Jump to content

Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3


Teodoreanu
 Share

Postare recomandată

Ciprian Petrescu

Salutare,

 

Cei care ati facut anul acesta sau anul trecut distributia la un motor 1,6 TDI sunteti rugati sa scrieti un pret si unitatea unde ati efectuat operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Schimb intermediar de ulei, la 15.000 km, la cererea mea.

Ulei Mobil1 0w20 si filtru ulei.

 

revizie.PDF

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am facut o verificare la o reprezentanta skoda si au gasit scurgeri la pompa de apa si scurgeri ulei la semering arbore cotit care o sa fie schimbate pe garantie. Pt ca o sa umble la distributie m.am gandit sa schimbe si cureaua cu intinzatorul si rolele de ghidaj desi dl de acolo a zis ca nu e neaparat necesar sa fie schimbate, voi ce ziceti?

Pretul pt ele este de cca 1700 lei si masina are 70000 km.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este ok pe la km astia mi-a cazut si mie pompa de apa tot asa scurgeri . Daca nu este lichid ajuns pe curele nu cred ca este problema . Eu nu am schimbat decat pompa curelele nu  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curgerea a aparut si la mine la acel simering si din pacate uleiul era ajuns deja pe curea. Pompa de apa era OK, dar cu schimb distributie, s-a schimbat si pompa. Cost total 4100 lei la reprezentanta, pretul este acolo, pot sa zic ca este OK. Atat ca la mine a mers pana la 105 000 km. Desi imi place de motor si cuplul sau(mai ales dupa resoftare) este cea mai problematica motorizare pe orice masina am avut pana acuma luand in considerare ca sunt un tipicar inrait in cea ce tine de intretinere, cu schimb ulei si filtre la 10 000km, avut grija la rece si racit turbina dupa forje, filtre doar originale si motorina doar cea scumpa de la OMV sau MOL. Ba variator ax cu came, ba acest simering... sunt curios ce o sa mai pice pe ea in urmatorii 90 000km(pana la 200 000km). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,pana la sfarsitul lunii. Am zis ca daca tot umbla la distributie sa schimbe si cureaua cu intinzatorul si inca 2 role de ghidaj, nu stiu cat de ok ar fi fost sa pastrez cureaua.

Din ce am mai citit, acest semering cu pompa de apa cam e ,,boala,, lor, cei care ati mai schimbat ati mai avut probleme dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu mai era in garantie aproximativ 77 de mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, as vrea sa fac revizia in continuare la reprezentanta dupa ce masina a iesit din garantie insa as vrea sa imi cumpar singur materialele pentru ca m-am saturat de preturile lor umflate.

 

As vrea sa fac o revizie completa:

  • filtru aer
  • filtru praf si polen
  • filtru motorina
  • filtru ulei
  • buson baie ulei
  • ulei (0w30 / 50400/ 50700)

 

Masina este o Octavia 3 FL 2.0 TDI 4x4 184cp.

 

Ajutati-ma va rog cu un loc de incredere in Bucuresti de unde sa cumpar materialele legit + un ulei bun. Si evident si ce ar trebui sa cumpar, pentru ca nu stiu ce ar trebui sa aleg :(

 

Multumesc anticipat.

 

LE: edit ulei.

 

 

Modificat de dod0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la reprezentanta si obtine un deviz/oferta, cu codurile de piese si necesarul pentru revizie. Apoi mergi pe la magazine de piese auto si cumperi tot "pe original" sau aftermarket. Poti arunca o privire si in aria dedicata, https://vwforum.ro/forum/225-oferte-extinse-piese-si-accesorii/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dod0vezi tu, de aceea sunt ceva mai mari preturile pentru ca duci masina si ei stiu exact ce sa iti puna si ce sa iti faca, nu mai stai sa cauti, sa intrebi, sa alergi pe la magazine pentru un pret putin mai mic.

In cazul tau din moment ce nu cunosti coduri, nu cunosti ce ai nevoie,  nu cunosti magazin de unde sa cumperi cred ca este mai usor sa duci masina direct la reprezentanta si sa platesti pretul corect pentru cunostinte si munca depusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dod0 eu as arunca o geana pe topicurile de review-uri ale service-urilor din Bucuresti, apoi as alege unul de acolo. Probabil o sa iesi cu 300-500 lei mai ieftin decat la reprezentanta. Alt hint e ca poti schimba singur filtrul de aer si cel de polen. Iti ia 30 min cu o cafea in mana.

