Jump to content

misfire golf IV benzina 2.0 AZJ 85kw


danike
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.

De fiecare data cand afara ploua sau e umezeala se aprinde martorul in bord intermitent, iar masina merge in suturi ca si cum ar functiona in trei pistoane. S-a intamplat chiar si in concediul de vara cand erau diferente mari de temperatura de la zi la noapte si se producea condens.

Mereu fac o scanare cu VAGcom si eroarea e aceeasi: misfire cilindrul 2 sau 3 sau random. Sterg eroare si totul e OK.

Am verificat sa nu patrunda umezeala la ECU, bujiile si fisele sunt schimbate de curand.

Care ar fi explicatia ca totul se intampla numai cand e umezeala afara?

 

Modificat de danike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi o fisura la bobina,avand in vedere ca apare eroare pe pistonul 2 si 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cativa ani am gasit si eu bobina de inductie fisurata. Acolo sunt mii de Volti, orice fisura poate face ca sa se piarda tensiunea la masa.(sare scanteia, se poate chiar vedea in intuneric total).  Am pus oja de unghii in fisura si s-a rezolvat.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Motorul meu de 2 litri nu e cu bobine de inductie, e cu fise, pe care le-am schimbat (Beru) impreuna cu bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fisele alea la un capat nu sunt infipte in bujii, iar la celalalt capat infipte in bobina de inductie? Si bobina aia de inductie mare nu poate fi fisurata/defecta? Nu ai 4 bobine mici, ai una mare sau mai exect alea 4 mici sunt intr-o carcasa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.03.2016 at 6:09 PM, danike said:

Motorul meu de 2 litri nu e cu bobine de inductie, e cu fise, pe care le-am schimbat (Beru) impreuna cu bujiile.

aceasta este bobina iar problema este in zona fiselor care merg la pistoanele 2 si 3

bobina-inductie-golf-4-bora-beetle-1-6-6e7131b952b907e1ba-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt  4 bobine mici ci sunt numai doua , bobina pe cilindru 1-4 si 3-2. Cand da scanteie , da pe 2-3 Sau 1-4. Poate fi bobina fisurata , o fisura interna care nu se vede , bobina e cea mai la indemana pentru verificare erori , poate fi si cablajul de la ecu la bobina ros sau oxidat pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.

sa aiba asta vreo legatura cu faptul ca masina nu porneste la prima cheie dimineata? in restul zilei porneste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat e ca dupa codul motorului  trebuie alt tip de bobina, bobina din fotografie e pentru APK,AQY.Intradevar bobina pentru  AZJ are  patru bobine in corp. E posibil sa aiba legatura si cu pornirea dimineata , bobina e rece, incearca sa cureti contactele de la mufa, cauta urme de oxid pe lamele, pete negre urme de contact imperfect. Nu stiu daca radiatorul se da jos sa vezi urme de crapaturi in izolatie, carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba fisele intre ele  și vezi se muta eroarea pe tester la cilindri 1-4?așa vezi fisele.dacă nu...Poate fi bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 19.03.2016 at 11:32, danike a scris:

Buna ziua.

De fiecare data cand afara ploua sau e umezeala se aprinde martorul in bord intermitent, iar masina merge in suturi ca si cum ar functiona in trei pistoane. S-a intamplat chiar si in concediul de vara cand erau diferente mari de temperatura de la zi la noapte si se producea condens.

Mereu fac o scanare cu VAGcom si eroarea e aceeasi: misfire cilindrul 2 sau 3 sau random. Sterg eroare si totul e OK.

Am verificat sa nu patrunda umezeala la ECU, bujiile si fisele sunt schimbate de curand.

Care ar fi explicatia ca totul se intampla numai cand e umezeala afara?

 

Salut. 

Exact asa am pățit și eu săptămâna trecută cu golful meu de 2.0 litri BENZINA cod motor AQY.Imi dădea missfire pe cilindrul nr 4 și mergea foarte neregulat motor(mers în trei pistoane). Am comandat bujii noi de la Bosch și am mai cumpărat fișe și bobina de inductie. Când am demontat bobina veche nu am constatat nimic în neregulă. Nu pot sa spun dacă fisele vechi au fost sau nu bune, cert este ca cu bujii noi +bobina +fișe merge foarte bine. Nu mai are tremuratul acela și culmea a scăzut și consumul destul de mult. 

Verifica bobina fisele și bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!