Jump to content

Zgomot motor B7 la rece


Florin210611
 Share

Postare recomandată

Vezi ca injectoarele CR nu se pot repara/reconditiona. Cel putin oficial, BOSCH nu reconditioneaza aceste injectoare si nu ofera nici piese pentru reconditionare. Pretul de 150 RON probabil e doar pentru verificare pe banc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, adrian001 said:

Vezi ca injectoarele CR nu se pot repara/reconditiona. Cel putin oficial, BOSCH nu reconditioneaza aceste injectoare si nu ofera nici piese pentru reconditionare. Pretul de 150 RON probabil e doar pentru verificare pe banc. 

Aici am vazut ceva despre reconditionare: https://www.expressdiesel.ro/produs/injector-common-rail-bosch-exchange-0445110369-0986435166-audi-seat-skoda-vw/

si aici: https://www.autotest-buzau.ro/reparatii-injector-bosch-piezo-audi-seat-skoda-vw-20-tdi_125.html

Codul 03L130855CX e cu piesa la schimb oficial, deci cred ca se reconditioneaza

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de reconditionare in fabrica acolo si dupa cum vezi un injector recondionat e 958 RON cu cel vechi la schimb. Un injector nou este in jur de 1100 - 1200 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia despre injectoare si reconditionarea lor este offtopic aici. Este topic dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanPopescu

Salutare la toata lumea,

Am VW Passat B7 ,motor 2.0tsi /dsg/211cp

La pornite se aude ca un sunet metalic (daca il descriu eu bine)...prima data l-am auzit in aceasta iarna din cand in cand la ponirile motorului la rece,mai nou se aude aproape la fiecare pornire.

A mai intalnit cineva aceasta problema sau ceva asemanator?

Ce sfaturi imi dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de o constatare fizica la un service/mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Sunet specific de injector? Ce parere aveti? Face asa doar cu motorul rece.

 

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Ce parere aveti de acest zgomot la prima pornire ?Face cam 3-4 secunde.Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am un zgomot la pornire timp de 1 minut se aude o bataie in zona motor.Sa inteleg ca volant este pe duca?Masina este un passat 2.0 tdi dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am și eu o problema cu pornirea la rece Passat B7 1.4 TSI 122CP, se aude un tacanit. Tacaniult se aude pana se încălzește mașină. De la ce ar putea sa fie? Am atașat doua videoclipuri pentru a va da seama despre ce vorbesc. 

https://streamable.com/5gvlj6

https://streamable.com/ztpu6q

 

Mulțumesc, 

O seara buna!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

On 9/10/2020 at 9:54 PM, Raulbogdan said:

Sunet specific de injector? Ce parere aveti? Face asa doar cu motorul rece.

 

Salut! Ai dat de cap bataii? Asa face si a mea pret de 1km de la pornire,intre 1600 si 2000rpm. Dupa aia se diminueaza mult zgomotul si la cald se aude dar mult mai putin si nu chiar mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt in parametri,la fel ca si presiunea facuta de pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa măsurătorile cu motorul rece, imediat ce îl pornești. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ajuns azi injectorul, maine va fi montat. Sper sa scap doar cu unul inlocuit.

@cosminwon ai verificat injectoarele pe banc? Sau cum ti-ai dat seama ca sunt in parametrii?

La mine singura problema era la rece, de vreo 2 ani iarna tacanea, iar acum a început sa mearga si intrerupt. Dupa ce ajungea la 50 de grade, mergea perfect. Am facut log in mers, cu motorul rece, aveam 3 valoare pe un injector cand mergea prost masina. In rest, mereu in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut log in mers si totul este ok! Un coleg de pe forum mi-a zis ca este motorina de vina si zic eu ca are dreptate(am pus de la mol)! Masina o am de vreo 3 saptamani si cand am cumparat-o,nu avea nici un zgomot asemanator. Dupa ce am inceput eu sa pun motorina...a inceput clantaneala. Astept sa termin motorina de la mol si sa pun de la omv ca sa vad daca mai trancane injectia.

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit injectorul problematic, zgomotul si mersul sacadat la rece au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Vin si eu cu o problema. La rece am o bataie care sunt 99% sigur ca e de la injectoare. volant nu e 100%. In video se aud 2 sunete : bataia si acel ticait de care s-a mai vorbit. Cu ticaitul nu ma stresez ca a disparut si de atunci nu l-am mai auzit, oricum am inteles ca nu e problema cu el.

 

*Masina este un Passat B7 2.0, 2014, cod CFGC, 235000km. 

 

 

 

Bataia aia la rece in schimb nu dispare niciodata. Chiar si la cald se mai aude foarte usor, aproape insesizabil.

 

Se vad in video valorile la rece la injectoare.

In poza 1 e chiar dupa pornire la relanti cu toti consumatorii opriti. 1.thumb.jpg.46101780e8a0aa5b801bb4cd88f90075.jpg

In poza 2, efectiv tot atunci, dupa 2 minute, s-a mutata valoarea mare doar pe injectorul 3, tot la rece.

2.thumb.jpg.3f3dd939330ae4ca8998dbe7e5aa4800.jpg

In poza 3, tot la rece, am pornit ceva consumatori ( faruri, AC, cladura ), a crescut relantiul la 1000 (normal) si s-a mutat valoarea mare pe injectorul 4.

3.thumb.jpg.02189ce5e35fd34343017e0c217bc8b5.jpg

In poza 4 sunt valorile la cald care sunt foarte ok ( desi tot se aude bataia, dar mult mai diminuat, aproape insesizabil).

4.thumb.jpg.30faf901ef58639e33f877a547c6d732.jpg

Valorile sunt toate cu aceeasi motorina.

 

De prin martie imi face asa si pana acum am incercat cu toate tipurile de motorina std/premium (Mol, OMV, Petrom, Socar, Rompetrol). Am incercat si un aditiv de la Liqui Moly. A mai ramas de incercat schema cu uleiul 2T, dar nu vreau sa ma risc, mai ales ca valorile la pompa de inalte sunt ok.

Am desfacut si regulatorul de la pompa de mai multe ori de cand a inceput sa-mi faca asa si a fost curat luna de fiecare data.

Mentionez ca in sarcina / mers valorile sunt ok.

 

Nu inteleg care e problema. Banuiesc ca daca era un injector facea figuri tot timpul, inclusiv la cald. Mai tare ma nedumereste de ce se muta valorile mari de deviatie pe rand la toate injectoarele... Masina merge si trage foarte bine, nu am erori.

Modificat de Andi414
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spre exemplu, aveam problema cu un injector doar cand temp scadeau sub 5-6 grade. Si doar pana se incalzea putin. A inceput cu tacanit, iar dupa vreo doi ani, mers sacadat. Chiar dupa pornire, injectorul respectiv avea deviatie cu - iar in sarcina avea 3. Dupa schimb, valorile arata asa. Cat timp motorul merge ok in orice conditii, eu nu mi-as face probleme.

20201204_172144.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un passat b7 1.6 din 2011 si aceiasi problema, cand e motorul rece la pornire ( temperatura scăzută)se aude o pocnitură stie cineva ce poate fi .

Modificat de Rgf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi ma poate ajuta cineva cu o parere in legatura cu zgomotul motorului, stiu renumitul zgomot de la pompa de inalte deci acela nu il i-au in considerare, ma intereseaza de la ce provine zgomotul ascutit daca pot zice asa. Acel sunet il aud si daca rulez cu masina constant de ex in treapta a 2 la 2000 rpm, ieri am dat jos cureaua de accesorii si zgomotul a disparut deci doar de la role provine, sa fie compresorul de clima , alternator ? Am cautat mult pe internet dar nimic asemanator cu zgomotul prezentat mai jos

Clima functioneaza fara probleme rola de la intinzator are un mic joc, urmeaza sa o schimb.

Masina in cauza 2.0 TDI 103 kw cffb 2014

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Mihalcea Iulian Daniel

Buna seara am un passat b7 din 2014 cffb 123000km cred ca sunt reali am verificat o la reprezentanta , masina am achizitionat o anul trecut  si am observat ca si eu am un tacanit la motor zgomotul provenind de pe partea dreapta a motorului se aude mai bine daca asculti acolo langa roata si se aude din spatele motorului de undeva de sus ,eu am schimbat castrolul 5w 30 norma 507 00 cu motul si  urmaresc in fiecare dimineata cu usa deschisa la prima cheie daca mi se mai  aude tacanitul bataia aceia de care zice toata lumea si :vreau sa spun ce am obs eu: deci cu motul e mult mai bine parerea mea e  ca, castrol nu mai e ce a fost si oricum in Rusia sa contrafaceau f multe marci de uleiuri si apareau si pe la noi ,am inteles ca i au inchis sper sa nu mai gasim pe piata uleiuri contrafacute scuze de off topic, deci :daca te dai ptn la ea cum se zice si o alergi ptn ceva normal nu liniute si nici scartiituri de roti ,dimineata bate la rece si doar 4-5 min max. cam atat si dupa ce se incalzeste si mergi ptn si opresti sa vezi ,nu se mai aude iar  daca mergi incet pe parcursul zilei adica mai batraneste asa sau  la drumuri  lungi ,iar nu se mai aude tacanitul  a 2 a zi dimineata , eu am   studiat cu atentie problema si pana acum asta e situatia: un disconfort fonic, psihic  stai cu grija sa nu aiba ceva, masina merge ca noua nu am probleme cu ea dar ma deranjeaza situatia asta cu bataia au fost zile intregi cand nu face dar doar la mers mai incet asa  mers normal si   cum ma mai  dau si eu ptn la ea mentionez: fara sa exagerez  , cum face  a2 a zi dimineata, asta am observat eu si sper sa gasesc aici  o rezolvare de la cei care au aceeasi problema  va multumesc

Modificat de Mihalcea Iulian Daniel
Vreau sa rezolv problema la masina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 08.09.2018 at 12:06, lucian88 a scris:

Exact acelasi țăcanit il am si eu ca si livescu, doar la rece sună. Masina e un CC din 2013 2.0 Tdi 170cp 128.000 km . A reușit cineva sa rezolve problema? Am făcut revizia doar la reprezentanța,ulei castrol long life. Masina merge perfect,nu prezinta nicio simptoma, doar acel țăcanit la rece

 

Salut, Ai depistat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
burcioagabogdan

audio.zipaudio.zipSalutare, detin un passat, 2011, 130000 km, cffb si dimineata dupa pornire se aude un zgomot ca cel din atasament, cel mai bine se aude in 6 primele secunde ale inregistrarii. Acest zgomot ma face sa ma gandesc la un tachet care se amorseaza mai greu sau un injector. Pe tester la prima pornire inj. 2 tinde sa ajunga la 0.98 corectie dupa care scade pana pe la 0.55. In rest masina se comporta bine, doar ca e deranjant acel zgomot pe care il aud daca sunt cu geamul deschis. De curand s-au schimbat distributia si EGR original. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!