Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego
 Share

Postare recomandată

Opel Astra nou e fain intr-adevar dar tu pe Seat Leon ai un motor mai bun cum bine ai observat plus ca (sper sa nu ma insel) Opelul acela se devalorizeaza mai repede ca Seat-ul. Cu cat o masina are un pret de pornire mai mic (cu cel mai slab motor si echipare) si tu aspiri la varianta de top, dupa 4-5 ani pe piata SH, acea diferenta de pret pe care o dai la achizitie aproape ca se anuleaza.

VAG are o comunitate mare si multi posesori investesc mult in retrofit asa ca unele optiuni le mai poti adauga si pe Leon acum dupa achizitie. (poate nu trapa...)

La ora actuala mi se pare ca Hyundai cu noul I30 vrea sa lovesca Golf-ul. (habar n-am despre i30 ci am facut remarca asta dupa ce am vazut materialele de prezentare de pe internet, cum arata exteriorul, interiorul, motorizarile, (gen 1.4turbo cuplat la DCT)). Pe langa grupul VAG, pe benzina nu mai gasesti alt producator care sa ofere DCT pe langa Hyundai/Kia pe clasa compacta.

Fordul a scos PowerShift (DCT-ul lor) de pe Focus ca nu-s in stare sa-l faca fiabil si au revenit la AT cu convertizor. (au declarat ulterior ca ei nu cred ca DCT-ul e de viitor pe masinile compacte)

Cat despre virusi pe link-ul postat de mine, cum a remarcat si Andrei, e un link catre postul meu de pe forumul Honda care e accesibil public. Nu cred ca e virusat decat daca antivirusul tau are o preferinta pentru masinile din grupul VAG :) (pot sa fac un screenshot la post si sa-l atasez aici daca e cineva interesat)

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm afirmatiile colegului andrei1980 in legatura cu virusul...si telefonul meu indica acest lucru. Revenind la subiect noul i30 nu stiu cu ce ar putea ameninta golful, nici macar alte marci...poate ataca colega din grup Kia. Dintre marcile prezentate in acest versus, i30 ar fi ultima alegere, parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se referea la piata americana unde sunt alte preturi si niveluri de echipare. Oricum, masinile KIA/HYUNDAI sunt foarte ok, sa stii. Au dotari oneste si cel mai important, preturi corecta pentru dotarile oferite.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine, vb din punctul meu de vedere...sunt masini ok, au garantie ok, doar ca personal, nu stiu de ce, nu as da banii pe asa ceva...cel putin pe i30 sau ceed. Daca avea macar un design deosebit....interior sau exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cumpara un model Genesis din gama de lux Hyundai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan, abia am luat o pe actuala...prin toamna-iarna as vrea un cooper s automat pt sotie...sh ca nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Deci mai este cineva care a sesizat ca ar aparea un virus (si eu tot de pe telefon m-am conectat).

2. Hyundai/Kia fac masini oneste si corecte la pret. Au urcat mult la materiale si ergonomie, mai au de lucru la motorizari. Dpmdv sunt in acest moment peste Ford, Opel sau frantuzesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar vrea ele sa fie peste cele mentionate de tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristiansen077

in auto motor si sport, intr un comparativ cu 308, mazda 3, astra k si megane 4, au scos i30 ul pe primul loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg cum intr-un comparativ intre a, b,c si d poate iesi e castigator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Da, era greu sa ti dai seama...cei 4 erau competitorii lui i30... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la un mic drive test cu Focus 1.5 EcoBoost 150CP, manuala. Este primul Ford cu care fac un drive test, n-am mai condus nimic de la ei. 

Ce mi-a placut:

- look

- directie super misto

- tinuta de drum

- motor / transmisie

Minusuri:

- spatiu interior (nu e tragedie, dar este mai mic fata de Golf de exemplu, atat in fata cat si pe bancheta spate)

- portbagaj micut (parca vreo 317 litri, ceva de genul..)

