Jump to content

Probleme pedala ambreiaj Passat b6


dan3zu91
 Share

Postare recomandată

Salut.am cumparat un Passat b6 din 2009 motor 2.0 CR 140 ps.si de am o problema la pedala de ambreiaj.de cand am luat masina pedala are cursa cam doar 1 cm sau 1,5 cm cam cat prinde ambreiajul.daca incerc sa o ridic cu mana se ridica foarte usor si daca o las ea se misca in gol.m-am uitat sub pedala si am vazut ca dista aceea pe care o parcurge pedala ii doar distanta cat se apasa pistonasul din spatele pedalei.motorul functionaza bine si in viteza intra fara probleme.

Pedala de ambreiaj ar trebui sa aiba ceva arc care sa o ajute sa revina sus? Si cursa aceea de 1-1,5 cm pentru pistonasul acela este normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posted 18.06.2015 @ 09:37

Buna ziua! Am un Passat B6, fabricat in 2009, motor diesel 2.0 110cp, cod motor CBDC. L-am cumparat la 158.000 km iar acum are 196.000 km. Nu am avut nici o problema cu el pana acum. De cateva luni am observant ca pedala de ambreiaj nu mai e asa constanta cand o calc (ba e mai moale, ba e mai dura) iar cel mai neplacut e ca uneori nu mai debraiaza din prima, tre sa o calc de doua trei ori. Mers la service, schimbat pompa de langa pedala, supapa de presiune ambreiaj... O zi a mers bine, a doua zi dimineata aceiasi problema, pedala moale, fac cateva pedale sa se amorseze si plec. In trafic la fel, merge bine o perioada, apoi iar nu am pedala, calc de doua trei ori pana sa schimb viteza. De curs nu curge pe nicaieri, nici un gram... Aveti idee pe unde prinde aer?

 

Posted 24.06.2015 @ 21:52

Schimbat si cilindrul receptor. Se pare ca problema e rezolvata, doua zile cu pedala constanta... Mecanicii de la service spun ca e foarte greu sa-ti dai seama care piesa din circuit e defecta, in conditiile in care nu sunt pierderi de lichid. Probabil asa o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut baieti,
Azi dimineata mi-a ramas pedala de ambreiaj apasata si nu mai revine inapoi decat daca o trag eu cu mana.

Masina are 142.000 km. Pana ieri ambreiajul a functionat perfect, nu a dat nici un semn ca sunt probleme.

Ce ma sfatuiti sa fac? Exista macar vreo solutie sa o repar cat de cat, astfel incat sa o pot conduce pana la primul service? din cate am observat am si o scurgere de lichid..am observat pe motor niste ulei..si sub masina...ceva mai mai apos decat consistenta normala a uleiului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vezi "lichid" inseamna ca e cilindrul receptor de pe cutie. La mine avea un por.

Trebuie schimbat. Ca sa ajungi la service trebuie tractata sau platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am pățit și eu. Pedala a rămas jos si nu mai revine. Motor de 2.0 diesel cu 6 trepte. Din cate am inteles cutia cu 6 trepte nu are acel cilindru care poate ceda, cică este pe direct de la pompa la rulmentul de presiune de la ambreiaj. Ce părere aveți? De regula care cedează prima pompa sau rulmentul. Sunt nerăbdător să văd ce zice mecanicul azi dupa masa .

On 11/19/2018 at 8:12 AM, Stefan.razvan said:

Salut baieti,
Azi dimineata mi-a ramas pedala de ambreiaj apasata si nu mai revine inapoi decat daca o trag eu cu mana.

Masina are 142.000 km. Pana ieri ambreiajul a functionat perfect, nu a dat nici un semn ca sunt probleme.

Ce ma sfatuiti sa fac? Exista macar vreo solutie sa o repar cat de cat, astfel incat sa o pot conduce pana la primul service? din cate am observat am si o scurgere de lichid..am observat pe motor niste ulei..si sub masina...ceva mai mai apos decat consistenta normala a uleiului...

