Jump to content

Alegere jante OE - Golf 7


Skiper1a
 Share

Postare recomandată

Salutare, 

 

Am de gand pentru vara sa trec de la 15" la 17" pe un G7 1.2 tsi 105cp . Nu-mi dau seama insa, cat de mult o sa scada comfortul pe drumurile noastre pitoresti . 

 

ceva pareri ? de la cineva care a facut upgrade-ul asta sau chiar si de la cei ce au primit masinile direct cu jante pe 17" .

 

Am cautat prin topicurile existente, insa nu am dat peste raspunsuri la subiect .

 

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va fi mutl diferit. Personal simt de la 17 la 18 diferenta . La mk7 am decis sa-l tin pe 16" vara - 16 iarna. Cred ca cel mai eficient test pentru tine ar fi 2-3 zile in jantele alcuiva puse pe masina.  Din ce oras esti ca nu apare in profil vad.

 

Atentie totusi cu 17" pe suspensie standard de la rotile de 15". As recomanda macar niste arcuri mai dure si doar 20mm coborata (evident merge si 30 sau 45mm dar depinde cum te impaci cu astfel de garda la so). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru feedback .

 

In Bucuresti sunt si da , ar fi ceva sa fac un test 2 3 zile cu unele de 17" sa vad ce zi cum .

 

"Atentie totusi cu 17" pe suspensie standard de la rotile de 15" " : la ce te referi Voinea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 Toate masinile VW de dupa 2005 (si am avut mereu si cate una luata de noua) in momentul cand pui roti de 17 sau 18 standard suspensia este impusa sport. La 15 si 16 ai mai moale (de asta pe mk7 acum am ales sa fie cu 16" din fabrica deoarece Sportsvan-ul e o masina de familie). Si pe vechiu PLUS rulam iarna 16", iar vara 17". Arcurile ce vin standard cand ai masina comandata cu roti pe 17 sunt mai dure.  Sa mergi cuminte sunt ok. Sa mergi sportiv le simti ca e cam barca.  Roti pe 15" chiar nu am avut pe nici una din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles .  16" sunt probabil cele mai indicate insa cu 17" arata mai misto ( se cere automat si coborata ) .

 

E una daia : look-ul bate utilul :) ( asta pina la primele gropi sau denivelari serioase ) 

 

Multam.

Modificat de Skiper1a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17' pe 1.2TSI inseamna un efort mult prea mare pentru motor, ca sa nu mai vorbesc de greutatea nesuspendata care creste foarte mult si va influenta decisiv evolutia sasiului (greutatea suspendata).

 

Asta vrea sa-ti spuna si Dragos, exista o legatura calculata intre cele 2 greutati astfel incat curba de amortizare sa fie optima (amortizor, arc).

Citeste explicatii pe larg AICI.

 

Pe langa asta nu cred ca offset-ul de la jantele de 15 il vei putea pastra la cele de 17, ca sa nu mai vorbesc de offset-ul general rezultat cu tot cu anvelopele de pe 17 care va iesi mult din specificatii (geometria suspensiei).

 

Eu zic ca nici nu are rost sa incerci.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, deci o sa pun 16" pina la urma si le pastrez pe cele de 15" pentru iarna. 

 

multam pentru sfaturi.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Succes in alegere. Exista modele ce par mai mici datorita designului. Vezi ce alegi fara buza in interior si nu o sa-ti para rau sa rulezi 205/55/16 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ma gandeam fie Toronto (5G0601025M) ( in poze arata ca vin cel mai bine ) fie Novara ( 5G0601025BQ ) .

 

Cam astea sunt optiunile de-mi plac. 

 

Toate bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am avut 17 ("Dijon" (10-spoke) - 4 alloy wheels 7J x 17 - tires 225/45 R17) din fabrica (echipare sport - A8F Sports equipment) si acum am pus 16 cu 205/55/16 .

Ar trebui sa se simta cam barcuta ? sau invers e ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa se simta un pic barcuta, prin curbe, dar si in linie dreapta... mai ales ca ai fost obisnuit cu suspensie sport + roti de 17 si abordai curbele in viteza cu incredere ;) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si acum tot suspensia sport este pe masina ... eu nu am inlocuit decat rotile de la 17 la 16 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si eu tot pe suspensie sport am inlocuit rotile de 17 cu 16. Cele de 16 au ruliu mai mare, balonul fiind de 55 , comparativ cu cele de 17 care sunt de 45. Cu cat sunt mai mari rotile, scade "grosimea cauciucului" (de la 55 la 45 in cazul acesta) , creste stabilitatea (masina sta mai lipita de asfalt) si scade comfortul, pe cand invers, scade stabilitatea si creste comfortul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Teoria e una, practica nu e chiar asa.

Trecerea de la 55 la 45 e defapt trecerea de la 112.75mm (205*0.55) la 101.25mm (225*0.45). Bineinteles ca e important si balonul anvelopei, dar suspensia face diferenta mult mai mult, avand o cursa semnificativ mai mare comparativ cu comprimarea unei anvelope de calitate umflate corect. In cazul anvelopelor pe 17, conteaza mult mai mult cei 20mm in plus la latime, care ofera un plus de aderenta.

Sa nu uitam de balonul anvelopelor din F1 :D sau, mai aproape de realitate, WRC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a venit cu roti pe 15 din fabrica fara suspensie sport. E ok sa pot monta roti pe 17 pana la urma? In cartea de identitate sunt trecute si roti pe 17 si 18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am roti de 18" 7,5j et 51(Rotary) pe masina care a venit din fabrica cu Dover pe 16" si nu au existat probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pina la urma am luat Toronto (5G0601025M) 16" . Urmeaza sa le incalt peste 2 saptamani si vedem . Oricum de la 15 la 16 sper sa fie numa' de bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un pret si de unde le-ai achizitionat se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

simti vreo diferenta fata de 15" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

De unde se pot cumpara jante in afara de reprezentanta ? Sunt multe magazine online , dar oare sunt serioase ? Sunt si multi producatori , dar oare cum imi pot da seama care sunt bune si care nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde despre ce jante vorbim. OEM sau aftermarket? Oricum la reprezentanta doar sa prinzi vreo oferta, altfel sunt niste preturi enorme. 

Eu unul am luat jante oem prin ebay de la magazine mari din Germania. Sunt la al 2 set. Nu recomand sa se ia de la particulari pt ca poate sa fie teapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Stie cineva la fecelift ce ET au jantele de 16 si de 15? Vreau sa iau niste jante de tabla ptr iarna.

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare..la noua mea masina care o sa vina am dat comanda pe 18,jante  jurva..la ce sa ma astept  de la aceste dimensiuni tinand cont ca acum am  pe 16?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!