- lipsa acelei deschideri in bacheta spate pentru a putea cara chestii mai lungi gen ski-uri - nu exista la Focus :wacko:, iar cotiera spate exista doar pe varianta Titanium..

- la varianta Trend cotiera centrala fata nu se poate regla :scratch:

- ceva zgomot de la avelope/roti

Ca sa trag o concluzie: masina arata super bine, are o directie magnifica si o tinuta de drum fantastica, iti da siguranta. Cu siguranta ia fata Golf-ului la cum se conduce si la placerea la volan, arata si foarte bine pe deasupra. Motorul si transmisia mi-au placut mult, motorul mi s-a parut mult mai vioi si nervos fata de 1.4 TSI-ul de le Golf (desi cifrele pe hartie nu ar spune neaparat acest lucru). La interior lucrurile sunt mult mai bune decat in trecut, as putea trai cu interiorul acesta, desi nu este la nivelul Golfului bineinteles. Pacat de portbagajul micut, iar pe bancheta din spate cred ca s-ar fi putut sta mai bine daca se mai muncea putin (oricum este bine fata de Peugeot 308 de exemplu - care e o catastrofa). Mai sunt lucruri mici suparatoare, gen lipsa spatiilor dedicate Isofix pe care sa le gasesti usor - sunt ascunse pe acolo, le cauti...(asta fac eu la 307, totusi la o masina din 2015> ma astept la mai mult..). Consumul pe care il avea masina mi s-a parut foarte bun, undeva la 9% mediu in conditiile de masina de drive test si un trafic normal, nu liber, dar nici bara la bara.

Deci ...DA, mi-a placut masina cum se conduce si cum sta pe sosea :) , Golful este mancat la acest capitol.... Recunosc, nu am mai simtit de mult o placere asa mare in a conduce o masina normala (nu Cupre sau alte fenomene :) ). In vara cred ca o sa ma duc sa ma dau si cu Fiesta :) 

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand s-a pus acea motorizare pe ford? vorbim de 1.5 ecoboost si nu de vechiul 1.6 ecoboost? intreb pt ca sunt in cautare de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Honda Civic si experienta mea cu Honda: 

Recent m-am mutat in US si am avut o lista cu cateva masini pe care Honda Civic nu era. Pana sa ma mut in US nu condusesem o Honda, n-am mers niciodata ca pasager si nu prea m-a interesat aceasta marca.

In Romania am avut o Skoda Octavia 2 FL. A fost o masina buna per total, banala dar buna; motorul pe care l-am avut era genial doar ca, consuma ulei si trebuia sa te impaci cu gandul acesta. Nu asta m-a determinat sa schimb Octavia ci faptul ca am locuit cativa ani in Irlanda unde se conducea pe partea gresita a drumului. (sau corecta cum zic englezii).

Despre stilul de condus in Irlanda pot sa zic ca e foarte usor, majoritatea soferilor merg in limite legale, mult mult bun simt in trafic, totul se misca incet si drumurile sunt foarte inguste; locurile de parcare in Dublin sunt putine, cu plata si mici ca dimensiuni. Am vandut Octavia si mi-am luat prima masina japoneza: Mazda 2 1.5 SkyActiv-G in varianta de 90CP. (cea de 115CP nu se vinde in Irlanda). O masina grozava cu un interior upmarket (ceasurile de bord sunt identice cu cele de pe Mazda 3, sistemul multimedia identic cu cel de pe Mazda 3 si Mazda 6) ce mi-a placut mult pentru condusul in weekend. Nevasta-mea conducea Mazda in timpul saptamanii ca eu n-aveam nevoie de masina si in weekend luam eu volanul. Ei i-a placut masina ca aspect, interior, pozitie de condus dar avea o problema cu motorul: venind de pe Octavia 1.8 TSI cu un cuplu generos de pe la 1500RPM (vreo 250Nm) s-a trezit avand o problema mare ca Mazda nu trage si nu trage. Oricat de mult am incercat sa-i zic sa schimbe mai sus de 3500RPM nu facea asta ca nu-i placea cum se aude motorul. Asta a fost povestea noastra cu aspiratul de 1.5l de la Mazda si dupa 1 an de zile am vandut masina ca m-am relocat in US. 

Ne-am uitat la Mazda 6 2.5l si putin la Mazda 3 2.5l dar am taiat repede de pe lista Mazda 3 pentru ca avea aceleasi probleme ca si Mazda 2: ceasurile de bord sunt de rahat (cand bate soarele nu prea vezi nimic in cadranele laterale), un computer de bord din anii '90, butoanele de la geamurile electrice nu-s luminate, nici cel de la oglinda si sa imparti masina cu un alt sofer intr-o parcare interioara slab luminata devine mai problematic cu reglajul oglinzilor. Sistemul de infotainment are ceva bug-uri si am zis sa incercam si altceva. Mazda 6 in varianta de echipare dorita de mine era peste bugetul meu si n-avem nevoie de o masina atat de mare.

Initial in US am mers pe car sharing (www.zipcar.com) pentru ca aveam o statie cu ceva masini fix langa locul unde stau eu. Aici, Honda este foarte populara si am avut trei Honde pe care le-am condus cu acest zipcar. (scurt, la zipcar inchiriezi masina cu ora si e undeva la 10$ pe ora (benzina si asigurare incluse).

Am condus rand pe rand toate cele trei modele disponibile in statia mea de parcare:

  • Honda Odyssey 3.5l V6 
  • Honda CR-V 2.4l
  • Honda Civic 2014 (nu stiu ce motor avea asta)


Dupa ce le-am condus pe toate trei, am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult despre Honda pentru ca am condus pentru prima oara o masina cu CVT. (asta fiind unul din motivele pentru care am exclus Civic din lista mea initial). Cutia CVT e faina si departe de feelingul descris de diversi jurnalisti pe internet si in reviste auto. (cel mai probabil pretentiile mele sunt altele si am asteptari mai slabe de la o cutie AT).

Atasez aici cateva poze cu cele trei Honde:

IMG_4457.jpg IMG_4500.jpg IMG_4525.jpg

Dupa experienta cu cele trei Honde, am inceput sa ma uit din ce in ce mai serios la Civic si parca incepeam sa am obisnuiesc cu design-ul, parca sedan-ul nu pare atat de boy racer ca hatchback-ul (ma refer la acele plastice negre de pe bara fata, bara spate si grila fata) si mi-am facut curaj sa ma duc la un drive test cu noul Civic. 

Aici in US, Honda Civic X se vinde de prin 2016 in varianta sedan. 

Sunt vreo 5 dealeri Honda in orasul in care sunt eu si m-am dus la cel mai apropiat de mine. Au o cladire impresionanta cu o parcare pe mai multe niveluri si pe fiecare nivel era cate un model de Honda. Am ajuns la etajul 5 cu reprezentantul si am inceput sa alegem masina pentru test drive. (le aveau compartimentate ca coupe, sedan si hatchback si din ce am vazut eu, fiecare etaj era dedicat unui model de Honda)

O poza rapida facuta cu telefonul:

IMG_4532.jpg

Toate masinile erau disponibile spre vanzare si puteai sa alegi aproape toata paleta de culori si daca nu o aveau acolo in echiparea dorita, o aduceau de la alt dealer.

Mie mi-a placut alb si este a treia masina alba pe care o am.

