Jump to content

misfire golf IV benzina 2.0 AZJ 85kw


Recommended Posts

Buna ziua.

De fiecare data cand afara ploua sau e umezeala se aprinde martorul in bord intermitent, iar masina merge in suturi ca si cum ar functiona in trei pistoane. S-a intamplat chiar si in concediul de vara cand erau diferente mari de temperatura de la zi la noapte si se producea condens.

Mereu fac o scanare cu VAGcom si eroarea e aceeasi: misfire cilindrul 2 sau 3 sau random. Sterg eroare si totul e OK.

Am verificat sa nu patrunda umezeala la ECU, bujiile si fisele sunt schimbate de curand.

Care ar fi explicatia ca totul se intampla numai cand e umezeala afara?

 

Edited by danike
Link to post
Share on other sites

ar putea fi o fisura la bobina,avand in vedere ca apare eroare pe pistonul 2 si 3.

Link to post
Share on other sites

Acum cativa ani am gasit si eu bobina de inductie fisurata. Acolo sunt mii de Volti, orice fisura poate face ca sa se piarda tensiunea la masa.(sare scanteia, se poate chiar vedea in intuneric total).  Am pus oja de unghii in fisura si s-a rezolvat.

Edited by Ebi
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Motorul meu de 2 litri nu e cu bobine de inductie, e cu fise, pe care le-am schimbat (Beru) impreuna cu bujiile.

Link to post
Share on other sites

Si fisele alea la un capat nu sunt infipte in bujii, iar la celalalt capat infipte in bobina de inductie? Si bobina aia de inductie mare nu poate fi fisurata/defecta? Nu ai 4 bobine mici, ai una mare sau mai exect alea 4 mici sunt intr-o carcasa mare.

Link to post
Share on other sites
On 31.03.2016 at 6:09 PM, danike said:

Motorul meu de 2 litri nu e cu bobine de inductie, e cu fise, pe care le-am schimbat (Beru) impreuna cu bujiile.

aceasta este bobina iar problema este in zona fiselor care merg la pistoanele 2 si 3

bobina-inductie-golf-4-bora-beetle-1-6-6e7131b952b907e1ba-0-0-0-0-0.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu sunt  4 bobine mici ci sunt numai doua , bobina pe cilindru 1-4 si 3-2. Cand da scanteie , da pe 2-3 Sau 1-4. Poate fi bobina fisurata , o fisura interna care nu se vede , bobina e cea mai la indemana pentru verificare erori , poate fi si cablajul de la ecu la bobina ros sau oxidat pe undeva.

Link to post
Share on other sites

am inteles.

sa aiba asta vreo legatura cu faptul ca masina nu porneste la prima cheie dimineata? in restul zilei porneste....

Link to post
Share on other sites

Ciudat e ca dupa codul motorului  trebuie alt tip de bobina, bobina din fotografie e pentru APK,AQY.Intradevar bobina pentru  AZJ are  patru bobine in corp. E posibil sa aiba legatura si cu pornirea dimineata , bobina e rece, incearca sa cureti contactele de la mufa, cauta urme de oxid pe lamele, pete negre urme de contact imperfect. Nu stiu daca radiatorul se da jos sa vezi urme de crapaturi in izolatie, carcasa.

Link to post
Share on other sites

Schimba fisele intre ele  și vezi se muta eroarea pe tester la cilindri 1-4?așa vezi fisele.dacă nu...Poate fi bobina.

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
On 19.03.2016 at 11:32, danike a scris:

Buna ziua.

De fiecare data cand afara ploua sau e umezeala se aprinde martorul in bord intermitent, iar masina merge in suturi ca si cum ar functiona in trei pistoane. S-a intamplat chiar si in concediul de vara cand erau diferente mari de temperatura de la zi la noapte si se producea condens.

Mereu fac o scanare cu VAGcom si eroarea e aceeasi: misfire cilindrul 2 sau 3 sau random. Sterg eroare si totul e OK.

Am verificat sa nu patrunda umezeala la ECU, bujiile si fisele sunt schimbate de curand.

Care ar fi explicatia ca totul se intampla numai cand e umezeala afara?

 

Salut. 

Exact asa am pățit și eu săptămâna trecută cu golful meu de 2.0 litri BENZINA cod motor AQY.Imi dădea missfire pe cilindrul nr 4 și mergea foarte neregulat motor(mers în trei pistoane). Am comandat bujii noi de la Bosch și am mai cumpărat fișe și bobina de inductie. Când am demontat bobina veche nu am constatat nimic în neregulă. Nu pot sa spun dacă fisele vechi au fost sau nu bune, cert este ca cu bujii noi +bobina +fișe merge foarte bine. Nu mai are tremuratul acela și culmea a scăzut și consumul destul de mult. 

Verifica bobina fisele și bujiile.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept