Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

pai eu zic sa apelezi la cineva care se pricepe.

Nu e suficient sa faci basic setting sau output test. trebuie sa stii sa si citesti niste valori .

 

De exemplu in blocurile de valori poti vedea ce clapeta nu face cursa cand actionezi comanda respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 4 blocuri de valori iar la fiecare din ele variaza valorile numai la ultimul bloc ramane neschimbata valoarea

in fine...nu prea ma pricep sper ca pe saptamana viitoare sa gasesc pe cineva care sa ma poata ajuta

Modificat de sharky87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea 4 sunt numai pe un canal, dar canale sunt multe acolo.

Si fiecare valoare semnifica ceva, o tensiune, o pozitie, o temperatura, etc

Si nu avem de unde sa stim la ce canal te referi tu. Scrie la fiecare ce semnale reprezinta, ce motorase, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am sa revin cu un post mai pe seara cu toate valorile

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu valorile din canalele de output test:

 

1.Actuating Motor for Temperature Flap: Left (v158)

 

//39.0 // 0.0 // 0.0 // 232.0 //

 

2.Actuating Motor for Temperature Flap: Right(v159)

 

//52.0 // 71.0 // 53.0 // 0.0 //

     cu variatii:

//52.0 // 53.0 // 53.0 // 0.0 //

 

3.Air recirculation Flap Positioning Motor (v113)

 

// 209.0 // 212.0 // 45.0 // 212.0 //

     cu variatii:

// 46.0 // 45.0 // 45.0 // 212.0 //

 

4.Air Flow Flap Positioning Motor (v71)

 

// 27.0 // 0.0 // 0.0 // 228.0 //

 

5.Defroster Flap positioning Motor (v107)

 

// 208.0 // 0.0 // 0.0 // 0.0 //

 

6.Positioning Motor for Central Flap (v70)

 

// 41.0 // 0.0 // 0.0 // 230.0 //

 

7.Motor for Blocking Flap, Defrost and Body Vents, Left (v200)

 

// 48.0 // 0.0 // 0.0 // 221.0 //

 

8.A/C Compressor Regulator Valve (N280)

 

// 0.500 A // N/A // N/A // N/A //

Current

 

9.Fresh Air Blower (v2)

 

// 8.30 V // N/A // N/A // N/A //

Voltage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ne ajuta asa. Trebuie sa urmaresti tu canalele respective, sa invarti de rotitele de reglaj si sa vezi daca valorile se modifica de la max la minim ptr fiecare servomotoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele mele s-au rezolvat la reprezentanta VW. O sa indic si preturile, poate vreodata cineva pe viitor o sa vrea sa-si faca o idee.

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

 

2 Faults Found:
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal
               P0471 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 148251 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.14
                    Time: 22:09:34

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 29.0 km/h
                    (no units): -30.60
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 8.53 g/s
                    Temperature: 222.0°C
                    Temperature: 6.3°C

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
               P2453 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 0.00
                    (no units): -10.20
                    Mass Flow: 5.69 g/s
                    Temperature: 156.0°C
                    Temperature: 5.4°C

 

Cost: 65 euro.
 

-------------------------------------------------------------------------------

 

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

 

Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.lbl
   Part No SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433
   Component:    IMMO         038 0347  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151

   Part No: 3C0 905 861 A
   Component:    ELV          021 0350
   3C0905861A     ELV          021 0350   

1 Fault Found:
02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 14
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

 

Cost: 90 euro.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles nush am sa ma mai documentez poate reusesc sa interpretez acele valori,multumesc oricum!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele mele s-au rezolvat la reprezentanta VW. O sa indic si preturile, poate vreodata cineva pe viitor o sa vrea sa-si faca o idee.

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

 

2 Faults Found:

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

               P0471 - 000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Mileage: 148251 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.02.14

                    Time: 22:09:34

             Freeze Frame:

                    RPM: 882 /min

                    Speed: 29.0 km/h

                    (no units): -30.60

                    (no units): -10.20

                    Mass Flow: 8.53 g/s

                    Temperature: 222.0°C

                    Temperature: 6.3°C

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

               P2453 - 000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    (no units): 0.00

                    (no units): -10.20

                    Mass Flow: 5.69 g/s

                    Temperature: 156.0°C

                    Temperature: 5.4°C

 

Cost: 65 euro.

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

 

Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.lbl

   Part No SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433

   Component:    IMMO         038 0347  

   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000

   Shop #: WSC 131071 1023 2097151

   Part No: 3C0 905 861 A

   Component:    ELV          021 0350

   3C0905861A     ELV          021 0350   

1 Fault Found:

02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor

            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100010

                    Fault Priority: 4

                    Fault Frequency: 5

                    Reset counter: 14

                    Mileage: 0 km

                    Time Indication: 0

 

Cost: 90 euro.

