Jump to content
rex

1.4 TSI (TFSI)

Recommended Posts

vali zak

Eu sunt de parere ca mersul subturat e problema,benzina aditivata nu ajuta,mai bine cea ieftina dar ture mai multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu
Posted (edited)
8 hours ago, Bogdan20cj said:

Curatati supapele asa cum a facut colegul din postarea de mai sus. Eu am 1.4 tsi caxa am facut o decarbonizare, si ghici ce 1.5h cat i a bagat acei HOH a avut un relantiu perfect si o perioada dupa.. apoi am inteles ca a inceput iarasi.

Depunerea de carbon pe supapele este o problema la motoarele cu injectie directa.

pai daca revine imediat e pierdere de vreme si de bani.

iar cu mersul turat, ok, la manuale poti. dar la dsg ce faci? o conduci doar in s? sau incepi sa schimbi manual? pai te lipsesti si de dsg si de tot in cazul asta.

a mea vede des 5000 de ture in depasiri si tot face asa la relanti. la mine clar asa a fost, de cate ori am bagat benzina din tarile cu apa calda nu a mai facut la relanti tremurat.

Edited by mandelu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salladin

Asta cu benzina o pot confirma,am facut turul europei anul trecut si nu mai facea asa. De asta spun,eu cred ca e de la benzina.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
minu94

Faza cu mersul turat nu a functionat dar nici nu ma asteptam, masina mergand destul de turat de obicei. So, faza cu dat talpa ca sa cureti chiar nu cred ca functioneaza, nici nu prea vad o explicatie logica pt care ar putea ajuta. La motoarele pe benzina mai vechi, da, dar la TSI-urile acestea nu vad cum.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin Ch.

Salutare! Revin cu problema variatorului al axului cu camei care face zgomot după ce mașina staționează peste noapte. Am tot căutat in special pe yt ce face și ce conține variatioru. Nici o parte activa, doar pe presiune de ulei...Problema ar fi ca se pierde/scurge acel ulei și pana face presiune joaca in interior. Mai departe am văzut ca exista o piesa cu comanda electronica care  are rolul de umple sau elimina acel ulei. Întrebarea mea este: de ce se scurge acel ulei și pe unde? Este defecta acea piesa (cod 03c906455a)? Este din cauza uleiului folosit ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

Nu variatorul face zgomot...ci lantul care este lasat liber de intinzator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
92nbk

Salutare, am un prieten care se confruntă cu o problema la masina lui. Seat Leon,1.4 tsi. 125 cp daca zic bine. si zice ca are un usor tremurat in mers,undeva la 50-60 km/h in treapta a3a . 2000-2200 rpm.  si cica se mai simte foarte putin undeva intre 70-80km/h la fel 2000-2200 rpm tr a4a. daca deja are 3000 rpm nu se mai simte nici un tremurat.
sau schimbat pe masina bujii/bobine/filtre tot. si nu ii da de cap. iar pe tester nicio eroare.  El unu suspecteaza clapeta de acceleratie ( potentiometrul din interiorul lui ) sau sonda lambda ca ar da date gresite catre ecu. desi eroare pe tester nu are.

Ce ma sfatuiti sa verificam,sau de la ce ar putea sa fie ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vladandrei51
Posted (edited)
On 6/30/2020 at 10:09 AM, Cosmin Ch. said:

Aditiv sa fie! Utilizezi la fiecare plin ? 

Doar ce am facut plinul de la Petrom sa vedem daca este diferenta.

Pe capac la buson scrie 95. De unde alimentati?

Eu alimentam exclusiv benzina de 100 de la MOL, într-o vreme foloseam si aditivi de benzina (l-am primit gratis 😂), am folosit de 2 ori si ceratec (aditivi ulei). Cu bujii/bobine noi si injectoare cu codul revizuit+testate tot aveam o trepidație la ralanti la fiecare 3-5 secunde, poate mai mult... 

Nu conta nici daca foloseam masina preponderent oraș sau extraurban. .

Încearcă pentru liniștea ta dar sfatul meu e sa nu arunci cu bani daca asta e cea mai mare problema a ta. 

Edited by vladandrei51
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin Ch.
On 8/2/2020 at 4:02 PM, 92nbk said:

Salutare, am un prieten care se confruntă cu o problema la masina lui. Seat Leon,1.4 tsi. 125 cp daca zic bine. si zice ca are un usor tremurat in mers,undeva la 50-60 km/h in treapta a3a . 2000-2200 rpm.  si cica se mai simte foarte putin undeva intre 70-80km/h la fel 2000-2200 rpm tr a4a. daca deja are 3000 rpm nu se mai simte nici un tremurat.
sau schimbat pe masina bujii/bobine/filtre tot. si nu ii da de cap. iar pe tester nicio eroare.  El unu suspecteaza clapeta de acceleratie ( potentiometrul din interiorul lui ) sau sonda lambda ca ar da date gresite catre ecu. desi eroare pe tester nu are.

Ce ma sfatuiti sa verificam,sau de la ce ar putea sa fie ?? 

Sigur nu e de la cauciucuri? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
92nbk

@Cosmin Ch.
Nu sunt de la cauciucuri, aia a fost primul lucru ce a verificat. toate rotile sunt echilibrate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin Ch.
Posted (edited)

@92nbk

 

Un amic a cumparat 4 cauciuri noi(Semperit). Apoi a inceput distractia...la 100/h incepea sa tremure. A fost si a facut gemoetria de 2 ori, verificari peste verificari.A cheltuit cat a dat pe cauciucuri. Pana la urma a mers sa un service si a constatat ca nu erau ok cauciucirle. Zii sa mearga la un centru profi sa ii verifice calea de rulare a cauciucului, eventual sa schimbe fata cu stpate. Daca este sigur ca sunt echilibrate trebuie pus tester si mers, evident cineva care cunoaste. Pe presupuneri o sa dai o gramada de bani si o sa pierzi si timp.  Parerea mea...

Edited by Cosmin Ch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
92nbk

@Cosmin Ch.

la viteze mari nu are probleme. am mers si eu cu masina lui.(imi este vecin ) volanul nu tremura nu nimic. pur si simplu tremura masina. cel mai tare se simte in tr a3a la 50-60 km/h . apoi in tr a4a pe la 80 km/h.  iar daca retrogradeaza in tr a3a la 80km/h si are peste 3000 rpm,nu se mai simte nici un tremurat.  eu unu tin sa cred ca ii o problema de amestec. ceva de la sonda lambda,chiar daca nu indica eroare pe tester.  Din pacate nici eu nu prea ma pricep,de aia am si cerut sfatul vostru cam ce ar putea sa fie.

In momentul de fata am vorbit cu un baiat, (tuner) sa ne faca un log in mers,dar abia pe weekend are timp de noi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
venom2110

pai nu ar trebui sa se simta si in a V si a VI la la 2000-2200? motorul tot cu 2200 rotatii merge  ... ca e cu 60 sau cu 110, masina are  intreruperi in accelerare? daca accelereaza constant fara intreruperi nu cred ca e de la aprindere, ar mai fi senzorul map de verificat/curatat , daca "sau schimbat pe masina bujii/bobine/filtre" cum zici..

Share this post


Link to post
Share on other sites
92nbk

La viteze mai mari de 90-100 km/h nu se simte absolut nimic.

Nu are intreruperi in acceleratie,chiar trage ft bine.

Sa curatat si senzorul MAP,este unu mic pe galeria de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
92nbk

Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si 0 rateuri.

si acuma masina functioneaza perfect. Toata lumea ii happy :icon_bounce:

Edited by 92nbk
  • Upvote 2
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri