Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Fa un log BS 003 ,curata egr-ul si fa iar un log ,apoi compara-le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Ma confrunt cu urmatoarea problema ..de vreo 2 zile s-a aprins in bord martorul "check engine". Motorul functioneaza, as zice fara probleme. Porneste la sfert de cheie, se opreste fara sa se scuture.

Eroarea citita este urmatoarea:

"Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 F    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG  1614
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 83968 290 583366
                      VCID: 285F4DA79BF3120FCF-807C
1 Fault Found:

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1
               P2009 - 000 - Short to Ground - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 135332 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:07:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 2079 /min
                    Speed: 59.0 km/h
                    Load: 29.0 %
                    Load: 61.6 %
                    Lambda: 100.2 %
                    Mass Air / Rev.: 560.0 mg/str
                    Temperature: 77.4°C


Readiness: 1 1 0 0 0"

Am sters eroarea, insa continua sa apare la scanare.

De precizat ca anul trecut prin august am curatat supapa EGR si am inlocuit clapeta de admisie (nou nouta, cumparata cu factura dintr-un magazin cunoscut), si pana in prezent a functionat ireprosabil.

As aprecia ceva idei de la ce ar putea fi si eventuale solutii.

Multumesc tare mult!

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Clapeta...care dintre ele, ai schimbat-o? Aia din fata , de langa radiator....sau grupul de sus, deasupra chiulasei, sa zicem asa. Acesta e defecta acum, nu are legatura cu oprirea, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, F l o r i n said:

Clapeta...care dintre ele, ai schimbat-o? Aia din fata , de langa radiator....sau grupul de sus, deasupra chiulasei, sa zicem asa. Acesta e defecta acum, nu are legatura cu oprirea, etc

Am schimbat clapeta de langa radiator...aceea care intra furtunul ala gros apoi se monteaza valva EGR (codul clapetei din cate vad eu prin corespondenta cu frunizorul este VDO A2C59512935).

IMG_20190806_155601- copie.jpg

 

In masura in care conteaza, pe actuatorul acela situat pe galeria de admisie (deasupra chiulasei), am montat acum vreun 1 an jumate piesa aceea de metal de pe diesel geek...La vremea respectiva aveam urmatoarea eroare: "

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON"

Dupa montajul piesei respective a disparut eroarea si totul a fost ok.

Modificat de marioc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, acum s-a stricat motorasul acelei galerii. Eventual, poti verifica inainte, cablajul dintre acesta si ecu motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca tia sarit tija de la motorasul de la galerie 

Sau motorasul ars 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/19/2020 at 3:07 PM, iahimmihai said:

Vezi ca tia sarit tija de la motorasul de la galerie 

Sau motorasul ars 

Am verificat...nu este tija sarita, insa atunci cand pun sau iau contactul, bratul actuatorului pare ca nu se prea mai misca...Tot incerc pe la diverse service-uri si toti imi dau ca solutie inlocuirea intregii galerii de admisie, inclusiv actuator (adica ca in reprezentanta...unde halatul este scump)...As aprecia ceva recomandari pe Bucuresti, evident in privat, dar care sa o ia metodic spre cauza (ex. de natura electrica/mecanica), respectiv sa tina si cu portofelul clientului.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci este ars motorasul...  acum, ori cauti orice clapeta veche chiar si aia care ai schimbato anul trecut ( se potrivesc motorasele din interior  ) si inlocuiesti doar motorasul  ( trebuie sa te pricepi un pic )ori schimbi doar clapeta cu totul dar iti trebuie o adaptare dupa ...o galerie cu totul era vreo 16 mil parca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit, motorasul de pe lateralul galeriei inchide 4 clapete pe galerie la relanti si turatii mici pentru a crea niste vartejuri (swirl) in admisie care ajuta la o ardere mai buna si implicit niste emisii mai mici. La bmw am auzit ca sunt problematice acele clapete pentru ca in timp se rup, fiind de plastic si ajung in camera de ardere.

Zilele trecute am demontat admisia si clapeta de acceleratie la un 1.6tdi. Aceste clapete de pe admisie erau blocate pe deschis ( nu veam nici o eroare ) dupa ce am curatat clapetele si am montat inapoi, am realizat ca nici acum nu se misca motorasul ce le actiona. Am citit pe net ca la modelul meu de masina nici nu se mai folosesc acele clapete si ca sunt admisii fara motoras si in caz ca se monteaza una fara, pe mufa ramasa se se puna un dop.

