Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Salut @AMW , multumesc pentru parere, nu voi cumpara spalatorul. Ma pot da jos din masina sa dau cu putina apa pe faruri, ca doar nu am crescut in puf. Vad ca ai un Tiguan pe benzina cu motorul de 180 CP. Cum se misca motorul ? Consuma aproape de cifre sau e foarte departe ? Ai si DCC ? Daca nu , are cineva si poate sa ofere o parere pertinenta dupa utilizarea lui ? Mai mult , am obtinut pana acum o reducere de 6.5%, se poate mai mult ca sa stiu daca insist ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Motorul se misca foarte bine din punctul meu de vedere, are cuplu suficient iar cu siguranta de acceleratie nu duce lipsa :) Imi place foarte mult cum se aude atunci cand este turat si cum nu se aude atunci cand mergi cu 50 prin oras sau este pornit si stai la semafor. Eu am avut inainte 2.0 tdi 140 cp si momentan consider ca 2.0 tsi este peste la toate capitolele de performanta. Doar viteza maxima nu am incercat momentan sa vad unde se situeaza, o sa mai astept pana la vara :)

Ei bine, daca la performanta lucrurile sunt clare, la capitolul consum, momentan, nu sta chiar asa bine - 11.8 consum mediu in 800 km (400 km fix in afara orasului). Primul plin s-a terminat dupa 550 km, cu tot cu cei 400 km prin afara orasului. Totusi, nu cred ca sunt relevante aceste date momentan, ma astept sa scada cu cel putin un litru consumul dupa 2-3.000 km.

Nu, nu am DCC. Desi m-a tentat initial sa-l adaug, dupa ce am citit mai mult despre sistem mi-am dat seama ca nu prea se preteaza pe un SUV. Pe Golf, Passat CC, Scirocco il vad mult mai util si interesant.

Legat de discount, o iei in leasing? La Prosche? Daca da, da, trebuie sa mai insisti, cam de vreo inca 4% :)  Bine, conteaza si valoarea totala la care ajungi, din cate stiu ...

Mult succes in achizitie! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu cele spuse despre motor ,mai ales daca o pui in sport .Cat despre consum , putin dezamagitor mi se pare consumul de 9% la 120 km/h pe autostrada. In rest nu inteleg cum scot unii consum sub 8 ,poate chiar e diferenta intre benzina de la noi si cea de la straini.

Cam asta e consumul meu in 3k km : https://www.spritmonitor.de/en/detail/880857.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu pareri legate de consum si dinamica dupa 5000km (iesita din rodaj) cu motor 2.0 TDI, 150cp, 4MOT: ii place in Romania :)) Acu' serios, masina consuma si se comporta bine pe drumurile romanesti. La 100-110km/h extern si XXkm/h in localitati, cu depasiri moderate, am un consum de 5.7l/100km. Motorul trage suficient pentru depasiri pana la 120km/h. Peste incepe sa se simta greutatea masinii.

Pe autostrada, la 130km/h, 2 persoane si portbagajul plin, comsumul afisat este de 6.3l/100km. Problema apare cand vrei sau esti nevoit sa urci de la 130 la XXX (cand vin zmei din spate cu XXX si te blituie sa le faci loc, desi tu depasesti o coloana de tiruri). Acolo personal mi-as dori o reactie mai buna din partea motorului si a cutiei. Sare din treapta 7 in 5, se accelereaza mult (4000rpm), dar nu se intampla mare lucru dpv dinamic. 

La mers exclusiv in oras (Timisoara, aglomerat), fara prea multe iesiri sportive, "reuseste" un consum intre 8-11l/100km (in functie de temperatura si aglomeratie). Mentionez aici ca nu prea imi place start-stop-ul, asa ca sta mai mult dezactivat.

 

Am vazut ca se discuta pe aici de spalatoarele farurilor. Am optiunea asta pe un Audi A4 B8, dar nu ajuta prea mult. Farurile le curata doar de praf, insa la noroi sau musculite sunt inutile si consuma mult lichid de parbriz (drept urmare, le-am dezactivat). La Tiguan costau extra, desi am pachet iarna (duze stergatoare incalzite si scaune incalzite) si Full LED, asa ca nu le-am luat. Nu le-am gasit rostul. 

 

 

 

XXX

Urmatoarele astfel de postari vor fi sanctionate confor regulamentului.

Va multumesc pentru intelegere! 

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru pareri. Voi plati integral, fara leasing , la un pret de lista al masinii de aproximativ 37000 euro. Am inteles de la porche ca nu se mai da discountul pentru leasing, fiind o oferta care a expirat la finalul anului trecut. Eu inca sper sa obtin un discount mai bun, altfel s-ar putea sa ma orientez catre o alta marca . Am un buget peste care nu doresc sa trec .

