Jump to content

schimbare calorifer sharan


popic32
 Share

Postare recomandată

Salut...

Am o problema cu sharan-ul meu din 98' 1,9 tdi 1z ....

Cand comut pe caldura se abureste parbrizul foarte tare pe interior si cand il sterg este uleios ceea ce ma duce la concluzia ca sunt vapori de antigel.... cand este pe rece nu am nici o problema.

Am inteles ca problema ar fi de la radiatorul de caldura situat undeva in bord, ca ar fi spart sau ar pierde pe la garnituri.

Intrebarea este daca trebuie demontat bordul sau se poate remedia problema fara al demonta ?

Astept un raspuns din partea dumneavoastra.

Multumesc anticipat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba radiatorul cu demontarea bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Eu locuiesc in  Bucuresti stie cineva unde se poate face aceasta operatiune (vre-un service ) si cam cat costa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa e , eu am schimbat la primul passat acus cativa ani , tot in service si caloriferul a fost vreo 250 lei si manopera 350 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 tinand cont cat este de munca...nu stiu daca il costa in service doar 400ron ....preturile variaza intre 750ron..1100ron schimbare radiator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa a doua zii de munca de chinez batran,am reusit sa schimb radiatorul de caldura interioara,problema care o am acum,am pornit masina fara bord partea superioara pentru a proba si am setat aeroterma la ultima viteza,problema este ca dupa 30 minute aeroterma nu mai merge la turatie maxima si masina nu porneste decat cu cabluri,ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu pornitul la cabluri nu prea ar avea legatura cu ce ai facut pana acum.Poate ai facut multe porniri/opriri  fara sa si mergi cu masina si s-a descarcat.

Tot azi am terminat si eu de montat bordul pentru aceeasi problema...eu am reusit sa indoi un pin din mufa verde de la ceasuri si nu-mi mergea turometrul.

Toate degetele belite,varsare de sange,nu ma mir ca n-a vrut nimeni sa mi-o faca dar macar am salvat niste bani (care oricum imi trebuiau pt baterie noua) :D

Aviz amatorilor:treaba grea nu e la interior cu bordul cum se crede ci in compartimentul motor.Inginerii nemti responsabili de sharan au frigiderul plin sarbatorile astea.

 

Am zis bine lipogt?Ai reusit sa bagi tevile alea de la caloriferul nou fara sa le cioplesti?Daca da,esti profesor.

 

Ceva aburi tot au mai iesit sper sa fie de la ce a ramas pe carcasa de plastic a caloriferului.Am sters eu pe-acolo dar cred ca au mai ramas urme de antigel care urmeaza sa se usuce (sper).

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am reusit fara sa cioplesc nimic,in doi oameni am confectionat un prelungitor lung si am lipit de el cu banda izoler capul in stea si surubul si ajutat de mine din interior am reusit sa-l punem pe pozitie si strans fest,am stricat in schimb buretele din jurul conductelor...


Totusi am pornit masina la cheie,am lasat ventilatorul la maxim tocmai in ideea sa se mai usuce din antigelul ce nu l-am putut sterge si dupa 30min,functionare motor l-am oprit si am incercat sa-l pornesc din nou si nu a mai vrut decat cu cabluri iar aeroterma fata nu mai vrea la turatie mare ... :tuktuk:  :tuktuk: 


Speedo apropo tre sa-mi dai un miel Lupogt,plang dupa el in comparatie cu Sharanul ala e papusa la reparatii nu prea ma deranjat...


Acum inteleg si eu mecanicii care nu vor sa se bage la asa ceva,nu se justifica atatea ore de lucru cat ar putea sa ceara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt greseala acu' am vazut.Si zici nu ai decupat din gulerul tevilor ca sa incapa acolo...eu nu am reusit.A fost imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am decupat nimic,maini zdrelite ,rabdare si tutun,scule confectionate de mine special cu banda izoler,cel mai greu este la coliere daca nu ai scula aia speciala lunga cu cablu mi se pare imposibil fara ea de scos colierele alea de la furtune...Am rezolvat si cu pornirea,Sharanul,poate si alte marci nu da excitatie la alternator fara ceasurile de bord montate,deci eu am pornit masina fara ele,am cuplat 30 min ventilatia la maxim si toata aceasta treaba nu a facut decat sa suga tot curentul din baterie,sper sa fie de folos si altora eu nu am gasit imformatia asta nicaieri pe net,celor care doresc sa schimbe caloriferul singuri,daca nu sunt nebuni ca mine le recomand sa plateasca exact suma ceruta de meserias face toti bani... :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sarbatori fericite !

Multumesc ptr ajutorul vostru .

Am gasit un service in capatul strazii care ptr manopera si piesa mi-a facut un pret de 470 lei si mi-au spus ca dureaza aproximativ 4 ore.

Urmeaza dupa sarbatori sa o duc la reparat. Am sa va scriu si despre rezultat.

Deci 270 caloriferul (nu stiu ce mare producator....) si 200 manopera.....

Inca o data multumesc si SARBATORI FERICITE !

Modificat de popic32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il schimbai tu iti ramaneau si banii si ceva surubele bonus :-)

Vorbesc din proprie experienta.

Acuma serios ai gasit bine cu 200 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aia ce il schimba nu stiu la ce se baga,oricum asteptam impresii aici. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut inainte de Craciun prin povestea asta urata,si am gasit caloriferul de la dez cu 100 lei si am avut norocul sa gasesc un mecanic prin Ferentari care mi l-a schimbat cu 300 lei,intr-un weekend.

Daca vrea cineva detalii,vi le pot da pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Speedo acum mai abureste la tine?eu unul sunt bucuros ca am dat treaba asta la spate,pot sa merg si eu ca oamenii cu Sharanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara doamnelor si domnilor posesori de Wv , daca mi se permite o paranteza la acest subiect as dori sa atrag atentia asupra acestei defectiuni , patrunderea antigelului in compartimentul caloriferului din aeroterma , fierbinte , in foarte scurt timp produce descompunerea buretelui de izolare termica /fonica pe paletele directionare , a celui antivibratie de pe lateralul caloriferului , etc , o fierbere care emana gaze nocive , deci nu se recomanda expunerea prolungata .....

Wv Transporter , socru incapatanat , dureri de cap , somnolenta , semi -lesin ..... aratura !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo,normal ca nu mai abureste.Doua zile a mai facut ceva la baza parbrizului ca nu mi-a incaput mana sa sterg bine cutia de antigel.Dupa ce s-a uscat,gata.

Foarte adevarat ce zice Mario mai ales ca la mine mai aveam si gaze de esapament in circuit (inainte sa schimb chiulasa).Trebuia sa tin pe Low la 2 grade afara altfel se facea negru in masina.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speedo mare bataie de cap ai avut cu masina asta, e asa cum am zis eu, numai la dacie am lucrat atat si in ziua de azi imi pare rau ca am luat sharan. Are beneficii dar pierderile si cheltuielile le depasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul is Sadomasokist si ii dau inainte cu Sharanul,.asa am patit si eu Speedo a mai aburit ceva timp dupa care parbriz curat. :icon_thumleft:  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
georgemarcu53

Salut. De ceva timp am observat ca atunci cind pornesc ventilatoarele se aburesc geamurile laterale si parbrizul.Daca dau pe recirculare creste turatia ventilatorului la max. dar tot aburite ramin.Temperatura este reglata pe 23 grade.Cu respect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgemarcu53

nu

Cam cu o luna in urma am inlocuit carbunii de la pompa de recirculare,am inlocuit antigelul.Alt ceva nu am facut,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui 23 grade dai pe AUTO ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!