Jump to content

Problema CV DSG 6/Volant


TheKing
 Share

Postare recomandată

Va salut. Detin un passat B6 de vreo 3 ani si sunt foarte multumit de el, 2.0 TDI 140CP DSG 6 Confortline. Am si eu o problema: Am schimbat de aprox. 6 luni uleiul la cutie iar acuma de circa 2 luni, cand motorul e rece, in momentul in care dau sa ma opresc pe loc se aude un zgomot din cutie ca si cum ar carai foarte scurt si doar cand e rece. Mai mentionez ca in decembrie cand erau gradele cu minus imi batea volant foarte tare https://www.youtube.com/watch?v=vS5XN4oDRPA

Acuma decand vremea s-a incalzit nu mai am probleme cu bataia dar am problme asta cu caraitul asta scurt. Credeti ca ar putea fi volant-ul responsabil sau cutie are probleme sau sa fie insuficient ulei in cutie? Habar nu am. In mers la cald nu am absolut nicio problema. Eu ma rog sa fie 'volant' deoarece scap mult mai ieftin decat cu cutia ...

 

Va multumesc anticipat si va urez o zi cat mai usoara.

 

LE: Tind sa cred ca acel carait se aude in momentul in care se trece de la discurile de ambreiaj pe modulul de stationare cu presiune de ulei (sper ca m-am exprimat corect ) deocarece am si o oarecare oscilatie scurta la RPM

Modificat de TheKing
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se aude, e volantul. Ti-a zis si rusul in comentariul lasat la clip: la cald nu mai face, sau daca apesi ambreiajul, iar dispare zgomotul.

Parerea mea e sa schimbi volantul, ca sa nu ai vreo surpriza sa se rupa un arc de la volant si sa intre prin cutie, la mine nu se auzea asa tare dar l-am schimbat. Ulterior, cand am scos volantul vechi din cutie, m-am uitat mai atent la el si am gasit o lamela rupta.  Cat despre caraitul ala, nu stiu. Poate sa dispara dupa schimbarea volantului, poate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...


 

Va salut .Am postat si in topicul Jurnal Dsg6 de cateva zile dar nu am primit vreun raspuns:
Acuma 2 saptamani am schimbat CAN ul C cu unul R si la scanare am vazut ca am eroare pe Auto Trans: 18232/P1824-000-Open or short to ground;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18232/P1824
Am incercat sa o sterg dar reaparea.
Am pus si codat Can ul nou fara probleme.Am rescanat si mi a dat aceeasi eroare,nici o alta in plus.
Pana acuma 4 zile a functionat totul ok,normal;am facut un drum fara opriri de 40km,am oprit masina vreo 20 min si la repunerea contactului mi a aparut in bord PRNDS palpaind si Parking Brake fault.
Cutia nu mergea numai in D in treapta a 1 a sau in N;butonul si motorasele functionau.Pana am pus testerul am crezut ca e vreun motoras sau butonul de deblocare.Pe tester mi a dat:
Pe cutie 18154/P1746-000- transmission solenoid power relay electrical malfunction ; eroare pe care nu m gasit o pe ross tech;o puteam sterge din tester si nu mai clipeau literele dar cutia tot nu mergea
Si eroare pe parking brake 01315-Transmission Control Module 013-Check DTC Memory Mil ON ; care nu se stergea.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01315
Am fost pe la 2 service uri atunci, care m au trimis la reprezentanta sa fac update de soft la cutie...Nu am mai ajuns pentru ca am verificat toate sigurantele de langa baterie,nu era nici una arsa,dar cred ca nu toate fac contact bun,si dupa aceea cand am pus contactul nu mai aveam nici o eroare.Am pus testerul si aveam doar eroarea cu valva 3.
Am facut iar 40km acasa,totul normal,am oprit motorul,repus contact si din nou cele 2 erori.Am scos iara sigurantele,reincercat,nimic.Dupa 2 zile am repus contactul si nu mai aveam erorile,tinut 20 min pornita,oprit,repus iara erorile.
Acuma va intreb au toate 3 legatura?Din ce am citit power relay si modulul de control ar putea avea problema comuna firul de masa.Masina o am de 7 luni,are 500k km,fostul proprietar zice ca a schimbat uleiul dar ...nu stiu.Cu ce ar trebui sa incep?
Am vorbit la un service ce se ocupa de reconditionarea cutiilor automate si au zis ca ar fi de fapt de la calculatorul cutiei ,care nu mai comunica cu valva 3 .Se pare ca,daca umblu pe la sigurantele de langa baterie,cutia iese din avarie si pot face un drum cu ea.



 



 

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut din nou. Am comdandat volant-ul, l-am primit insa am primit doar volant-ul fara vreo alta piese pe langa ... Nu stiu, habar nu am de aceea intreb, ar mai trebui comandat ceva, un suruv o bucsa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nita valentin

salut am achiziționat de curant un b6 motor2.0 140 dgs si am o problema când accelerez se simte o trepidatie,o vibratie la masina,imi puteti spune de la ce este,aaaa in modul d si r pe loc vibreaze un pic pe loc,in n sau p nu se simte nimic,imi puteti spune ce are?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cat a costat volantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu cutia de viteze (DSG) la un Passat B6 2010, 2.0 TDI 140CP, CBAB, si am decis sa postez aici in loc sa creez alt topic/post. 

Problema se manifesta prin faptul ca masina se tureaza in gol, in treapta 2, la plecarea de pe loc, ca si cum ar fi ambreiajul calcat la podea (daca ar fi o cutie manuala). Cand turatia este suficienta sa treaca in treapta 3, trece si apoi schimba inapoi in 2. Dupa ce patesc asta, motorul scoate un zgomot pe care l-am inregistrat (o sa pun un link catre youtube). De asemenea, nu cu mult inainte ca problema sa se manifeste am observat un zgomot ciudat atunci cand sunt in coloana si accelerez/franez incet, un fel de rontait, ca si cum motorul ar avea un "joc" si s-ar smuci. 

Problema apare intermitent, uneori pot merge cu masina, alteori nu, de aceea am si renuntat sa o mai conduc pana nu aflu mai multe. Masina a venit din Franta, o am de 1.5 ani si i-am schimbat uleiul cutiei de viteze si filtrul la putin timp dupa ce am cumparat-o. 

Va multumesc!

Modificat de Adrian O.
clarificare exprimare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

367€ am platit dar aici in germania ... il gasesti si mai ieftin daca cauti bine. L-am luat de pe eBay

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

lasa userul de ebay pe forum, te rog... este din EU?

ce marca ai luat?

Modificat de floraur1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare nu stiu daca postez unde trebuie am o problema.

Sunt noul proprietare al unui Passat b6 2.0 170 cai DSG iar la plecarea de pe loc imi "smuceste" din treapata 1-2,2-3 la fel face si cand franez  ce ar putea fii am fost la un service bun din drobeta turnu severin si au spus ca sar putea sa fie uleiul neschimbat de mult timp  sau sa fie prea putin in ea daca o accelerez putin la plecarea de pe loc nu "smuceste" tot timpul ce ar putea fii va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As vrea sa schimb si eu  volant

Am găsit piesa originală cu codul de piesa dar alta terminatie.

03L105266 E

   pe comanda imi da 03L105266 DE 

Există vreo diferență.???As putea sa il folosesc pt Passat b62.0 cr bluetdi  Dsg 143  cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, 

Sper ca postez la topicul potrivit.

Am un Passat CR 2008 2.0 TDI 140 CP CBAB cutie Dsg. Săptămâna aceasta am schimbat axul problematic la pompa de ulei, dar la o zi dupa ce am luat mașina din service la cald am început sa aud un sunet metalic în partea dreapta a mașinii. Am revenit la service, mecanicul a spus ca sunetul provine de la distanțier ul dintre cutie și motor. L-a mișcat puțin și nu s-a mai auzit. Din păcate după 1 zi a revenit sunetul. Întrebarea mea ar fi pot sa circul cu mașina asa? Pot apărea probleme mai mari? Săptămâna viitoare voi merge sa se uite mai atent sau sa fixeze mai bine distanțierul. 

Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce distantier dintre cutie si motor ?

Daca la pompa ai pus tot ax de 77mm ...nu ai facut nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, distanțierul dintre cutie și motor. (vezi poza atașată) 

Nu, am pus alt ax la pompa, pe un capăt hexagonal de 10mm dacă nu ma înșel. 

8133760_distantier-cutie-de-viteze-dsg-volkswagen-passat-b6-20-bm_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am luat un passat cc dsg cbab 2009 si am eroare din poza , si nu intra in masarier la.caraie ceva si senzorii de parcare palpaie 20190816_085018.thumb.jpg.812bd8c6d0daf19a9147401d779435cf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi ambreiaj uzat. Daca e asa risti sa strici si mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Am o eroare pe cutie dsg . Ma poate ajuta cineva ? Multumesc

68412522_634955330358454_2881472217193906176_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On Monday, June 17, 2019 at 11:08, Dacians a scris:

Da, distanțierul dintre cutie și motor. (vezi poza atașată) 

Nu, am pus alt ax la pompa, pe un capăt hexagonal de 10mm dacă nu ma înșel. 

8133760_distantier-cutie-de-viteze-dsg-volkswagen-passat-b6-20-bm_2.jpg

Salutare vreau sa te intreb ai rezolvat problema clatanituli care a aparut dupa ce ai schimbat axul de la pompa. 

Eu am acelas zgomot nu clac cind se muta din 3-2 treapta , vreau sa zic ca acest clac a aparut egzact dupa ce am schimbat axul .

Nu prea inteleg dece mecanicul tau a zis ca e devina distantierul, 

Intrebarea mea e ce a facut mecanicul si a disparut acel clac ce anume a miscat, chiar si pe putin timp dupa cum am inteles.

Vreau sa stiu daca ai mai rezolvat problema sicum?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

     Salutare. Sunt nou inregistrat pe acest forum cu toate ca il urmaresc de multi ani.  Sunt posesorul unui Passat b6 DSG 6, cu cod motor BMR 170 cp. Masina este din 2008 si in familia noastra este din 2011.  Acum are 326000 km si am cumparat-o la 102000. In tot acest timp nu am avut probleme cu ea. Masina chiar este fiabila. Revizii facute la 9-10.000, distributia , axul la pompa de ulei si uleiul in cutie la max. 50.000 km. In afara de suportii de la cv, nu am schimbat nimic din ceea ce tine de cutie, volant, ambreiaj.

     Insa,  in ultima vreme, cutia de viteze (DSG 6) mi-a facut de doua ori aceeasi figura:  pornesc masina, din P mut selectorul in D si.... nimic. Se tureaza in gol. Nu pleaca de pe loc. La fel face si in R si S si in modul manual. In modul manual clipesc vitezele.  Daca opresc motorul si il repornesc imediat, isi revine si functioneaza normal. Mentionez ca de fiecare data mi s-a intamplat atunci cand am lasat masina cu avariile pornite. Nu cred ca are vreo legatura. In rest, cutia functioneza perfect. Nu smuceste, nu trepideaza, schimba cum trebuie etc...

   Am testat cu vreo 3 VCDS-uri si nu da nicio eroare pe DSG. A mai intampinat cineva aceasta problema? Daca da, cum a rezolvat-o?

   Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/16/2019 at 4:58 PM, EEXCALADE said:

Ce distantier dintre cutie si motor ?

Daca la pompa ai pus tot ax de 77mm ...nu ai facut nimic

Eu la masina tot de 77 mm am pus, cand l-am schimbat pe cel vechi ( care avea tot 77 mm), uzura era minima desi masina avea 280.000km.Ca si o observatie cel vechi avea gaura pe mijloc cel nou este plin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!Eu am passat b6 dsg cbbb 2009,ax 77 mm,acum cateva luni am trimis pompa de ulei la reconditionat la Tg Mures,rectificat ax balansier prin electroeroziune,ax nou facut in doua trepte,8mm/6.1mm,cu garantie 5 ani fara limita de km.Am fost foarte inspirat sa fac aceasta operatiune,axul vechi fiind foarte uzat(254 000 km,ax original).Sper ca am luat o decizie inteleapta si ca nu o sa am vreodata probleme cu modificarea facuta.Acum on-topic,am inlocuit volantul motorului de ceva timp,iar la montarea cutiei mecanicii au indoit putin acel distantier (tabla) dintre motor si cutie.Scapasem de bataia volantului uzat si am plecat din service cu un zgomot foarte deranjant dat de volantul nou care freca de tabla aia idioata.S a rezolvat cand am dat baia de ulei jos pentru reconditionarea pompei de ulei,se vedea foarte bine unde tabla era un pic stramba si freca de volant.Am indreptat aia cu o surubelnita si am scapat de zgomotul ala.Pe volant se cunosteau mici urme de frecare,dar am mers f putin cu tabla aia indoita,max 100 km.

 

 

 

Modificat de Manuel N.
Partial esti offtopic! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca un screen-shot unde se vede zona volantului unde a frecat de tabla aia..

IMG-20200521-WA0028.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am un passat b6 2.0 tdi dsg. De cateva zile am o vibratie ciudata si nu stiu daca e de la cutie sau nu. Nu se aude nicio bataie, este doar o vibratie a motorului in relanti. Nu conteaza in ce mod e cutia(prnds). Daca o accelerez putin dispare. Am suspectat injectoare/ciuloasa. Am scos injectoarele pareau in regula, am schimbat toate garniturile. Pe un singur injector se vedea o urma mica de uzura, dar nesemnificativa, chiar cat era luata jos vopseaua. Garniturile de la injectorul respectiv erau coapte. 
Mai mentionez si ca la plecare de pe loc, daca e putin mai tare, adica daca dau sa ies mai repede dintr-o intersectie de exemplu simt un tremurat pana schimba in viteza 2, dupa nu se simte nimic. Cateodata, nu mereu, se mai aude un clang asa parca metalic cand pun frana mai tare si schimba din 3 in 2. 
 

sa fie de la cutie? De la volant?

0A09734A-A6C8-4F77-8BA7-0B3BE9ED49BD.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca sa nu mai deschid inca un thread, postez aici.

Am pățit de cateva ori in ultima vreme, la manevre de întoarcere, parcare, etc cutia pusa pe P sau D, se simt 3 tentative de a cupla (trosniturile specifice, usor accentuate) si probabil dupa a 3a tentativa nereușită indicatorul P sau D incepe sa clipească in bord, fara martorul de cheie. Masina isi revine si schimba normal dupa oprire si repornire. Uleiul cutiei si filtrul au fost schimbate acum 25.000 km. Pe VCDS nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronic probabil....Am patit si eu sa nu pot iesi dintr-o parcare cu spatele, ca vroia doar in fata.  Apoi , dupa ceva timp , in mers, ramanea blocata doar in a 1 si dispareau din bord iconitele cu treapta.....apoit..alt mecatronic si s-a rezolvat :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!