Cat despre DCC , din ce am auzit si am simtit (doar pe Skoda Kodiaq , pe Tiguan nu am gasit masina de test drive cu DCC) exact la SUV conteaza mai mult. Pe Kodiaq diferenta era foarte mare intre Confort si Sport, iar Normal era perfect pentru o calatorie pe autostrada. Modul Confort prelua foarte puternic socurile de la gropi si limitatoarele de viteza, iar modul Sport pe curbe elimina ruliul. Masina desi este mare o simteam apropiata de un hatchback. Am incercat si curbele in modul Confort - nu recomand :). Concluzie: nu stiu daca Tiguan raspunde mai bine decat Kodiaq cu DCC, insa parerea mea este ca ar trebui sa fie mai bine datorita dimensiunilor mai reduse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca platesti integral incearca la dealer din Ploiesti, Pitesti, Rm. Valcea, Constanta. Eu am incercat la ei si dadeau discount mai mare decat Porsche insa Porsche mi-a dat 4% doar pentru leasing si i-a "batut" pe restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma gandeam sa cer si o oferta in Pitesti. Ma gandeam sa incerc si la Midocar Bucuresti. Sincer, acelasi discount l-am primit si la sfarsitul verii cand preturile erau mai jos datorita acelei cresteri periodice de pret practicate de VW de doua ori pe an. In legatura cu acest lucru, in cazul in care dai comanda de un Tiguan la un anumit pret, iar din cauza timpului de asteptare , prinzi cresterea preturilor de la VW, cand ajunge masina , o platesti la valoarea din momentul comenzii sau la pretul din momentul livrarii ? A experimentat cineva acest lucru ? Din ce am auzit in contract scrie ca pretul final poate suferi modificari.

Inca trei intrebari ( stiu ca deja am intrebat prea mult, insa cred ca e bine sa ai cat mai multa informatie):

1. Covorasele sunt doar cele textile sau vine si cu niste covorase din cauciuc? Am observat ca sunt cativa producatori (Kia , Mazda, Suzuki, Subaru etc.) care ofera direct covorase din cauciuc.

2. La sistemul multimedia se pot activa anumite functii post-livrare ? De exemplu din ce am auzit, in meniu exista butonul pentru Navigatie chiar daca nu ai optat pentru navigatie. In cazul asta , se poate activa contra-cost navigatia ulterior cumpararii ?

3. Pentru cei care au cumparat Tiguan fara pachetul piele, exista vreo posibilitate de huse de protectie pentru scaune specifice Tiguan ? Intreb asta pentru ca Tiguan vine si cu acele masute rabatabile care cred ca ar ingreuna gasirea unei solutii aftermarket, mai degraba ar fi nevoie de o firma care le confectioneaza custom. ( nu sunt fan huse , dar am copil foarte mic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, leasing, nu s-a modificat nimic, desi preturile s-au modificat in perioada de asteptare. Acum la plata integrala, nu stiu ce sa iti raspund...

 

1. Vine cu textile - covorase de cauciuc originale de la dealer varianta scumpa = 445 RON / varianta ieftina 250 RON

2. Daca nu optezi pentru navigatie nu vei avea antena GPS de pe plafon si instalatia aferenta, din ce stiu eu ... Deci o sa poti, dar mai greu si mai scump cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am aprox 2700km cu TSI 2.0 180cp:

++

- motorul si cutia isi modifica destul de mult comportamentul intre eco/normal/sport - pe sport e magic :D

- consumul in Buc a fost intre 7.6 si 16l in functie de traseu/trafic/stil de mers

- consum in afara orasului intre 6.8 si 9 in functie de viteza

- consum mediu all time: 9,6l (mai mult oras)

- farurile led top sunt minunate, una dintre optiunile de care ma bucur zi de zi

- masina per total este foarte bine echilibrata pentru un suv. Nu am simtit pana acum vreo diferenta majora fata de o compacta

- magia maxima apare cand setez distanta fata de masina din fata si viteza maxima si merge singura ?

- scaunele fata, spatiul, calitatea materialelor, sistemul de climatizare

- suspensii destul de tari si zgomotoase pentru drumurile noastre. Pe sosele bune nu simti nimic

- sistemul info mai are probleme, se reseteaza singur, sau nu porneste - am programare sa vad daca se poate face upgrade de soft si/sau daca sunt erori inregistrate. Nu poti face update via internet singur acasa

- carplay e cam limitat si rezolutia aplicatiilor este destul de slaba. Android auto nu mi-a mers pe un tel de 2 ani vechime

- cand telefonul este conectat pe BT sonorul este redus cand vin notificari, dar nu auzi sunetul de notificare - este contraintuitiv

- start/stopul in trafic intens este o placere sadica, nu ma pot obisnui cu modul in care taie gazul si cu zgomotul facut la oprire

- se pare ca nu pot doza frana in asa fel incat sa opresc lin, cumva pe final am o oprire mai brusca decat ma astept

- uneori senzorii de parcare par sa functioneze f tarziu (chiar daca sunt curati)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensiile sunt intentionat "mai tari" dupa spusele reprezentanților vw, pt a putea oferi o abordare mai sportiva a curbelor eliminând astfel din ruliu.

Sistemul infoteiment are un soft nou disponibil de la inceputul lunii Decembrie.  Eu am avut o pr cu încărcarea navigatiei despre care am scris aici si dupa ce in prima faza nu au putut sa-mi ofere nimic, am fost chemat in Decembrie si dupa cca o ora jumate mi-am primit masina cu softul nou, iar de atunci acesta ruleaza ireprosabil. Dupa update-ul de soft este schimbata putin si interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DCC neaparat, asa cum s-a spus deja e diferenta sesizabila intre moduri, dar si per total fata de suspensia standard. Nu sunt doar 3 nivele fixe de reactie a amortizoarelor, exista si o componenta adaptiva.

Legat de spalatorul de faruri, eu il consider util la drum lung iarna, pe jegul de la noi.

Daca nu mai exista oferta la Porsche nu cred ca poti obtine mult mai mult discount, e un model cu cerere mare totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosC23 ce jante ai pe masina ? Am acelasi motor ,conduc cat se poate de economic dar nu am vazut niciodata consum 7.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul stast-stop se poate dezactiva?

Intreb ptr ca, spre exemplu la Opel Insignia Grand Sport, nu se poate dezactiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul start-stop se poate dezactiva , dar la fiecare oprire a motorului revine default la starea activat.

In legatura cu cererea mare ... sa stii ca nu mai este asa de mare, de fapt ma plimb de 3 luni in reprezentante si cele de la VW sunt cele mai pustii din cate am vazut, iar oamenii care totusi erau prezenti pareau mult mai interesati de T-Roc, Polo si Arteon. Mai mult din anumite surse, Tiguan a scazut puternic in vanzari in ultimele 2 luni. Insa cine stie , sursele mele poate sunt gresite :) ( nu stiu daca ati vazut numarul de Sportage-uri si Nissan Q de pe strazi , dar cand vad un Tiguan model nou e o surpriza placuta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blue_eyed  in ce consta schimbarea interfatei dupa update-ul sistemului infoteiment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la Opel, se poate dezactiva dar redevine activat la prima oprire. Ma gandesc eu ca este o metoda de a proteja mediul (cat timp nu merge motorul, masina nu polueaza).

Cat despre Tiguan, vaznarile Volkswagen  au crescut simtitor la americani, dar  care au scazut preturile cu 2000 dolari la Tiguan si au bagat 6 ani garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acesta este motivul lipsei de interes in Romania. Pret mare si durata garantie mica fata de competitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, uivil1610 said:

Blue_eyed  in ce consta schimbarea interfatei dupa update-ul sistemului infoteiment?

Am sa incerc sa pun maine doua poze cu meniul existent acum. Sunt diferente. De exemplu butonul "trafic" il gaseam in a doua "pagina", acum este in prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@p0cait cele de iarna sunt de 17, mers in wkd pe drumuri mai lungi si fara multe semafoare, setare Eco.

Din ce am observat consumul fluctueaza f mult in functie de cum calci acceleratia si nu vorbesc de sport vs. eco, ci pe aceeasi setare.

 

Vad cel putin 2/3 Tiguanuri noi pe zi in Buc, iar perioada de asteptare este destul de mare.

Cand am fost la inmatriculat chiar m-a intrebat functionarul ce-i cu modelul acesta de sunt asa multi care il cumpara.

 

Astazi am fost la PBN si am cerut update soft pentru problemele de la sistemul info.

A fost foarte interesanta experienta. Mi s-a explicat ca ori las masina acolo pana cand reusesc ei sa reproduca eroarea si o filmeaza, ori sa filmez eu problema si sa filmez si codul masinii ca altfel nu fac upgrade.

Ei considera acest upgrade un defect si le trebuie documente doveditoare pentru a trimite la fabrica.

Au mai spus ca daca vreau upgrade fara acel film trebuie sa platesc operatia, chiar daca masina e in garantie.