In US echiparile sunt urmatoarele pentru sedan:

  • LX: $18.740 -> 2l NA, cutie manuala, clima auto pe o singura zona si sunt disponibile 2-3 dotari optionale gen Honda sensing
  • EX: $21.140 -> 2l NA, cutie CVT, trapa, Apple Carplay / Android Auto
  • EX-T: $21.500 -> 1.5l turbo, cutie manuala, CVT optional la 800$, clima dubla, scaune fata incalzite
  • EX-L: $23.800 -> 1.5l turbo, cutie CVT, interior din piele si scaun sofer reglabil electric
  • Touring: $26.600 -> 1.5l turbo, cutie CVT, faruri LED, sistem audio 450W, Honda Sensing, scaune spate incalzite

Eu am ales varianta EX-L si singurul motiv pentru care n-am mers pe EX-T + CVT a fost materialul textil de pe cotiera, usi si faptul ca volanul nu era din piele. Mi se pare un material textil de proasta calitate ce pare ca se uzeaza repede (si cam se face dupa ce am citit pe civix.com) si neplacut la atingere. Daca ar fi avut EX-T cu volanul si cotiera din piele, p-ala l-as fi luat. (acum ca ma gandesc, poate trimiteam undeva volanul si cotiera sa fie imbracata in piele si ramaneam cu 1500$ in buzunar)

Mi-ar fi placut farurile cu LED si sistemul audio de 450W dar deja pretul era peste bugetul meu. Sistemul audio normal e cu 8 difuzoare si nu e atat de rau. 

Inainte de a ajunge la acele echipari, am oscilat putin intre sedan si hatchback si am fost sa fac test drive cu ambele si astea sunt diferentele observate de mine:

  • motorul pare ca se aude mai pronuntat la varianta hachback (1.5t nu suna grozav dupa urechea mea)
  • pozitia la volan e mai ridicat la varianta hatchback
  • in US, e cu cel putin 1000$ mai mult (similar pentru Mazda 3, Ford Focus, Subaru Impreza). Astia nu prea cumpara HB aici si majoritatea ce o fac sunt considerati boy raceri si asigurarile sunt mai scumpe. Probabil ei daca vor ceva mai practic ca un sedan, merg pe SUV. 

Cu spatele de la Civic Sedan m-am obisnit si pe alb chiar imi placer dar la Civic HB inca nu. (mi se pare ca Sedan-ul are o forma mai frumoasa)

Impresiile mele la cald dupa ce am mers mult cu Ford Focus:

  • masina este foarte silentioasa
  • directia este grozava, scaunele au suport destul de bun
  • pozitia la volan este joasa si asemanatoare cu cea din BMW seria 3 (mie imi place mult ca sunt mai inalt)
  • confortul este foarte bun. Masina are roti pe 17" dar 215/50/R17 ce au balon destul de serios pentru niste roti pe 17". 

Mi se pare o masina foarte rafinata, nivelul de vibratii si zgomote in interior este redus. Eu o compar mai mult cu Mazda 6 decat cu Mazda 3 la nivelul de zgomotul si confort. Interiorul pare sa aiba materiale destul de bune, ansamblat bine si cotiera centrala este geniala la cat de flexibila e. 

Este prima masina cu Apple Carplay (optiune ce nu e disponibila pe Mazda) si e grozav. Se cunoaste ca au depus efort in design-ul consolei centrale pentru ca alimentarea telefonului vine undeva mascata in spate si poti trage frumos cablul de alimentare in locul unde pui telefonul si nu se vede carnatul de cablu.

La fel ca si in Irlanda, e posibil ca nevasta-mea sa conduca masina mai mult ca mine. Astazi a gasit si un lucru negativ: scaunul de la pasager nu se poate ridica pe inaltime si pozitia lui e destul de joasa. (iarasi, pe mine nu ma deranjeaza)

Experienta cu dealerii din US e ceva ce necesita un post dedicat dar cumparatul masinii in sine, daca esti de acord din prima cu ce pret iti zice dealerul, dureaza 1 ora. (aplicatie credit, aprobare, inmatriculare, asigurare si pregatire masina de predare dupa ce ai zis DA)

Comparativ cu 1.8 TSI, acest 1.5t pare mai lent si nu suna chiar atat de bine.

