Jump to content

Passat b7 problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

asa arata la mine! sti cumva care este? multumesc

56764471_376014249667786_8244782047906758656_n.jpg

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POZA 1 ESTE CE AM IN SPATE. POZA 2 ESTE DIN ARIPA STANGA SPATE IN AROPIERE DE BATERIA AUXILIARA. DAR CRED CA ESTE DE LA CARLIGUL DE REMORCARE.

 

56553711_395770154334955_5788116318586667008_n.jpg

56931816_2155344894559540_9030140362991075328_n.jpg

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acela este modulul carligului de remorcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, ciucalele said:

POZA 1 ESTE CE AM IN SPATE. POZA 2 ESTE DIN ARIPA STANGA SPATE IN AROPIERE DE BATERIA AUXILIARA. DAR CRED CA ESTE DE LA CARLIGUL DE REMORCARE.

 

 

Si nu inteleg de ce tipi la noi?

DAca iti este greu sa desfaci sa vezi ce este acolo, asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miiii de scuze, am uitat ca , daca scriu cu majuscule se intelege ca as tipa. in spate nu mai este nici -un releu. masina este fabricata petru norvegia si de aceea cred ca nu se aseamana.. sa presupunem ca releul ar functiona corect, ce ar trebui sa mai verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun eu sigur ca este, scoate panoul ala mic cu 3 relee si vezi ce mai gasesti dupa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici-un releu!

56842743_2215204118545684_6973894494806605824_n.jpg

Modificat de Manuel N.
Sters quote ul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si firele alea rosii de unde crezi ca sunt ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am gasit. cum il dau jos?

nu am spatiu deloc. imi poti da o idee , te ro? ms

este de culoare gri

56919372_2326138217675646_8083467693358841856_n.jpg

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a-l da jos, masoara si tu pe firele alea si vezi daca ai tebsiunile care trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minute în urmă, Al Bundy a scris:

inainte de a-l da jos, masoara si tu pe firele alea si vezi daca ai tebsiunile care trebuie. 

l-am dat jos ,  l-am schimbat. releul a fost problema. acum fuctioneaza totul normal. ms mult de ajutor !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema la instalatia electrica a haionului...nu mai functioneaza butonul de pe interiorul haionului, cel de inchidere. Cel de pe exterior(cu care deschizi haionul) functioneaza. Am cumparat cablajul nou pt haion crezand ca acolo este problema dar mufa unde se monteaza cablajul nu arata prea bine si se vede ca s-a mai umblat la ea in trecut. Aveti idee unde as putea sa merg pt remedierea situatiei? Multumesc

received_433709447404584.jpeg

Modificat de csuser93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie scosi pinii vechi, prelungite firele defecte si pusi pini noi. Sau se foloseste kit reparatie pentru fire. Si inainte de asta, trebuie remediata problema furtunului rupt, dar daca ai schimbat cablajul din dreapta.,ai rezolvat si cu furtunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 26.05.2016 at 22:59, Razbanica a scris:

salut! am si eu o problema, electrica cred, careia nu ii dau de cap. masina este un b7 din 2011, 2.0 tdi, 2 motion dsg. am cumparat-o sh in august anul trecut. prin noiembrie a inceput sa imi faca probleme la pornire, numai cu motorul cald. apasam cheia, dadea sa porneasca apoi se oprea. la a 2 a cheie pornea fara probleme, la inceput o data la cateva zile, apoi din ce in ce mai des. mai nasol era ca mi se intampla ca start/stop sa imi opreasca motorul si sa nu mai porneasca cand luam piciorul de pe frana. la diagnoza nu dadea nici o eroare.

prin luna aprilie am gasit un mecanic care mi-a spus ca e de la electromotor, mi l-a demontat si curatat si parea ca se rezolva. tot de atunci sistemul start/stop a incetat sa mai functioneze. insa masina pornea de fiecare data fara sa mai faca probleme. saptamana trecuta, motorul cald, nu a mai pornit la prima cheie. am revenit la mecanic, mi-a spus ca suspecteaza bateria pentru ca nu functioneaza sistemul start/stop. a masurat si mi-a spus ca e pe duca si imi recomanda inlocuirea. am mers la depozitul de baterii caranda si am rugat sa imi faca si mie o diagnoza. mi s-a spus ca bateria avea 12,5 v si 412 A in loc de 680, dar ca alternatorul nu incarca mai mult de 12,9 si imi recomanda sa merg pe baicului sa il fac. pe borna - are stantate 14 si 11, deci banuiesc ca este montata cam de un an pe masina. mi-a deconectat si borna de plus la masuratori. precizez asta pentru ca dupa ce am plecat de la ei, la 100m start/stop a inceput sa functioneze. a functionat in ziua respectiva si urmatoarea,cand la una dintre opiri nu a mai pornit. acum, de 3 zile nu functioneaza start/stop, insa porneste de fiecare data.eu nu am suspectat niciodata bateria pentru ca iarna, oricat de frig a fost a pornit perfect. numai cu motorul cald are probleme.

vreo idee? multumesc frumos!

Salut!....am si eu fix aceiasi problema la un cc din 2013 cod motor cffb cu dsg la pornirea la cald si as vrea sa stiu daca a gasit cineva solutia.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, 79nel said:

Salut!....am si eu fix aceiasi problema la un cc din 2013 cod motor cffb cu dsg la pornirea la cald si as vrea sa stiu daca a gasit cineva solutia.

 

 

La mine a fost bateria atunci. Am mers la avia unde mi-au facut diagnoza pe sistemul electric si era bateria dusa. Mi-au explicat ca 1411 ala stantat era ca la anvelope, sptamana 14 anul 2011... alternatorul era ok, el incarca in functie de cat are nevoie nu constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Imi poate oferi cineva un cod/ denumire pentru mufa albastra la passat ? Ca nu gasesc sa cumpar. Si furtunul acela de la haion ce cod/denumire are . Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE mufa de pe masina ai un cod, dar nu inteleg de ce schimbi mufa, care este doar o bucata de plastic, trebuie schimbati pinii din mufa.

Pentru furtun poti lua la colac de 10metri, nu vine altfel sau poti lua furtun cauciucat flexibil si 2 piese de legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, prieteni! VW Passat B7, 2.0 TDI, cu start/stop. Am nevoie de ajutor. Azi am fost sa verific bateria pentru garantie la un mare service cu care are contract de service Varta. Cu motorul oprit arata o tensiune de 12,8 iar cand am pornit motorul arata tot atat, ba chiar incepuse sa scada putin, 12,7. Meseriasul mi-a spus ca am o problema, ca masina nu incarca bateria, ca alternatorul sau altceva nu isi face treaba. Am plecat de acolo la un alt service. Dupa multe verificari, cu mufa scoasa de la senzorul/releul ala de pe borna minus (pentru start/stop) a bateriei, tensiunea pe baterie este de 13.9 V, cu mufa conectata arata 12,7. Concluzia celui de-al doilea service esteca borna minus cu releu cu tot trebuie schimbata (307 noua pe original, 100 SH). Pana sa ma hotarasc pe care sa o comand, mai vorbesc cu un electrician de la reprezentanta care ma baga in ceata: imi spune ca e normal ca tensiunea sa fie 12,7-12,8 V, pentru ca electromotorul incarca la masina asta doar atunci cand e nevoie de tensiune si ca aia de dinainte nu cunosc meserie. Masina merge, porneste corect, start/stop functioneaza, nu semnaleaza nicio problema. Deci... cine are dreptate? Ce trebuie sa fac? Schimb borna? O schimba degeaba ( asa cum a zis utimul meserias)? Asa cum am spus la inceput, am nevoie de ajutor si va multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Dumuta Adrian said:

Buna ziua. Imi poate oferi cineva un cod/ denumire pentru mufa albastra la passat ? Ca nu gasesc sa cumpar. Si furtunul acela de la haion ce cod/denumire are . Multumesc anticipat

nu stiu cod la mufa, dar nu ai nevoie

tub ondulat spalator spate, 124ron, 10metri, 1J0 955 751 D

banda izolatoare furtune si cabluri, 36ron, 000 979 950

daca vrei sa nu cumpari furtunul, exista si kit reparatie:

kit reparatie furtun spalator spate, 13ron, 5J0955871A si 135J0955871B 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, EEXCALADE! Eu o las, dar trebuie sa imi dea ala de la service țidula la mana ca e masina buna pentru garantia bateriei. Am citit si aici pe forum pe la pagina 4, acelasi lucru il spune si Florin, ca astea AGM cu SS sunt diferite de cele clasice, simple, si ca nu incarca decat cand e nevoie. Bateria a fost codata pe masina cu VCDS de cand am montat-o, nu ar trebui sa am probleme. O sa am munca de lamurire maine la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la borna de minus ca sa-ti dea garantia .(sau porneste toti consumatorii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin1609 Cauta pe net SSP 426 si la pagina 23 ai: Battery sensor in battery monitor control unit J367. II dai aluia de la service sa citeasca. Daca nu intelege, sa se lase de meserie.

The battery sensor determines the following values:
- Battery temperature
- Battery voltage
- Charging current
The battery temperature is measured using a map
and the ambient temperature.
It also allows the duration of the battery load to be
determined.
The data obtained allows the charge regulation as
well as the charge voltage to be adapted to the
charge and operating state of the battery
. The aim is
to increase the availability of the start/stop system
with the detailed data evaluation of the starter
battery.

Am fost si eu intr-o dilema asemanatoare, si am postat aici, dar dupa aia dupa ce am citit tot pe forum si dupa aia am citit SSP-ul de mai sus, totul era clar.

Off topic: Din pacate asta e realitatea service-urilor din Romania, tehnologia evolueaza si ei trebuie sa inteleaga ca mai trebuie sa puna mana si pe carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata, a venit randul meu sa descopar o pb electrica.

Jucandu-ma cu OBD Eleven am observat ca bateria ar fi cam la jumatatea vietii si fabricata in 2012 dupa ce am verificat pe borne, deci s-ar impune sa fie schimbata.

Problema pe care am observat-o este ca alternatorul incarca cu pana la 14.9V, si o scanare facuta nu a relevat nici o eroare care sa explice comportamentul.

Ma gandesc ca problema ar fi de la regulatorul de tensiune al alternatorului. Aveti idee daca se poate schimba cu alternatorul in situ sau ar trebui demontat?

Ar mai putea exista si alte posibile cauze?

Screenshot_20191124-104958_OBDeleven.jpg

Screenshot_20191123-153237_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!