Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

7 hours ago, RzzV said:

190cp nu iti ofera o acceleratie wow, desi mie unul mi se pare suficient pentru depasiri pe la noi

De ce zici că e suficient? Drumurile noaste îs cu multe viraje și segmente scurte pt depășit, că n-avem atâtea autostrazi/drumuri expres ...

Superb nu îi chiar așa bună în viraje (barcă) deci nu merge stilul „iau cazan bmw cu un 2L diesel anemic și fac depășiri la limită că mașina e stabilă când trag de covrig” ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depasirile se pot face in siguranță cu orice motor. Nu te bazezi strict pe motor cand intri in depasire, ci pe faptul ca te-ai asigurat si calculat bine. Asta face diferenta, nu motorul. Ca asa am vazut multi cu motoare puternice care intra la limita pt ca au impresia ca pot. Oricine poate sa apese pe acceleratie.

Care e treaba de motor si viraj? Nu au legatura.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vroiam eu să zic e că multă lume își ia motor mai slab gen 2L diesel și compensează lipsa de avânt cu manevre agresive.  Cu cât mașina e mai stabilă la viraje riscul scade (sigur, doar un pic scade :))).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci reiau, opinie personala, 190 manual mananca asfaltul despasesc din scurt orice instant, tinand cont din ce treapta pleci sa faci depasirea de acord, asta tine si de sofer si da sunt de acord ca dsg are lag fata de manual de aceea pana acum toate masinile aunfost manuale in cazul meu si probabil vor ramane asa pana la electrica... pana si cnsumul este mai redus la manual vs dsg dar nu intru in detalii si nici nu am chef de vreun vs. 

si poate sunt eu nebun dar mie mi se pare superb o masina super precisa pe curbe si stabila tapana... desi ultimile masini conduse au fost un focus si un mondeo (180diesel) actuala masina de munca, care pe buna dreptate sunt considerate etalon de precizie la directie si suspensii. Desi am dcc m am simtit foarte ok si pe confort chiar daca se inclina putin masina tot sigura mi s a parut, lipita de sosea (poate fi si fiindca am roti oe 18) ... adica acum pot face comparatii clare intre cum sta mondeo si cum sta superbul pe aceleasi drumuri si ma simt muult mai ok mai fun in superb, desi cum am mai spus in alte topic-uri clar mondeo castiga net la un singur si unic :) capitol, antifonarea mai buna as zice excelenta, chiar si comparand o cu un bmw audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: rotile pe 18'' si DCC (-10mm vs standard suspension) fac diferenta. 

Foarte probabil ca aceasta combinatie de dotari sa fie echilibrul perfect intre tinuta de drum si confort pentru Superb3.  

Dupa ce am condus 18" cu suspensie normala si 18'' cu DCC si apoi 17'' cu suspensie sport, pot spune ca cel mai mult mi-a placut 18'' cu DCC, pentru ca 17'' cu suspensie sport nu mi s-a parut concludent. :( Talonul ala de la 17'' mi se pare ca i-a anulat fermitatea pe care o cautam.

In vreo luna vin si cu review pentru 19'' si suspensie sport, vedem daca am exagerat sau nu :)   

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce a scris Corbu33. Eu sunt multumit de tinuta la drum avand in vedere pachetul de drumuri grele si jante pe 17 (max admis cu acest pachet). Dar cum aceasta suspensie vine cu arcuri mai tari ca la una normala deci cumva compenseaza inaltimea cu faptul ca e mai tare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tinuta de drum si mie mi se pare suficient de "tare" pe curbe cu PDG, adica nu se inclina aproape deloc desi am roti de 17" doar, comparand cu suspensie standard cu roti 17". Dar nici cea standard nu mi se pare ca ar fi deranjanta. Masina e o balena la urma urmei, nu trebuie sa fie rigida ca una de circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate, de ceva vreme Clever Pack-ul si Clever Bonus-ul au fost scoase din configurator. S-au scos si de la Octavia si se aude ca nu se vor mai introduce in configurator.

La un Superb Ambition tocmai s-au dus aproape 2000 de euro. :(

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rempha Salut, sunt scoase doar din configuratorul online. Clever-packurile sunt in continuare disponibile la dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sunt disponibile la dealari (CleverPack si CleverBonus)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, eu asa stiu. Da un mail si spune-ne ce ai aflat.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu lamuriri legate de Maxi Dot:

Maxi Dot color (optional) afiseaza mai multe informatii decat cel standard? sau doar e "color"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E color si arata mai fain ca cel albnegru. Din punctul meu de vedere merita.

