Jump to content

Ambreiaj - probleme, schimbare, etc


bogdancosm
 Share

Postare recomandată

salut. posed de 3 luni un passat variant din 2011, 2.0 tdi. vroiam sa va intreb unde prinde ambreiajul? mi se pare in ultima vreme ca prinde tot mai sus, adica aproape de capatul superior al pedalei. e normal sau ar trebui sa programez schimbul de ambreiaj ? masina are 170k km. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil asta te asteapta dar dute si la un service sa vada si ei.Aeriseste ambreiajul iar daca tine tot asa sus asteapta sa patineze nu il schimba prematur....desi la rulajul tau este foarte posibil sa fie pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula cand incepe sa tina sus, este pe duca ! Trebuie schimbat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta sa inceapa sa patineze si sa se intareasca pedala ! Al meu tine sus de vreo 3 ani si de 2 ani a inceput sa se intareasca si pedala dar alte simptome nu are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si daca pedala de ambreiaj e tare dar nu patineaza cum se poate remedia ? La o masina sub 100k km la care volant zici ca nici nu exista .. . (Ca zgomot) ? Se inlocuieste volant cu tot kitul ambreiaj sau doar placa +  disc si rulment ? 

Daca ne poate ajuta un coleg putin mecanic care are cateva ambreiaje la activ si stie cam ce gaseste acolo cand da cutia jos . Eu sincer am schimbat acum 17-18 ani la dacie dar nu imi mai aduc perfect aminte .... :rolleyes:

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, îmi cer scuze ca postez aici, însă nu am găsit alt loc mai bun. 

Urmează să-mi schimb kit-ul de ambreiaj si volant însă nu sunt decis asupra producătorului. Am tot citit păreri de la diversi colegi dar nu m-au convins.

Ce producător mi-ati recomanda? Prețul nu este un impediment, ma interesează calitatea si durata de "viata" a pieselor. 

Mașina are 217000 km reali, 2.0 tdi cffb, manuală.

Va mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut ,doresc sa schimb kit-ul de ambreiaj , am cumparat un kit complet de la volante si ambreiaje.ro dar mi se pare fake ! ,comparand cu un kit mai vechi complet schimbat pe un B6 tot start/stop , daca cineva montat un ambreiaj de acesti furnizori va rog ,spuneti-mi parerea dvs .

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa schimb volant cu kitul de ambreiaj si am vazut pe net preturi dubios de ieftine.la toate magazinele de piese kitul volant +ambreiaj luk este peste 3300 iar pe net este 2150 si la sachs diferenta este la fel.A montat cineva de alea de pe net, sa spuna daca nu sunt de tabla :)).Eu la vechiul passat b6 am montat de asta de la volantesiambreiaje si nu am avut nicio problema,dar acum diferenta este prea mare si ma tem sa nu fie niste chinezarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat kit-ul complet de la Volantesiambreiaje.ro ,pretul 2380, pe cutii scrie made in Slovakia si al altii am vazut acelasi provider , masina merge perfect ,acum sa vedem si cat ! ce am demontat de pe masina a fost Germany firesc ,dar de ex rulmentul era ca si cel nou ,Luk & Sachs si de fapt facut de Ina ! din punct de vedere estetic dupa inspectie adevarata nu am vazut diferente calitative ,ramane doar materialul ,din investigatiile mele Sachs nu produce in afara decat in Slovakia ,ambreiaje si amortizoare in Turcia ,oricum cei de la VW dau volant ca si consumabil !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

si eu am avut o problema foarte interesanta...ambreiajul schimba perfect si dintr.o data pe autostrata iesea din viteza.am oprit si se auzea cum batea volant(cred) . in rest intra in viteze fara sa agate sau altfel de probleme.masina are 190k kilometrii.toate bune si frumoase duc masina in service schimbat tot kitul (ambreiaj volata placa de pres rulmenti) plus o supriza ca s.a rup cva arc care a facut un sant si a fisurat cutia de viteze fara sa fie afectata (cost kit+manopera 4300 lei si asta nu la reprezentata) toate bune si frumoase dupa vreo 600 km a inceput sa bata rau in a 4-a si a 6-a in sarcina doar (cand nu acceleram nu se auzea nimic)..sevice din nou ...dus cutia la un specialist ...ce sa vezi rupti destul de  multi pinioni la rulmentii de pe a 4-a si a 6-a (din ce a zis el a fost o coincidenta ca au cva defect de fabricatie pinioni respectivi ca a mai avut cutii cu probleme exact la fel )(cost reparatat cutie 1400 lei + 350 manopera de demontat montat) . asa ca la zgomote de volant/ cele mai mici semne de ambreiaj puturos ar fi bine rezolvat sa nu patiti la fel:P

Modificat de claudiu3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu pana sa ai acea problema pe autostrada se auzea volant sa bata?

Intreb deoarece uneori la rece se aude ca bate si la mine (rar dar se aude) , dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic. 

Am observat ca nu esti singurul ce a avut probleme cu cutia din cauza la ambreiaj..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers nu auzeam nimic ..asta probabil si  din cauza vitezei  dar cand am oprit se auzea cum bate si cand apasam ambreiajul disparea sunetul(deci era clar volant) .si eu daca stau sa ma gandesc si la a mea se mai auzea cva trocanit la rece (nu de fiecare data cand porneam masina) dar era greu de sesizat ca nu e doar motorul ...oricum nu ma pricep eu la ele asa bine. dar daca sunetul dispare cand apesi ambreiajul e cam clar. si decat sa te trezesti ca iti fisurezi si cutia de viteze si masina are km incat sa dea de banuit ca se duce ambreiajul mai bine de mers la un mecanic care se pricepe. din pacate am uitat sa fac o poza sa se vada ce sant frumos s.a facut in cutie si din pacate nu se poate suda deci daca s.a spart e adio.

poze cu pinioni

http://imgur.com/a/o5APY

http://imgur.com/a/I56k8

am gasit si pe youtube sunetul magic...bineinteles la inceput e mult mai estompat sau mai degraba un troncanit (uita.te si la comenturi la video...cam clar din pacate)

 

Modificat de claudiu3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Exista vreo problema daca schimb ambreiajul la un passat din 2012 si pun kitul de ambreiaj(disc,placa,rulment)diferit ca brand fata de volant?volant nu vreau sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti,
Azi dimineata mi-a ramas pedala de ambreiaj apasata si nu mai revine inapoi decat daca o trag eu cu mana.

Masina are 204.000 km. Pana ieri ambreiajul a functionat perfect, nu a dat nici un semn ca sunt probleme.

Ce ma sfatuiti sa fac? Exista macar vreo solutie sa o repar cat de cat, astfel incat sa o pot conduce pana la primul service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu o aerisire,verifica sa nu ai pierderi de lichid si nivelul in vas

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat mivelul de lichid de frana si e intre limitele normale. Pierderi n-am vazut sa fie.

Am facut si aerisirea la ambreiaj, insa pedala de ambreiaj continua sa ramana lipita de podea cand o apas.

Alte sugestii mai aveti?

Modificat de mciobanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la b6 al meu face figuri pedala de ambreiaj,ramane la podea din cand in cand,daca fac 10 pedale isi revine

solutia,am deja pregatit receptorul,pompa si furtunul care face legatura intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci cele zece pedale, se intareste gradual ori asa deodata la a zecea pedala?

Eu am avut de curand probleme si cu soareci care mi-au ros chestii pe la motor. E vreun cablu/furtun anume care, daca a fost ros/fisurat sa ajung la acest comportament al pedalei de ambreiaj?
Subliniez totusi ca scurgeri de lichid de frana nu am gasit, iar nivelul din borcan e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu.

Era receptorul de pe cutie. Initial nivelul era bun, totul ok. Cand a dat mecanicul cutia de la filtru jos abia atunci am vazut ca pierdea lichid.

Ori e ala de pe cutie ori de la pedala - imi scapa acum cum se cheama.

Slabe sanse sa fie din cutie. Demonteaza carcasa la filtru de aer sa vezi daca gasesti urme de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos cutia de la filtrul de aer si n-am vazut urme de lichid.

Am dus-o in service si maine se vor apuca de ea. Sper sa nu coste mult reparatia.

Mai tii minte cat a fost la tine?

Modificat de Boditza
Nu mai da quote la post-ul imediat anterior!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat ieftin de data aceasta.
Au trebuit schimbate doar niste garnituri (o-ring) in  zona in care intra furtunul de lichid de frana in cutia de viteze.

De asemenea, pentru cei care mai patesc exact ca mine  am urmatorul hint pe care l-am aflat de la cei de la service:
ca sa va puteti deplasa pana la primul service, ati putea sa legati pedala de ambreiaj cu o sfoara si sa o ridicati tragand de sfoara atunci cand e nevoie.
Dar, daca o faceti, sa o faceti pe propria raspundere, binenteles si va veti asuma orice risc la care va supuneti conducand in acest mod.



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca n-am scapat de probleme. La doua zile dupa ce am scos masina din service, a aparut din nou problema cu pedala.

De asemenea, hint-ul cu legatul pedalei cu sfoara nu merge in acest caz la mine. Poate functioneaza totusi la alte tipuri de defectiuni, insa la ce am eu - nu merge.

Am vorbit la un alt service sa duc masina. Acolo au zis ca probabil se pierde lichid pe la cilindrul receptor, care va trebui schimbat.
Ce pot face oare la masina ca sa "reinvii" pedala de ambreiaj cat sa merg cu ea pana in service? Am facut mai multe curse la pedala dar fara nici un success. Cu aerisire am incercat data trecuta si tot nu a mers. Oare trebuie sa mai completez si cu lichid de frana, chiar daca martorul de lichid de frana nu se aprinde in bord?

Modificat de mciobanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, mciobanu said:

Oare trebuie sa mai completez si cu lichid de frana, chiar daca martorul de lichid de frana nu se aprinde in bord?

urmareste nivelul in vas,sa nu pierzi lichid...in cazul in care pierzi degeaba faci pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!