Pentru piese poti cauta pe majoritatea site-urilor mari din tara. Toate au un configurator in care iti pui datele masinii si apoi piesele prezentate sunt pentru modelul configurat.

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dod0intri pe autokarma.ro, setezi acolo masina ta si iti arata toate categoriile de piese pentru masina ta. Nu e greu deloc si piesele sunt legit.

Vorba colegului, filtrul de aer il schimbi in 5 minute, sub capota. Cel de polen e o idee mai dificil de schimbat, din cauza cutiei torpedoului care se da jos intr-un fel anume, dar daca scrii pe youtube, "how to change cabin filter octavia 3", gasesti explicatie.

 

Ca idee, reprezentatele tot de la distribuitori comanda piesele, la fel cum face si autokarma sau alte site-uri de piese, deci nu-ti imagina ca e nu stiu ce diferenta intre a ti le cumpara tu sau sa le iei de la reprezentanta. Diferenta este doar ca iti ofera garantie la piese direct in reprezentanta, in caz ca e ceva in neregula cu ele, dar daca iei piese de calitate, gen Mann sau Mahle pe filtre si un ulei de la Liqui Moly, Motul, Mobil 1, Ravenol sau alt producator bun, n-ai treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sfaturi. 

 

Am cerut întâi oferta la Avia Pantelimon asa ca aveam toate codurile. 

 

Am luat tot ce tine de filtre de la e-piesa și uleiul de pe eMAG. Am ieșit la sub jumătate din prețul oferit de reprezentanta. 

 

Am cerut ulterior la toate reprezentantele din București / Ilfov oferta doar pe manopera cu piesele mele. 

 

Porsche și Brady m-au refuzat. 

 

Avia mi-a dat 590 de lei. 

Metrotehnica 773. 

Midocar tot un SF de genul. 

 

Pana la urma am ajuns la GTT pe Pallady, 375 de lei manopera cu piesele mele. Reprezentanta. 

 

Dacă vroiam sa fac la un service foarte bun privat pe vag ma costa doar 150 de lei. 

 

 

Cea mai mica oferta ce includea și piesele a fost la Brady, în jur de 1300 de lei. 

 

Avia vroia 1450 și Porsche 1900 (!!!). 

 

Majoritatea pun 3 ore de manopera, pentru o chestie care se face într-o ora. 

 

 

Adaosuri comerciale de peste 100%, preț umflat la manopera și cel puțin dublat timpul necesar ei, astea nu sunt chestii pentru care "merita sa dai un ban". 

 

 

Modificat de Bebeee
Eliminat limbaj colorat si offtopic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare referitoare la inspectia service. Atentie, nu ITP-ul, ci inspectia efectuata anual. Masina in cauza, Octavia 3 Facelift. Se accepta si GTT Pallady, nu? Masina este inca in garantie, toate reviziile si toate cele efectuate la Avia Pantelimon. Intreb mai mult din cauza ca ma intereseaza sa ajung in jur de ora 17:00, ori Avia are cam totul ocupat. Acum am vazut ca GTT are program si sambata, de stiam din timp, rezolvam astazi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Desi masina face 3 ani abia in mai, s-a potrivit cu ceva timp liber si mai multi km de facut, asa ca am fost pentru revizia de 3 ani.

Asta inseamna, inspectie si schimb lichid de frana in cazul meu, uleiul si filtrele fiind schimbate deja in avans, pe interval flexibil.

 

Pe scurt: inspectie+inspectie extinsa+lichid frana +manopera schimb si  ambreiaj+stand frana= 480 lei.

 

Pentru amatorii de detalii, o sa postez scanarea dupa documente maine, sunt pe la masina.

 

Masina are 41.000 km,la inspectie a reiesit ca  placutele frana fata +spate sunt duse cam 70-80%, urmeaza schimbarea in 2-3000 km.

 

Costuri estimative:  aprox. 1500 de lei +/-.

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam ieri, detaliile.

 

Uitand-ma mai atent, constatarea referitoare la placute suna asa: uzura placute fata 70-80%, iar la placutele spate 80-90%.

Xerox Scan_02032022133855.PDF

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 3/1/2022 at 11:55 AM, halamadrid said:

Desi masina face 3 ani abia in mai, s-a potrivit cu ceva timp liber si mai multi km de facut, asa ca am fost pentru revizia de 3 ani.

Asta inseamna, inspectie si schimb lichid de frana in cazul meu, uleiul si filtrele fiind schimbate deja in avans, pe interval flexibil.

