Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Puntea (mai exact partea cilindrica de langa piesa 13 din poza colegului) sare de pe bucsa (piesa 8) si stramba suportul(piesa 11), ramanand blocat asa.  Ce treaba ar putea avea flansa de la amortizor cu asta? Nu se sprijina efectiv nimic in ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum dracu sa sara de pe bucsa? Pai ce bucse ai pus? In primul rand ele sunt presate si in al doilea rand au o buza si sunt astfel montate incat sa nu poata sa iasa din punte. Nu ai ce trebuie acolo,ceva tiganii tuning cumva?

Caz foarte extrem de lowrider...sau asa e din cauza defectului?

Fa cateva poze pe dedesubt. Nu pot sa imi dau seama cum au putut pati asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e lowrider extrem. Are arcuri ca tot omu, -30mm. De aia am si postat, ca nu pot sa inteleg cum se poate intampla asa ceva. Nu exista nici un fel de alt tuning inafara de arcuri. Cele care au crapat sapt trecuta erau originale si astea pe care le-am pus si au sarit acum erau Febi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca bucsele care le-ai pus au fost de slaba calitate.Probabil au fost produse acu n'spe ani.Incearca Lemforder sau mergi la dealer si incearca OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rayn, nu intelegi. Orice mizerii ar fi pus, nu avea voie sa se intample asa ceva! ever! MAi mult de atat, cele originale, wtf? N-are cum, nu de la bucse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu de la bucse, de la ce ar putea fi problema? Ca azi a mers masina perfect, a stat la pozitia normala pana spre seara cand iar a trosnit si s-a blocat roata sub aripa. Deja nu mai găsesc nici o explicație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte dubios ce patesti...

Dar ai reusit macat sa te prinzi cand se intampla?merci linistit cu 30km la ora si patesti asta sau cand?

Arata de parca nu ai avea arcuri...ele sunt pe pozitie cand e masina cazuta?

Suportul puntii de pe caroserie care ziceai ca s-a rupt...l-ai inlocuit cu unul nou sau l-a reparat...

Stiu ca sunt multe intrebari...dar chiar suntem si noi curiosi ce se intampla acolo...

Eventual...cand o repari...poti face mai multe poze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! venind iarna, am trecut pe la service, trecut pe cauciucuri de iarna, cu ocazia asta am schimbat bucsele fata. Am lecat cu masina din service si spre surprinderea mea nu-si mai revenea volanul la pozitia initiala in viraje. Am mai mers cateva zile si incet, incet si-a revenit. Dupa doua zile aud un zgomot de frecare in mers la rotile din fata, care isi mareste cadenta in functie de viteza. La incetinire scade cadenta zgomotului, la accelerare creste. Am fost din nou in service pt echilibrare roti. Din pacate zgomotul persista, ba mai mult, dupa 2 saptamani se aude si mai tare. Aveti idee ce ar putea fi? Telescoape, flanse sau ceva la directie? Orice indiciu, idee este de folos.

Multumiri si respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile le-ai mai folosit si sezonul trecut? sunt dimensiunea corespunzatoare?

Ai verificat geometria? cine stie ce a demontat cel care a schimbat bucsele si poate a dereglat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate 4 le-am luat in octombrie 2016, 195/65/15. Nu am verificat inca geometria...o sa atasez niste poze de la pc...nu stiu exact daca se observa vreo problema la suspensie...Urmeaza sa-i verific si geometria.

20170114_130136.jpg

20170114_130127.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la schimbarea bucselor parca se recomanda geometrie, parca se recomanda si schimbarea suruburilor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat suportul. Arcurile raman perfect pe pozitie, doar ca se comprima aproape maxim. Cade candva in mers, dupa ce plec cu ea si se ridica in cateva ore dupa ce o parchez.  Uneori o gasesc lasata si se ridica in mers. Acum am desfacut eu puntea si ii pun bucse lemforder de 72mm cu camasa compozit (teflon), ca cele originale care erau pe masina. Sa vad cum se comporta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telescoapele sunt verificate...se comprima arcurile aproape maxim doar atunci cand telescoapele sunt moarte(ceva au telescoapele tale).

Later Edit : La el arata ca si cum nu ar avea telescoape montate ori ar fi praf in ultimul hal dar nu raman coborate permanent...ma gandesc ca in mers ele se amorseaza si isi dau drumul desi suna cam bizar.Deci nu sustin aceasta teorie dar asa ceva mai rar...trebuie urcata pe rampa si vazut ce se intampla acolo.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum sunt telescoapele mele...

