Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Salut, 

Pana la urma a rezolvat cineva situatia misfire-urile/ curatarea catalitica de la pornire ?

Chiar daca ei spun ca este normala, eu as renunta la ea cu riscurile aferente. 

A mea face daca o repornesc dupa mai bine de 10 ore. 

Multumesc, 

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi ordine de idei, daca nu o pornesc 4+ zile, sunt singurul la care motorul suna ciudat/diferit la pornire pentru cateva minute? Am observat ca daca il repornesc dupa 10-15 secunde sunt mai... normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel face si a mea Vlanandrei si nu stiu ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine, cam un minut maxim si apoi toarce frumos toata ziua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade toata lumea de el 1.2 mpi,  care merge non stop  si are 10 soferi, si nu papa ulei nu zornaie nimic la el. Asa ca pa pa gama VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca comparam un motor 1.2 mpi conceput acum 15 ani fara turbina fara nimic pe ea, cu cativa magarusi in ea ( stiu motorul , unchiul il are pe logan, este o lesinatura cu care as muri cu volanul in mana pe un drum european) cu un motor mult mai modern si mai potent doar prin prizma fiabilitatii, nu mai au rost nici un fel de alte argumente. Inseamna ca doar si doar fiabilitatea va este importanta si va trebuie un hibrid sau ceva aspirat indiferent de puterea redata, de la orice alta marca ( pana cand se mai pot cumpara) si restul sunt CAN CAN... iar ca sa nu cadem in spate de la renault... puteti sa intrati si pe forumul marcii Dacia sau Renault si mai cititi un pic despre probleme aparute pe motorizari mai apropiate de un TSI ( Tce) ...sunt si acolo persoane care vorbesc exact ca si dumneavoastra si fug de acea tehnologie ...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice si @Andrei1980, as adauga ca depinde mult si de cum au fost intretinute aceste motoare TSI! Eu am mult blamatul motor 1.4 TSI 140 CP cod BMY cu probleme la lant , intinzator si despre care se spune ca este un motor de evitat.In 40k km nu am avut probleme cu motorul , ulei schimbat sub 10k km si in rest talpa maxima!

In general daca vorbim de masini aduse din strainatate cu km multi (unii dati mult inapoi) , conduse batraneste sau excesiv de agresiv , cu revizii long life la 30K km si vandute de fostul proprietar cu un motiv serios( trebuia sa bage bani in ea, de obicei > 2000e) nu te poti astepta la o fiabilitate extraordinara.

Eu schimb vitezele in jur de 3000 rot/min , schimb uleiul regulat,mai fac drumuri mai lungi cu masina si ma declar foarte multumit!Simti ca ai cu ce forta o depasire, nu consuma mult si ai confort.

Despre acel 1.2 mpi , este clar un motor fiabil,foarte vechi, fara viata , cu consum foarte mare in turatii mari , depasirile sunt adevarate aventuri iar confortul din logan este asemanator cu confortul ce ti-l ofera o "conserva pe roti".

Punand in balanta eu prefer TSI-ul ori carui al motor!Toate marcile au probleme specifice si nerezolvate, am avut si Renault,Nissan,Logan(au parintii mei), VW Passat,dintre toate motoarele cel TSI ma incanta!Un motor aspirat este simplu si mai fiabil clar dar industria auto a evoluat si se axeaza pe consum mic si putere mai mare.

Erorile de la proiectare motoarelor TSI au fost corectate la TSI-urile de dupa 2013 , s-a inlocuit distributia pe lant cu distributia pe curea.Rezultatul este un motor foarte fiabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Vw.......un mit depasit. Eu am 1.4 tsi. Un motor ok cu probleme lui asa cum a fost proiectat. Dar o masina nu inseamna doar motor. Un motor se face daca ai un mecanic bun. O masina inseamna si caroserie. Am in familie 4 masini din gama Vw si surate. De motoare no coment( fiecare cu problemele specifice) dar ruginesc in draci. Golf v masina personala cu 138000 km 1.4 tsi. Masina din 2008 care nu a fost lovita in viata ei. Rugina aripi fata, rugina praguri. Masina stata in garaj, uscat.

Superb masina tinuta in garaj 1.9 tdi 115 cp-ruginit usi tot 2008. La fel masina care are 89000 km.

Nu mai ridicati in slavi vw, nu mai sunt masinile care au fost odata. Ca atare urmatoare masina nu va mai fi din grupul Vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate golf-urile V au probleme cu rugina in praguri si aripi...dar se rezolva relativ ieftin :). De exemplu Seat-ul este impecabil , fara gram de rugina .

La Renault piesele de directie le schimbi ca si "chilotii" , plin de greieri , motoare slabe!

