Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

E adevarat ca RCD-ul are multe functii dar totusi e pacat ca inlocuiesti MFD-ul original cu ceva care in fond e o chinezarie. Nu mai bine puneai o magazie digitala?

Link către comentariu

Iti inteleg pe deplin punctul de vedere - insa - Am maxidot fara inele cromate, immo2. Nu stie sa faca nimic in plus fata de minidot, si e si urat. Daca navigatia functiona, si dadea indicatii pe el, sau aveau vreun carkit care sa afiseze pe el ceva, sau daca stia sa arate idtag - merita, asa este cvasiinutil.

Pasul 2 va fi un minidot immo 2 sau 3 de edition (cromat). Intotdeauna am zis ca arata mult mai fain, atat ziua cat si noaptea ceasurile de edition fie si fara afisaj, decat maxidot clasice.

 

@Andrei_72 - chinezaria este oem-ish - arata excelent in bord, se aude foarte bine, si are nativ toate functiile pe care ti le da "chinuit" un MFD sau Gamma + interfata, si ceva in plus. Este o "actualizare" functionala a interiorului

 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

hihi. 

partea mai naspa ca peste vreo 3 saptamani o sa ma ocup de swap. Rabdare pana atunci cu explicatiile, ce si cum si unde, si cum pastram km, si ce facem cu cele vechi ;)

20180220_111736_resized.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Bafta la modificat,hai ca la tine nu o sa fie multa interventie harware :)

 

Link către comentariu

Nu o sa ii pun - ziceau niste colegi, si le dau dreptate, ca genul asta de masina e de tinut cat mai oem posibil, si asta a fost si intentia mea, de la inceput.

@cxr2test  cred ca banuiesti gandirea mea, vazand modelul de ceasuri pe care le-am luat ;)

Link către comentariu

Asta cu pastratul OEM era si parerea mea. Am zis doar asa, in ideea ca s-ar asorta cu RCN-ul.:))

 

Link către comentariu

RCN-ul are sa stii un look foarte oem si period corect. Butoanele au acelas rosu, si intensitate, "fonturile" merg cu cele de la mini/maxi dot - singura chestie e ca ecranul este negru cu litere alburii.

Initial eram chitit sa ii intorc filtrul si sa ii pun leduri albastre - ca la climatronic si gamma, insa mi-am adus aminte ce deranjant mi se parea ecranul de la RCD300 pe Golf 5... Prea strident, asa ca mai bine ramane asa.Cu RCN-ul stau ca nu mai gasesc la pret ok deocamdata si de pe la chinezi direct nu-s in stare sa-mi iau, si nici nu am gasit pe nimeni sa-si faca mila de mine sa intermedieze tot, nici contra unor beri :(

 

Link către comentariu

Hai sa nu fim mai catolici ca Papa... :)) 

Daca nu ar costa cat costa...la orice ora as face modificarea aia de display...imi pare super fitza :) 

Ce e cu ceasurile...ce le faci? nu faci swap doar de carcasa/folie? sunt alt immo?

Link către comentariu

Laurentiu, sa stii ca nu e de bani. La cat e impozitul si la cat consuma vr6-le, nu e asa bai mare acel maxidot color. Insa nu se potriveste cu masina, nu e din aceeasi poveste, si nu e pe linia pe care vreau eu sa merg. Am avut weekendul asta vreme sa ma urc in cateva skode noi, unele cu ecranele color, in genul aceluia, si ma gandeam daca mi-as dori in mod special asta pe o masina. Si raspunsul n-a fost afirmativ. Scaunele din RS insa mi-au placut mult :)

Despre swapul de folie - ai inteles ideea - fix asta fac deocamdata, ar trebui sa marga "fix-pe-fix" :)  daca nu imi iese alinierea acelor sa stii ca te sun :)

Linia pe care incerc sa merg este - top specs pentru perioada respectiva - dotari doar contemporane modelului, insa care sa imi si placa (ca, de exemplu, volanul cu comenzi, oricat ar fi de pretuit de multi, nu imi place "la mana"). Asa, imi plac mult Hydrele lui Flavius, insa prefer sa pastrez Long Beach-urile cu care a venit masina (si alea-s faine, nu zic nu)  Doar update-ul cu RCN-ul o sa il fac - este in zona gri a OE-urilor.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Nu ma suna ca sunt praf la capitolu asta:))

Le-am demontat pe ale mele de am refacut lipiturile si nu am reusit neam sa potrivesc turometru si temperatura:(

Si am incercat de cateva ori... :))

Link către comentariu

E asa greu? Am umblat in ceasuri de Hyundai si Daewoo - si daca imi marcam pozitia de demontare si o respectam la remontare era totul ok. La Golf e mai greu?

Las' ca tot te sun sa inteleg ce sa NU fac :D

Link către comentariu

nu merge sa potrivesti acele la final cu vagcom? e ceva care ti le ridica/coboara la pozitie fixa si marchezi unde e acul si unde ar trebui sa fie.

Link către comentariu

Ai la instrument clusters in vagcom optiune de aliniere,eu initial le reglam manual,ca si aici: min 2:20

Spoiler

 

Stiu ca le-am luat eu alea dp craiova inaintea ta atunci si stiam ca vrei sa faci modificarea dar nu am mai vazut sa fi postat nimic despre ceasuri.

Un display color nu zic ca arata rau,de pret ma abtin dar personal e ca si masinilea astea de taxi (LOGAN) adica old tech dar blindat de tablete,in parasolar,in cotiera,subscaun,etc :) 

Iese in evidenta si nu da anul masinii cu acea maiestrie :D

Daca ai face un retrofit la interior atunci da,generatia de mk4 o faci cu usurinta sa para din 2010+ la interior daca ai bugetul necesar (hint:)

Spoiler

tumblr_lxyzp8ulAS1qep75ho1_1280.jpg

 

 

Link către comentariu

Da..se da output test...si tre sa fie la 3000/100km/h bla bla bla...diferenta e de 100rpm...nu am avut timp prea mult...

Cat despre cealalta problema... :)) 1000 ron nu e o suma mare...dar daca te gandesti la valoarea lor...practic le triplezi valoarea..ceea ce nu mai e ok...:))

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pentru informatii.

@Laurentiu_LWR intr-adevar e cam chinu' naibii sa asezi acele alea, chiar cu vcds-ul. In ciuda a cum stau "la rece" cu output test turometrul e la 3000, vitezometrul fix pe 100, apa la 90, benzina e un pic mai jos de jumate (dar mi-e prea lene sa mai desfac o data) :)

Am avut si o chestie tampita - nu mi se conecta vcds-ul neam... si luand la rand toate chestiile pe care le-am facut de cand am facut ultima diagnoza, am suspectat gamma pe care il am acum provizoriu. Scos k-line-ul de pe gamma, gata merge tot. Foarte ciudat, avand in vedere ca pe Bora nu aveam problema asta (sau, stau eu sa ma gandesc, n-am facut diagnoza de un an jumate si mai mult, de cand am gamma asta?)

Oricum rezolvat, acum arata cum trebuie ceasurile

@cxr2test nu stiu ce sa zic, culoarea aia din interior ma lasa rece. Scaunele sunt faine insa

IMG_20180225_121800.jpg

IMG_20180225_121809.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

La 750-1.000 de euro bucata sh cred si eu ca sunt faine :)) Exyeriorul il lasi asa sau te tenteaza un R-Line?

113AC69C-FCB9-4C42-821A-0A8644A0E3CA.jpeg.d3fec365cadd5ae90019579acc3f293f.jpeg

Link către comentariu

Am cochetat cu un kit complet de R32 - inclusiv bara spate si evacuare, insa masina nu e R32, si nu vreau sa para altceva decat este

Diferentele pe care le are acum (stock) fata de Golfurile normale sunt suficiente pentru cunoscatori, zic eu.

Link către comentariu

Kit-ul de R-Line e alcatuit din bara fata si praguri de R32 si bara spate de R-Line, care arata mai bine dpmdv ;) 

CD00CAD8-ECC2-4903-94D6-97308AD404CB.jpeg.c0f1d12ef49c7c91606e1def77e6c80a.jpeg

E cam ce trebuie pe modelul asta

Link către comentariu

kitul asta a existat vreodata oem? ca nu pare din aceeasi poveste.

nu imi place f mult - e intr-un limbaj de design ulterior golfului 4. 

asa puteam si pe ceasuri sa imi pun un colant mic cu r32 cum este respectivul model, insa singura "aroganta" sunt butucii acelor argintii chestie care apare doar la r32 si m-am gandit ceva daca sa o las asa sau nu.

Link către comentariu
Adrian Marius88

Arată foarte bine noul cluster! Este altceva faţă de cel clasic, nu este atât de comun şi arată într-un mare fel noaptea, parcă ar fi compus din cristale. 

Link către comentariu
1 hour ago, mad_kat said:

kitul asta a existat vreodata oem? ca nu pare din aceeasi poveste.

nu imi place f mult - e intr-un limbaj de design ulterior golfului 4. 

asa puteam si pe ceasuri sa imi pun un colant mic cu r32 cum este respectivul model, insa singura "aroganta" sunt butucii acelor argintii chestie care apare doar la r32 si m-am gandit ceva daca sa o las asa sau nu.

Nu e existat nicidata asa ceva oem. Nu exista Golf 4 Rline. Parerea mea ramane aceeasi, acest Golf cu cat este mai original cu atat este mai valoros. 

Link către comentariu

Bara spate rline a existat oem. Am fost si eu interesat o perioada de asa ceva, aveam si codul piesei notat. A existat dosr cu evacuare pe stanga. Oem nu a fost cu evacuare dubla. 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu

A existat OEM pentru ca am vrut eu sa incerc sa fac un 2 in 1 pe bara spate de la Toledo (acum multi ani).

A existat OEM fara gaura pentru evacuare, cu gaura pentru o singura teava

U-5999I-OTEuMS4yMDIuODM=T-1234524131.jpg

sau gaura pentru 2 tevi:

203604886-w988-h741.jpg

Si daca tot e o masina cu modificari de bun gust si o linie foarte curata si oem, ma gandeam ca kit-ul asta ar scoate-o in evidenta, asa cum ar merita, mai mult decat cel original care da, e doar pentru cunoscatori dar sunt foarte putini ramasi :) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!