Sunt cam foarte praf din pct meu de vedere...dar totusi nu am patit asa ceva niciodata :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as zice ca sunt praf,cat iti ies la test? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar putea telescoapele sa comprime arcul si sa il tina blocat asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru schimbare bucse bara stabilizatoarre, bielete antiruliu, pivoti si bucse brat ce producator recomandati intre trw si lemforder?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucse lemforder, pivot? esti sigur ca trebuie schimbat?? daca da,trw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu referitor la telescoape sa stii ca in urma cu 1 an jumate am schimbat si eu toate 4 telescoapele, cele vechi de pe masina (in special cele de pe spate) le puteam apasa foarte foarte usor, chiar cu 1 deget, si reveneau putin mai incet ca ale tale, si au fost praf! Imagineaza-ti ca iei o denivelare nu groapa, telescopul trebuie sa lucreze rapid, sa fie pregatit pt amortizarea urmatoarelor denivelari, daca el e comprimat la urmatoarea groapa nu mai amortizeaza cum trebuie asa ca arcurile preiau munca grea. 

 

Amortizoarele noi, le-am impins de abia cu 2 maini in pamant, asta ca sa faci o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.01.2017 at 4:26 PM, Laurentiu_LWR said:

Sunt cam foarte praf din pct meu de vedere

Sunt de acord...sunte pe lista :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ale mele care le-am schimbat acum țîșpe ani, nu mai reveneau deloc, alea cum erau? zic ei eu. :)).

In rest nu bateau, nu curgeau, nu nimic, ba chiar si pasaiau pe fata, la denivelari dar erau praf cu siguranta. Asta mai ales in prisma faptului ca am vazut cum e kit nou, cel din semnatura.

deci vedeam in retrovizoare ca balanganea roata spate la care-o groapa si ca la frana, la manevre in parcare balansa mult masina la franare, in special cu volanul bracat.

erau cele originale ale masinii

LE: a da, nu doar cele pe gaz pasaie, ca nu gazul din ele pasaie ci uleiul care trece prin orificiile restrictive ale amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am vazut pe net ca la golf 4 benzina bieletele antirului sunt de 2 tipuri. De plastic si de metel. Eu pe masina acum am de plastic iar pe net la piese auto imi apare de metal producator lemforder? Care cum sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 30/12/2016 at 1:26 PM, Nelsson said:

Cine stie de unde poti achizitiona aceste bucse pline ca eu am intrat pe site-ul celor de la Autokarma si apar doar bucse goale pentru modelul de masina leon cupra

La piese auto, ceri bucșe de Cupra R / Audi TT. Sunt pline, așa cum sunt făcute din fabrică.

Duritatea variaza de la un producător la altul, dar, în mare, topul durității e cam așa, de la cea mai moale în sus: Febi -> Lemförder -> Meyle -> Boge. Febi și Lemförder țin mai mult, cam 4 ani, poate și 5 dacă ai noroc. Meyle sau Boge se fisurează cam la 3 ani și trebuie înlocuite. Chiar și cea mai moale bucșă plină e mult peste una perforată nouă. Chiar și cea mai tare din ele, Boge pe cod de Audi TT Roadster (e cu un sfert de tonă mai greu ca Leon/Golf) e mult mai flexibilă ca o bucșă de poliuretan. Poliuretanul e nepotrivit pentru stradă.

Cu ajutorul bucșei pline se poate schimba și unghiul de fugă cam cu 0,5 grade, introducând prin presare un excentric de aluminiu în tubul de aluminiu din centrul bucșei. Asta are un avantaj (stabilitate mai bună a punții față, reducerea subvirării) și un dezavantaj (direcția un pic mai grea). Există producători care fabrică bucșa cu excentric (Whiteline, Superpro etc), dar toți o fac din poliuretan.

W53189-2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In primul rand salut tuturor, este primul meu post, din pacate de nevoie pt ca ceva bate la masina mea...

Bun, deci am o bataie in partea din spate a masini, ca e groapa ca e gropisoara ca e o denivelare, ea e prezenta si ma sacaie, am schimbat pe spate telescoape (sachs pe gaz) bucse punte (lemforder) intradevar nu am schimbat flansele pt ca mecanicii au spus ca nu are rost nu ar avea ce sa se duca la acea flansa, decat sa se sparga si atunci sa o schimb...totusi am vazut niste bucse pe episa, (cele cu verde) care cica ar fi de la bara de torsiune spate , exista alte bucse decat cele mentionate mai sus ? Sau vre.un alt element de mecanica ?

Screenshot_2017-04-18-22-09-10.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!