 

Mai interesant ar fi sa ne spui si ce ti-au facut de banii aia, "ca sa ne facem si noi o idee pe viitor" (ca sa te citez pe tine  :P ). Banuiesc ca de banii aia ti-au schimbat si senzorul G450 si ESCL-ul + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea logurilor de aici ?

 

poate ar fi fost mai bine sa postez aici de la inceput, desi problema mea are legatura cu subiectul de acolo, si anume Emission Workshop.

 

dar am schimbat debitmetrul de aer pt proba, si tot punea si inca pune dupa cateva zile dupa ce o sterg

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

ALH + chiptunning, nu a intrat in limp niciodata, merge bine.

 

sunt primele loguri care le-am facut dupa ce mi-am cumparat interfata VagCom 12.12 si as fi curios si daca observati ceva bizar.

 

 

ce am observat eu pe loguri, posibil sa interpretez gresit,

 

in logul 01 cu 001-010-011 ca revine mai greu turbina (prin comparatie cu exemplul de pe ross-tech) dupa boost-ul de la 1900,

 

nu stiu cum sa interpretez MAF si MAP in logul 02...

 

injectoarele par ca nu au abatere foarte mare.

 

 

Si daca v-ati mai intalnit cu situatia, am o oarecare problema cu labelul de pe ECU, care lipseste. si VCDS imi vede ECU ca fiind "038 906 012 XX"

Cred ca labelul a disparut la chiptunning, pt ca pe logul facut de voinea inainte de chip tuning m-am uitat acum si vad ca apare 038 906 012 HF.

In softul, ieftin :icon_confused: , cumparat de mine nu am labelul asta, am gasit un label cu numele 038 906 012 AGR si l-am redenumit ca sa imi afiseze ce inseamna valorile, fiind cel mai aproape de ALH pe care l-am gasit.

 

Credeti ca pot sa am probleme legat de schema care am facut-o cu label copy/paste ? VCDS vad ca merge ok, imi arata valori consistente cu interpretarea.

 

Poate i se face cuiva mila de mine sa imi dea un label pt motorul meu :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mai interesant ar fi sa ne spui si ce ti-au facut de banii aia, "ca sa ne facem si noi o idee pe viitor" (ca sa te citez pe tine  :P ). Banuiesc ca de banii aia ti-au schimbat si senzorul G450 si ESCL-ul + manopera.

 

 

Da, de banii astia au inlocuit senzorul G450 si motorasul respesctiv (locking motor), cu manopera inclusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC -- E posibil sa-mi interpreteze si mie cineva un log in mers? Nu am stiu exact unde sa-l postez pt ca la search nu indica niciun topic specific, iar la attach nu pot uploada excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba extensia .txt cu .lbl si pune fisierul in C:\Ross-Tech\VCDS\Labels

 

mersi frumos EEXCALADE,

 

dar fisierul acesta AGR il am si eu, si cum am zis, i-am dat copy paste si i-am schimbat numele ca sa bata cu labelul de pe ECU meu.

 

dar motorul meu este ALH, labelul ECU de pe motor este 038 906 012 HF., care dupa chiptunning mi-l vede cu XX in coada.

 

as vrea un label pt ALH, daca exista.

 

mersi frumos pt intentie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul g62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma duc sa`l command.recomandari de firma?

in legatura cu restu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Nu am mai facut nici o "scanare" si "test" la passatul meu, de mai bine de un an.

Azi am avut surprize neplacute. Am incercat sa identific problemele singur dar vreau sa va cer parerile voastre.

 

Sper sa nu fiu offtopic daca va cer o parere despre toate faults codes.

Nu prea am avut timp si nu am insistat sa vad daca au mai aparut dupa ce le-am sters.Dar cand am timp o sa mai fac o scanare si revin.Pana atunci astept infromati.

Merci de timpul accordat.

Log-PASSAT -WVWZZZ3BZ2P017166-271650km-168795mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam multe...

 

Address 01: Engine      

3 Faults Found:
18043 - Powertrain Data Bus
            P1635 - 35-10 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
            P0571 - 35-00 - Implausible Signal
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

1 - nu a comunicat cu modulul climatronicului - deocamdata nu ai nimic de facut, vezi daca eroarea revine des...

2. - switch-ul de frana - daca nu l-ai inlocuit, te asteapta...

3. - ai luat limp - geometria turbinei de curatat/inlocuit - asta ca e suspectul principal

 

------------------------------------
3 Faults Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
            35-00 - -
00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)
            30-00 - Open or Short to Plus
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent

 

1. nu ai freon in instalatie... sau s-a stricat senzorul de presiune - verifica prima varianta

2. G89 - verifica cablajul - inlocuot senzorul

3. servomotor cu probleme..... e clasic

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, azi am mai facut o auto scanare si nu a mai aparut numai    00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)
            30-00 - Open or Short to Plus

 

Nu stiu unde ii cablajul, pe senzor il vad si am mai avut si de mult probleme cu caldura in masina, si dupa ce am curatat calorifelul si schimbat climatronicul a aparut si eroarea cu senzorul asta G89.  Dupa ce am citit aici pe forum despre ce face si unde ii, i-am dat cu spry in gura si nu am mai avut o vreme probleme, cel putin asa credeam.

Azi am vazut in grupul lui ca indica -99.9 °C , oare sa fie gata de tot? il pot schimba eu singur?

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) asta nu a mai aparut dar probabil ca cand am dat eu torpedoul jos sa il fi atins, sau? Daca dau din nou il pot verifica ? Cum?

 

 

00853 - Loudspeaker(s); Rear
            36-00 - Open Circuit      Asta tot apare, si am observat ca boxa de "bass" nu mai merge dar tweeter-ul merge. Pe partea cealalta se aud toate, pe fata suna slab si daca dau tare barie.

Am cumparata 4 boxe OEM sa le schimb pe toate sau sa le las pe astea care inca mai merg cat de cat? trebuie facute ceva adaptari?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru V71, si pt toate servomecanismele, da un basic setting din vagcom. Eroarea 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent 
iti spune ca "nu stie in ce pozitie se afla" flapsurile, cauza e cursorul potentiometrului ce nu face contact cu suprafata de carbon depusa pe circuitul imprimat.

 

00853 - Loudspeaker(s); Rear - difuzoarele de bass din spate sunt intrerupte. Dupa cum spui ca "daca dai tare... baraie", defectul il gasesti intre borna difuzorului si membrana (chiar acolo de unde incepe bobinajul mobil), de cele mai multe ori se rupe acel fir flexibil (multifilar impletit). Cu ceva indemanare se poate repara, dar daca deja ai cumparat alte difuzoare... schimba-le (pe toate, sa fie "intr-un set"). Nu ai ce "adaptari" sa faci... :)

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Senty de informati, ce ii drept, ca nu prea le am cu vag com-ul, acum débutez. Am sa incerc si cum ai zis tu. Cu boxele am sa le schimb toate 4 cele de bass, sunt de pe un passat din 2004 deci mai noi. Nu stiu daca conteaza ca nu sunt date jos de pe Highline cum ii al meu.Nu cred ca difera calitatea suntelului sau nu.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza anul masinii, ci cat  si cum s-a ascultat la acele difuzoare.  Daca se utilizeaza difuzoarele in mod normal, nu ar avea motive sa se strice. Despre calitate... la fel, atata timp cat se respecta originalul, totul e in regula.

In "industria audio", de cele mai multe ori iesirile amplificatoarelor sunt gandite pe impedante de 4... 8 ohmi. Montarea difuzoarelor de 4 ohmi iti ofera o putere "la ureche" ceva mai mare, dar calitatea scade, in comparatie cu cele de 8 ohmi (cand vei avea o putere mai mica dar o fidelitate mai mare a sunetului). In fine, domeniul e vast si nu e locul aici.

 

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare


 


Masina imi functioneaza bine doar ca imi da aceste erori.Este prima scanare dupa cateva luni,inainte nu imi apareau aceste erori.


Le-am sters dar imi apar din nou.am deconectat si bornele de la baterie.Ce trebuie sa mai fac?Multumesc!


 Imi da urmatoarele erori:


 


17633 - FUEL Injector for Cylinder 1(N30)


            P1225 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent


17635 - FUEL Injector for Cylinder 3 (N32)


            P1227 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent


17636 - FUEL Injector for Cylinder 4 (N33)


            P1228 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent


17634 - FUEL Injector for Cylinder 2 (N31)


            P1226 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent


17833 - EVAP Purge Valve (N80)


            P1425 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent


17525 - Oxigen (Lambda) Sensor Heating Circuit:B1 S2


            P1117 - 35-10 -Short to Ground – Intermittent


18010 – Power Supply Terminal 30


            P1602- 35-10 – Voltage too Low - Intermitent


 


multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!