 

Sincer, mi s-a parut un mare b*s/t si o exemplara fuga de munca a persoanei de la receptie, mai ales ca habar n-avea ce masina am si nici daca este vreo actiune sau nu pentru modelul meu...

Modificat de DragosC23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@uivil1610 am pus mai jos pozele cu noul meniu al sistemului.

@DragosC23 tu ai cumparat o masina care are niste dotarii si care ar trebuii sa functioneze asa cum erau descrise atunci cand ai comandat masina. Nu exista o actiune de rechemare in service pt update-ul de soft insa acesta exista si se face tuturor silicitantilor care reclama probleme. Cere un raspuns scris si cu acesta ameninta ca vei merge la un avocat sau ca-l vei trimite catre fabrica. Sunt convins ca vor face acest update rapid. 

20180113_105708.jpg

20180113_105658.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca revin cu urmatoarea intrebare, stiu ca s-a mai discutat, insa saptamana viitoare trebuie sa iau decizia finala in legatura cu configuratia si nu sunt sigur ce sa fac. Merita cei 748 de euro in plus pentru farurile TOP LED ? A reusit cineva sa faca o comparatie clara intre cele doua ? Ma intereseaza calitatea luminii, pentru ca functia de dynamic assist e ok, insa nu o nevoie incredibila, iar din punct de vedere al design-ului e clar ca arata mai bine cu TOP LED dar pana la urma nu e asa de important pentru mine. Spun asta pentru ca deja am cam depasit bugetul stabilit cu 1000 de euro si n-as vrea sa mai adaug inca 700 peste. E cineva nemultumit de farurile LED basic ? Mentionez ca am citit absolut tot ce s-a scris aici, insa nu am ramas cu nicio concluzie clara.

Modificat de Xadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de bun e night-vision-ul tau natural :) Cand m-am apucat de condus imi aduc aminte ca vedeam foarte ok si cu halogen. Pe masura ce mi-am stricat ochii am ajuns sa nu mai pot fara xenon, iar de cand cu farurile LED top de pe Tigan nu mai vreau inapoi nici la xenon :) 

Faza lunga automata si adaptiva nu mi se pare atat de utila pe cat e de laudata, dar faza scurta e foarte buna, se regleaza si ea in functie de viteza si cornering lights (atat statice cat si dinamice) sunt chiar utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.01.2018 at 5:27 PM, Xadrian said:

Imi cer scuze ca revin cu urmatoarea intrebare, stiu ca s-a mai discutat, insa saptamana viitoare trebuie sa iau decizia finala in legatura cu configuratia si nu sunt sigur ce sa fac. Merita cei 748 de euro in plus pentru farurile TOP LED ? A reusit cineva sa faca o comparatie clara intre cele doua ? Ma intereseaza calitatea luminii, pentru ca functia de dynamic assist e ok, insa nu o nevoie incredibila, iar din punct de vedere al design-ului e clar ca arata mai bine cu TOP LED dar pana la urma nu e asa de important pentru mine. Spun asta pentru ca deja am cam depasit bugetul stabilit cu 1000 de euro si n-as vrea sa mai adaug inca 700 peste. E cineva nemultumit de farurile LED basic ? Mentionez ca am citit absolut tot ce s-a scris aici, insa nu am ramas cu nicio concluzie clara.

Pe forumul Skoda sunt foarte laudate aceste TOP led, cei care le-au comandat ca si optiune spun ca sunt de exceptie , clar mai bune decat xenonul clasic. 

Acum tu decizi, in functie de cati bani mai ai la dispozitie, si in functie de cum stai cu vederea de noapte. Daca iti scade vederea pe timpul noptii (cum se mai si intampla dupa o varsta) e bine sa le ai. La fel se intampla si la multi dintre purtatorii de ochelari (le scade acuitatea vizuala pe semiintuneric); daca porti ochelari, este bine sa ai faruri TOP LED> 

Daca consideri ca ai vedere perfecta, poti sa te lipsesti de ele si sa ramai pe Led clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pareri. Ca o concluzie, sa inteleg ca este vorba si despre o diferenta intre cantitatea de lumina pe care cele 2 tipuri de faruri cu LED o livreaza? Eu sincer acum am halogen si mi se pare ca vad bine noaptea ( port ochelari ). Singura ingrijorare ar fi ultimele stiri cum ca farurile cu LED (majoritatea) sunt mai slabe si ca cele cu halogen. Are cineva LED basic pe Tiguan si poate confirma sau infirma acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu faci o confuzie intre farurile led cum sunt pe tiguan si becurile led made in china care le monteaza lumea pe farurile cu halogen si care sunt groaznice. Cele de pe tiguan, indiferent ca sunt basic sau cele top, sunt mult mai puternice decat halogenele clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!