe releul de stropitoare ( asta mergea. nu mergeau brichetele si stergatorul pe spate pana cand am inlocuit siguranta arsa)

releul este bun ca l-am inversat cu cel de la pompa de combustibil.

eu banuiesc ori fire roase de vre-un soarec  (am avut precedent anul trecut cu cablurile de la ventilatoare si deja m-am apucat de cautat pe la motor), ori ceva calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala nu are legatura cu presiunea din turbo (la relanti are presiunea atmosferica)

Geometrie inchisa = presiune mare 

Mergi la cineva priceput inainte sa o strici mai rau 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sfatul tau pertinent nu as fi reusit sa repar masina care avea firul de alimentare spre cele trei elemente intrerupt... MULTUMESC!!!

Geometrie inchisa presiune IOC. ca nu are de unde sa traga palele.

Dar ce ma pricep eu....

 

Modificat de UVeul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca acest post poate fi considerat off-topic in aceasta sectiune dar vreau sa scriu pentru colegul @UVeul ca nu are dreptate aici.

8 hours ago, UVeul said:

Geometrie inchisa presiune IOC. ca nu are de unde sa traga palele.

Colegul @EEXCALADE are dreptate.Ca sa se inteleaga mai bine colegul @UVeul ar trebui sa citeasca aici:

La sfarsitul postului este o lucrare despre turbine .Acum nu stiu daca colegul @UVeul vroia sa spuna geometrie deschisa presiune IOC dar undeva exista o confuzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg care ma ajuta? Are siguranta sau e ars? Daca il invart cu mana nu opune rezistenta 

IMG_20200707_152012_copy_800x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-l 

Vezi cum este al tau ai putea sa il repari daca nu e capsat

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ms. O sa-l dau jos maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti sa il desfaci schimba carbunii curata ce este pe acolo greseaza...daca e capsulat nu te chinui ca nu rezolvi nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!