Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Total a fost 3150,  cu FF si garantie 1 an, variatorul a fost Febi -1200 lei, pe original era 2800... in rest unde s-a putut am pus pe original. La reprezentanta mi-a cerut de la 5000 in sus..in functie de ce hotarau ei sa schimbe.

Modificat de venom2110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Detin un VW Golf 5 Hatchback 2008 1.4 TSI 122 CP si de ceva vreme am observat niste balbaieli si trepidatii in habitaclu cand motorul este la rece.

Am curatat corp clapeta acceleratie si am observat ca nu s-a schimbat nimic. Dupa care am cautat pe forum si m-am decis sa fac un test de compresie. In urma testului de compresie mi-au iesit urmatoarele valori in bari: 9, 9, 10, 6. Am fost la 4 mecanici care mi-au spus ca trebuie sa fac reparatii diferite, ba ar fi chiulasa, ba sa schimb injectoarele cu bujii si bobine, ba ca e de la ax cu came si sa schimb distributia, ba ca pistonul 4 unde e cea mai mica compresie e topit si camasa distrusa si trebuie segmentat motorul..mentionez ca am schimbat bobinele si bujiile intre ele si atunci cand merg talpa in treapta 2 si 3 la peste 5000 turatii da check engine misfire pe cilindrul 2. deci 2, nu 4 unde am cea mai mica compresie..

Multumesc pentru feedback-ul vostru!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 bar e sub minimul compresiei ,motorul necesita reparatii interne

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Salut. da, eu suspectez supapa..e ciudat si nu stiu daca sa mai merg cu masina asa

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri asa cum am facut eu. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se poate agrava,se pot produce avarii iremediabile. Jos motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi piston fisurat sau canale de segmenti din piston +segmenti rupti. A fost un episod pe YouTube coasta de est, au avut un vw golf 7 1,4tsi cu probleme de compresie la un piston și au găsit cauza

3 hours ago, EEXCALADE said:

6 bar e sub minimul compresiei ,motorul necesita reparatii interne

Se da jos chiulasa și se analizează chiulasa, poate scapa cu o supapa arsa. Altfel trebuie sa demonteze pistonul și biela pe cilindrul care are compresie de 6 bar. 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reputatie are acest motor ...cam trebuie desfacut tot ,e riscant de omis verificarea pistoanelor si a segmentilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme legate de compresie. Am mers pe varianta sa desfac motorul si am avut surpriza sa fie un piston fisurat (crapat) si segmentii de pe el rupti. Am schimbat pistonul, segmentii pe toate pistoanele, supapele pe admisie sau evacuare (nu mai stiu care), planeitate, garnituri, ulei.Pretul total a fost de aproximativ 3000 de ron. Acum masina merge super, sunt super multumit de ea, nu mai consuma ulei de loc, nu mai oscileaza turometrul. Consider ca a meritat investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia la smuceala: actuator turbina. Nu prea mai lucreaza bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De-aia e bine la cine cumpara mașini sh cu 1,4 tsi neapărat cu mecanicul dupa el, cu condiția sa mai fi reparat masini cu motorizarea aceasta. S-ar mai reduce din țepele date clienților necunoscatori. Neapărat de verificat la cumparare și istoricul din reprezentanta, kilometri daca sunt reali + de verificat pe alte site-uri dacă masina nu a avut daune semnificative la caroserie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am cumparat kit-ul 03C198229B  pe orignal pentru a inlocui distributia la acest motor, initial il voiam pe 03C198229C deoarece stiu ca este ultima versiune dar nu l-am gasit decat pe anteriorul la un pret mai ok. Singura diferenta dintre ele am observat ca este pinionul cu codul 03C105209BC/03C105209BD.

 

Pentru versiunea mea am inteles ca se poate monta direct, daca cumparam 03C198229C cu pinionul 03C105209BD trebuia sa schimb in plus si pinion + lant + intinzator pompa de ulei.

 

Credeti ca are rost sa cumpar separat si 03C105209BD pentru a beneficia practic de ultima versiune de kit si automat sa cumpar si piesele de la pompa de ulei ? Merita investitia in plus ? Daca da, are ceva daca as cumpara un kit aftermarket pentru piesele de la pompa de ulei ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,am si eu o problema la minunatul meu 1.4 tsi BMY 140CP varianta cu compresor si turbina.

azi dimineata mergand catre serviciu,am zis ca fac si eu o depasire, dar pauza,n-am avut putere,desi eram cu acceleratia pana la fund.

bun,am tras pe dreapta intr-o benzinarie. am oprit masina,am pornit-o,totul parea ok.

am ajuns la munca,i-am facut un test cu al meu OBD2 si aplicatia de pe telefon,si mi-au aparut 2 erori P10AD si P2262 Turbocharger/Supercharger A : boost pressure - not detected / mechanical.

am dat repede o cautare pe google inclusiv si pe youtube,si cica ar fi vorba despre magnetic clutch,ca nu ar mai functiona partea care invarte compresorul. si pompa de apa.

desi acuma am ajuns acasa,masina a functionat in mare parte normal.chiar am facut si niste depasiri dar are o lipsa de putere. am impresia ca doar turbina functioneaza si compresorul nu. zic asta deoarece la plecarea de pe loc nu se mai aude sunetul ala ca de vajait. si acceleratia este liniara,nu rupe aderenta asa dintr-o data cum era inainte.

Am vorbit si la un service,abia pe saptamana viitoare poate sa-mi faca o diagnoza.

