Jump to content

SEAT Ateca - discutii generale


cristi511
 Share

Postare recomandată

@cris2109: unde ai decodat VIN'ul? M'am uitat si eu sa fac asta cand sosise masina, dar n'am gasit nimic sa il recunoasca, am considerat ca e prea proaspat

Cat despre Paint preservatives ala, clar, cand s'o incalzi, ii fac o degresare si o decontaminare cu argila, imi pare rau ca n'am apucat inainte sa montez folia

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241 din comoditate am platit ~30 lei pentru decodare VIN pe autodna. Presupun ca poti gasi si gratuit pe undeva dar nu am rabdare sa caut. Eu am vrut sa am lista asta de optionale mai mult pentru verificare inainte sa ajunga masina, sa nu stau sa le verific la receptie in graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus'o, parca ma vad la anu' facand iar calcule ptr inc'o Ateca ...

Mai intai sa apara macar la buc una de drivetest. Cel mai probabil nu va fi decat cu automata, deci as avea oaresce retineri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, va fi doar cu noua cutie dsg7 si vine cu multe dotari standard, printre care si dcc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul are filtru de particule. Interesant!

0-100 in 5.4s si vmax=245kmh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dynamic chassis control –
adaptive suspension-, digital cockpit, and park assist all come as standard...

@deenman vmax este mai mult decat suficienta. Dar da, aerodinamica joaca un rol extrem de important.

Exemplu: x5 M --> 567 cp , 3,9s 0-100 si 250 vmax (limitata). Deci cifrele Atecai sunt absolut decente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DCC vine standard pe toate cupra din cate stiu, si nici sa vrei nu cred ca ti-o da fara,  altfel nici nu cred ca ar fi pus atata putere pe o masina, si cu atat mai mult pe Ateca, fiind o masina inalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, DCC nu era standard pe Leon Cupra.

Dar sa asteptam sa vedem oferta importatorului, nu e exclus ca Dcc sau Aid sa vina contra cost pentru ca pretul de pornire sa fie cat mai accesibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine Cupra asta, dar daca pentru Ateca normala se asteapta 1 an, nici nu vreau sa ma gandesc cat se va sta pentru Cupra..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat se va rezolva problema cu termenul de livrare.

Dcc vine standard pe Leon Cupra.

Screenshot_20180223-144310.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place. 

Nu m-a convins logoul Cupra.. mi se pare putin copilaresc, ca masinile cu sigle din Transformers. Preferam sa ramana “Seat” in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei o grila de Ateca FR si gata, ca doritori pentru cea de Cupra o sa gasesti mult mai repede decat vor gasi ei grile de Cupra de cumparat :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezastru arata bodykitul parca au pus in bataie de joc fusta si prelungirea la spoiler      

image.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O prima prezentare de la lansarea oficiala. GTD, e o tara libera, totusi ia niste pastile, sa iti treaca senzatia de greata si intoarce-te de unde ai venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pe mine nu ma incanta noua sigla Cupra, dar asta sa fie singurul bai... 

La Leonul de 280 sau cat avea inainte stiu ca era optional DCC, acum e ok daca e standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DCC a fost din start standard pe Cupra. 

Sigla e destul de... curajoasa, dar daca masinile se ridica la asteptari nu o sa mai conteze ce sigla au; daca vor fi ceea ce sunt acum, adica doar niste GTI-uri mai puternice si mai ieftine, vor dezamagi. Marca asta ar trebui sa faca inca un pas spre “track day car”, si sa ramana VW si Skoda la daily-uri, ca sa nu dezamageasca si sa se poata bate cu Type R & Megane RS Cup, ambele masini axate mai mult pe performante si mai putin pe confort ca daily.

Ca de putut stim toti ca Leon-ul este o masina foarte buna pe circuit, deci se poate, dar e tinut in spate pentru ca se vrea sa fie buna si confortabila zi de zi. Toate masinile din grupul VAG sunt asa. Daca marca asta se elibereaza putin de inhibitii o sa fie ce trebuie, daca nu... imi sare in cap “aceeasi Marie cu alta palarie”...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

are cineva idee , la modelul fara ROATA de REZERVA , nu primesti CRIC si MANIVELA ?

am verificat abia acum un pic in groapa si ... pauza , nu am vazut aceste 2 foarte importante ustensile :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la Ateca dar eu la Touran nu am primit, a trebuit sa le cumpar ulterior. Nici macar piesa de prindere pe caroserie a acestora nu exista. Reducere de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem din acelasi grup , deci POLITICA e comuna :)

la un VW SPORTVAN am vazut prima data , politica asta marca VW ....in loc de 4 suruburi , au pus doar 2 la sistemul de prindere capota de sasiu ....masina e mai usoara si se face si economie de materiale (ha,ha )

 

E clar , m-ai lamurit sa ...nu mai caut aiurea ! Merci

Modificat de gabi2ctin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!