Jump to content

Octavia III scout


miliktsi
 Share

Postare recomandată

@sosoktm: aoleu, a fost acu' juma' de luna comentariul asta, s-a prescris :) Lasand misto-ul, imi mentin argumentul. Producatorul are interesul sa "impinga" volume pe unitatile mai profitabile pentru el, iar chestia asta o poate face foarte simplu prin optiunile de configurare pe care ti le lasa pentru fiecare model. Gen motorizari, transmisii, optiuni, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...cumva cred ca big$$ vin ma usor dintr-un model cu volume mai mari (scout nu are decat plastice extra fata de O3) pt care ai deja capacitati. Comparand timpii de asteptare ...parca sunt si mai tentat sa cred ca e mai banos la finalul socotelii sa vanda...orice se cere dar poate fi produs cu un efort mai mic, pe capacitatile existente. Ma rog, adevarul e dincolo de noi :))

Oricum, am fost sa pipai grizzly, misto da nu chiar, ii lipseste macar un piston in plus si e usor cheap la interior, chiar si in varinta high-spec. De fapt doua, dar hai, se accepta si un 2,5L. Sigur nu canibaliza suv-ul Bentley :))))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sosoktm: ha, ha, tu visezi mai mult de 4 pistoane la Skoda ? Epoca aia a apus in 2015 cand ne-am luat adio de la Superb 2 3.6 V6...

Pentru nevoile tale, fuguta de ia un Touareg V6 cat se mai gasesc astea la fine de generatie. Asta are sanse sa canibalizeze Bentayga :) 

End of OT

Revenind la Scout - in continuare il gasesc o propunere misto, consider ca designul nou i se potriveste foarte bine. Tot cu 1.8TSI l-as lua, daca ar fi :) 

Astept sa vad pe viu unul la interior, sa vad daca/ce imbunatatiri sunt la plastice. Si nu ma refer la cantitatea de Piano Black :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

A venit momentul sa comand... ce spuneti de scout cu motor de 1.8tsi dsg? are cineva motorizarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e una singura pe forum a colegului @osuletz.  Din punctul meu de vedere o alegere excelenta, mai ales daca rulezi putin si preponderent urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miliktsi: Eu am Scout cu 1.8TSI. Personal, nu regret din niciun punct de vedere alegerea. 

Dacă ai anumite lucruri care te interesează în mod special, te ajut cu detalii. 

@vdragos: Eu nu prea mă încadrez în tiparul descris de tine, în primul an am făcut 22.000 km. Ca o completare de asemenea, combinația motor cutie e de apreciat mai ales in extraurban. Dacă sunt și drumuri virajate, cu atât mai plăcut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac o medie de 15.000 pe an. Dupa discutia cu dealerii, am avut o retinere... ca motorul e de nisa... ca ei au vandut doar scout diesel, cuplu, chestii, socoteli... bla-bla... nu stiau nici macar daca vine cu dsg6 sau 7... am clar doar ca vreau dsg peste 180hp. 

Nu gasesc nici macar vreun motor 1.8tsi de drive test, nu il cunosc... abia am gasit 2.0 tdi 4x4 150hp.  

Merita diferenta pana la scout? Poti aborda drumuri in plus fata de o "normala"?

Vreau sa mai intru pe neasfaltate unde golful 5 sau skoda superb stau pe margine...

Merci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miliktsi: Salut, dealerii din Bucuresti...din pacate majoritatea habar nu au de produs

Hai la o plimbare la BV, gasesti O3 FL Scout de TD cu toate optiunile posibile pe ea...

Nu-i mai simplu sa iti faci o parere dupa ce conduci, decat din povestile unor vanzatori ? 

Masina e super ok, iar combinatia 1.8TSI 4x4 DSG e la marele fix. Are DGS6, cu ambreiaje in ulei. Vezi ca avem coleg cu O3 sedan 1.8 TSI 4x4 DSG, ii poti consulta topicul.

Merita diferenta la Scout, pachetul de protectii laterale + bare e foarte reusit, da foarte bine pe masina. Garda la sol e suficienta pentru orice forestier si iesire softroad.

Tinuta de drum e foarte ok, la O3 FL ecartamentele sunt usor majorate, rotile sunt chiar in extremitatile caroseriei, cu 18'' masina sta foarte bine pe sosea. 

Ce alte detalii te intereseaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info. Mai am de elucidat cam care e treaba cu sunetul... in fisa scrie 4 difuzoare suplimentare, dar... suplimentare la ce? Unii sustin ca vine cu radio bolero mib 2, unii cu swing... mai am dilema cu cantonul... daca merita... sau de banii aia pun trapa electrica hayon... 

Sunt destul de limitat cu timpul din pacate si merg doar pe aproximari... comanda va trebui sa o fac pana in 20 sept. 

Am pus peste standard opt:

- driving mode selection cu offroad,

- culoare metalizata

- faruri led,

- maxi dot color 

Cam atat ca sar din bugetul deja depasit... ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 4 difuzoare in plus fata de cele 4 standard si se pare ca vine cu Swing.

 

La sedan exista un Clever Pack care contine:

Blocuri optice spate TOP LED

Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor

Kessy

Radio MP3 Bolero MIB2

Senzori parcare fata si/sau spate

Smartlink 

 

Intreaba dealerul, e o reducere bunicica.

 

Modificat de razvan.ac
more info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, miliktsi said:

 Unii sustin ca vine cu radio bolero mib 2, unii cu swing... mai am dilema cu cantonul... daca merita... sau de banii aia pun trapa electrica hayon... 

Am pus peste standard opt:

- driving mode selection cu offroad,

- culoare metalizata

- faruri led,

- maxi dot color 

Ai Swing standard. Ai putea pune Bolero, optional ca HU.

Intre Canton si Portbagaj cu deschidere electrica - alege portbagaj cu deschidere electrica - o gasesc mai utila si o vei folosi zi de zi

Bune optionale alese. 

Daca vrei sa mai si iesi de pe sosea, ramai cu rotile standard 17, nu opta pentru 18, chiar daca sunt ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun sfat cu trapa. Voi merge pe el. Roti aleg 17 standard. Mi se par suficiente. 

Ma ingrozeste termenul de livrare... 6 luni...

Am terminat cu optionalele, sper sa reusesc intr-o sapt sa lansez comanda... astept aprobarile financiare. Vreau sa vad cum iese mai ieftina achizitia... leasing, credit... 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o mica nelamurire... daca stie cineva... diferenta intre navigatia amundsen mib 2 si columbus care ar fi? am reusit sa ma imbolnavesc asa tare ca vreau si navigatie... 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miliktsi: 9.2" if you got the Columbus Navi, the Amundsen gets the 8"

Columbus nu mai are niciun buton fizic, doar touch. Amundsen inca pastreaza buton fizic pentru power on/off/volum si scroll-ul din dreapta

Uite aici comparatia completa intre ele:

http://www.skoda-auto.com/en/models/octavia-facelift/connectivity/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de ajutor. Mai am negicierea si plata sapt asta si apoi intru in asteptare... 25 sapt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasicul gri quart... ala sobolan... eu am vrut albastra, sotia neagra... si am mai adaugat:

Afisaj Maxi-DOT color 

Conexiune USB pentru locurile din spate

Driving Mode Selection si functie Offroad

Faruri cu tehnologie LED  cu functie AFS (Adaptive Frontlight System) si instalatie de spalare a farurilor cu verificarea nivelului de lichid pentru spalare

Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire

Pregatire telefon cu Bluetooth  comanda vocala

Scaune fata / spate incalzite  cu reglaj termic separat

Sistem de navigatie Amundsen MIB2    touch-screen color, AUX-IN, USB, cititor card SD si harti Europa inclus inclusiv Smartlink+

SKODA Connect Infotainment online (1 an)
Trapa portbagaj electrica  

Modificat de miliktsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miliktsi: bine configurata :icon_thumleft:

E bine ca ai pus conexiunea USB pentru spate, o vei folosi cu siguranta cand vei sta cu telefonul prin Mirrorlink, fara sa tii capacul scrumierei fata deschis.

Ai pus si Kessy ? E foarte practic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am pus... deja am sarit putin din buget... putin mai mult ? am fost obligat sa pun usb in spate datorita incalzirii in scaunele spate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de distributia cuplului pe punti/roti la scout si probabil la celelalte modele VW cu haldex, un filmulet de la Skoda

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un film de reclama, tehnic nu explica mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate, nu este nimic tehnic dar de exemplu mie mi-a lamurit o necunoscuta, daca la mers in conditii ideale se transmite ceva puntii spate sau nu, si se pare ca avem 96% - 4%, se pare ca este capabil si de 10% fata - 90% spate in conditii mai grele.
Singura nelamurire pe care o mai am este daca peste o anumita viteza, in conditii ideale,  se distribuie 50-50 cum mi-a spus dealerul dar nu am putut sa confirm informatia din alte surse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de la dealer am aflat si eu ca dupa 130 km/h tractiunea 4x4 intra automat si este 50/50, din propria experienta am vazut un consum crescut la viteze peste 130.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, aureliandan said:

daca la mers in conditii ideale se transmite ceva puntii spate sau nu, si se pare ca avem 96% - 4%, se pare ca este capabil si de 10% fata - 90% spate in conditii mai grele.
Singura nelamurire pe care o mai am este daca peste o anumita viteza, in conditii ideale,  se distribuie 50-50 cum mi-a spus dealerul dar nu am putut sa confirm informatia din alte surse.

Asta cu 10% fata si 90% spate este doar in anumite situatii, gen demarat in panta sau cu rulota, sau la un demaraj in forta pe zapada batatorita.

Hai sa ne intelegem: daca esti cu masina in noroi, nu va fi 10% fata si 90% spate, la fel cum va fi 50-50, pentru ca NU ARE functie lock. Va fi o pendulare nesfarsita de cuplu, in functie de cum interpreteaza senzorii conditiile din teren.

Din ce am observat, cand esti in teren cu aderenta scazuta singura garantie ca ajunge cuplu mai mult la spate este sa accelerezi vartos. La balans fata spate, deci manevre la viteza mica, ai sanse mici sa cupleze spatele serios, adica gen 50-50

La fel cum daca incerci iarna sa faci "pivotari" din gaz pe puntea fata, o sa obtii doar subvirare si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, probabil adevarul este undeva la mijloc, cand am urcat la cabana ciucas, au fost portiuni in partea finala in care am simtit efectiv cum sunt impins de la spate iar viteza era foarte mica, 10-20 Km/h fara nici un fel de accelerare brusca sau fortare (mers de melc datorita balansului :) ), senzatia de impins de la spate  este evidenta, perceputa chiar si de pasagera din dreapta :).  Da, cum spui, nu este un sistem 4x4 autentic, totul este pe baza de senzori si software, sunt constient de asta sunt curios insa daca pentru masinile gen scout sau kodiac, softwareul pentru managementul distributiei cuplului fata spate este diferit fata de o octavia 4x4 sau superb 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!