Jump to content

Octavia III scout


miliktsi
 Share

Postare recomandată

Inteleg. Ei bine , pot sa zic ca o 3 scout e barca de tot.Skoda se  tot se lauda cu suspensia de pe  Scout,  e adevarat ca  amortizeaza bine orice fel de denivelari,in sensul ca pluteste peste ele,  dar altfel  parca ai carmi o barca pe o mare agitata. Am facut test de telescoape si sunt peste 75 % toate ( masina are ceva sub 50 mii) asa ca banuiesc ca asa s-a intentionat sa fie.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa incheiem offtopicul: soferii mei de la munca se pling de PDG pe O3 (diverse motorizari toate 4x4) ca e  "barca" mai ales la viteze mari si necesita corectii multe de volan.

La Seatul personal care teoretic are aceeasi suspensie nu am resimtit comportamentul de barca decit pe drumuri asfaltate extrem de denivelate, comportament care se corecteaza la punerea suspensiei in Sport. End of offtopic si va propun sa mutam versususl in alta arie, continuam aici strict cu discutia despre O3 Scout. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

is curios daca pot schimba suspensia de pe scout ( amortizoare si telescoape) cu cea de pdg octavia 3.

Despre Scout si discutam , curiozitatea mea este daca se mai plang si alti proprietari de suspensia foarte moale si daca se poate schimba cu ceva after market cu costuri rezonabile.  In afara de asta nu este nimic de reprosat la masina, in opinia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare destul de moale suspensia... poate in viitor ceva un pic mai rigid... acum... e prea noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar merita verificata compatibilitatea cu suspensia de la Leon Xperience

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, nu e asa de simplu pentru ca la X-perience exista vreo 4 motorizari si probabil tot atitea setari de suspensie, iar 184 TDI vine standard cu DCC. De la coleg inteleg ca nu are DCC iar conversia ar fi extrem de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 5000 de km parcursi cu Scoutul eu zic ca este un compromis excelent intre un SUV si o masina normala fara 4x4 si garda joasa. Cine vrea suspensie mai rigida trebuie sa se orienteze spre O3 RS pentru ca O3 Scout nu e masina sport cu care sa mergi tare pe drumuri virajate. In schimb te poate duce foarte comfortabil pe drumuri de munte destul de dificile pe care cu o masina mai joasa si fara 4x4 nu prea ai ce cauta. In urma cu 2 saptamani am facut o iesire in Muntii Trascau pe un drum care pleaca din Poiana Galdei spre Tecsesti si mai departe spre Dealu Geoagiului si Modolesti, drum pe care masina in modul OffRoad s-a comportat excelent iar suspensia si-a facut datoria cu brio pe portiunile bolovanoase si intens spalate de ape din Cheile Tecsesti. Si consumul a fost unul foarte OK, 7,9 l benzina la suta de km dupa 650 km de parcurs mixt de drumuri nationale/autostrazi, urban si circa 150 km de macadam. Apropos, ieri noapte pe drumul de la Bran la Cluj 1 persoana + bagaje vreo 50-60kg  si viteza medie de 75 km/h consumul a fost de 6,2% conform CB. Ei zic ca e bine pentru o masina de 1,6 tone cu motor benzina turbo si 4x4! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am dcc si conversia iese din discutie. BAnuiesc ca este scumpa si nu cred ca merita modificat nimic la masina.   Masina e 2015 si nici nu cred ca atunci se  oferea dcc  la scout. :)

Leotsi, asa e , nu se preteaza la mers tare pe drumuri proaste si virajate. O alta problema pe care am remarcat-o este functionarea sistemului Afs. Din cauza ca oscileaza fata pe drumuri proaste uneori AFS nu tine pasul cu reglarea distantei de iluminat . CUm exista senzor si pe puntea spate efectul se amplifica.  

La tdi consumul este chiar mai mic :) . 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Gasit acest topic si cred ca am citit 90% din el. Din ce am citit si vazut pe net este o masina capabila - ma refer la Scout 1.8 TSI DSG 4x4.

Ce vreau sa stiu este daca cineva a folosit-o putin mai intens pe drumuri de tara neasfaltate, noroi, zapada, diferite obstacole (necesara o garda la sol cat de cat).

Tin sa precizez ca am nevoie sa merg la tara (parinti / socrii) cel putin o data pe luna, si iarna sau cand ploua mai mult nu ma descurc cu FWD.

De vanzare sunt putine la SH in RO (mai ales TSI)... dar, va intreb daca ar fi o alegere potrivita, in comparatie cu altele 4x4 pe benzina, gen Vitara, ix35 (benzina). 

Stiu ca celelalte sunt din alta categorie, dar aici mai intervine si pretul, care este mai mare la Scout. 

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si sistem 4x4, nu exista nicio diferenta constructiva intre Scout si varianta normala de caroserie (cu exceptia modului de rulare Offroad la Scout), asa ca daca tractiunea este principala problema, nu cred e nevoie de Scout.

Garda la sol e mai mare la Scout dar nu mult (35 de mm parca?) si cam atit. Oricum nu e masina de tavaleala, e doar o masina polivalenta, daca o bagi la noroaie si vegetatie, intra pe unde nu trebuie si se curata greu, plus ca pe dedesubt e protejata cu plastic.