 

Pe scurt: inspectie+inspectie extinsa+lichid frana +manopera schimb si  ambreiaj+stand frana= 480 lei.

 

Pentru amatorii de detalii, o sa postez scanarea dupa documente maine, sunt pe la masina.

 

Masina are 41.000 km,la inspectie a reiesit ca  placutele frana fata +spate sunt duse cam 70-80%, urmeaza schimbarea in 2-3000 km.

 

Costuri estimative:  aprox. 1500 de lei +/-.

 

In oferta primita astazi pentru schimb placute  frana fata-spate apare si costul, 1.900 de lei fara vreo 20 de leuti.

Zici ca-mi schimba cauciucurile, nu placutele.🤨

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/2/2022 at 1:42 PM, halamadrid said:

Dupa cum ziceam ieri, detaliile.

 

Uitand-ma mai atent, constatarea referitoare la placute suna asa: uzura placute fata 70-80%, iar la placutele spate 80-90%.

Xerox Scan_02032022133855.PDF 14.64 kB · 18 downloads

Am schimbat placutele.

Se pare ca reprezentantele au ramas la fel de inutil alarmiste, mie nu mi se pare ca placutele ar fi fost uzate 80% fata si 90% spatele. Iar de la constatarea de acum 3 saptamani am mai parcurs 2500 km. Nu am masurat ferodoul ramas, dar ochiometric e macar 7-8 mm, deci mai era de uzat cam 1-2 mm din el.

Oricum voiam sa le schimb, a facut si reprezentanta bani, toti sunt multumiti, mai putin cardul meu.😀

Sper sa se vada cat de cat, am  facut resize la pozele initiale pentru ca erau prea mai pentru a le incarca pe forum.

placute 2.jpg

placute.jpg

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai avantajos la Skoda decat la VW, in privinta inspectiei. Placutele mai mergeau destul, dar interesul lor e sa ciupeasca ce pot, nu sa dezvolte o relatie pe termen lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg cu Octavia si  la o reprezentanta Audi-VW cand nu reusesc sa fac o programare care sa imi convina la Skoda,  n-am platit semnificativ mai mult pentru operatiuni similare, dar ceva in plus exista.

 

Interesant e ca am primit o oferta si de la alt service autorizat Skoda, fost dealer Skoda, care avea fix aceleasi preturi  la placute spate sau cu ~20 de lei in plus la cele fata, dar manopera era mai mica. N-am mai ajus la ei din cauza programului.

 

Deci piesele din retea sunt cam la aceleasi preturi peste tot, doar din manopera sau sa primesti un discount, ca sa iesi mai ieftin.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/25/2022 at 2:36 PM, halamadrid said:

Am schimbat placutele.

Se pare ca reprezentantele au ramas la fel de inutil alarmiste, mie nu mi se pare ca placutele ar fi fost uzate 80% fata si 90% spatele. Iar de la constatarea de acum 3 saptamani am mai parcurs 2500 km. Nu am masurat ferodoul ramas, dar ochiometric e macar 7-8 mm, deci mai era de uzat cam 1-2 mm din el.

Oricum voiam sa le schimb, a facut si reprezentanta bani, toti sunt multumiti, mai putin cardul meu.😀

Sper sa se vada cat de cat, am  facut resize la pozele initiale pentru ca erau prea mai pentru a le incarca pe forum.

placute 2.jpg

placute.jpg

 

Sincer placutele sunt pe duca, au si eu un protocol de urmat, adica nu pot sa iti zica ca totul e ok, si dupa sa te cheme din nou dupa 5000 de km ca sa iti schimbi placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-as fi schimbat si cu 2500 de km in urma, dar baietii scosesera masina afara deja cand m-au anuntat cat e uzura. Asa, am mai pierdut odata timpul pe acolo dupa nici 3 saptamani.

Cand e vorba de siguranta, nu fac niciun fel de rabat.

 

Dupa ce am pasuit placutele ~300 km, pot spune ca franeaza la fel de bine ca cele puse din fabrica.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locatie: Avia Pantelimon

 

Masina: Octavia 3, 2.0 TSI DSG 4x4 190 CP - 2019

 

Pretul total la tot ce scrie acolo: 2736 lei

IMG-0845.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am primit si eu notificare de revizie tot la O3FL 2019 iar pretul pus de tine mai sus nu prea imi place :))

Screenshot_20220329-085745_Settings.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!