Eu sunt de parare ca daca vrei acum o masina compacta in Europa cu cel mai bun (performant, flexibil, silentios dar nu neaparat fiabil) motor pe benzina, Seat Leon 1.8 TSI e cea mai buna varianta (in gama lui de pret si target). 1.8 TSI are atat injectie directa cat si indirecta pentru a reduce depunerile de carbon, cuplul maxim de 250Nm de la 1250RPM si constant pana pe la 5000RPM unde are si puterea maxima constanta pana pe la 6200RPM. Masina oricum o alegi din mai multe considerente si nu doar motor, dar fiecare individ pune mai mult accent pe ceva anume si vad ca si aici pe forum multa lume e interesata de acest 1.5l turbo. 

Problema mea cu VAG e mai mult la nivel ideologic, gen ce a facut VW cu dieselgate, cum si-a tratat clientii din Europa (i-a durut in c**) si ce a facut marea Germanie, tara influenta in Uniunea Europeana cu VW in privirea asta. (adica din ce vad eu, nimic). Serviciile post achizitie sunt proaste, au avut multe probleme grave cu motoarele si cutiile de viteze (gen distributia la prima generatie de 1.2 TSI, ambreiajele la cutia DSG7) si i-au cam durut in fund de clientii din Europa. Au facut recall in China si in alte parti unde chiar ar fi fost sanctionati dar nu in Europa. In US au scos DSG7 de pe Golf si au pus un AT clasic cu convertizor.

Comparativ cu Octavia 1.8 TSI si Mazda 1.5 SkyActiv-G:

  • motorul la pornirea la rece e foarte silentios comparativ cu 1.8 TSI de pe Octavia si SkyActiv-urile de pe Mazda
  • masina e foarte silentioasa si confortabila la drum intins
  • oglinda din stanga are o forma ciudata si nu prea vad masinile in unghiul mort; am incercat sa o aranjez putin diferit azi si voi urmari pe viitor
  • stropitoarele de parbriz sunt de tip perdea ceea ce-mi place (la Mazda era o bataie de joc)
  • stergatoarele se misca foarte rapid cand le dai doar un impuls sa steaga o singura data
  • rezervorul mi se pare foarte mic; 46 litri pe o compacta? Ala e rezervor de subcompacta! penalizeaza rau la range dar macar plinul iese la sub 30$ 
  • pana in 2500-3000RPM motorul nu prea se aude si chiar daca CVT-ul pe acceleratie tine turatia constanta, la mers normal e super
  • auto brake e bestial: practic poti activa sistemul si de fiecare data cand masina s-a oprit, frana se activeaza automat si imediat ce ai calcat acceleratia, se decupleaza. Pentru traficul de bara la bare e o chestie faina. E bine ca ai si buton sa o decuplezi in caz de nu vrei sistemul
  • Apple CarPlay e fain tare: portul USB e de 1.5A si incarca repejor telefonul. Practic Spotify + Apple Maps e ce se va vedea pe acel ecran 99% din timp
  • cand folosesti Apple CarPlay nu poti vedea ce temperatura ai setat pe climatronic; trebuie sa invarti de buton ca sa apara doar pentru cateva secunde
  • clima isi face treaba cu bine; am prins si ploaie si soare si nu a trebuit sa o ajustez deloc
  • pozitia la volan e joasa si imi place maxim (pe hatchback mi s-a parut mult mai ridicata): scaunele au un suport lateral bun si e o placere sa iei curbele putin mai tare; efectiv masina nu pare sa aiba ruliu mare si e o senzatie faina cand iei virajele
  • e prima masina de generatie noua pe care o vad fara capac pe motor
  • noaptea interiorul e spectaculos cu acele ceasuri de bord

Despre consum:

Dupa un drum de 350mile dus-intors (560km), am depasit si 1000mile cu masina. Consumul a fost de 43.6mpg (5.4%) si viteza medie estimata undeva la 62mph (~100km/h). 99% din timp am mers pe aceiasi autostrada in limite legale. Nu am verficat consumul la pompa. La Mazda era identic cel de la pompa cu ce afisa CB iar la Octavia consumul real era cu minim 0.5l mai mare. 