Spor la cumparat.

LE: Ca sa largesti aria de cautare, Golful Alltrack si Seatul Leon Xperience sunt cam acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da, inteleg, dar nu este vorba de tavaleala sau off-road de placere, etc :) . Astea sunt drumurile si daca platesc, sa zicem 20.000 euro, as vrea totusi sa ma scoata din mici incurcaturi.  Marea problema este motorizarea, pentru ca e mai mult de cautat. 

Variantele sunt ok, sunt gemene :) .

In cazul utilizarii 50-50 (on road /off-road) la ce trebuie sa fiu mai atent, sau daca sunt anumite componente cu probleme cunoscute?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platforma este MQB deci niciunul din viciile platformei care sunt sesizate aici nu-i sunt straine :))

Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap... You got me! :rolleyes:

Si, ce parere ai, daca tot ai pus aici ? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mie imi place si nici pretul nu e rau dar trebuie verificata temeinic mai ales la accidente si pe partea de suspensii, ca daca omul a fost pescar sau vinator, poti avea surprize. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Apreciez ajutorul tau si mai ales rapiditatea cu care aprobi / raspunzi. 

O zi buna :icon_thumleft: !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa un an de scout 1.8 tsi, eu sunt incantat. Am intrat cu masinuta pe drumuri greu practicabile spre imposibil de catre o skoda superb. Am intrat si in noroaie si pe gheata.si nu am avut probleme. Cu putina atentie, poti face multe cu masina. Daca ai alte intrebari, iti stau la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc. ;)

Renunta la quote inutil, e interzis de Regulament!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Au rezolvat problemele cu motoarele TSI? M-a intereseaza in mod special un Scout 1.8 TSI DSG dupa 2015. Citisem ca generatiile mai vechi de 1.8 si 2.0 au avut ceva probleme majore. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei asa zic. Eu inca nu am mult... 19.000 km, dar se comporta exemplar. Sunt foarte multumit de motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emildebreti gasesti aici topic de discutii despre motoarele care te intereseaza, care nu s-au pus doar pe Scout. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut ca cineva intreaba de problemele de la suspensie.  Constatarea mea dupa un an este ca suspensia, chiar daca este moale, amortizeaza bine deliverarile si de multe ori nu iti dai seama cat de rau este drumul si in consecinta si viteza este poate mai mare. Aceasi problema cu trecerile peste denivelari, capace de canal etc, tendinta este de a trece un pic mai repede peste ele decat ar trebui. In consecinta daca cumparati SH verificati suspensia. Verificati si daca a fost schimbat uleiul in DSG . trebuie schimbat la 60.000 si este o distractie scumpa.

referitor la sistemul 4 x4 , acesta se descurca foarte bine pe noroi si zapada atata timp cat nu se exagereaza. pot sa zic ca am mers in iarna la schi pe drumuri acoperite cu zapada fara nici un fel de probleme, ba chiar din cauza suspensiei mai moi aderenta este foarte buna, desi am exagerat cu viteza cat s-a putut.  DAR nu este in nici un caz masina de mers la pescuit sau vanatoare cum intreba cineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Ce cauciucuri pot pune pe octavia 3 scout cu jante r17? Am loc de 65? Vreau sa o cocot cat mai sus si vreau sa stiu ce caucicuri pot pune pe ea.

Am vzt ca la outback pun americanii roti de suv!

Modificat de walter.scout
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 17 dimensiunea recomandata de producator este 225/50/R17 iar pentru 18, 225/45/R18.

De la 50 la 65 e ceva diferență, cel mai bine rămâi pe dimensiunea recomandată de producător. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

uite ca am 40 .000 cu sckout si m-am obisnuit si cu suspensia moale. in rest nici un fel de probleme exceptand un panou de usa fata care vibreaza desi am schimbat cleme si ce se mai putea schimba, 

 

revin cu intrebarea daca a incercat cineva sa schimbe suspensia de la scout cu ceva mai rigid.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Am si eu un Scout 3, 2.0 TDI DSG, 184 cp. Masina e ok, eu sunt impacat si cu suspensiile "moi", conform colegilor de pe aici. Sincer, eu de-asta am ales Scout, pt ca desi e cu aspect de offroad, suspensia nu imi aminteste de operatia de hernie de acum cativa ani :)

 In schimb, am o curiozitate, pentru ceilalti colegi cu masina de-asta: burduful planetarei de pe dreapta, cat de rau vi-l "ataca" DPF-ul? Eu l-am schimbat acum un an, si in seara asta am constatat ca iar e de inlocuit, pt ca a aruncat vaselina pe motor, a inceput sa iasa un pic de fum si un miros pe care deja il stiu... Macar acum nu ma mai panichez sa chem platforma pt un drum de 8 km.

 Din ce vorbeam cu mecanicul si cu un alt posesor de Scout de acolo, se pare ca buba e pricinuita de lipsa unei protectii care nu a mai fost pusa din considerente de spatiu. La masinile cu 4x2, au protectie si totul e ok. La "autobuzul" meu, nu e loc pt protectie. Voi intampinati problema asta, sau sunt eu mai "norocos"?

 Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!