Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

pai elf nu i panarama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu il vad ca fiind un ulei bun. Pana si pretul spune multe. diferenta de 100 de lei intre elf si LMolly, dar aici cred ca fiecare e cu preferintele lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi pe lant suna la pornire. Nu de fiecare data si nu cu aceeasi intensitate/durata, dar suna. Suna in functie de temperatura de afara si de cat timp a stat motorul nepornit incat sa se scurga uleiul de pe lant. Suna chiar si dupa ce schimbi distributia, dar nu la fel de tare. Am schimbat si eu distributia la reprezentanta, cost 2700 de lei si s-a imbunatatit fenomenul, dar nu a disparut sunetul complet, uneori se mai aude.  Asa ca daca ati schimbat distributia mai bine va bucurati de masina ca nu o sa vi se rupa lantul in mers.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Nu la toate TSI-urile suna lantul la pornire... am mai scris aici de 100 de ori. Si nici nu are vreun motiv sa sune, vreodata, cu distributia revizuita.

E o diferenta intre asta: 

 

Si asta (care chiar e lantul):

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic: Problema e ca uneori auzim prea multe sunete pentru binele nostru, in special daca ne intereseaza masinile cat de cat. Ma gandesc numai la cate persoane care nu au nici o treaba cu masinile au 1.4 tsi si nu sunt stresate de ce sunete scot masinile lor pt ca pur si simplu nu ii intereseaza sau li se pare normal sa sune asa si merg linistiti cu ele fara sa se intample nimic. Uneori ii invidiez ca nu pot fi si eu asa :))

Revenind la subiect: Strict legat de cele 2 filmulete de mai sus -In ce caz ai zice ca trebuie schimbat lantul? Un service ar zice ca in ambele cazuri. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

In primul video suna camshaft adjuster-ul (nu stiu ce denumire are in romana ?) care a fost revizuit dupa 2011, pur si simplu "trosneste" la cold start, atata ca suna pentru 2 secunde, de stricat nu strica nimic.

In al 2-lea video (sunet mai metalic), acela este lantul. 

Primul inca suna la mine, de asemenea suna si lantul inainte sa il schimb ca in al 2-lea video. camshaft adjuster-ul suna pe ca si cand ai da volumul mai tare, sa zic asa, pentru o secunda la motor, dar nu e neaparat un sunet cu o tonalitate distinctiva, pe cand lantul suna metalic, se aude efectiv sunet de metal pe langa sunetul motorului. Eu am patit de vreo 2 ori cand era cald rau afara si cand nu mai pornisem masina de mult sa sune lantul pana reporneam motorul (in sensul ca nu se oprea dupa ~2 secunde). :)) 

Din pacate e un sunet pe care nu poti sa-l reproduci la fiecare pornire de 100 de ori sa stai sa-l analizezi, e de inteles de ce un service multimarca (cu precadere daca stiu problema lanturilor pe tsi-urile vechi si stiu ca al tau nu au fost schimbat, si cu precadere daca se iau dupa vorbele clientului "suna ceva la pornire sefule"), vor zice din start ca e lantul. Can't blame them.

4 hours ago, cj.Paul said:

Off Topic: Problema e ca uneori auzim prea multe sunete pentru binele nostru, in special daca ne intereseaza masinile cat de cat. Ma gandesc numai la cate persoane care nu au nici o treaba cu masinile au 1.4 tsi si nu sunt stresate de ce sunete scot masinile lor pt ca pur si simplu nu ii intereseaza sau li se pare normal sa sune asa si merg linistiti cu ele fara sa se intample nimic. Uneori ii invidiez ca nu pot fi si eu asa :))

Mai, aici e si vorba ca te informezi ca nu vrei sa ramai cu masina in drum ca tot prostul, nu vrei sa ajungi in situatia sa iti cauti motor in dezmembrari, preferi sa inlocuiesti anumite piese proactiv ca sa nu accelerezi degradarea altora sau, again, sa nu ajungi in situatia sa cauti motor in dezmembrari :))

Eu in vacanta trecuta de vara am facut un mini tur de Europa, undeva sub 5000 km, nici o secunda nu am avut vreo emotie ca se va intampla ceva, in portbagaj aveam bagaje, nu ulei etc . Daca mi-ai da un 1.4 TSI stock < 2012, nu as avea curaj sa ies din tara cu el. (m-am trezit in Austria cu o bolfa in cauciuc, dar asta nu e vina masinii :))

