Jump to content

Mers întrerupt motor rece [Passat CC]


dogu
 Share

Postare recomandată

Salut,am un cc motor 2.0tdi an 2011 si am o problema de când am luat mașină asta vara daca plec cu ea imediat după pornire merge motorul întrerupt cum se încălzește puțin nu mai am treaba acum de când a scăzut temperatura face mai rău,daca o las la relantiu câteva minute sa se încălzească motorul nu mai am treaba merge ceas pe tester nu i-mi da nici-o eroare am verificat si injectoarele sunt in parametri.

Modificat de dogu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema, la 1.8 tsi. La fel, fara erori pe tester. Daca nu las motorul sa mearga vreo 2-3 minute dupa ce il pornesc, merge intrerupt/sacadat vreo 5 minute, dar doar la accelerare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la fel imi face si mie, am intrebat pe cineva de la VW si mi-au zis ca e normal, mai ales cand motorul este rece e bine sa o lasi pornita 2-3 minute si apoi sa pleci la drum, ai sa vezi ca sta putin turata la prima cheie si dupa scad turațiile, probabil dupa ce ajunge la o temperatura normala. La fel imi face si mie dar e foarte putin sesizabil. Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai patesc si eu de la temperaturile scazute, este destul de normal.

O las 2-3 minute pornita cu webasto si se incalzeste mai repede, apoi merg cu webasto pana vad temperatura apei la aprox 45-55 grade Celsius, apoi opresc webasto si o las sa se incalzeasca "natural" .

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa fac si eu asta, sa o pornesc doar dupa ce se opresc toate pompele, o las 2-3 minute sa scada la relantiul normal, etc. Dar stiti cum e, nu ai mereu timp pentru tot ritualul asta. E cam mofturoasa.

Totusi, in decurs de o luna, sper sa ajung la VW sa incerc un update de ECU si ma intorc cu un feedback. Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Până la urmă n-am mai fost la VW pentru update-ul de soft. Am facut niște log-uri in mers, absolut totul in parametri. La un moment dat am simtit un prag dupa 3000 rot/min in treapta a 2-a.

 

Am rezolvat problema tremuratului la rece si a pragului prin curățarea epuratorului și a filtrului de dinăuntru cu un degresant. Am scos și arcul de dinăuntru și am curățat bine. Sincer să fiu nu mă așteptam să existe sau să se simtă vreo diferență, dar după curățare nu am mai avut simptomele de mai sus, si au trecut două săptămâni de mers zilnic. 

 

Sper să ajute pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

aceeasi problema o am si eu la un vw cc 2.0 TSI .. o pornesc si pana se incalzeste motorul vreo 4-5 minute merge sacadat , tremura ...... inca nu m-am dus la service cu ea... am zis in primavara.... daca aflu ceva va anunt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal si un an nou fericit tuturor. Nu deschid un nou topic si intreb aici. Am facut un drum de 3000 km italia-romania si inapoi , iar de cand am ajuns inapoi cand pornesc masina parca scartaie ceva curea , iar dupa ce se incalzeste umpic motoru parca dispare sunetul. Sa fie de la sarea de pe drum ? A mai patit careva ? Multumesc

Edit : din ce am citit pe net ar putea fi cureaua de la alternator care face asa la rece si umed. Distributia a fost schimbata la masina dar cureaua de la alternator nu pt ca a zis mecanicul ca e in stare f buna.

Are rost sa imi fac griji ? Pr ca mai am de facut peste 2 sapt un drum de 1500 km pana in romania.

Modificat de suciuvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am revenit ............. "mers remurat la rece"..... am schimbat bujiile la fel face (am pus BERU).... mecanicul mi-a zis sa nu imi fac griji numai daca incepe sa faca foarte rau ....... cica ar avea ceva problema pe la garnitura de chiulasa .... pana nu mai porneste si nu se misca din loc asa o las............     apropo pe laptop mi-a dat eroarea:

