Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

ma bag si eu pe aici :icon_thumright:

am gasit intr-un "AUTO MOTOR UND SPORT" -original deutsch version :) ceva ce ar putea interesa toti posesorii de 1.4 TSI cu ganduri de modificare.....

anume un test comparativ Golf VI varianta stock de 160cp si stage 1 modificate de MTM, ABT, RAEDER, WENDLAND si SPORTEC

atasez o poza semnificativa cu toate datele din test

IMG_4870.jpg

Modificat de wviking
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece maine am revizia de 2 ani/ 30.000, am trecut la softul Stock (pe durata reviziei). Daca inainte nu eram foarte convins ca e mare diferenta intre cele 2 setup-uri acum pot spune ca e IMENSA diferenta. Trage incomparabil mai bine cu soft-ul custom decat cel stock.

Cu soft-ul stock am observat ca lag-ul e mai mic (cu toate ca la inceput mi s-a parut ca lag-ul nu e afectat), dar trage ca o benzinara aspirata. In schimb cu soft-ul race simti cu mult mai pronuntat cum te baga in scaun.

In schimb am observat ca turbo lag-ul e mai accentuat.

Una peste alta de abia astept sa trec din nou la softul performance.

Cei care au 1,4 tsi de 122/125 trebuie sa incerce soft-ul! Merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex, cred ca am sa incerc si eu ... dar dupa prima revizie ...

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o intrebare...acest motor are distributia pe lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe lant.

rex, ne faci sa ne ploua in gura? :lol:.

Referitor la fenomenul cu 1200 rpm la pornire e treaba standard de la 15 grade in sus pentru toata lumea cu TSI-uri, am impresia ca si pentru cei cu 140/170. Prin urmare, stati linistiti, nu e de la benzina.

Imi mai da sa moara si mie cateodata la pornire, dar am observat ca nu e de la benzina ca face cu orice tip.

Valentino, nu stiu de ce, dar am impresia ca rezolvarea era ceva mult putin intrusiv decat a schiba chiulase si a demonta motorul. In fine, astea-s service-urile din Romania...

Modificat de MindBlank
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ... inca o data trebuie sa confirm ceea ce a spus altcineva (asta nu doar de dragul de a consemna ceva, ci pentru a intarii concluzia) ieri de dimineata 22,5 grade celsius la ora 8.00 a pornit ... 1200 rpm ... 20 sec, dupa care a scazut la normal, astazi de dimineata la aceeasi ora 17,5 grade ... acelasi fenomen (fata de acum cateva zile cand erau 13,5 grade si nu a stat la 1200 rpm) si nu am alimentat intre timp ... asa ca MindBlank are dreptate - nu este de la benzina.

Cea ce spunea szaki cu cateva posturi inainte - ca nu porneste intotdeauna din prima - asta sa nu fie (doamne fereste) o problema ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...cu pornitul din prima e problema. Nu e voie sa se intample asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutam,

cu riscul de a fi offtopic, aveti idee de ce cei de la vw au coborat puterea motoarelor 1.4 tsi de la 170 la 160cp.

salutam,

cu riscul de a fi offtopic, aveti idee de ce cei de la vw au coborat puterea motoarelor 1.4 tsi de la 170 la 160cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu se apropie periculos de mult de piata lui 2.0

ca sa "uniformizeze" cele 2 motorizari: 140 si 170

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine problema pornirii greoaie dupa stationare indelungata la temperaturi externe ridicate s-a rezolvat :) . In urma cu aproximativ o luna am alimentat prima data (de atunci tot asa am alimentat) combinat benzina Mol EVO 50% si Mol Tempo Plus 95 50%, de atunci niciodata nu s-a intamplat ca motorul sa nu porneasca usor la prima cheie si turarea la pornire s-a temperat. Am comparat turarea la pornire cu un motor pe G5 1,4 TSI 140Cp si ambele motoare au pornit asemanator.

Modificari in sunetul si dinamica motorului nu am sesizat fata de cand am alimentat numai cu benzina Mol EVO.

Daca apar modificari va tin la curent.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez numai cu Alto 101 de la Rompetrol. Nu mi-a facut nici cea mai mica problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@szaki - si la mine la peste 20 grade afara turatia la pornire este 1200 si scade dupa aprox 20-30 secunde ... in schimb porneste intotdeauna din prima ...

sal e normal e socul electronic

Update... datorita noului DV se face o presiune cu 0.09 bari (la 6000 RPM) mai mult decat cu vechiul DV. Deci un plus :rolleyes:. Masina trage fenomenal (fata de cum tragea inainte, ca tot nu trage ca un GTI de ex) :Driver:.

Mersi Adi!

salut

de ce ai schimbat blowoff valve ai avut probleme cu cel vachi explica-mi te rog , cum se comporta masina dupa schimbare ?merita ?avantaje?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va intreb si eu legat de tsi-ul de 170. La accelerare, apare fenomenul de surge, la accelerari sub 1800-2000 rpm? Sau rezolva compresorul problema asta?