Poate doar cele japoneze sunt mai fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele Renault sunt foarte fiabile, sunt mai slabe la directie, materiale folosite.

Renault a scos motoare foarte durabile, si a dat la multe firme, 1.5 si 1.6 dci la  Mercedes. 1.5 dci vrei sa zici ca nu e fiabil? sau 1.6 sau 1.4 mpi. Ok, nu sunt performante, nu ofera multi CP si Nm dar sunt fiabile.

. Si japonezele au probleme cu tabla. Nici o masina nu e perfecta.  Probleme exista peste tot. Ia de exemplu subaru, as lua oricand un motor pe benzina de la ei, dar nu diesel nu. Oricat de dezamagit as fi de grupul VAG, nu pot sa zic ca imi displace total, tinuta de drum, direectia, franele, scaunele, consumul imi plac, dar o mai dau si ei in bara, daca ar face masini fara defect ar da faliment.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Relativ simplu si ieftin.......pai daca te apuci sa tai tabla si sa o inlocuiesti unde ajungi?

Inainte de golf am avut laguna. 1.9 dci. Nu manca ulei si nici n am vazut rugina in 5 ani cat am tinut-o. Vw este acum precum era dacia in 90. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @deenman,

Ma refeream la putere si cuplu slabe la Renault , de fiabile sunt fiabile ...cate odata pica toata plasticaraia si tabla dar motorul merge.Este exact de ce au unii romani nevoie :) .

Sunt de acord ca toate masinile au probleme, unele din stadiul de proiectare cum este la Golf 5 de se ruginesc toate pragurile si aripile. :(

 

Din pacate de rugina la Golf 5 nu scapi niciodata orice ai face :( .

Si eu am avut un Renault Laguna I , 1.8 benzina ...motorul merge si acum fara nici o investitie dar in rest a picat cam totul: cutie viteze, telescoape , rulmenti, ambreiaj , elemente de directie (  cu exceptia cutiei de viteze pe celelalte componente le-am schimbat de multe ori) .

Per total Laguna m-a costat mult mai mult , puteam cumpara un Golf pe piesele si manopera de la reparatii.

P.S: Eu mai am o problema ca nu suport zgomote gen "greieri", troncaneli si vibratii.

Sincer nici o masina nu mai este ce a fost, traim intr-o societate de consum unde firmele producatoare de masini traiesc si castiga din service si piesele de schimb.

Cei ce lucreaza in domeniul automotive stiu ca se  cere "cost reduction" anual iar furnizorii de multe ori apeleaza la materiale reciclate sau de calitate mai joasa, nu exista ieftin si bun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua tuturor,

Sunt proaspăt deținător de 1.4tsi,  cod caxa pe o Skoda Octavia 2 din 2010. Am luat-o de la primul proprietar, care sper sa fi avut grija de ea. Ce am observat până acum: exista mici trepidații la relanti(nu știu dacă sunt normale , poate se datorează faptului că bujiile nu au fost schimbate etc).

La cate o pornire după ce sta în soare, turația motorului scade destul de mult, tintand să moară. La relanti se aude un țăcănit, posibil de la lanț, dar nu îl pot identifica. De asemenea am tot citit despre misfire: nu am avut benzina niciodată, și nu știu să identific acest fenomen. Puteți explica cum s-ar simți în cazul în care as avea aceste misfire?

Ce am mai observat: la trecerea din treapta 1 și 2, apare câteodată un carait; aici nu știu dacă nu cumva este vina mea fiindcă nu sunt încă obișnuit cu mașina/ambreiajul.

Recomandați un service in care pot schimba distribuția? Altul decât reprezentanta, fiindcă pot achiziționa kitul cu tot cu variator la un preț foarte bun, dar cei din reprezentanta nu doresc schimbarea lui(cel puțin la PBN).

Exista cineva din București, care are același motor și poate identifica posibile zgomote, dispus să se întâlnească cu mine pentru a mă ajuta cu informații utile?

Am citit că ar fi diferite serii ale lanțului. Îmi puteți spune care ar fi ultima varianta?(codul acestuia). Eventual daca există informații privind și restul de piese incluse in kit.

Revizia a fost făcută de curând cu ulei Castrol, dar pe viitor as dori sa folosesc motul. De asemenea ce bujii considerați că sunt mai ok? NGK sau Denso?

Cam astea ar fi întrebările in acest moment. Va mulțumesc pentru răspunsuri și sper să mă puteți ajuta cu o întâlnire în București.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit. Insa se pare ca ai dat scroll, cand ti-a aparut ferestruica sa citesti regulamentul, fara sa-l citesti si apoi ai dat accept. In 111 pagini nu ai gasit informatiile dorite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit destule informații, nu pot sa zic că am citit toate cele 111 pagini. In mod special mă interesează dacă este cineva dispus să mă ajute cu o întâlnire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem pe forum colegi care vand piese si iti pot aduce ce kit vrei tu si au sau colaboreaza si cu service. Gasesti pe aria de prestari servicii, piese auto.

 

Poti sa dai mail la Avia si la Alto syncro -Pantelimon sa intrebi cat te costa pretul pt schimbat distributie defalcat (piese+ manopera). Vorbeste cu Aurelian Paratu, e aproape de Bucuresti si a schimbat deja distributia si stie toate detaliile legate de coduri/versiuni.

Ca si lucrari de mentenanta:-

- bujiile le schimbi la 60.000km, pune tot ce a fost din fabrica NGK/Beru.

- lichidul de frana se schimba din 2 in 2 ani, este responsabil si pentru functionarea ambreiajului.

-Uleiul daca circuli urban mult, schimbat la 10.000km cu un ulei ce respecta norma impusa de producator, in cazul tau un ulei 0w30 sau 5w30 ca mergi prin oras, cu norma 502/504/507.00. 

 

Daca nu ai facut inca o scanare completa ca sa vezi ce erori ai stocate te sfatuiesc sa o faci cat mai repede.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns. Îmi poți recomanda pe cineva pentru tester, care sa și aibă idee de acest motor? Nu doresc doar sa văd niște valori, doresc să fie și cumva interpretate:) poate cer prea mult. Daca ar fi avut erori, nu ar fi trebuit să fie vreun martor aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula cand se aprinde un martor de la distributie sau altceva deja defectiunea e acolo. Poate citind valoriule poti preveni ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poti avea erori si fara ai martori in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut o ofertă din partea celor de la avia Motors, și asta este ceea ce am primit. Din cate am văzut kitul oferit este cel care conține și variatorul. Cum vi se pare aceasta ofertă?

sketch-1535096324865.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cele de acolo doar bujiile și uleiul sunt 1000ron.

Din ce scriau colegii e cam 1800-2000 Ron un schimb de distribuție la reprezentanta. Dar fără schimb ulei și bujii.

Poți să duci tu uleiul și bujiile și atunci ieși mai ieftin. Întâi fa o verificare si vezi ce problema are mașina. Cu toate că trebuia să faci asta la achiziție. Nu acum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca adaosul mediu la piese este ~70%. Mai degraba cauti un service de incredere, o sa te coste ~2000 lei lucrarea cu tot cu manopera. Chiar si uleiul si filtrul au preturi aberante, 4 litri de ulei+filtru costa 350 lei, in conditiile in care exact acelasi ulei + filtru OE costa la magazinele de piese ~190 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, deenman said:

-Uleiul daca circuli urban mult, schimbat la 10.000km cu un ulei ce respecta norma impusa de producator, in cazul tau un ulei 0w30 sau 5w30 ca mergi prin oras, cu norma 502/504/507.00.   

Pe mine m-ar tenta sa trec de la Castrol 5W30 (ce mi-ai pus la ultima revizie) la un Liqui Moly 0W40 + aditivul asta 

Multa lume lauda/recomanda 0W40 pe motorul asta si din cate am vazut este mai ok decat 5W30 la un condus mai sportiv. Aditivul este de asemenea foarte laudat, pentru 60 lei tot acolo sunt, ma gandesc ca rau nu poate sa faca.

Ce parere aveti?

Edit: Nu ma pricep, legat de schimbul de distributie, bujiile trebuie schimbate neaparat? Daca am pus altele noi recent (< 5000 km) le pot lasa asa, nu?

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu că sunt preturi aberante(ulei oricum as dori sa pun motul, iar daca am posibilitatea de a veni eu cu el, cu atât mai bine), dar par ok pentru o reprezentanță.

In schimb prețul bujiilor pare oarecum bun, având în vedere că eu le-aș cumpăra la 200ron.

Întrebarea ar fi: ar mai trebui adăugate și alte repere pentru schimbare distribuției? Garnituri, oringuri, simering etc...sau asta ar trebui sa ii întreb pe ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

E ok pretul. Este o singura garnitura cea de la capac distributie si e in set.

Mai ai un simering la vilbrochen jos. Daca stiu cum sa l scoata il pot refolosi pe acela. La mine nu s a potrivit pe masina mea cel nou cumparat. In rest cam alea sunt preturile.o distributie cu totul merge spre 2000 ron.

Pe ebay kitul de distributie intre 200 euro si 250. Deci sunt cam pe acolo.

 

Apropo va tb sa schimbi si suruburile de la variator si de la celalalt pinion de sus de langa variator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!