Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

On 10/6/2020 at 1:31 AM, CipBra said:

 

Salutare,

Am schimbat claleta de control admisie aer si s-a dus eroarea, acum merge sa depasesc ca omu'...mersi fain de sfat si cu schimbatul bujiilor, pe cilindrul 2 era cam dusa...

Ok oameni buni, keep it up :)

 

 

Salutare,

 

Am schimbat bujiile dar acum are momente cand se smuceste din 30 in 30 de secunde si tester-ul imi arata asta :

 

Screenshot_20201021-094139.thumb.jpg.1931732b796b7ca311157a6dc02bbed9.jpg

 

Multumesc pentru pareri.

Ciprian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51 Ar fi intersant de vazut ce diferente exista la nivel de management al combustiei intre motoare, fenomenul de LSPI poate fi diminuat prin injectia unei cantitati mai mari de carburant, evident cu consecintele de rigoare: cosum si emisii inferioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Sper ca ma incadrez in sectiunea corecta...
Poate sa-si dea cineva cu parerea despre sunetul motorului meu, pls?!
1.4 tsi, 90kw, fara nicio eroare in bord.

 

Modificat de Perspective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e sunetul normal din pct meu de vedere.

Verificarea importanta se face cu motorul rece, la prima pornire. Daca atunci auzi zgomote metalice sau zornait excesiv, poti sa tragi o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman Pai exact dupa pornire a fost. Multumesc pentru raspuns!
Problema este ca nu pot intra in posesia cartii tehnice. Am 2 poze de la ultima verificare unde se spune ca distributia a fost schimbata acum 3 luni, dar cel ce mi-a adus masina.. a ratacit tocmai cartea de service. *doh*
Deci presupun ca singura sansa sa aflu istoricul este doar la vw... cat mai costa si asta oare?! Este cineva pe forum care poate accesa baza lor de date?

 

Modificat de Rave
Renunta la quote, este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri cum am facut eu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este ilegal ce ai cerut in ultima parte. Suna la vw si vezi cat costa o astfel de operatie. Cel mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general nu costa nimic, trebuie doar sa te prezinti la un dealer VW si sa faci dovada ca esti proprietarul masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat... aparent, cer 350 ron pentru o verificare tehnica in care intra si raportul asta. Cel putin atat costa in Iasi.
Trebuie sa-mi fac programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea tehnica este un lucru, acordarea istoricului este altceva. Du-te acolo si cere istoricul, daca esti proprietar, trebuie sa ti-l dea, fara costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Perspective asa suna motorul 1.4 TSI.

Ce ulei ai acuma in motor? Este foarte important acest aspect.

Cand ai cumparat masina nu ti-a dat si cartea de service? Trebuia sa ii zici ca nu o cumperi(nu ii dai bani) pana nu iti da toate documentele.

Istoricul nu prea conteaza dpmdv, conteaza starea tehnica a masinii la momentul actual.

Omul era proprietar de la cine ai cumparat-o? Sau samsar

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 singur proprietar, neamt. Mi-a adus-o cineva... care a ratacit fix cartea service, dar am totusi o poza cu ultima verificare... am cerut-o inajnte de achizitionare. Ultima verificare a fost in 07.2019, moment in care s-a schimbat si uleiul si s-a pus Castrol Edge Professional LL 5w30, bujii, filtre de aer. 
Am sa schimb uleiul, filtrul si antigelul.. mi-am comandat deja de la Ravenol. Intre timp am mai facut o inregistrare la rece. Si asta nu suna atat de bine, la inceput... dar am tot cautat pe forumuri straine si lumea spune ca e normal sa ai sunetul respectiv cateva secunde pana ai ungere pe ‘intinzator’ (chain tensioner). Am oprit, am lasat cateva minute si am pornit din nou motorul si de data asta nu s-a mai auzit la fel. Motorul nu a fost pornit de 2 zile. Astept numerele rosii ca sa pot merge la un mecanic. Am tot cautat zeci de video-uri pe youtube cu pornirea la rece la caxa. Nush ce sa sa mai cred...

Pareri?!

