Jump to content
Maximus27

Consum ulei Golf VII 1.6 TDI

Recommended Posts

andrei_221

ok, cum spui tu, atunci inseamna ca motorina de la regenerare mai dilueaza uleiul si ii pastreaza nivelul. Nimic ingrijorator...  Dar ulei se consuma, punct.

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maximus27

Dupa schimb/revizie, am facut 13.000 de km si mi-a consumat cca 550 de ml de ulei. Deci se pare ca acel consum initial a fost mai mare pt ca motorul era nou. Daca o sa-mi consume 1 l de ulei la 20.000 de km, eu sunt f ok pe partea asta. Nu ma deranjeaza deloc avand in vedere ca fac schimbul la 30.000.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian79IS

What? In Romania schimbi uleiul la 30000 km?

 

NU mai da QUOTE la postul anterior!

La urmatorul vei fi sanctionat conform regulamentului.

Multumesc anticipat pentru intelegere.

 

Marian

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maximus27

Momentan in Belgia, dar si in Romania tot la 30.000. Atata merge uleiul respectiv, cu adaugirile de rigoare, despre care am vorbit in topicul asta. Ulei Long Life, deci da. De ce te miri?

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian79IS

Te risti in Romania sa il schimbi la 30000. Conditiile de uzura sunt mai ridicate. Sunt n opinii argumentate despre acest aspect. Eu zic sa-l dai jos la 15000 maxim.

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

In 30k. mai completezi cu 3l. nu faci nici o smecherie, decat sa uzezi prematur motorul, nu e ulei pe piata care sa mai fie bun dupa max. 15k.

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maximus27

Conform consumului actual de ulei, ar iesi 1.5 l la o revizie. Nu stiu cum ati calculat 3 litri.

@Andrei: cum pot sa invat pe propria piele/motor? Motorul/masina e in garantie. De ce m-as apuca sa fac revizii la 15000 cand mi se spune clar ca reviziile trebuie facute la 30.000? Chiar nu inteleg rationamentul. Ar trebui sa utilizez practica anilor 80 in ceea ce priveste intretinerea unei masini chiar daca au trecut 30 de ani de atunci? Daca in cartea de folosire a masinii scrie revizii la 30.000, de ce le-as face eu mai des? Aveti si alte motive reale decat povesti cu pesti?

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Cu cat uleiul e mai uzat cu atat se arde mai repede, calculul tau e gresit, te rog sa ne spui corect cat ulei ai sa completezi pana la 30k. si ai sa ne dai dreptate, chiar crezi ca toti suntem idioti de iti recomandam sa faci revizia la 15k. Nu compara produsele din reprezentantele germane, combustibili si conditiile de exploatare si trafic cu ce se gasesc la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

pe scurt : cine intentioneaza sa pastreze masina mult dupa iesirea din garantie, schimba uleiul la 10-15.000 km. Cine nu o tine mai mult de 4-5 ani, nu risca nimic daca face reviziile la 30.000 km

Si colegul Calin are dreptate, dupa ce va trece de 15.000 km, uleiul se va uza si se va consuma mai rapid ca pana atunci. 

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
noobsound
1 hour ago, Maximus27 said:

Conform consumului actual de ulei, ar iesi 1.5 l la o revizie. Nu stiu cum ati calculat 3 litri.

@Andrei: cum pot sa invat pe propria piele/motor? Motorul/masina e in garantie. De ce m-as apuca sa fac revizii la 15000 cand mi se spune clar ca reviziile trebuie facute la 30.000? Chiar nu inteleg rationamentul. Ar trebui sa utilizez practica anilor 80 in ceea ce priveste intretinerea unei masini chiar daca au trecut 30 de ani de atunci? Daca in cartea de folosire a masinii scrie revizii la 30.000, de ce le-as face eu mai des? Aveti si alte motive reale decat povesti cu pesti?

In anii 80  VW avea un 1.6D sau TD care mergea cu un ulei mineral  fara probleme 500 000km( nu mai vorbesc de alta marci mai experimentate in dieseluri)  In anii 80 aveai o motorina care lubrefia pe unde ajungea. In anii 80 nu aveai un EGR care sa iti bage gaze de esapament inapoi in motor. In anii 80 aveai un ulei care avea ca prim scop lubrefierea motorului si aditivi erau pusi pentru asta nu pentru a proteja un Filtru de Particule.

In orice configurator al oricarui ulei ti se da un interval de MAX! 30 000.

Da un search pe Youtube sa vezi nenumarate motoare cu intervale extinse desfacute si ai sa vezi ce smoala au in ele.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForceTurbo

Voi, cei care postati pe acest topic, cititi si titlul?

Va rog sa respectati subiectul sau... sa va abtineti !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_
Posted (edited)

Salut tuturor!

Bolnava 1.6tdi cayc Touran 2015 470.000km

A fost adusa din Germania de mine.Primul schimb de ulei facut la sosire in Ro cu un consum nesesizabil pe joja,fara gram completat in 15.000km.Dupa al doilea schimb si aprox. 6000km nivelul e aproape de minim pe joja.Suspectez supapele,dar va rog sa mi dati si voi pareri.

Consumul de ulei a aparut dupa ce tata a reusit sa fiarba motorul.Termostatul ramasese blocat inchis si a mers pana i'a dat alarma in bord(el zice ca i a aparut alarma de ulei si apa era pe rosu).

Edited by Emy_

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Nu cred ca are treaba, diferenta intre min. si max  e de 600ml, poate la schimb nu au pus tot uleiul 4,5l , urmaresti dupa completare cum se prezinta consumul, totusi are 470k. ceva uzura are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy_

Ms mult.Urmaresc joja sa fiu convins.

Si ai dreptate,au pus 4L de ulei.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri