Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego
 Share

Postare recomandată

@Doc Morelli Mazda 6, peugeot 508 din cate stiu eu sunt in clasa cu passat-ul, ceea ce extinde versus-ul asta foarte mult. De asemenea, camry nu se vinde doar in sua? 

@cristi511 Detaliaza putin faza cu megane-ul te rog. Si eventual cateva cuvinte si despre break.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il extind pentru ca exista viata si in afara clasei compacte si vreau sa aleg optim pentru nevoile mele. In detalii o sa intru pe topic doar pe compacte. Camry se vinde in SUA, dar Toyota ne ameninta in mod oficial ca il aduce si pe batranul continent din 2019. Doar in varianta de motorizare hybrid. Ceea ce nu este asa de rau.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hatch-ul este construit pe platforma de ultima generatie a marcii, alaturi de Talisman si Espace ( vezi 4control, motoarele turbo, etc) in timp ce sedanul este construit pe vechea platforma, cea a lui Fluence. 

De asemenea exista o diferenta clara intre calitatea masinilor, prima fiind asamblata in Franta sau Spania iar cea din urma in Turcia.

Break-ul este construit in aceleasi conditii ca hatch-ul. :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai induceti in eroare. Sedanul are aceeasi platforma tehnica cu hatch-ul, nu este nici o diferenta intre ele.  In plus, statistic vorbind modelul produs in Turcia este mai fiabil ca cel produs in  Spania, iar materialele sunt identice. Si asta o spun posesorii, nu unii care nu s-au urcat niciodata in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edit: retrag orice am spus in legatura cu subiectul discutat. 

Masinile ( hatch-ul, sw-ul si sedanul) sunt identice, beneficiaza de aceeasi tehnologie, aceeasi platforma, aceleasi materile etc.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu calitatea mai buna la fabricile din Turcia am auzit-o si de la reprezentantii de vanzari  Toyota si Honda.

Referitor la platforma, la o prima cautare prin Gogu, se spune ca este identica la toate caroseriile:

https://www.autoevolution.com/news/2017-renault-megane-sedan-unveiled-it-s-better-than-the-fluence-109353.html

"The replacement for the Fluence is built on the same CMF C/D platform as the Megane hatchback and station wagon. To be produced in Bursa, Turkey, and to be sold in more than 20 countries around the world, the Renault Megane Sedan holds great promise for a plethora of reasons."

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.12.2018 at 23:36, Doc Morelli a scris:

Adica noul Sandero va fi pe platforma de Clio 2020. Adica 5 stele EuroNCAP. Chiar m-a bucura sa imi pot cumpara o masina romaneasca si sa nu imi fie frica in ea. Macar si pentru masina de oras.

Cumva ma indoiesc ca Daciei i se va permite sa ia 5* la EuroNCAP. Cum aceste teste nu sunt exclusiv despre comportamentul la impact ci si respre sisteme de asistenta si averizare, vor fi montate doar cele necesare pentru mentinerea la 3, maxim 4*.

Daca ar ajunge la 5* ar manca si mai mult din cota de piata Renault si Nissan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca fabricile alea sunt cele mai moderne din grup si au in ele cele mai noi tehnologii. Tara de origine nu mai conteaza de mult in industria auto, ca daca este asa Q7, Touareg si Cayenne sunt masini slovace,  TT-ul este ungureasca, A1 este produsa in Belgia etc. Sa nu mai spunem de ciudateniile VAG, care vrea sa produca in Germania Skoda Superb din cauza cererii mari si sa mute productia Passat-ului in Cehia. PS Eu cred ca lucreaza mai multi turci intr-o fabrica Vw din Germania decat turci intr-o fabrica din Turcia. ? PS PS Iar toata instalatia electrica, centurile de siguranta, airbag-urile etc sunt made in Romania sau Polonia, indiferent ca te numesti Mercedes, Bmw, Audi sau Tata Motors. ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, voi ati cumpara o masina asamblata la turci, adica sedanul, sau una asamblata in Spania, adica hatch-ul?Le-am condus pe ambele...E o diferenta si nu psihologica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce ai observat la ele? ai ceva poze, masuratori facute, vazut lufturi diferite, etc? de-obicei intre aceiasi masina hatch si sedan exista ceva diferente la cum se simte pe drum si sunt diferente voite de producator: cea sedan are suspensia ceva mai moale si e mai mult orientata spre confort. La fel e cazul cu Honda Civic unde sedanul e produs in Turcia si hatchback-ul in UK.

