Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Salut, 

De curand am achizitionat o Jetta 1.4 tsi 170 cp dsg 2008 cu 150 000 km si am urmatoarea problema: cand pornesc motorul nu se aude zgomotul metalic specific tsi-urilor dar in mers, cat timp este motorul rece, se aude un zgomot metalic ca o tacaneala de tacheti, zgomot care se amplifica odata cu cresterea turatiei. Acest zgomot nu dispare chiar complet dupa incalzirea motorului dar isi micsoreaza destul de mult intensitatea.

Initial m-am gandit ca ar fi distributia dar ma mir ca nu se aude la pornire.

Am mai observat ca la relanti cateodata motorul are mici intreruperi, parca ar da rateuri, nu stiu daca are vreo legatura cu zgomotul metalic care se aude in mers.

Daca cineva s-a mai confruntat cu o astfel de problema mi-ar fi de folos un sfat pentru identificarea cauzei.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zgomotul se aude in partea stanga ,e de la lant intins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/14/2017 at 6:39 PM, DanielStroe said:

Salut,

Detin o Octavia 2 fl cu acest motor(CAXA) si am eroarea P0016. Cei care au avut eroarea asta cum ati rezolvat si unde?

 

Multumesc,

Daniel

Am facut programare la Brady. Cand se schimba distributia trebuie schimbat si uleiul?(Distributie pe lant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric,inclusiv filtrul de ulei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, EEXCALADE said:

Daca zgomotul se aude in partea stanga ,e de la lant

 

Care stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stanga cum te uiti la motor (mai corect zis in partea pasagerului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Catalin, de la ce poate fi zgomotul asta din video? Motor CAVD, distributia schimbata acu vreo 12k km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrez la o firma de geologie  si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu ele (aceasi masina pt fiecare om, nu se rotesc) si ii stiu de cativa ani (4ani). Dintre toate masinile cumparate de ei, toate au avut dauna totala la motor si lantul rupt. Sunt cateva masini la care s-a rupt lantul pt a 2a oara. Din 2015 au inceput sa cumpere suzuki sx4 (modelul facelift).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Luciosu said:

@EEXCALADE Catalin, de la ce poate fi zgomotul asta din video? Motor CAVD, distributia schimbata acu vreo 12k km.

 

Imi e groaza sa-ti spun ca pare zgomot de lant.

Tine accelerat constant la 900/1000/1100 rpm si vezi daca zgomotul dispare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.
Zgomotul asta la pornire a revenit. Ultima data a fost rezolvat cu un schimb de ulei, si diagnosticat ca fiind de la "tacheti hidraulici".
Dupa vreo 6000km se pare ca a reaparut, la inceput timid. Acum e la 9000km de la schimbul acela de ulei. Masina are 69.000km.

Lant sau altceva? Miercuri sunt programat la diagnoza. Deja ma streseaza prea tare problema asta, si nu stiu cum s-o rezolv. Apare la 30min - 2h de la stationare cand motorul e cald. Nu apare la rece, poate doar f rar.
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se aude si la mine @big_bughy.

Am fost la reprezentata cu inregistrarea de la mine si au zis ca e normal sa se auda. (mie nu mi se pare normal sa se auda)

Le-am spus ca vreau sa schimb toata distributia si mi-au spus ca nu se baga pentru ca nu e nevoie. Sa revin daca cumva o sa se auda mai rau, nu doar dupa ce motorul e rece.

Spuneau ca ar fi de la faptul ca atunci cand porneste nu are destul ulei.

Oricum o sa vreau sa ii fac un schimb de distributie cat de curand. Cel putin m-au calmat pentru ca eu vroiam cat mai urgent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce suna ajunge un schimb de distributie? reprezentanta vs service?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o eu azi(27.03.2017) la reprezentanta skoda pe iuliu maniu(sa nu fac reclama) si ma ajunge distributia(+ schimb ulei) - 2100 lei si variator 2400 lei.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2600 lei distributie cu tot cu variator, ulei, filtru + diagnoza + constatare la Avia. Acum am ajuns acasa.

Pentru CAXA/CAXC, exista kitul original 03c198229c (kit distributie + variator), costa 800 de lei in reprezentanta.

Modificat de big_bughy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca variatorul costa mai mult decat kitul de distributie?

Si ce garantie dau pentru ele?

 

Modificat de alex_optick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, alex_optick said:

Si ce garantie dau pentru ele?

 

Mie mi-au dat 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Variatorul nu este necesar sa fie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au spus ca necesita schimbat.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bine colegilor, acest tip de 1,4 (122 CP), se vorbeste pe forum ca ar fi singurul motor pus la punct si fara probleme la lant si ungere, din gama 1,4 TSI. Vreau sa schimb masina cu un G6 1,4 TSI de 122 CP dar nu mai stiu ce sa mai cred......sunt zapacit de tot.:scratch: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Este un motor bun la care tb sa schimbi distributia. Eu am schimbat o la 120.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am 145.000 si nu zice nimic :),fabricatie 2011

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/2/2017 at 7:06 PM, aurelian.paratu said:

Este un motor bun la care tb sa schimbi distributia. Eu am schimbat o la 120.000 km.

Si din ce-am observat si "auzit", se incalzeste greu iarna motorul(dureaza mult pana ajunge la 90 grade)

Modificat de DanielStroe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 luni am si eu un Golf 5 2008 cu motor CAXA, adus din Germania. Are 200k km, nu stiu nimic de distributie si ieri (dupa ce a stat toata dimineata in soare) am auzit si eu lantul :( Eu tot sper ca in atatia km a schimbat o data neamtul distributia...Am prins si zile cu ger si pot sa zic ca a mea cel putin se incalzeste repede. Ieri si azi, dupa scurte drumuri prin oras, am observat la relanti cum mi-a crescut de la 600-700 turatii la 900-1000 (motor cald). Aveti vreo explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia creste uneori cand bateria este descarcata sau ai multi consumatori.-load management. Asa se incarca mai repede. Asta in cel mai bun caz, ca poate fi si din cauza ca alternatorul nu incarca destul si se ridica automat turatia.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!