Acum nu stiu daca e cazul si la tine, mare branza oricum nu fac... la bmw se anuleaza preventiv cu niste dopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Salutare dragi colegi,as avea nevoie de un sfat in legatura cu eroarea aparuta.ms

Sa fie egr defect?eroarea nu se sterge.

Masina merge ok

Screenshot_2020-05-21-16-35-47.png

Modificat de uratzelul_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu Egr..ci cu clapeta admisie de pe galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog ajutor cu erorile de mai jos, raman chiar daca le sterg.

Mi-au aprins simbolul de motor in bord, altfel nu scanam masina. 

Masina pe perioada de restrictie de circulatie a circulat destul de putin.

4 Faults Found                 

013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1 
               P3338 - 000 - Electrical Malfunction
                    Voltage: 12.69 V
                    Temperature: 46.8°C
                    

005441 - Fuel Pump Relay (J17) 
               P1541 - 000 - Open Circuit
             

012292 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359) 
               P3004 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
             

012294 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360) 
               P3006 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o sig arsa. Vezi in caseta sig compartiment motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Please indrumari, stiu ca ai acces la scheme, sau spune-mi unde sa ma uit in ELSA, ce sa urmaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta ce alimenteaza modulul bujiilor incandescente. Verifica cu o lampa masura...e mai simplu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Si trebuie inlocuita spido?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate cele 4 erori sunt de la aceeasi siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@uratzelul_flo

Cam da...nu ai ce repara la ea.

@Dolfin- cred ca da..nu am acum acces la diagrame acum...sa-ti spun exact. Dar e f posibil.Verifica sigurantele si vezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ma duc la masina.

Daca ajungi la scheme, masina din semnatura, 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SB15 de 5A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Poti sa-mi recomanzi o marca?eventual un cosd?motor 2.0 bkd.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La magazin piese auto dupa serie sasiu pot face ceva oferte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/20/2020 at 7:35 PM, CRiCU90 said:

Din ce am citit, motorasul de pe lateralul galeriei inchide 4 clapete pe galerie la relanti si turatii mici pentru a crea niste vartejuri (swirl) in admisie care ajuta la o ardere mai buna si implicit niste emisii mai mici. La bmw am auzit ca sunt problematice acele clapete pentru ca in timp se rup, fiind de plastic si ajung in camera de ardere.

Zilele trecute am demontat admisia si clapeta de acceleratie la un 1.6tdi. Aceste clapete de pe admisie erau blocate pe deschis ( nu veam nici o eroare ) dupa ce am curatat clapetele si am montat inapoi, am realizat ca nici acum nu se misca motorasul ce le actiona. Am citit pe net ca la modelul meu de masina nici nu se mai folosesc acele clapete si ca sunt admisii fara motoras si in caz ca se monteaza una fara, pe mufa ramasa se se puna un dop.

Acum nu stiu daca e cazul si la tine, mare branza oricum nu fac... la bmw se anuleaza preventiv cu niste dopuri.

 

 

Anuleaza si dpf-ul o sa fie terminat in scurt timp  ....

Ai spus singur ardere mai buna emisii mai mici

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido, @Al Bundy, va multumesc, a fost asa cum mi-ati spus, am inlocuit-o, functioneaza totul.

Siguranta aceasta se mai arde sau de fapt este o alta problema?

 

Am fost intrebat de un prieten cum de a mai functionat motorul cu aceasta siguranta arsa, pentru ca probabil nu mai functiona pompa de motorina din rezervor (interpretez corect eroarea - 005441 - Fuel Pump Relay (J17) P1541 - 000 - Open Circuit?).

Dupa ce am scos siguranta cred ca am inteles ce s-a intamplat, se pare ca totusi firele se atingeau in mod obisnuit si functiona pompa de motorina, pana astazi...

Prima eroare pe bujii este de la un kilometraj corespunzator perioadei 2-8 Ianuarie 2020, deci am mers asa ~5 luni.

Bine ca nu m-a lasat pe undeva...

 

Multumesc din nou.

5A.jpeg

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit destule masini care functionau bine merci fara pompa din rezervor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!