Audi Q5 se face prin Mexic iar calitatea acestuia e destul de ridicata si e prin top in segmentul din care face.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@loghy

Cred ca daca primeste acelasi sasiu, merge minim pe 4 stele, diferenta pana la 5 va fi facuta de "nannies" - sistemele active standard sau optionale. Eu zic ca vom vedea o schimbare buna la Dacia in curand dupa mizeria ordinara facuta de japs cu Carlos si francezii vor avantaja Dacia, mai ales ca la vanzari sta excelent cu toate masinile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutiile privind meganeul provin de la megane3 unde pentru piata din Romania, meganeul hatchback era produs in Turcia, pe o platforma diferita fata de cea "originala", cu diferente sesizabile la materialele de interior, cu anumite diferente de dotari sau chestii de mici finete (aeratoarele centrale aveau rotita sa le poti inchide la varianta originala iar cele de turcia nu aveau rotita) etc.

cele de turcia erau produse pe platforma de Flunece, practic din Romania comandai un megane3 hatchback dar primeai  un Fluence   cu caroserie de megane. Lucrul asta era valabil doar pentru europa de est.

Daca comandai varianta break iti venea megane "original" produs in Spania.

Daca unul din germania comanda megane hatchback i-ar fi venit megane original, nu cel fabricat in turcia. 

 

Habar nu am daca s-a mentinut trendul asta si la Megane4, dar tinand seama de ideea omniprezenta in ziua de azi de cost reduction, de faptul ca sedanurile se vand cu o pondere muuult mai ridicata in europa de est si de precedentul cu megane3 eu daca as fi aproape sa imi iau un megane4 as sapa internetul si pe tema asta. 

Nu fabrica de asamblare era  problema ci faptul ca s-au pretat sa vanda alta platforma (mai low cost decat cea originala) plus diferenta de calitate a materialelor folosite.

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este adevarat! Megane 3 hatch nu a fost produs niciodata  in Turcia, nu erau versiuni produse in Spania sau Turcia, se producea intr-o singura fabrica din Spania. Problema a fost la Fluence care era produs pe alta platforma tehnica, lucru care nu mai este adevarat la actuala generatie. Cam ca la Golf si Jetta din curtea VAG-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, crezi ca eu glumesc pe aici sau vorbesc sa ma aflu in treaba?

megane3 hatch care s-a vandut in Romania de nou a fost (in afara de primele 6 luni de la lansare) fabricat in turcia cu diferentele de rigoare despre care vorbeam. Meganeul 3 produs in turcia tocmai asta era, un fluence intr-o caroserie de megane. 

https://www.reno.ro/Megane-3-Turcia-t289620.html (sper sa nu se considere reclama linkul) este arhicunoscuta "problema" asta la megane3 hatchback adus in Romania de nou. variantele break si coupe se produceau exclusiv in spania, doar la hatch au facut "tigania" asta,

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca am eu hatch si nu cred ca as lua masina asta cu un motor “normal”. Sunt multe chestii care ma enerveaza prea mult cat sa accept masina daca nu avea cateva avantaje: 4Control, directie, motor si suspensie. Cel putin 2 din astea nu sunt pe cel normal (motor + 4control), celelalte nu stiu, nu am condus alta varianta/ alt motor. In versiunea asta merita, da, e “GTI-ul saracului”. In altele... nu stiu. Citisem ceva de un 1.3 TCE decent dotat pe la 17k... poate doar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bossake- corect, am uitat ca s-a produs si in Turcia generatia anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Dragoș Pahonțu

 

On 4/13/2017 at 9:51 PM, The_Ego said:

off topic: Practic din nou se aduce in discutie saga emisiilor. Nu e vorba de fiabilitate. Apoi dieselul oricum e spre iesire din scena pe masinile mici, atat Renault cat si VW au anuntat ca in cativa ani vor renunta la diesel. Un motor mai mare nu e neaparat mai bun, mai fiabil, ci doar in conformitate cu noile teste de poluare.
Nu e totusi exclus ca noile tehnologii sa faca un motor de 1.6 si 1.8 sa aiba consum similar cu 1.2 si 1.4.

 

Motoarele mari 2.0/2.5 aspirate o sa meargă mult mai mulți kilometri decât un 1.5 turbo. De ce crezi că în America ei folosesc astfel de motoare?

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Dragoș Pahonțu

Eu aș merge pe o Honda Civic 1.5 182hp manuală 6! Mult peste VW la orice aspect. Sau pentru confort Mazda 3 2.0 AT6!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca posesorii de Honda se plang ca acea motorizare are o problema si cumva ajunge benzina in ulei. Nu multumesc :)

Mazda este ok din toate punctele de vedere; rudimentara in motorizare si cutie dar probabil fara moarte. Singurul neajuns este lipsa de performanta datorata celor anterior mentionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!