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin "asa ca daca ati schimbat distributia mai bine va bucurati de masina ca nu o sa vi se rupa lantul in mers" ma refeream si la cazul colegului "claudiulu" care schimbase distributia si in continuare era ingrijorat. Daca nici dupa ce schimbi distributia (adica te informezi si incerci sa previi in loc sa repari si sa cauti motor in dezmembrari) nu esti cat de cat linistit mai bine vinzi masina ca mai mult rau iti faci :) 

Stiu cum e pt ca si eu am trecut prin asta fiind fost posesor de 1.2 tsi pe lant (Seat Leon) si acum 1.4 tsi pe lant (VW Golf).

Modificat de cj.Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Frumusetea 1.4 TSI-ului face ca si dupa ce ai schimbat distributia nu poti sta linistit :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit, inainte sa cumpar masina, varianta 1.4 tfsi de 125cp este mai stabila (cel putin la consumul de ulei si aici pot sa sustin). Legat de ce a spus un coleg mai sus, cu camshaft adjust, posibil sa fie asta, dar nu stiu un service in galati care sa se priceapa atat de bine la tfsi-uri, iar reprezentanta Audi, nici nu vreau sa aud de ei...Ma mai gandesc ca e din cauza bujiilor, pe care le-am schimbat odata cu distributia. Ei spun ca mi-au pus NGK dar nu am stat cu ei acolo si nici cutiile nu mi le-au lasat (profesionism romanesc), eu practic nu stiu ce piese mi-au pus. Cel mai probabil o sa schimb totul intr-un an ca sa fiu sigur. M-a costat 2500 lei toata tevatura asta...o sa folosesc piesele o perioada si apoi o sa o refac, in alta parte, unde sunt ceva mai priceputi. Daca aveti sfaturi de service-uri in galati mai competente pe TFSI-uri, astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Pentru 1.4 TSI 160 HP stock recomand NGK SIZFR6B8EG ca bujii, nu stiu cum e la 125 cp... vezi daca sunt acelasi cod de piesa.

Nu ii poti intreba pe oameni ce ti-au pus cu masina? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Cazacu
On 5/13/2020 at 1:05 PM, Adrian Cazacu said:

Salutare,

 

Tinand cont ca am auzit personal alt 1.4 tsi care a sarit de la punct, am programat inlocuirea kitului complet de distributie si altele pe 28 mai. Le-am solicitat un discount suplimentar si se pare ca mi-au oferit inca 15% discount la monopera cu garantie 24 luni fara limita de km. Tinand cont ca este service autorizat SEAT este cea mai buna oferta. Cei de la Service Titan au cerut 4789 lei cu aproximativ 200 lei mai mult decat oferta Metrotehnica.

Oferta Service Titan

image.thumb.png.c2c64e415e278c042e4210f1bbd38d5e.png

 De data asta cei de la Metrotehnica au lasat codurile pieselor in oferta. Ce parere aveti de piesele oferta, mai ales de kit-ul distributiei? Am auzit ca cea mai buna revizie pentru intinzator lantului de distributie este cea cu K. Aici observ ca este cu D.

image.thumb.png.755c2da5ce816a39082e386aac0e18e2.png

image.thumb.png.e616908cb671e7531e05c75ef1d82088.png

 

Cost total Metrotehnia 4592.98 lei

Salutare,

 

Revin cu detalii. Abia ce m-am intors de la service unde am schimbat tot ce tine de distributie:

-porneste mult mai bine, fara zgomot

-am impresia ca a scazut consumul

-am impresia ca este mai silentios

Nu stiu daca este mai puternic, deoarece am zis sa merg mai linisit cateva sute de km.