 

 

Modificat de Perspective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am avut caxa din 2009 si la fel a fost schimbat lantul si la mine. Pornirea la rece asa mi a fost in toti cei 80 si ceva de mii de km. Am fost si eu la mecanici si la fel mi au spus si ei. Din cate stiu eu, acel sunet nu e de lant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda motor caxa 2011: azi a inceput sa zvacneasca sau sa smuceasca cand ma apropii de 2000 rot si peste...

In bord deocamdata nici o eroare. Ce l a apucat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa i fac in cateva zile...sa vedem. Poate bujiile...au 40kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la acelasi motor caxa, simptome ca si ale tale dar numai la relantiu, in mers tragea f bine. Schimbat bujii, bobine si restul. Dupa multe zeci de pagini citite atat pe vw forum din usa am aflat ca galeria de admisie are niste clapete care se colmateaza pt ca este cu injectie directa, de asemenea aceeasi funingine daca ii ppt spune asa se depune si pe supape si nu mai inchid bine. Dar fa i un test, asa e cel mai bine si apoi vezi ordinea in care te apuci de inoit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/28/2020 at 6:35 PM, Perspective said:

1 singur proprietar, neamt. Mi-a adus-o cineva... care a ratacit fix cartea service, dar am totusi o poza cu ultima verificare... am cerut-o inajnte de achizitionare. Ultima verificare a fost in 07.2019, moment in care s-a schimbat si uleiul si s-a pus Castrol Edge Professional LL 5w30, bujii, filtre de aer. 
Am sa schimb uleiul, filtrul si antigelul.. mi-am comandat deja de la Ravenol. Intre timp am mai facut o inregistrare la rece. Si asta nu suna atat de bine, la inceput... dar am tot cautat pe forumuri straine si lumea spune ca e normal sa ai sunetul respectiv cateva secunde pana ai ungere pe ‘intinzator’ (chain tensioner). Am oprit, am lasat cateva minute si am pornit din nou motorul si de data asta nu s-a mai auzit la fel. Motorul nu a fost pornit de 2 zile. Astept numerele rosii ca sa pot merge la un mecanic. Am tot cautat zeci de video-uri pe youtube cu pornirea la rece la caxa. Nush ce sa sa mai cred...

Pareri?!

 

 

Carait de lant la inceput, cumva este normal deja dupa un numar de km, este clar alungit si probabil si intinzatorul nu mai este la top. Te sfatuiesc sa faci distributia cat de curand. In schimb pe mine acea bataie care se aude foarte bine ma nelinisteste. Nu ar trebui sa fie absolut deloc, nu stiu daca nu este o bataie de volant, sau altceva si mai rau... nu vreau sa dau cu presupusul, dar in 100 000km cat timp am avut masina cu motorizare CAXA, aceasta bataie nu am avut niciodata la motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1980acum depinde si unde a pus camera la clipul 2. Mai are un clip mai sus, filmat din alta pozitie si bataia aia nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Bataia se aude doar cand motorul rece? Daca e doar cand e rece, sigur ai un tachete care nu e ok. Are tacheti hidrulici. Oricum nu merita schimbat decat daca umbli acolo si se schimba toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca ajuta asa se auzea motorul meu la pornire.. parca totusi nu se aude acea bataie pe care o ai. Distributia avea 160k.

 

Modificat de venom2110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta suna normal, pentru o pornire la rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, distributia avea 160 000 de cand fusese inlocuita, cel putin asta am gasit pe carte, intre timp am schimbat pt. siguranta .....lant,intinzator,patine, variator+ doua pinioane pt. ca nu se  potrivea lantul nou...La vechea distributie totul era ok intinzatorul era la jumatate,cred ca mai mergea dar citind atatea si avand 160k... am zis sa stau linistit daca tot mai tin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pornirea la caxa se auzea ca la yeeeman si doar cat era rece motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/1/2020 at 11:07 AM, venom2110 said:

Multumesc, distributia avea 160 000 de cand fusese inlocuita, cel putin asta am gasit pe carte, intre timp am schimbat pt. siguranta .....lant,intinzator,patine, variator+ doua pinioane pt. ca nu se  potrivea lantul nou...La vechea distributie totul era ok intinzatorul era la jumatate,cred ca mai mergea dar citind atatea si avand 160k... am zis sa stau linistit daca tot mai tin masina.

Cat te a costat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!