Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Bogdan Moraru

Am asistat la un schimb de lant pentru caxa intr-un service al carui nume nu am sa il trec si nu stiau sa o caleze. Un surub si o cala, comparatorul este pentru situatia in care a fost desfacut arborele. Cala la axe, surubul la arbore. Atentie, garnitura si semetingul se schimba la fiecare operatiune. Cala de la axe se introduce fara ciocane, surubelnite sau alte minuni, daca nu intra lejer, se reface alinierea

Daca ai missfire, arborele nu a fost adus la tdc 0, adica nu a fost calata corect

Le: multi nu stiu unde se introduce surubul, in "spatele" motorului, deasupra baii de ulei, pe motor, este un hexagon ca cel din baie care se extrage. Acolo intra surubul care blocheaza arborele in sensul de rotire al motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce consum aveti in regim de autostrada? As vrea si cateva pareri de la posesorii de twincharged, daca se poate. Imi pare ca ultima versiune de soft pentru CAVD nu prea se impaca bine cu viteze mai mari de croaziera. Ex: 8.5 - 8.8 la 130 km/h. Saau sunt eu prea atent la detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un consum imens ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Pe Caxa la 120km/h Bucuresti - Brasov, 5,9/6

La retur este cu 1,2/2L mai mic. Sinaia-Ploiesti, 120 pe tempomat am 3,4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum constant 8.5-8.8? In ce conditii? Depinde si de vant, verifica presiunea anvelopelor, sa nu cari ceva inutil si poate mai reduci 0.3 :D. In orice caz e mult.

La 140 se invarte pe la 8 +- 0.3, tot caxa.

 

Consum de 8.5 nu vede nici 2.0 la 130kmh.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum am la 140 7.2-7.5, dar inainte aveam si eu in jur de 8-8,5. Ce roti ai pe masina?

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Bine, acum e discutabil. Conditii meteo, cauciucuri, persoane in masina, clima pornita etc.

Masina cu 4 insi, drum pana in Constanta, viteza un pic mai mare decat cea precizata de tine, cu un 7 undeva la mijloc, am scos mixt cam 8,5 , fara clima dus-intors. Destul de mult as putea zice. Drum de mare aprox 350 RON din Sinaia.

 

LE: am jantele pe 16, cauciucuri mai moi si 2.4 atm in ele

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu inca 2-3 persoane de obicei, fara bagaje, clima pornita si jante de 19. E foarte ok dpmdv. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conditiile erau urmatoarele: singur in masina, 17 grade, 235 40 18 vredestein ultrac sessanta cu presiune 2.3, niciun bagaj mare in masina, rezervor 2/3 plin. Inainte de update aveam un 8 cu rotile de vara si 7.4 cu rotile de iarna pe 17.

@prunaionutz "inainte" adica cu softul original al masinii, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inainte = cu masina stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai un diametru mai mare al rotii , nu e real consumul , cu 235 parcurgi mai multi km de cati iti arata in bord ,  consumul e dat de cantitatea de benzina consumata pe km parcursi  deci el iti calculeaza pe ce ai in bord nu real ...;)

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Cred ca ai gresit putin. Nu latimea da diferenta ci inaltimea cauciucului ;(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

235/40/18 e standard pe Scirocco. Eu la 130 km/h am intre 7.5-8 pe instant. Ma gandesc ca un scirocco ar trebuii sa consume mai putin decat un golf, e mai usor din ce imi dau seama e mai aerodinamic. Vz presiunea in pneuri, eu merg cu 2.3 pe toate 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

235/40/18 este dimensiunea pentru Scirocco. Consumul este decent, directia si viteza vantului influenteaza mult consumul, deci trebuie luat in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robi Este fix scirocco masina in cauza :D iar presiunea e 2.3, cum am spus mai devreme. Nu era vant deloc.

Am inlocuit filtrul k&n cu unul oem. Vedem ce o iesi..

Nu prea ma plang de consum dar aseara a cam exagerat pe drumul obisnuit spre casa. Tempomat on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 8.3-8.4 scot si eu, la 140 pe tempomat, 2 persoane si ceva bagaje. N-am scos niciodata mai putin, insa acum cateva luni am depasit recordul 9,1 pe autostrada in Ungaria, la aceeasi vieza, cu un vant foarte puternic care batea din fata. Masina e echipata cu cauciucuri pe 16, cu presiune 2.4 fata si 2.3 pe spate. Sunt foarte multi factori care influenteaza consumul, pornind de la greutatea masinii, calitatea asfaltului, presiunea in roti, conditiile meteo.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul recomanda 2.7 atmosfere pe jantele de 18, 225 40 18 sau 235 40 18. Eu zic ca un 2.5 minim trebuie. Asa am patit si eu pe Pitesti,la iesire din Bucuresti pe tempomat la 140 imi arata intre 8,2 si 8,7%.iar in apropiere de pitesti in acelasi regim de viteza aveam 9,5-10% . WTF?? Conteaza mult relieful,vantul si presiunea din anvelope.

 

La 130km/h am aproximativ 8-8,2% daca merg pe pilot

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 persoane in masina , portbagaj plin, 110km/h - consum 6.5 pe autostrada afișat de Cb.

Daca stau la 130km/h, consumul afisat de CB ajunge si la 8.5

Jante 18", motor caxa soft revo

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci esti aproape de mine ca si consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati: Facand acelasi drum, singurele diferente fiind temperatura cu 14 grade mai mare si filtru de aer OEM, masina consuma cu 1 litru mai putin.

Concluzia: Cu noul soft masina trage la fel cu sau fara filtrul minune k&n in schimb a venit in randul lumii cu consumul. Me happy :)

@golfix La mine este recomandat 2.3 iar cand masina este incarcata 2.5.

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 persoane in masina si bagaje light .... mers max 110 unde permitea drumul si 60 in sate am scos 5.4 fara resoftare, fara nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi se spune ca filtrul de are sport creste consumul,eu pun pariu ca tfsi-ul meu cu admisie si soft revo2(270cai) scot consumuri mult mai bune decat stock.

 

Spre exemplu: La viteza de 70-80 km/h am consum de 5,5%, la 90-100 km/h am consum de 6,5%, la 120 km/h am consum de 7, 7,5%,la 130 am 8% la 140 am 8,5-9%.....la 180 km/h constant am consum 10,5-11%, la 250km/h am consum necunoscut :)) (probabil 20%),iar la 280km/h cine mai are timp sa se uite la consum? :P

 

Si cu tfsi-ul poti scoate consumuri bune,insa foarte greu poti merge cu viteza mica,ai impresia ca stai in loc,la cea mai mica atingere de acceleratie masina sare de sub tine( de multe ori te oboseste cand mergi incet)

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu te pot contrazice. La mine se pare ca trebuie un soft custom pentru ca filtrul sport sa-si faca treaba bine. Pana la 120km/h imi consuma cu 0.5 litri mai putin. In schimb, peste 140 tind sa cred ca esti in avantaj.

 

In fine, nu cred ca mai are rost sa spun ca astea nu sunt motoare de mers la consum. :p Am deschis subiectul asta crezand ca are raposata probleme dar am rezolvat-o pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot ~8 aveam vara trecuta la 130.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raposata :))

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!