Astea dupa un drum liniste de 15 km. De asemenea au pornit electroventilatoarele, desi temperatura motorului in bord era la 90 (ca o paranteza, asta iarna i-am schimbat termostatul crezand ca este defect, insa si dupa tot nu se incalzea suficient, pe celalata masina Opel Corsa 1.4 temperatura de functionare este undeva la 100 de grade, transpiri iarna in masina)

 

 

 

2020-05-29 16_08_26-2020-05-29 16_06_49-20200528_164013 - Windows Photo Viewer - Windows Photo Viewe.jpg

2020-05-29 16_08_49-2020-05-29 16_07_05-20200529_143448 - Windows Photo Viewer - Windows Photo Viewe.jpg

2020-05-29 16_09_43-2020-05-29 16_06_56-20200528_164016 - Windows Photo Viewer - Windows Photo Viewe.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Detin un Golf 6 1.4 tsi Cod Motor Caxa an 2010, 167k km si am o problema cu low pressure oil atunci cand uleiul ajunge la temperatura optima. Problema a aparut imediat dupa un schimb de ulei facut in service autorizat cu toate ca inainte nu aveam problema asta deloc. Dupa am tot fost prin diferite service-uri si nimeni nu ii da de capat. Va pot spune ce am schimbat pana acum ca sa intelegeti cat de grava e problema si poate cineva a mai avut problema asta si i-a dat de capat, ca eu unul nu reusesc.

Prima si prima data am incercat cu senzorul de presiune ulei si am schimbat 2 pentru ca, primul cumparat de la Delphi nu mergea, eroarea aparea de cand porneam motorul, urmand ca mai apoi sa il schimb cu unul Febi si sa fie ok.

Inlocuit piston cilindrul 3
Inllocuit segmenti pistoane
Inlocuit garnitura chiulasa + suruburi.
Inlocuit garnitura evacuare
Ulei motor + filtru
Inlocuit Garnitura galerie admisie
Inlocuit chit distributie + pompa de apa
Antigel nou + radiator racire care avea o fisura minora ce necesita adaugare odata la 3 luni.

La prima reparatie, si problema persista.

La a doua am schimbat urmatoarele:

Pompa de ulei

Toate bujiile deoarece aveam missfire pe cilindrul 2

Bobina de pe cilindrul 2

Dupa aceste reparatii problema este aceeasi, low pressure oil, stop the engine, si o usoara trepidatie la relanti. Masina trage bine, nu am simtit niciodata ca si-a pierdut din putere dar totusi ceva nu e ok.

La reprezentanta, am fost pentru o diagnoza si am primit urmatoarele, pe care o sa le atasez mai jos.

 

 

101075914_1400867320100059_7815589814308175872_n.jpg

Modificat de ComicSanss
Am uitat adresa personala pusa in poza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele si linia la arbore 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca scrie nivel crescut ulei, miros benzina...am avut si eu problema asta in iarna trecuta, descoperita(masina cumparata in toamna) la mine s-a rezolvat cu inlocuirea pompei de inalte...dar masina in rest functiona bine. Acuma depinde  cat de urcat e nivelul, din ce am citit multi au aflat prea tarziu de benzina care intra in ulei si au mers pana le-a aparut low spressure din cauza cantitati de "amestec" din baie...la mine in 2000 km mi-a bagat aprox 750 ml de benzina, dar asta e ceea ce a ramas in amestec ca s-a mai si evaporat(fara sa mi se aprinda vreun martor). Ar mai fi o chestie zici ca ti-a aparut pb. dupa un schimb de ulei...sa nu cumva sa fi uitat garnitura de la filtru schimbat acolo, cand am fost la reprezentanta cu a mea mi-a spus de chestia asta ca ar provoca nu stiu ce pb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit inca vreo 4-5 filtre de la schimbul respectiv, nu cred ca nu s-ar fi identificat o garnitura in plus la acel filtru. Si eu tind spre problema la pompa de inalta dar ramane sa ma duc la un service specializat care sa faca niste masuratori pentru ca, la cei de data trecuta nu s-a putut remedia nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei garnitura aia rămâne lipită spre motor, deci nu ai cum să vezi că a rămas în plus pe filtru, aşa că dacă ai o garnitură rămasă lipită acolo poţi schimba şi 10 filtre pt că nu o să observi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o problema dețin un golf5 motor caxa din 2008 cu 186000 la bord iar de curand mi a apărut o eroare P0016 am schimbat senzorii de la axa cu came și pe cel de la arbore dar tot apare iar ca simptome dimineața la prima cheie cu motorul la rece da sa moara după ce se încălzește își revine lanțul nu huruie  ce credeți ca ar avea mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura de la filtrul de ulei ma refeream, cred ca s-a inteles... Referitor la pompa de inalte, la mine masina functiona perfect  , variante pt. benzina in ulei sunt multe(segmenti  uzati, injectoare defecte etc) am incercat cu cea mai plauzibila(pompa de inalte)chiar am demontat-o de pe axa cu came, am reconectat  conductele si am pornit dar la relanti nu pierdea combustibil pe la tija... deci test irelevant. Nici nu stii ce sa mai crezi la cati bani ai bagat in masina...pompa de inalte e aprox 1100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, Florinro said:

Salut am o problema dețin un golf5 motor caxa din 2008 cu 186000 la bord iar de curand mi a apărut o eroare P0016 am schimbat senzorii de la axa cu came și pe cel de la arbore dar tot apare iar ca simptome dimineața la prima cheie cu motorul la rece da sa moara după ce se încălzește își revine lanțul nu huruie  ce credeți ca ar avea mulțumesc. 

Distributie defazata. A sarit un dinte/doi de la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare merge pusa la punct fără sa schimb distribuția? Pentru ca asa cum am spus nu este zgomotos lanțul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să vezi de ce a sărit distribuţia, ceva uzuri sunt pe acolo că nu a sărit fără motiv. Se demontează, se evaluează situaţia (patine, lanţ), se înlocuieşte ce este defect/uzat. Cam asta ar fi ordinea pentru costuri minime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am aceste erori pe 1.4 tsi, masina nu se mai tureaza peste 3000 ture. De la ce ar putea fi?tiguan.pdf

000308 - B1.-Sonda 1
P0134 - 000 - nu este variaþie - MIL aprins
împrejurari cod:
Stare defect: 11110000
Prioritate defect: 0
Frecventa defect: 10
Resetare contor: 255
rulaj: 183930 km
Indicator de timp: 0
Data: 2000.00.00
timp: 15:59:18
împrejurari cod:
RPM: 764 /min
sarcina: 12.5 %
viteza: 0.0 km/h
temperatura: 82.0*C
temperatura: 48.0*C
pres.absoluta: 980.0 mbar
tensiune: 13.716 V
004268 - Cuplaj magnetic pentru supraîncãrcare mecanicã
P10AC - 000 - scurt la masã - MIL aprins
împrejurari cod:
Stare defect: 11100000
Prioritate defect: 0
Frecventa defect: 2
Resetare contor: 255
rulaj: 183922 km
Indicator de timp: 0
Data: 2000.00.00
timp: 14:57:33
VCDS
Raport coduri de defecte
Numar piesa modul comanda: 03C 906 032 AJ
Pagina 2
împrejurari cod:
RPM: 707 /min
sarcina: 14.5 %
viteza: 0.0 km/h
temperatura: 94.0*C
temperatura: 51.0*C
pres.absoluta: 1000.0 mbar
tensiune: 13.081 V
000049 - B1.-Sonda1
P0031 - 000 - circuit încãlzire scurt la masã - MIL aprins
împrejurari cod:
Stare defect: 11110000
Prioritate defect: 0
Frecventa defect: 1
Resetare contor: 255
rulaj: 183928 km
Indicator de timp: 0
Data: 2000.00.00
timp: 15:08:33
împrejurari cod:
RPM: 2643 /min
sarcina: 10.6 %
viteza: 49.0 km/h
temperatura: 93.0*C
temperatura: 37.0*C
pres.absoluta: 980.0 mbar
tensiune: 13.589 V
000055 - B1.-Sonda 2
P0037 - 000 - circuit încãlzire scurt la masã - MIL aprins
împrejurari cod:
Stare defect: 11110000
Prioritate defect: 0
Frecventa defect: 1
Resetare contor: 255
rulaj: 183928 km
Indicator de timp: 0
Data: 2000.00.00
timp: 15:08:33
împrejurari cod:
RPM: 2671 /min
sarcina: 10.2 %
viteza: 49.0 km/h
temperatura: 93.0*C
temperatura: 37.0*C
pres.absoluta: 980.0 mbar
tensiune: 13.589 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

M-a lasat turbina si vreau sa o reconditionez

Masina in cauza: golf 5 , 1,4 tsi dsg 140 cp , cod motor BMY

Imi puteti recomanda un service care face treaba asta?

Am cautat pe net si sunt multe dar nu stiu cat de bine le fac...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!