Din ce estimez eu, e putin mai mic fata de Octavia 1.8 TSI si probabil in trafic zi de zi, in oras la o viteza medie de 21-22km/h va fi undeva la 9.5-10% si extra-urban 6-6.5% la un mers normal.

Benzina pana acum am pus de 89 AKI (~93-94 RON) undeva la 2.99$/galonul. Honda recomanda minim 87 AKI (~91 RON) dar parca nu m-as duce atat de jos chiar daca am pus de la o statie mare (Shell).

Cutia CVT:

La kick-down, cutia CVT "schimba" pe la 6000RPM la modul ca emuleaza niste trepte de viteze. La accelerari normale, turatiile stau undeva la 2000-2500RPM si motorul abia se aude. Daca o calci mai tare, turatia urca mai mult. E greu pentru mine sa-mi dau seama daca motorul 1.5t are turbo-lag sau cutia CVT are senzatia de "rubber band".

Mi-e dor de cutie manuala si nu as da 1500E pe o cutie AT (fie ca e DCT, AT clasic sau CVT). Cutia CVT pe Civic impreuna cu auto-hold face condusul bara la bara mai usor de suportat. 

In US nu prea am avut de ales. Daca e sa ma dea Trump afara, un Civic sedan manual s-ar vinde mult mai greu si cu mai putini bani. Piata aici e clar de AT si minotiratea care alege Civic manual, alege hatchback. In Seattle cred ca e si mai ciudat cu manuala deoarece orasul e asezat pe cateva dealuri si unele strazi sunt abrupte gen San Francisco.

In Europa 100% as fi mers pe Civic manual. Incerc pe cat de mult posibil sa fug de condusul bara la bara si la o viteza medie de sub 20km/h prefer alt mijloc de transport.

Despre acceleratii:

Am facut o acceleratie de la ~65 - 150 km/h si mi-a iesit undeva la 13 secunde. (poate in modul Sport ar fi fost mai rapida, dar nu cu mult)
Ceva asemanator aveam si cu Skoda Octavia 1.8 TSI din 2011 si era undeva la 10-11 secunde. 

Mi se pare destul de mare diferenta de 2-3 secunde. Sa zicem ca o secunda e pierduta cu kickdown, o secunda ca nu eram in modul sport si ca e cutie CVT, dar cum am mai zis: 1.8 TSI e un motor genial care suna si bine. 

Honda Civic: https://youtu.be/Y7yaRWBsFuU

Skoda Octavia: https://youtu.be/LLaa9avrWzU?t=5s

(astea sunt filmarile mele)

Din datele oficiale pentru Europa, acceleratia 0 - 100 km/h e slaba comparativ cu ceva asemanator gen Seat Leon 1.8 TSI.
Octavia are 7.4s pe motorul 1.8 TSI 180CP si 8.2s cu 1.4 TSI 150CP.
0 - 100 km/h in 8.2s face si Mazda 3 cu 2l NA de 165CP si masa autovehicolului e asemanatoare cu Civic.

1.5l turbo pe hatchback:

  • Cuplu: 240Nm@1900-5000RPM (220Nm de la 1700RPM)
  • Putere: 182CP@5500-6000RPM
  • 0 - 100 km/h: 8.2s manual si 8.3s CVT

1l turbo pe hatchback:

  • Cuplu: 200Nm@2250RPM (180Nm de la 1700RPM)
  • Putere: 129CP@5500RPM
  • 0 - 100 km/h: 10.8s manual si 10.6s CVT

In realitate pare sa fie mai rapida. Puterea motorului pe dyno e mai mare fata de ceea ce e declarat iar masuratorile la o revista din US (www.caranddriver.com) arata bine
- Honda Civic Sedan 1.5 CVT aici
- Mazda 3 2.5l AT aici
- Golf 1.8 TSI AT aici

Mazda 3 si cu Golf sunt cam pe acolo dar Civic-ul este clar mai rapid. Avand in vedere ca 2.5l pe Mazda 3 nu-l gasesti in Europa (si sigur 2.5l e mai rapid ca 2l), atunci Civic 1.5l e net superior Mazdei 3 G165.