Cel alb-negru arata la fel ca cel de la Octavia din 2004 doar cu o rezolutie ceva mai buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragosMersi...

Mi-a placut ca interiorul e "blindat": folii pe scaune, pe volan, pe manerul interior al usii, pe praguri, pe baza scaunului soferului, pe display-ul infotainment si pe bord.

Pe exterior se vad: :)  5K5 = Transit coating film with additional transport protection measures

Mi-am luat "cearsaful" A3 cu toate codurile PR. Deja le-am "tradus" pe toate, mi-am facut un fisier cu ele :) 

Inca nu-mi dau seama de "stance", are blocatoarele de transport si e cocotata. Astept sa ii "eliberam" suspensia

Nu mai am rabdare, dar....noroc ca plec din oras cateva zile :) , scot S2-ul diesel la un ultim drum interurban, asa, ca de "la revedere"...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Ce sunt codurile PR?

Modificat de kthor
Ștergere off
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai fim OT, am facut topic separat in "Masina mea".

Intre timp, umbla zvonuri ca in echiparea standard intra duzele de parbriz tip "evantai" - ca la Superb2 si nu tip "3 jeturi" ca pana acum la Superb.

O sa testez si eu sa vedem daca se confirma sau nu, a mea are fabricatie week 06 /2017

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de gusturi. 

Eu il preferam pe cel evantai si eram dispus sa fac retrofit la el.

Cel "3 jeturi" l-am testat la un Audi A3 si nu mi-a placut, mi se pare ca nu distribuie uniform lichidul de parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt obisnuit de la Ford cu 3 jeturi si imi place mai mult, asa ca poate facem schimb. :)

Apropos de subiect stie cineva cum se poate "coda" pornirea stergatoarelor mai repede de la momentul in care spritzez? Acum actionez maneta, ajunge apa pe parbriz pe modelul brevetat evantai....nu mai vad mare lucru...fac o rugaciune....si abia apoi pornesc in sfarsit stergatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai pe maneta din dreapta de langa volan rotita cu care poti regla pentru fiecare treapta intensitatea de stergere? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rotita aceea stiam/ credeam ca e doar pentru reglarea frecventei de sters intermitent sau automat, nu si pentru cand vreau pur si simplu sa sterg geamul tragand de maneta spre mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, 75NOR said:

Depinde de gusturi. 

Eu il preferam pe cel evantai si eram dispus sa fac retrofit la el.

Cel "3 jeturi" l-am testat la un Audi A3 si nu mi-a placut, mi se pare ca nu distribuie uniform lichidul de parbriz.

Audi considera ca duzele 'perdea' sau 'evantai', cum le spui tu, nu sunt atat de indicate pentru safety, acoperind integral parbibrizul si diminuand pentru o secunda vizibilitatea soferului iar in caz de o defectiune subita a stergatoarelor nu vezi mai nimic.... Si eu tot in 3 jeturi am acum. Inainte, la Octavia 2FL, aveam perdea, acum parca le prefer pe acestea dar nu ma intreba de ce ca nu sunt sigur nici eu. Stergatoarele OEM sterg foarte bine, cel putin la mine.

O alta 'ineptie' la Audi este MMI`ul fara touchscreen... pe acelasi considerent de safety.... fiecare brand cu nebuniile lui. Nu inseamna ca tot ce e considerat premium e si adevarul absolut :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci dupa ce m-am perpelit pe o parte si pe alta dupa o luna de condus 190 cp diesel cu dcc m-am hotarat sa fac un schimb si sa fiu frate cu NOR, asa ca am dat o inapoi si am comandat una noua TSI 220 DSG  la fel cu directie progresiva + suspensie sport dar pe 18 (la indrumarile foarte precise si pline de pasiune ale lui NOR) ... deci o sa ai un frate sau o surioara :) pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: ha, ha, deci nu-mi vine sa cred....ai facut saltul pana la urma. Bravo ! :cool: O sa vezi tu cand o ai cum e si te las sa-mi spui ca am avut dreptate :) 

Hai zi repede, e Style cu ce optiuni ? 

Vine pana in 15 iunie sigur. O sa ai jucarie in "vacanta mare" :rolleyes:

P.S. La naiba, nu o sa mai fie al meu singurul "GTi de familie" de pe forum:biggrin:  Incep sa ma pierd in anonimat, in multime :lol: 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!