Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, vlad_fdd said:

"Normal echipata", 75NOR, ma refer la masina care as comanda-o pentru familie: 1.4 tsi + sunset + jaluzele + jante 17" + ACC 160 km/h + scaune inclazite +xenon+scaun pasager rabatabil. Care pe langa masina de test e o mare diferenta, cel putin la feelingul interior + asistenta sofer.

Ce ai pus tu este o configuratie de absolut bun simt pentru masina.

Diferenta de feeling interior ti-o da in primul rand tapiteria. O alcantara (nemaivorbind de piele, sau piele ventilata) se va simti superior la feeling si va da alta impresie interiorului, fata de stofa. Le-am avut pe amandoua, iti spun direct din experienta. Daca nu esti foarte pretentios cu ce feeling iti lasa interiorul - poti merge pe stofa. Daca nu, faci un efort de 1200Eur si pui alcantara si schimbi feelingul, il duci la up-market. In plus, alcantara/pielea e mai usor de intretinut, mai ales daca vrei pentru familie.

Asistenta sofer - de gustibus. Ai standard FA. Daca pui ACC si alegi un Style - care iti da senzori parcare fata spate, kessy, Bolero, portbagaj electric - deja ai cam tot ce conteaza pe masina

Restul...sunt mofturi/nice to have, zi-le cum vrei :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TD cu Superb l-am facut cam la 6 luni dupa cel cu Octavia, care era un 1.2 tsi, poate smart sau pe acolo. Concluzia a fost ca Superb e o masina din cu totul alta clasa. Premium sau pe aproape.

Probabil prin amabilitatea colegului "dialog_oo" o sa ma dau cu a lui masina si o sa ma lamuresc daca aceasta impresie ramane si in cazul in care masina e fara directie progresiva, DCC, piele perforata, lane assist, sau pe scurt full cu piele :biggrin: ce era masina de TD. Singura necunoscuta e legata de comportamentul la drum al masinii fara DCC si directie progresiva. De celelate imi e clar.

Modificat de vlad_fdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, vlad_fdd said:

Singura necunoscuta e legata de comportamentul la drum al masinii fara DCC si directie progresiva. De celelate imi e clar.

DCC si directia progresiva sunt 2 optiuni antagonice.

DCC reprezinta controlul electronic al amortizoarelor, ai o plaja de reglaj intre "barca"/Confort, normal si "oarecum sport"/Sport

Directia progresiva se poate pune doar impreuna cu suspensia Sport, adica ai garda la sol -1.5 cm fata de normal, amortizoare mai tari, adica fermitatea amortizoarele din pachetul Sport este mai accentuata decat setarea "sport" a DCC-ului

Ori pui DCC, ori pui directia progresiva + suspensia sport. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic asta ca sa nu ai supriza sa constati ca la 50k ai bucsaraia praf si "troncane" pe gropi cu tot DCC-ul, de la mers "hotarat" pe denivelari/gropi

5 hours ago, 75NOR said:

Asta in modul confort..in modul sport probabil ca va troncani de la 30000 sau 49999...sunt absolut convins ca o suspensie rigida transmite mult mai tare denivelarile drumului pana in ultima clema a capitonajului...am precizat ca modul confort eu il pot folosi doar la viteze reduse (max 30/h, peste aceasta viteza e mult prea "barca" ) si pe autostrazi unde denivelarile sunt relativ putine...

Discutia era daca merita sau nu DCC...Am condus si masini rigide si masini confortabile( suspensia moale -care pentru mine nu e confort) si fiecarea avea minusurile ei...pe care DCC le rezolva in mare masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@topcat: buna argumentatia ta.

Daca merita sau nu DCC - hard to say. Sunt totusi aprox 800Eur ca si cost. De banii astia pui Amundsen si Park Assist :) sau Amundsen si BS.

Rigiditatea unei suspensii e subiectiva, fiecare o percepe altfel. Personal nu gasesc suspensia sport a fi inconfortabila, mi se pare ca asa trebuia sa fie de la inceput. Adica cea standard mi se parea prea soft. Dar...it's just me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu stiu daca s-a discutat, dar a aparut Sportline cu motorul de 280cp 4x4 in configurator. Poate exista doritori.

Si are in lista de optionale si scut de protectie plastic. Deci se pune si pe motorul de 2.0 tsi.