Poze:

IMG_4558.jpg  IMG_4541.jpg IMG_4542.jpg

IMG_4555.jpg IMG_4545.jpg IMG_4755.jpg

IMG_4753.jpg IMG_4575.jpg

 

P.S. Am postat un link catre forumul Honda (ce a fost sters de un moderator) si intr-adevar era virusat forumul. Scuze pentru asta.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, deenman said:

De cand s-a pus acea motorizare pe ford? vorbim de 1.5 ecoboost si nu de vechiul 1.6 ecoboost? intreb pt ca sunt in cautare de masina.

Nu stiu exact de cand, dar 1.5 este acum.

Noul Civic Sedan arata foarte bine, imi place, iar Honda face motoare bune. Nu stiu insa ce preturi sunt in Romania, la Ford obtii discount-uri bune de fel. Dar ramane de vazut cum sta pe sosea, Focus-ul pe mine m-a impresionat la acest capitol, fiind si o masina pe care o poti lua cu destule reduceri in prezent, ceea ce duce pretul probabil undeva spre 16-17.000 EUR maxim pentru varianta Titanium. 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna tentant, insa e cam peste bugetul meu de 13.500E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, Iulian M said:

...

misto descrierea si f bine ca ai ales civicul. e de 10 ori mai fiabil decat orice vw. si chiar daca nu trage ca un 1.8 tsi, bucura-te ca nu ai umblat azi ca mine prin vreo 7-8 magazine dupa 1L de ulei pt completat. masina din 2015, cu 20mii km la bord (leon fr 1.4 tsi). si tot nu am gasit fix uleiul care trebuia, asa ca am pus ceva destul de similar.

Modificat de tfe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, deenman said:

Suna tentant, insa e cam peste bugetul meu de 13.500E.

Daca vrei, poti tinde spre una pe care o au ei deja, e din Decembrie parca, probabil are cateva mii de km max si am inteles ca dupa ce aplici Rabla si toate reducerile pe care le au, ajunge pe la 14.5k parca. Nu ar strica sa te interesezi daca esti interesat - masina e la Colina Motors.

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat de mult as vrea sa ies din sfera VAG nu prea rusesc, interiorul si calitatea materialelor cat si bagajul de cunostinte bogat din familia VAG ma cam fac sa exclud multe masini.

 

PArca e greu de crezut ca-ti livreaza o masina echipata titanium ford focus si motorul 1.5 ecoboost la doar 14-15k euro.

 

O sa le dau un telefon, poate ma programez la un test drive, ma conving. Sunt atras de motoarele pe benzina, de litraj mic, din astea de consum redus, asigurare redusa, mai in trend cu moda.

 

Tu vorbesti de modelul simplu sau de modelul ST?: 

 

asa ceva? https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GkGNW.html#ddeb22e5e1

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am dat o informatie pe care o poti folosi ori ba. Daca tu zici ca ii suni in loc sa mergi sa vorbesti direct si daca ma intrebi de Focus ST...e clar. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

masina din link nu este st autentic, ci un st line...e o diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raport calitate-pret iesi mai castigat cu Mazda. Sa nu fim ipocriti sa zicem ca VW e cea mai cea, pt ca se plateste si brand-ul mult.

Un testdrive ai facut cu Mazda? Sa vezi pozitia la volan, scaunele, tot interiorul live si la pipait daca te impaci cu el. Apoi motorul aspirat daca e pe placul tau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reducerea pt soție e 

4_8% la skoda 

10% la seat și Vw. 

Am mers puțin cu Mazda 3 însă o sa fac și test drive.  E mai prost antifonata,  asta s a auzit din primele minute. 

Poziția de condus e mai înaltă ca la Vw Vw.  Motorul trebuie turat bine ca sa depășești,  treapta inferioara neapărat. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va aduc aminte ca acest versus este intre masini noi, nicidecum SH.

Va rog sa ramaneti on topic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!