Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

@larry200ro mergi la dealer , altele sunt preturile fata de configurator. Daca era să mă iau după configurator nu mai cumpăram mașină :) . Ca și idee de discount la o mașină aflată pe stoc am avut un discount de 6000 euro față de prețul din configurator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad in configurator, la versiunea Ambition sistemul Bolero si Smartlink sunt standard deci daca nu vrei neaparat navigatia producatorului este foarte ok asa. Smartlink este optiunea de care te folosesti sa legi telefonul la masina pentru waze sau google maps (si altele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ciolib said:

@larry200ro mergi la dealer , altele sunt preturile fata de configurator. Daca era să mă iau după configurator nu mai cumpăram mașină :) . Ca și idee de discount la o mașină aflată pe stoc am avut un discount de 6000 euro față de prețul din configurator. 

Dap, o sa merg la dealer dar inainte de toate voiam sa inteleg f bine ce cumpar, pe ce are sens sa dau banii si ce nu. La dealer e clar ca o sa incerce sa imi vanda cat mai multe chestii.

 

2 hours ago, zorro00 said:

Din cate vad in configurator, la versiunea Ambition sistemul Bolero si Smartlink sunt standard deci daca nu vrei neaparat navigatia producatorului este foarte ok asa. Smartlink este optiunea de care te folosesti sa legi telefonul la masina pentru waze sau google maps (si altele).

dap, asa e, nu are sens. Am de gand sa folosesc waze sau google maps

 

 

Voi ce reduceri ati mai primit la ce suma? Credeti ca preturile au crescut in ultima perioada?

Modificat de larry200ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ200 va ramane in istorie ca piatra Krypton a posesorilor de VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@larry200ro au avut in decembrie niste bonusuri fata de configurator. Cleverpack ambition : aprox. 2500 de euro si mai era ceva de aproape 1000 date de skoda cred.  Tot atunci porsche bank daca faceai credit prin ei iti mai ofereau un bonus de 800 de euro ceva cu 20 de ani de functionare, iar de la dealer eu am obtinut 600 de euro. dar stiau ca-mi arde buza din cauza ca am prins ultimele tichete de la remat.  Daca nu te grabesti insa configureaza-ti masina cu dotarile si motorizarea pe care ti-o doresti. Eventual se poate discuta aici pe tema asta. Din pacate iar din cauza rematului asta pacatos am fost cumva constrans la alegeri depinzand de noxe. Am optat pentru benzinara crezand ca o sa fie mai ieftina la intretinere si fara dpf pentru oras insa dealerul a uitat sa-mi spuna ca exact cand am comandat eu  noile motoare pe benzina au DPF.

Ideea este ca dupa ce te hotarasti in privinta dotarilor, motor, transmisie trimite cate un email la cat mai multe reprezentante skoda si vor incepe ele sa negocieze. Spor la negocieri daca nu e prea tarziu !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  De dragul corectitudinii,  nu ai DPF, ai Gasoline Particulate Filters (GPF).

On 1/9/2019 at 4:50 PM, ciolib said:

Pai și este mașina lu Zoso ?

 

On 1/9/2019 at 4:59 PM, sebip said:

@ciolib nu ii a lui zoso. A fost un "guest post"!

  Normal ca este a lui Zoso, nu vedeti ca are aceeasi serie VIN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate Ebi....insa sper sa fie mai blanda cu city drive-ul desi tare am o banuiala ca e pe dos ! Va tin la curent dupa ce ma plimb cu ea !

Renunta la quote, e interzis de Regulament!

Modificat de vdragos
Citare absolut inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna tuturor, as vrea sa achiziționez din Franța un superb 3 2016,pretul este unul avantajos, dar masina are 310.000 de km, a fost taxi in paris, motor de 2.0 disel si cutie dsg, as tine masina maxim 7 ani si as rula  maxim 100.000 km in timpul asta, ce parere aveti merită? Ma ingrijorez pentru cutie, motor, dpf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măcar ști km reali. Prețul trebuie sa fie unul foarte avantajos, pentru că pot apărea cheltuieli neprevăzute la un astfel de rulaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel de generatie noua (fiabilitate slaba pt ca are multe dotari si device-uri moderne) care a trait o viata intr-un oras foarte aglomerat. Si in mod sigur a avut si unele tamponari. Indiferent cat ar fi pretul, eu spun 100% nu.

 

E suficient sa o cumperi, si sa fie incarcat filtru de particule 80-90% si s-a dus naibii pretul bun, ramai cu masina uzata pe toate partile.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc astazi sa il duc la o verificare ma interesează foarte mult motorul si cutia, dpf ul e piese de schimb parerea mea. Nu e secret nici pretul 13.000,masina are foarte multe dotari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce pret are masina de te face pe tine sa o iei in considerare, dar pe mine ma sperie doar descrierea ta.
Orienteaza-te catre o clasa mai inferioara pe care ti-o poti permite intr-o stare mai rezonabila. Taximetristul sigur nu a tinut cont de temperatura ulei/lichid de racire sau schimburi de ulei profilactice si nu la 30.000 cum recomanda producatorul. Fiind fost taxi, cred ca materialele din interior sunt cel putin zgariate.
Descrierea mai sus am facut-o pentru masina. Acum pentru ca tu vrei sa o tii in jur de 7 ani... cred ca e no go pentru toata lumea. Ce pret are masina, din curiozitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa mai temperam un pic entuziasmul, mie pretul de 13 mii nu mi se pare mic deloc, avund in vedere ce te astepti sa schimbi la 300 mii+: DPF in jur de 2 mii de euro, caseta de directie asemenea, mecatronicul vreo 1500, ambreiajele vreo 600, daca o mai fi de investit si pe partea de suspensii si frine sari de 5 mii cu investitiile lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma amuza ce abordari au unii, nu prea ati folosit taxi-uri in alte capitale ale lumii nu? 

  1. Masina fiind taxi este servisata mult mai des, verificata mult mai bine decat alte masini rulate in alte conditii (fiindca asa impune legea etc)
  2. Motoarele acelea sunt FOARTE fiabile, duc 500k km lejer servisate ok (si sigur a fost servisat ok, vezi pct 1)
  3. DPF se poate curata profesional, la un service dedicat (cu aparatura in acest sens), care scoate un dpf minim 99% ca nou cu garantie minim 12 luni (daca nu e topit, si sigur e ok daca merge bine masina la o prima vedere), cost aprox 800 lei cu tot cu montat demontat etc.
  4. Cutia DSG de pe aceste modele este una foarte fiabila daca este servisata la timp (si probabil a fost, vezi pct 1), sansa sa aiba probleme pe mecatronic sunt mici.   
  5. Cat despre ambreiaje, daca inca nu au fost schimbate pana acum, probabil vor trebui schimbate in urmatorii 50 000km, dar nu este un capat de drum, e o procedura standard, odata cu ea se face si revizia de ulei + filtru. Dar e posibil sa fi fost deja schimbate, fiind taxi rulat mult in oras.
  6. Franele si suspensia sunt consumabile si e normal sa trebuiasca schimbate la un moment dat, dar ma indoiesc ca ti-o da cu ele facute varza, totusi masina aia cara oameni si nu oi, trebuie sa le ofere un confort.
  7. Interiorul si uzura din interior, ati fi surprinsi cat de bine arata unele taxi-uri la 350k+ km. In cel mai rau caz se cumpara niste protectii de pedale noi (aliexpress, 50 lei), se retapiteaza volanul si iese ca unul nou din fabrica (250 lei ~ ), se mai schimba 1-2 butoane tocite sau zgariate (50-150 lei.. se gasesc si noi si sh destule).
  8. Un detailing ca la carte interior / exterior si ar trebui sa fie OK pe partea asta de aspect.

Daca ai acces la un istoric complet al masinii si gasesti toate servisarile facute ok, poate si unele lucruri ca ambreiajele + volant schimbate .. cu atat mai bine.

Verificata masina pe diagnoza, mers cu ea si facute diverse teste.

Daca totul e ok din cele de mai sus, eu as lua-o la banii aia.

Nu inteleg ce se sperie unii asa de kilometraj, in conditiile in care 50% din masinile aduse din afara se invart in jurul acelui kilometraj :)) (nu si in bord evident).

@Dtc2010 sunt curios ce decizie ai luat / iei cu masina, daca o cumperi sa ii faci o prezentare te rog in aria corespunzatoare (masina mea) :D 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu intram in polemici care nu-si au locul aici si fara intentie de a strica amuzamentul participantilor la discutie, despre diversele componente ale masinii si ce se poate strica functie de numarul de kilometri sau modul de folosire exista topic-uri kilometrice pe acest forum.

Asa ca va propun sa depasim momentul si sa continuam discutia in conformitate cu titlul topicului, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumpărat masina astăzi! Am fost cu ea la test, sa verificat filtru de particule totul pare ok, mașina are full service la skoda, rezivi facute la 15.000, la skoda la reprezenta masina in luna februarie figurează fix cu 270.000 km. Zile astea o sa fac si o prezentare 

Modificat de Dtc2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te poarte sănătos. Părerea mea îi ca tu nu ai avut nevoie de sfaturi ci doar ai vrut sa ne spui ce mașina îți cumperi! :)

PS: revizii făcute la 15.000 km? Dar are ultima intrare in service în februarie, in urma cu 45.000 km??? La numărul de kilometri parcurși, cu revizii la 15.000 km, ar trebui să aibă o revizie pe luna! 

Dar noi sa din sănătoși, că fiarele se repara!

Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Citare inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Sunt interesat sa achizitionez un Superb 3 si am nevoie de ajutorul vostru. Urmaresc motorul 2.0 TDI DSG 150 HP si 190 HP.

Diferenta de putere se simte? 

O sa mizez pe tractiune fata. DSG-ul e ala bun? Umed? :)

Cu multumiri!

Ciprian


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca totul e doar din soft.

E chiar o diferenta sesizabila? Eu am mers doar cu 190 si am fost placut surprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un drive test cu 150 si o sa vezi singur diferentele, ca din scris pe forum sau datele tehnice care sunt publice pare ca nu esti convins. Eventual dupa ne povestesti si noua aici ce concluzie ai tras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de ce stil de conduci adopti, si unde vei folosi masina? Strict urban, cred ca si 150cp sunt suficienti. 100% autostrada? Si acolo la viteze de croaziera 150cp sunt ok.

Drumuri nationale, multe depasiri? Deja ar fi bine 190cp ( Superb e totusi o masina maricica )...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!