Modificat de Jaw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, diferenta de 800 de euro fata de varianta TDI. Pacat, era mult mai misto 280. :(

 

Vad ca nu poti selecta jantele Vega pe varianta de 280 ?! (doar pe 190)

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva idee pe modelul actual (2018)  280  ce cutie dsg vine  ?  in 6 sau 7 trepte ?  (stiu ca la VW pe unele modele noi si puternice au inceput sa puna dsg in 7 trepte, un DQ500 sau ceva foarte asemanator)

Merci.

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vw se pune dq381 care e tot in 7 trepte dar ceva mai putin rezistenta ca dq500. Aceasta din urma se pune pe modelele bitdi. 

Asadar, pe varianta de motorizare in cauza va fi 99% dq381. :) (cu conditia sa fie in 7 tr).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, e bine totusi ca e in 7 trepte, ajuta si la consum ... :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

DQ250 duce pana la 410 nm, deci probabil tot aia e. Oricum la 140 are 2000 RPM, e de ajuns sa mergi economic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

9 hours ago, cristi511 said:

Pe vw se pune dq381 care e tot in 7 trepte dar ceva mai putin rezistenta ca dq500. Aceasta din urma se pune pe modelele bitdi. 

Asadar, pe varianta de motorizare in cauza va fi 99% dq381. :) (cu conditia sa fie in 7 tr).

scuze de offtopic dar pe vw se pune DQ500 chiar si pe motorizarea de 2.0tdi 150cp. Asa a venit la masina mea.

Modificat de Gusti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Jaw said:

Nu stiu daca s-a discutat, dar a aparut Sportline cu motorul de 280cp 4x4 in configurator. Poate exista doritori.

Da, cineva s-a zbatut pentru asta... A disparut o alta motorizare din configurator, dar oricum nu si-o dorea nimeni.... :) 

16 hours ago, bubu182 said:

Aveti cumva idee pe modelul actual (2018)  280  ce cutie dsg vine  ?  in 6 sau 7 trepte ? 

DSG6. La fel e si pe Passat 280

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la TDI-ul de 150. :)

Nu inteleg de ce trebuie sa te zbati sa aduci o motorizare, cand in toate tarile cu apa calda este prezenta ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc, TDI de 1.6 de pe ambition.

Pentru ca importatorul aloca un anumit numar de linii de motorizare pe un anumit model, datorita motivelor de target impus de fabrica / linii de model.

Suntem OT, e deja discutie de bere / cafea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, darksun said:

DQ250 duce pana la 410 nm, deci probabil tot aia e. Oricum la 140 are 2000 RPM, e de ajuns sa mergi economic.

Stiu ca e offtopic dar treaba cu cuplul nu e adevarata, aceeasi cutie o am eu (DQ250) , nu e softata si am masurati pe dyno 460nm  (softata duce 500-550nm) - si nu numai fiindca am testat eu asta, stiu si din alte surse.

 

Revenind ontopic, e foarte trist faptul ca nu pun DSG-7 trepte pe 280 ... ar fi vis, atat pentru cei ce vor modificari de putere (DQ500 tine cuplu enorm) cat si pentru a 7-a viteza (chiar daca turatia e mica si pe DSG6, daca mergi cu 180km/h constant  - unde permite legea, nu la noi - tot vei avea un consum mai bun cu DSG- 7 trepte).

Chiar mi se pare un downside foarte mare .. 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur de MY18 si daca o leaga in vreun fel de TDI190. La aia, intra DSG7 din week 48 daca nu ma insel.

Pe MY17 este DSG6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa aveam senzatia ca pe MY2018 vin cu dsg in 7 trepte (oricare DQ xyz ar fi ) ..

Daca stie cineva 100% sigur .. sau cand se va afla .. dati un semn va rog, merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bubu182: ce stiu sigur este ca pe TDI190 daca il comanzi acum il primesti cu DSG7. De TSI280 nu stiu nimic, dar...o sa-ti spun cand apare primul prin zona. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e MY18 si am DQ250. Oricum nu am tinut neaparat sa am noua cutie, macar asta stiu sigur ca au rezolvat toate bubele pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darksun: pai, chiar daca e MY18, DSG7 s-a pus doar din week45-50, undeva in zona asta au inceput echiparea. Este o schimbare "inside MY", mai rara, dar se practica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am mai prelungit achizitia, dar apropiindu-ma rapid de 300k km ma vad fortat de imprejurari sa urgentez procedura. Pe lista (mai) este S3-ul cu care mai cochetam mai demult, varianta 150TDI DSG. Trecand peste ultimele modificari de interior mai putin pe gustul meu (integrare head-unit), am observat ca nu mai exista optiunea alcantara pe nici o echipare. Este oare o modificare temporara?  Se stie ceva de un facelift?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!