Intrebarea mea este,pot sa circul cu masina asa ? afecteaza cu ceva ? sau doar atata ca numai functioneaza compresorul ? ... si care este faza cu pompa de apa pus pe compresor ? ca nu am inteles prea bine partea aia... va rog sa ma ajuti cu niste raspunsuri care stiti. ca nu as vrea sa provoc vreo dauna mai mare.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Pt 1.4 TSI cod CRJA, Hybrid, in foto piesele ce se schimba la distributie.

Pompa de apa, este la tipul acesta de motor electrica si nu se schimba cu ocazia inlocuirii distributiei.

 

Rola intinzator.jpg

Rola ghidare curea .jpg

kit distributie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Cauza-efect ?! Cel mai accentuat este dimineața. Plec de pe loc, debraiez (nu contează cum: rapid încet, nu contează turația 2500-3000) smucește. Dacă am clima pornita este alta masina. Octavia 2 FL, 2012 luna 12, 1.4 122cp. Ce poate fi? La pachet vine și cu scârțâitul de la cablurile de schimbător...

Modificat de Cosmin Ch.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Tocmai ce am cumparat un Audi A1, 1.4, cod motor CAXA. Motorul are probleme si stiam asta cand am cumparat-o in ideea sa o repar. Problema e ca desi motorul este foarte zgomotos nu are nici un cod de eroare si nu prea stiu de unde sa ma apuc. Am citit si cautat in ultimele trei zile si pana acum suspectez variatorul de la axa cu came dar e ciudat ca din cate stiu ar trebui sa dea eroare. Distributia pare sa fi fost schimbata swu cel putin s-a umblat la ea ca are silicon nou la capac si baia de ulei. Atasat video cu mersul motorului si diagnoza. Singura chestie ce pare in neregula e presiunea mare la turbina. Relantiul e stabil, motorul porneste foarte usor de fiecare data si zgomotul pare sa se reduca pe masura ce accelerez. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-i uleiul si filtrul in prima faza

 Eu pun Motul Xclean 8100 + fitru Mhale. Cu Castrol e zgomotos si al meu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ca la medic: daca te duci la 5 doctori, vei avea 5 diagnostice....toti ne pricepem la fotbal si medicina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. O sa incerc initial prin schimbarea uleiului si filtrului, am inteles ca sunt destul de pretentioase la asta. O sa fac si un test de compresie zilele viitoare. In ce priveste reparatia capitala nu as fi impotriva sa merg pe calea asta dar vreau sa ma conving ca asta e necesar. Ce ma face sa ma indoiesc ca ar fi nevoie de reparatie capitala e faptul ca nu scoate fum excesiv(la rece, la cald sau sub acceleratie), zgomotul se diminueaza sau dispare o data cu cresterea turatiei, porneste 'la sfert', turatia este stabila la relanti, nu are pierdere de putere si nici o eroare. 

Am gasit cateva videouri cu acelasi sunet dar nimeni nu a scris care a fost rezolvarea, ma gandeam poate este cineva care a avut ceva asemanator. Ms. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara dar daca crezi ca acest zgomot va dispare cu un schimb de ulei, te imbati cu apa rece. Aici problema e mult mai mare. In cel mai bun caz lant de distributie lungit peste masura si probabil sarit deja un dinte, iti zic sa desfaci cat mai repede motorul si nu prea umbla asa, macar sa minimalizezi daunele. Am avut masina cu motor 1.4TSI CAXA si acest zgomot, nu mai ste unul normal de functionare. Colegul EXCALADE care chiar se pricepe ti-a zis la fel. Fa cum vrei dar banii dati pe ulei si filtre sunt bani aruncati in acest caz, dupa parerea mea.

Un an nou fericit si toate cele bune! Scuze, stiu ca suna un pic sarcastic, dar nu e! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vreau si eu sa te ajut prin a ti spune ca e musai sa tragi pe dreapta.. acolo ceva nu e bine, si am avut 1.4 caxa,care tremura la relantiu tot timpul dar nu facea asa. Sa schimbi uleiul, nu stiu daca ajuta dar daca vrei sa experimentezi pe banii tai este o alegere personala. Eu unul cu erorile de pe vcds as duce masina pe platforma la un service care au mecanic ce se pricepe la tsi uri si i as verifica distributia si poate supapele, stii daca cel care a avut masina inainte nu a avut lantul rupt sau dinte sarit.. ceva de genul. Altfel tipul asta de motor tsi sau tfsi is pacatoase dar iti ofera satisfactii cand is ok. Vad ca esti din Iasi, cauta in aria de servicii sau poate te ajuta colegul excalade - este meserias in motoare si nu este fff departe de tine. Succes cu proiectul tau! 

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai Coso Garaj in Iasi, care e expert pe VAG.

Ar fi bine sa nu mai conduci masina pana nu ii faci o inspectie temeinica si asta e valabil in general cu orice masina/motor care prezinta simptome suspecte.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Unde recomandati sa schimb distributia la un 1.4 TSI CAXA?

In Bucuresti.

As aprecia daca ar raspunde cei care au facut aceasta lucrare si care ne pot spune niste preturi estimative si ce anume au inlocuit mai exact.

 

Multumesc, 

Un an nou fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat lantul, patinele, pinioanele si intinzatorul,  pretul fiind de 6-700 ron (nu mai stiu exact) plus manopera 4-500 ron. Schimbul de distributie a fost facut de un prieten care are un service acasa, asta dupa ce alte doua service-uri mari au zis ca e complicat si nu prea se baga la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!