1 Fault Found:

000770 - Cylinder 2

P0302 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

 

a mai aparut la cineva eroarea asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cylinder #2 Misfire Detected What does that mean? A P0302 code means that the the car's computer has detected that one of the engine's cylinders is not firing properly. In this case it's cylinder #2. Symptoms Symptoms may include: the engine may be harder to start the engine may stumble / stumble, and/or hesitate other symptoms may also be present Causes A code P0302 may mean that one or more of the following has happened: Faulty spark plug or wire Faulty coil (pack) Faulty oxygen sensor(s) Faulty fuel injector Burned exhaust valve Faulty catalytic converter(s) Running out of fuel Poor compression Defective computer Possible Solutions If there are no symptoms, the simplest thing to do is to reset the code and see if it comes back. If there are symptoms such as the engine is stumbling or hesitating, check all wiring and connectors that lead to the cylinders (i.e. spark plugs). Depending on how long the ignition components have been in the car, it may be a good idea to replace them as part of your regular maintenance schedule. I would suggest spark plugs, spark plug wires, distributor cap, and rotor (if applicable). Otherwise, check the coils (a.k.a. coil packs). In some cases, the catalytic converter has gone bad. If you smell rotten eggs in the exhaust, your cat converter needs to be replaced. I've also heard in other cases the problems were faulty fuel injectors.

Read more at: http://www.obd-codes.com/p0302

Copyright OBD-Codes.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Intampin de curand aceiadi problema,cum ati rezolvar ?

Multumesc

Modificat de Manuel N.
Citeste inainte sa postezi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca scriu bine aici. Detin un Passat CC 2.0 tdi. Acum o zi am schimbat galeria de admisie in urma erorii aparute la bord P2015. Dupa ce am ridicat-o din service ieri a mers perfect. Azi dimineata dupa pornire la 5 secunde s-a oprit motorul. Am incercat sa repornesc si nu a mai pornit decat la a 5 cheie si a inceput sa trepideze. Am oprit motorul iar la o ora am pornit-o din nou si  a mers perfect. Mentionez ca nu a aparut nici un martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ! am si eu un passat cc 2010 2.0 tdi 140 cp cod motor cbab iar la relanti cand e rece doar cand e rece are un trepidat chiar si cand cresc in turatii se mentine dar dupa ce plec de pe loc cu masina cam 15m si o las iar la relanti nu mai face nimic ! ce ar putea fi ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare grup , am si eu o problema si va cer un sfat :). Am pus azi vdcs-u pe masina si unul din injectoare a inregistrat la un moment dat chiar si +1.60. Masina e un CC 2011, CFGB. Am pus VDCS-u pentru ca azi la prima pornire la rece daca turam masina pe Neutru, cand pica acul pe relanti cobora foarte putin gen 750,700turatii pentru aproximativ o secunda sub turatia normala si motorul se auzea anormal, intretupt as putea zice .Mentionez ca apa nu avea inca 90 de grade cand am pus vdcs-u. Momentan a inceput sa bata si volant dar ma indoiesc ca are asta legatura cu valorile lor. Un sfat cu ce ar fi de facut in prima faza? E cam mare valoarea inregistrata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indica uzura pe acel cilindru/injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, si ar trebuii schimbat , curatat ?  Schimbate doua intre ele sa vedem daca inregistreaza aceleasi valori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se poate muta pe alt cilindru si vezi daca se muta si valoarea. Daca da, inlocuit/reconditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca valoarea ramane pe acelasi? E probabil si acest scenariu? Care ar fi solutiile atunci? Multumesc pentru raspunsuri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc.... incearca intai permutarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, incerc variamta asta. Si o ultima intrebare indiferent de temperatuta motorului valorile lor trebuie sa fie apropiate de 0 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal, cât mai aproape de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat , voi face in weekendul asta si o sa postez aici ce am gasit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Mihai MKSounds

Buna ziua,

Am un cc 2009 1.8tsi, cod bzb, cu aprox. 120k km. Sunt cu ea in service pentru ca am o problema cu turatiile la relanti - tremura foarte tare pana cand se incalzeste putin motorul.

In service la scanarea cu vdcs au aparut 2 erori pe motor: g247 - senzorul de presiune benzina in rampa - sau cum s-o mai numi el (defect permanent) si modul comanda motor (defect intermitent).

Asadar, baietii de la service au facut urmatoarele:

- senzorul g247 (inlocuit)

- curatat clapeta de acceleratie;

- schimbat bujii;

- permutat bobinele intre ele.

Dupa au iesit in probe cu ea si masina mergea rotund, motorul fiind deja cald.

A doua zi dimineata, la prima pornire la rece, supriza! - masina facea fix ca inainte, adica dupa ce porneste sta turata 1-2 min la 1000 rpm (+/-) si apoi cand coboara la relanti, incepe sa tremure, parca-parca danda sa moara motorul. Daca o accelerez, e totul ok...daca o las iar sa coboare la relanti, iar face urat.

Ce ar putea fi, stimati colegi?

ps: alimentez de la omv si rompetrol (aia mai scumpa); inainte alimentam de la mol.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Mers întrerupt motor rece [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!