Jump to content
rex

1.4 TSI (TFSI)

Recommended Posts

Cosmin Ch.
1 hour ago, spido said:

Da,e benzina +depuneri pe injectoare/supape. Eu bag un aditiv de la Liqui Moly  si toarce ca o măta.Pina la aditiv facea ca a ta.

Aditiv sa fie! Utilizezi la fiecare plin ? 

Doar ce am facut plinul de la Petrom sa vedem daca este diferenta.

Pe capac la buson scrie 95. De unde alimentati?

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

La un plin da,la unul nu. Petrom, Omv...95.

Share this post


Link to post
Share on other sites
the_raducu
On 6/18/2020 at 12:27 PM, Ratonul said:

Avem "reprezentanta" BorgWagner (producatorul de turbine originale pt 1.4 tsi) la Brasov. Chiar zilele trecute am reconditionat turbina unui golf cavd la ei. Total 1225 Ron cu miez original. in aceeasi zi a ajuns la ei, au reparat-o si au trimis-o inapoi. Transportul dus-intors este gratuit. La alte firme am primit preturi mai mari pt reconditionare cu miez aftermarket...

https://www.borgwarner.com/aftermarket/boosting-technologies/distributor-search

www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita

www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita https://www.turbocenter.ro/promotii/diagnosticare-gratuita

Salutare

Am trimis turbina la Brasov si au reconditionat-o.

1200 lei, transport gratuit daca completezi formularul lor de pe turbocenter.ro

Multumesc pentru pont!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin Ch.
On 6/30/2020 at 10:54 AM, spido said:

La un plin da,la unul nu. Petrom, Omv...95.

Nu stiu daca este ca am schimbat benzina sau din cauza aditivului dar parca este mai bine.

As avea o curiozitate legata de turbina de la 122HP: dupa un drum mai lung este recomandat sa se mai lase putin masina pornita pentru o racire a turbinei ?

Cu VCDS am vazut ca nivelul uleiului este 50mm (limita inferioara fiind de 40mm), pe joja arata bine. Uneori imi este greu sa citesc nivelul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

Da,e ok sa o lasi putin sa scada temperatura uleiului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihaighimpu

Da,asa cum zice si spido,dupa un drum mai lung sau dupa un drum,mers mai sportiv...chiar mai scurt!Eu mereu fac asa,cel putin 1 minut lasata la relanti,apoi opresc motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishaGolf

Buna tuturor. Doresc sa achizitionez o masina cu aceasta motorizare, oscilez intre skoda octavia 1.4 tsi 140 hp si vw jetta 1.4 tsi 125 hp. As prefera distributia pe curea, stiti careva care sunt acele motorizari care au disteibutia pe curea? Cel de 140 hp stiu ca are dar la 125 hp sunt pe curea? Din ce an? Mersi ptr ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali zak

Incepand cu 2014 sunt pe curea, probabil ca ai sa gasesti si fabricate la sfarsitul lui 2013 model 2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laur_vd

Curea obligatoriu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri