Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


Recommended Posts

On 11/1/2020 at 11:07 AM, venom2110 said:

Multumesc, distributia avea 160 000 de cand fusese inlocuita, cel putin asta am gasit pe carte, intre timp am schimbat pt. siguranta .....lant,intinzator,patine, variator+ doua pinioane pt. ca nu se  potrivea lantul nou...La vechea distributie totul era ok intinzatorul era la jumatate,cred ca mai mergea dar citind atatea si avand 160k... am zis sa stau linistit daca tot mai tin masina.

Cat te a costat? 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    201

  • Luciosu

    184

  • The_Ego

    164

  • Bogdan Moraru

    148

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade

Lucrez la o firma de geologie  si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu

Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si

Posted Images

venom2110

Total a fost 3150,  cu FF si garantie 1 an, variatorul a fost Febi -1200 lei, pe original era 2800... in rest unde s-a putut am pus pe original. La reprezentanta mi-a cerut de la 5000 in sus..in functie de ce hotarau ei sa schimbe.

Edited by venom2110
Link to post
Share on other sites
toxicity808

Salutare!

Detin un VW Golf 5 Hatchback 2008 1.4 TSI 122 CP si de ceva vreme am observat niste balbaieli si trepidatii in habitaclu cand motorul este la rece.

Am curatat corp clapeta acceleratie si am observat ca nu s-a schimbat nimic. Dupa care am cautat pe forum si m-am decis sa fac un test de compresie. In urma testului de compresie mi-au iesit urmatoarele valori in bari: 9, 9, 10, 6. Am fost la 4 mecanici care mi-au spus ca trebuie sa fac reparatii diferite, ba ar fi chiulasa, ba sa schimb injectoarele cu bujii si bobine, ba ca e de la ax cu came si sa schimb distributia, ba ca pistonul 4 unde e cea mai mica compresie e topit si camasa distrusa si trebuie segmentat motorul..mentionez ca am schimbat bobinele si bujiile intre ele si atunci cand merg talpa in treapta 2 si 3 la peste 5000 turatii da check engine misfire pe cilindrul 2. deci 2, nu 4 unde am cea mai mica compresie..

Multumesc pentru feedback-ul vostru!

 

 

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

6 bar e sub minimul compresiei ,motorul necesita reparatii interne

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites
toxicity808

@EEXCALADE Salut. da, eu suspectez supapa..e ciudat si nu stiu daca sa mai merg cu masina asa

Edited by Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri asa cum am facut eu. Multumesc!
Link to post
Share on other sites

Problema se poate agrava,se pot produce avarii iremediabile. Jos motorul..

Link to post
Share on other sites

Poate fi piston fisurat sau canale de segmenti din piston +segmenti rupti. A fost un episod pe YouTube coasta de est, au avut un vw golf 7 1,4tsi cu probleme de compresie la un piston și au găsit cauza

3 hours ago, EEXCALADE said:

6 bar e sub minimul compresiei ,motorul necesita reparatii interne

Se da jos chiulasa și se analizează chiulasa, poate scapa cu o supapa arsa. Altfel trebuie sa demonteze pistonul și biela pe cilindrul care are compresie de 6 bar. 

Edited by rafa6
Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

La ce reputatie are acest motor ...cam trebuie desfacut tot ,e riscant de omis verificarea pistoanelor si a segmentilor.

Link to post
Share on other sites

Si eu am avut probleme legate de compresie. Am mers pe varianta sa desfac motorul si am avut surpriza sa fie un piston fisurat (crapat) si segmentii de pe el rupti. Am schimbat pistonul, segmentii pe toate pistoanele, supapele pe admisie sau evacuare (nu mai stiu care), planeitate, garnituri, ulei.Pretul total a fost de aproximativ 3000 de ron. Acum masina merge super, sunt super multumit de ea, nu mai consuma ulei de loc, nu mai oscileaza turometrul. Consider ca a meritat investitia.

Link to post
Share on other sites

Concluzia la smuceala: actuator turbina. Nu prea mai lucreaza bine...

Link to post
Share on other sites

De-aia e bine la cine cumpara mașini sh cu 1,4 tsi neapărat cu mecanicul dupa el, cu condiția sa mai fi reparat masini cu motorizarea aceasta. S-ar mai reduce din țepele date clienților necunoscatori. Neapărat de verificat la cumparare și istoricul din reprezentanta, kilometri daca sunt reali + de verificat pe alte site-uri dacă masina nu a avut daune semnificative la caroserie :)

Link to post
Share on other sites

Salut, am cumparat kit-ul 03C198229B  pe orignal pentru a inlocui distributia la acest motor, initial il voiam pe 03C198229C deoarece stiu ca este ultima versiune dar nu l-am gasit decat pe anteriorul la un pret mai ok. Singura diferenta dintre ele am observat ca este pinionul cu codul 03C105209BC/03C105209BD.

 

Pentru versiunea mea am inteles ca se poate monta direct, daca cumparam 03C198229C cu pinionul 03C105209BD trebuia sa schimb in plus si pinion + lant + intinzator pompa de ulei.

 

Credeti ca are rost sa cumpar separat si 03C105209BD pentru a beneficia practic de ultima versiune de kit si automat sa cumpar si piesele de la pompa de ulei ? Merita investitia in plus ? Daca da, are ceva daca as cumpara un kit aftermarket pentru piesele de la pompa de ulei ?

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare,am si eu o problema la minunatul meu 1.4 tsi BMY 140CP varianta cu compresor si turbina.

azi dimineata mergand catre serviciu,am zis ca fac si eu o depasire, dar pauza,n-am avut putere,desi eram cu acceleratia pana la fund.

bun,am tras pe dreapta intr-o benzinarie. am oprit masina,am pornit-o,totul parea ok.

am ajuns la munca,i-am facut un test cu al meu OBD2 si aplicatia de pe telefon,si mi-au aparut 2 erori P10AD si P2262 Turbocharger/Supercharger A : boost pressure - not detected / mechanical.

am dat repede o cautare pe google inclusiv si pe youtube,si cica ar fi vorba despre magnetic clutch,ca nu ar mai functiona partea care invarte compresorul. si pompa de apa.

desi acuma am ajuns acasa,masina a functionat in mare parte normal.chiar am facut si niste depasiri dar are o lipsa de putere. am impresia ca doar turbina functioneaza si compresorul nu. zic asta deoarece la plecarea de pe loc nu se mai aude sunetul ala ca de vajait. si acceleratia este liniara,nu rupe aderenta asa dintr-o data cum era inainte.

Am vorbit si la un service,abia pe saptamana viitoare poate sa-mi faca o diagnoza.

Intrebarea mea este,pot sa circul cu masina asa ? afecteaza cu ceva ? sau doar atata ca numai functioneaza compresorul ? ... si care este faza cu pompa de apa pus pe compresor ? ca nu am inteles prea bine partea aia... va rog sa ma ajuti cu niste raspunsuri care stiti. ca nu as vrea sa provoc vreo dauna mai mare.

Multumesc !

Link to post
Share on other sites

 Pt 1.4 TSI cod CRJA, Hybrid, in foto piesele ce se schimba la distributie.

Pompa de apa, este la tipul acesta de motor electrica si nu se schimba cu ocazia inlocuirii distributiei.

 

Rola intinzator.jpg

Rola ghidare curea .jpg

kit distributie.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri