Jump to content

Zgomot pompa inalte dupa schimbarea filtrului motorina 2.0 tdi cr 140 [Passat CC]


ciuley
 Share

Postare recomandată

salutare! ieri am schimbat filtrul de motorina acasa (ne-stiind ca trebuie amorsare cu vcds) ,am scos filtrul vechi am pus altul nou, am umplut cu motorina locasul, si pe urma am incercat sa pornesc masina.A pornit din prima dar a murit motorul dar din a 2 incercare a invartit de 2-3 ori si a pornit,si motorul a inceput sa functioneze normal  dar am observat un zgomot in zona pompei de motorina care creste progresiv cu turatia masini(la relanti nu se aude ) zgomotul este ca un ticait ascutit care creste in intensitate o data cu turatia masinii.Am mers vreo 20 km de proba sa vad daca dispare ticanitul si surpriza a disparut ,nu se mai auzea absolut deloc ,dar azi dimineata cand am pornit masina ticanitul a revenit, o sa incerc sa fac o filmare . Si acum intrebarea ...a mai patit cineva ceva asemator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Și la mine a fost schimbat filtrul de motorina lafel chiar fără a mai umple locașul cu motorina. Rețin ca mecanicul a pus contactul de câteva ori(4-5ori). Nu înțeleg de ce trebuie amorsare cu Vag-ul?! La punerea contactului nu se amorseaza pompa singurica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se amorseazavla CR-uri doar la PD. Amorsarea fara vcds va duce in timp la afectarea camei si a pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 zgomotul aparut la pompa dupa schimbarea filtrului.. maine o sa vad exact daca se afla pilitura sau ceva uzuri pe acolo..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu face span de la o singura amorsare necorespunzatoare. Ticaitul e specific la CR. Nu cred ca vei gasi span sau cine stie ce uzura-depinde acum insa si cati km are masina.

Nu mi se pare ok cel care creste in intensitate la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

175000 km , se auzea si inainte acel ticanic specific dar nu asa tare ,, dispare dupa ceva mers cu masina si se aude normal , reapare la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de subiect, daca nu se face imediat amorsarea cand se schimba filtrul de motorina, mai are efect  amorsarea dupa cateva zile  sau nu mai este necesara?! 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E redundanta operatiunea cu vcds dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de subiect, daca nu se face imediat amorsarea cand se schimba filtrul de motorina, mai are efect  amorsarea dupa cateva zile  sau nu mai este necesara?! 

 

Multumesc

 

nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc.

Data viitoare am sa fac ca la carte.

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exact acelasi "ticait" la motor, in aceleasi circumstante din filmulet (Golf 6, 2.0 tdi CR)  nu stiu daca a aparut dupa ce am schimbat filtrul dar il am de mai mult timp, aprox 1 an.

Nu am span in filtru sau in instalatie, sunt momente in care zgomotul dispare dar reapare mai tarziu, aleatoriu.

 

Si eu am deschis un subiect AICI. M-am obisnuit cu ideea ca este doar un zgomot specific si am inceput sa-l ignor, vedem ce se intampla mai tarziu, dupa 250mii km.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu din nou tot,filtru ,pompa si nimic totu perfect ..asta e.. a aparut zgomotul tre sa ma obisnuiesc cu el..multi spun ca este normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut, aceeasi problema am avut si eu cu zgomotul la pompa de inalta presiune, dar era mai mult mai gros, ca o bataie, se auzea din interiorul masinii... Nu am bagat in seama si la ceva timp masina s a oprit in mers, diagnostic  : poma de inalta presiune, cea din rezervor, injectoare schimbate, curatat tot circuitul  .... Cauza : spanul produs de pompa, problema deja cunoscuta, dar acum dupa ce le am schimbat pe toate, vad ca aud acest zgomot ascutit ( un tacanit) care se aude exact din pompa de inalta presiune descris mai sus de colegi si apare doar atunci cand turez motorul... Zgomotul nu este sesizabil din interior, doar la exterior... Sa fie iar vreo problema??? Masina a fost reparata acum doua saptamani si are 160000km. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
tiberiuscarpete

salut baietii cum ati scapat de zgomotul de la pompa de inalte? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapi de acel zgomot si riscul de a face span  numai daca inlocuiesti pompa existenta cu o pompa  CP3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, de ceva timp am ticaitul pe un 2.0 CFHC. Problema este că la mine nu este tot timpul ci intermitent :) din 20 de porniri la rece, face de vreo 10. Sunt si eu curios care e treaba cu ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare. Sunt nou si am rugamintea sa spuneti cum ati rezolvat problema zgomotului de la pompa de injectie dupa schimbarea filtrului de motorina fara a amorsa cu VCDS.  Eu am schimbat filtrul, am pus motorina in filtru pana sus, am strans capacul , am mai si pus contactul de 4, 5 ori ca sa ma asigur dupa care am pornit-o. Din acel moment a aparut zgomotul ciudat care creste in intensitate cu acceleratia. La relatiu sau din masina nu se aude nimic, doar pe loc si cu capota deschisa.  Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Zgomot pompa inalte dupa schimbarea filtrului motorina 2.0 tdi cr 140 [Passat CC]
  • 3 years later...

https://youtu.be/7S1ttKG8SCg?si=s30t0THkNWnExStl

 

 

Am si eu acest " fluierat " din dreptul pompei,  rog pe cineva daca are idee daca chiar este pompa defecta.

Masina a fost ok, dupa o urcare pe transfagarasan a inceput acest sunet, la turbina  nu se aude nimic.

La o diagnoza am avut eroare " presiune scazuta de combustibil " iar injectoarele au valoare 0.20

Masina merge normal pe drum, prob e de fluierat cat de grav este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Dan Adrian 1975

Si eu am o problema ciudata la pompa inalte,daca afara sunt sub 18-20 grade motorul are un zornait din zina distributie -pompa inalte,lucrul asta nu are legatura cu temperatura motorului,nu stiu care ar fi cauza

motorizare 1.6 TDI Euro 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!