Jump to content

Sfat achizitie masina grup VAG


nclsamy310
 Share

Postare recomandată

Usor off topic asupra 1.6TDI.

Imi pare beine ca nu am citit parerile colegilor de pe acest forum inainte sa imi cumpar/comand masina sau masinile. De 5 ani incoace am avut doar 1.6TDi dupa cum urmează: Golf 6 din 2010 1.6 tdi 105cp, Polo 2011 1.6 tdi 90, Skoda Fabia 1.6 Tdi 90, Rapid 1.6tdi 115cp si Golf 7 1.6 tdi 105. La nici una dintre ele nu am acut problemele despre care se vb aici (egr injectoare etc). Firma la care lucrez are in 4 skoda toate cu 1.6 tdi in jur de 140.000 km si 0 probleme. Eu personal nu cunosc pe nimeni care sa fi avut probleme cu motorul asta. Mentionez ca masinile enumerate mai sus le-am avut de noi si le-am intretinut doar la reprezentanta cu long life. Drumuri 90% autostrada. Masinile le-am predat pe la 140.000 inapoi la firma de leasing. Mai putin Golf 7 si Rapid care sunt inca la mine. La Golf 6 am avut motorul reprogramat la 140cp si 320Nm. Asta urmeaza sa fac si la Golf 7. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Mai asteapta 5 ani...apoi..le dai gratis tu.....crezi ca forumul e format doar pt iesiri la bere "subacoperire"?

2. tu ai  noroc ca nu bagi banii tai in ea.

3 masina de firma e cea mai buna...(nu te intereseaza..te sui si mergi)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu inteleg nici unul din cele 3 puncte / răspunsuri... sunt amuzat.

5 ani ? Defectele sus mentionate sunt legate de timp? Nu de nr de km? Pana azi credeam ca uzura problemele apar in functie de durata de funcționare  (nr de km) nu de efectul de îmbătrânire  (timp)

Nu am nici un noroc, doarece masinile despre care vb nu au avut probleme.

Aici nu e relevant faptul ca e masina de firmă. E relevant 1.6 tdi.

Si nu inteleg faza cu dat-ul pe gratis. Toate masinile enumerate mai sus au fost cumpărate de noi. Daca era vorba de coji second-hand din Germania cu km reali - o faceam cadou. ?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erau in leasing...cat le tin???? 3-4 ani.apoi le dau viteza.nu toti cu salar de 1000 Ron au posibilitatea sa ia golf 6  golf 7 cu 15000 euro (asta daca ar costa atat doar) ..si aleg unul second.ca altfel trebuie sa dea 5 ani din viata doar pt masina..nu mai vb de intretinere.

Cu 90% pe autostrada...unde  faci in Romania 90% autostrada??? Poate daca meri Bucuresti-Constanta in fiecare zi.

Oare de ce ai avut 5 masini???dece nu o tinut pe aia din 2010 pana acuma?

Acum aveai 140000 km la predare. eu vroiam sa vad cand dupa inca 5 ani tot 0 probleme aveau???dupa cum zici tu...astia din service dau filament cu schimbat de ulei doar ,ca alte probleme nu au.

Si  cati crezi ca is permit 8-9 milioane pt un schimb de ulei si filtre la reprezentanta?Am ales sa fac si eu la mine in garaj. Tu ai masina de firma.o duci....ii fac aia ce trebuie si o ridici.Cel mai simplu.Ce faci cand nu ai bani..???.Stiu...Cauti o firma sa iti dea masina de firma.Cel mai usor. 

Un diesel cand se strica bagi bani...

Am de schimbat volant la Passat....2000 ron. (Ca nu are 120000 km)Am cumparat jumate de Lupo cu bani astia.

Plus de asta nu ai facut tu service la masini.deci si daca aveau probleme le rezolvau in Service si tu ziceai...merge ca noua.nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va cer parerea legata de aceasta masina:

https://www.autovit.ro/anunt/seat-ibiza-ibiza-st-1-2-tdi-ecomotive-2013-euro-5-taxa-25-euro-full-ID7Gjjml.html

Ca bani, fata de alte Ibiza vazute, are destul de multe dotari pentru banii pe care ii cere. 

Vad ca este destul de siliconata, nu reusesc sa-mi dau seama daca este uzata la interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in a 7-a poza in stanga jos se vede bordul cu un rulaj de 178.930 km, pe cand in anunt este mentionat un rulaj de 152.500 km. A facut poza inainte de a modifica rulajul masinii :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal mi se pare motorul ala cam anemic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, 

Era cat pe ce sa dau avans pentru a comanda o Kia Ceed , dar am mai facut niste calcule si am zis ca daca as gasi o masina corecta ( mi-e cam frica de cate " corecte " se vand la noi ) , as aloca un buget de 10.000 euro pt asta.

Caut o masina pe benzina, Golf 6 / Leon ...ca sa fie si un an bun . M-am uitat si la Passat / A4 ...dar nu vreau sa ajung la anii 2008-2009

Citesc de vreo 3-4 saptamani despre 1.4 tsi ..1.8 tsi . Nu ma sperie partea de consum ( vin de pe benzinar aspirat ), numa sa stiu ca e ok motorul.

1.2 / 1.4 tsi ...stiu ca ar fi cele cu mai multe probleme , dar si la 1.8tsi am gasit una, alta.

Masina este folosita in timpul saptamani in oras, max 10 km/ zi ...iar in weekenduri cateva sute de km , deci parca si la diesel as sari daca as sti ca e mai ok. Pe golf 6 stiu ca sunt destule probleme cu 1.6 tdi ( oricum e mic ) ....2.0tdi 140 cp imi face cu ochiul, numa ca mai mult dfe 15.000km nu fac anual.

1.8tsi ...vreo japoneza ? sau comanda masina cu garantie :banghead:   (imi place mult Kia Ceed, dar parca nu se apropie nici de golf 6 ..la interior )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bun compromis pentru tine e 1.4 tsi de 122/125 de cai. Dintre tsi-uri e cel mai fiabil si i se cam stiu bubele si cum se pot rezolva iar puterea si cuplul sunt decente. Evita 1.4 tsi de 160 de cai ca e loterie cu ele, cam la fel si cu dsg 7.

Un prieten are 1.8 tsi pe golf 6 (destul de rara aceasta varianta) si ii mananca ulei la greu, trebuie sa desfaca motorul sa vada ce e pe acolo (masina are o luna de cand a adus-o din germania iar consumul de ulei nu prea avea cum sa il testeze atunci pe loc sau in service), dar in schimb, se simte cilindreea si puterea, fuge sanatos masina. 

Daca vrei sa treci la tdi, desi faci cam putini km te poti uita la cel de 2 litri cu 110 cai si cutie in 5 trepte, fiind mai ieftin decat cel de 140 de cai. Problemele la 1.6 tdi apar des pe forum pentru ca e cel mai vandut motor si e intalnit des printre membri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer m-aș bucura sa știu ca e ok cel de 1.4. Nu ma deranjează sa fac o distribuție sau ce mai trebuie făcut preventiv.  Poate un soft ar rezolva și cu puterea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4tsi 122 cu istoric solid si real eu zic ca nu te lasa in drum. Eu mi-am dat masina anul trecut cu mai putin de 10k euro, asa ca se poate gasi pe la 8-9k ceva bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu recomand 1.4 tsi de 122. Poti incerca si un 1.2 tsi. Ii schimbi distributia preventiv si nu mai ai probleme. Nu te costa mai mult de 1000lei. Cauta unul din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorizarea asta e semiindependenta pe spate? 

Fiindcă tot ma uitam după 1.8tsi, măcar pot sa ii fac un stage 1....asa pt liniștea mea, nu pentru "raliu"? Ma gândesc sa nu sufere motorașul :)

Nu știu cum sa fac sa merg puțin cu modelul asta. Am avut ocazia sa fiu pasager într-un golf 6 gti...care e altceva,  dar as fi curios de acest 1.4....

Stau, caut, cumpăr și nu știu cum se comporta.... Acum e clar ca venind de la mk4 schimbările vor fi în bine, dar poate nu voi fi mulțumit de ceva..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ar fi plăcut și Dsg, dar știu ca varianta 7+1 cam da rateuri...sa o las deoparte? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori o lași deoparte ori pui la saltea ceva bănuți pentru orice eventualitate.

La golf 5 si 6, toate motorizările au suspensie independenta pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal as alege masina noua, bineinteles daca mi-ar placea. Asta e o parere subiectiva, ca-s patit cu masina iesita din garantie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si masini SH cu garantie, vezi ce ofera - das welt auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florinpbv in bugetul tau se incadreaza si Golf 7 din 2013, adus din Germania. O sa gasesti foarte multe de 1.6 TDI dar daca te intereseaza puterea, poti face o remapare si nu e scump deloc, poti mari de la 105 CP la 140 CP. Eu tocmai am fost in dilemma asta cu chiptunningul cu a mea, adusa saptamana trecuta din Germania.

Nu vrei 7, gasesti linistit 6. Cum spuneau si colegii, de evitat DSG7 pe motorul de 1.6, decat daca iti permiti sa-l schimbi in nefericitul caz ca-ti pica. Nu e musai sa-ti pice, dar trebuie luat in considerare, Eu am mers direct pe manuala.

Multa bafta in alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florinpbv - La 1.8 nu cred ca o sa ai nevoie de stage1 pentru ce spui ca o vei folosi, trage foarte ok. Nu il poti compara cu 1.4tsi sau 1.6tdi. Dar nici din punct de vedere al consumului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de 1.4 vorbeam de remap. Repet,  nu ma deranjează consumul,  deci as lua oricând 1.8 tsi dacă as știi ca sunt ok motoarele.

@Liviu_sbn,  ți-am admirat mașină, îmi place mult...Dar nu vreau 1.6 tdi. Dacă as găsi 1.4 pe golf 7...ar fi super, doar ca nu am văzut. Poate ca de la 13.000 în sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. :huh: damn..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florinpbv Daca cumva ai drum prin Bucuresti, te invit sa vezi cum arata exact interiorul unei masini din 2013 adusa saptamana trecuta in tara. Asa poti face macar o comparatie sa stii la ce sa te astepti. Vezi care e diferenta de pret dintre Kia noua si Golf SH si te decizi tu. Mergem impreuna pana la Kia daca vrei sa faci o comparatie proaspata la fata locului.

Eu zic ca asa e cel mai correct, ai datele problemei si poti sa te decizi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!