Mersi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surge -ul apare doar la turbinele cu geometrie variabila echipate pe motoare diesel.La motoarele TSI nu exista acest fenomen.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@buca daniel:deoarece audi are 1.8tsi,tfsi,cum o fi cu marketingu asta, cu 160 cai,era nefiresc ca ruda saraca vw,sa aiba un 1.4 mai puternic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

De cateva zile s-au inmultit si caii mei in urma unei resoftari REVO.

Sunt extrem de multumit de rezultate.

Cu ocazia resoftarii am aflat lucruri interesante despre acest motor...

In primul rand intercooler-ul este plasat in spatele motorului. Acest intercooler este racit cu apa. Inovatie VW cica :D.

In al doilea rand turbina are alta pozitionare decat cea de pe TSI 140 sau 170cp facand o inlocuire a acesteia mai grea.

Datorita acestor descoperiri mi-am dat seama ca tot ceea ce se poate face cu acest motor, fara o bataie mare de cap este chip, CAI si evacuare.

Daca mai aveti alte idei va rog sa le impartasiti.

salut

cred ca totusi e racit intercoolerul cu freon da la ac parerea mea din cauza ca motorul era cald dupa ce am mers cu el iar intercoolerul de cara spui tu era rece gheata deci nu prea cred ca se raceste cu apa temp. motorului era cel putin 80 grade celsius

Salutare

De cateva zile s-au inmultit si caii mei in urma unei resoftari REVO.

Sunt extrem de multumit de rezultate.

Cu ocazia resoftarii am aflat lucruri interesante despre acest motor...

In primul rand intercooler-ul este plasat in spatele motorului. Acest intercooler este racit cu apa. Inovatie VW cica :D.

In al doilea rand turbina are alta pozitionare decat cea de pe TSI 140 sau 170cp facand o inlocuire a acesteia mai grea.

Datorita acestor descoperiri mi-am dat seama ca tot ceea ce se poate face cu acest motor, fara o bataie mare de cap este chip, CAI si evacuare.

Daca mai aveti alte idei va rog sa le impartasiti.

inca ceva

eu am montat pe motor un intercooler de 1.8t poza lui o gasesti la tipul cu s3 are 2 de vinzare dif e spectaculoasa dar trebuie indeminare pt modificare am montat intercoolerulin stinga jos in spoiler nu se vade nimic dif mare de putere merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info.

Din cate stiu eu nu e racita cu apa de la motor. Din cate am vazut e traseu special pt intercooler (stock; sper sa nu spun prostii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info.

Din cate stiu eu nu e racita cu apa de la motor. Din cate am vazut e traseu special pt intercooler (stock; sper sa nu spun prostii).

sal

explica-mi te rog despre efectele schimbarii blowoff valve si unde era montat cel stock , sa inteleg 0.09 bari cresterea de presiune se simte bine in puterea motorului?nu creste temp din motor ai urmarit acul indicator din bord?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina poate fi racita cu apa. Intercoolerul... poate incalzit cu apa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin74 Se simte... cat de bine nu pot sa imi dau seama. Aceasta crestere de presiune e la 6000 RPM. La alte turatii nu stiu cat e cresterea (pt ca nu mai am log-ul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin74 Se simte... cat de bine nu pot sa imi dau seama. Aceasta crestere de presiune e la 6000 RPM. La alte turatii nu stiu cat e cresterea (pt ca nu mai am log-ul).

multumesc! e normal sa se simta atunci cind intra si turbina in functiune pe la 2000 rot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte ca trage mai bine si la 3000 RPM (dar nu stiu cu cat a crescut boost-ul acolo).

Si ma feresc pe cat posibil sa spun se simte/nu se simte pentru ca sunt putin/mai mult subiectiv.

Oricum, la softul stock diferenta e fix 0. Pentru ca presiune care este ceruta este facuta :rolleyes:.

LE: La 2000 nu dau talpa pentru ca dupa soft cuplul maxim il am pe la 2800 RPM.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[attatasez peze cu imodificare intercooler achment=148306:02072009143.jpg]

post-44505-1246509385_thumb.jpgpost-44505-1246509371_thumb.jpg

inca 2 poze

sper sa va placa

post-44505-1246509217_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine lucrarea, curios cum si cat de mare este ic-ul. S-a marit cumva lag-ul odata cu lungirea traseului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine lucrarea, curios cum si cat de mare este ic-ul. S-a marit cumva lag-ul odata cu lungirea traseului ?

sal

intra pe prima pag la bogdan wrc si acolo e intercoolerul fol de mine si a fost montat la fel ca in imaginea cu 1.8t da clic pe vind 2 intercoolere

incer sa le copii eu numai ca eu am aduspost-44505-1246542691_thumb.jpg traseul pe aceeasi parte nu ca in imagine pe pertea cealaltapost-44505-1246542691_thumb.jpg

dus-intors

post-44505-1246542758_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!