Salut, asa am pățit și eu doar ca nu am sesizat scurgeri fiind noapte. Care a fost problema? De a rămas pedala călcată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa zic...eu inca astept sa vad ce are...dupa o săptămână de stat masina la mecanic...dar nah... Germania ? mie unu mia zis ca cilindru e dus...dar sa se uite sa vada daca nu a afectat si ambreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema rezolvata..sa dus cilidru de presiune si discul de ambreiaj...cu piesele luate din germania ma poate ajunge undeva la 730 € cu tot cu manoperă...dar am facut comanda de piese si platesc pe piese doar 215..in loc de 450

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema sambata. Rulmentul de presiune a cedat, a costat 166 ron rulmentul, acuma masina intra perfect in viteze. Asa cum am zis cele cu 6 trepte nu au cilindru merg direct din pompa la rulment in cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am avut si eu probleme cu pedala ramasa la podea zilele trecute. Noroc ca eram in oras in treapta 1 pentru ca este destul de ciudata senzatia... practic nu am mai putut scoate din viteza, decat atunci cand s-a oprit motorul. Dupa cateva apasari si-a revenit cat de cat, doar ca pedala ramanea agatata undeva la jumatatea cursei si am ridicat-o cu piciorul la nevoie, cat sa ajung acasa. Am inceput cu aerisirea circuitului de ambreiaj, fara rezultate, am schimbat pompa din pedala, fara rezultate. Urmatorul pe lista a fost rulmentul hidraulic pe care l-am schimbat impreuna cu tot kitul. Am cumparat kit complet LUK (1350 lei)

Masina are 270.000 km si pana azi a mers fara probleme cu ambreiajul original, tot LUK.

 

IMG_8545.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema la pedala de ambreiaj nu mai revine inapoi, revine doar pe jumatate. Am schimbat pompa de ambreiaj la fel, nu pierde lichid 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare.

De curand am cumpărat un Passat b6 2.0tdi 140 cp. Masina are 260000km si a avut probleme cu ambreiajul inca de la cumparare dar ma incintat  faptul ca arata bine si promisiunea celui care mi-a vindut-o ca o repara. Adica se in locuieste rulmentul de presiune si prbl. este rezolvată.

Nu debraia, agăța din marsarier in viteza 1, pedala ramanea pe la jumătate...probleme asemanatoare cu cele semnalate de colegi in postarile de mai devreme.

Am înlocui kitul de ambreiaj ( volant, ambreiaj, rulment)...bucurie mare...masina intra in viteze perfect. Dar dupa ce m-am plimbat 10 min  masina sa comportat ca innainte.

Am skimbat oringuri, rezervorul suplimentar, pompa ambreiaj....nici un rezultat. Nu se vede nici o scurgere de lichid pe nicăieri...nu știu ce să-i mai fac..decat sa skimb mecanicul si sa repet procedurile mai sus menționate..

Cand e aerisită masina intra f bine in viteze...dupa o perioadă de folosire a ambreiajului de 5min ma confrunt cu aceeași prbl. Pe cutie nu am cilindru receptor.

Poate îmi puteți da un sfat, va rog. 

 

Cursa pedalei o fac completă numai ca uneori de la jumătate pedala se intoarce mai lent. Până să-i skimb kitul de ambreiaj a ramas blocata de cateva ori..dupa ce am skimbat nu a mai ramas blocată dar problemele la skimbatul din marsarier in viteza 1 au ramas. Iar uneori  ramane in viteza 1si trebuie sa o opresc sa o pot scoate din viteze. Recunosc ca atunci cand ramane folosesc un pic mai mult decat de obicei ambreiajul. Dar nu mi se pare normal.sa fie așa. 

Altcineva ma sfatuit sa ii fac o aerisire in vid. V-am expus experiența mea în speranța găsirii unei soluții.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi!

Am zis sa nu mai fac un topic nou, avand o problema asemanatoare: pedala de ambreiaj a ramas la podea, doar putin pot sa o mai apas, iar daca vreau sa o ridic, doar cu mana. Nu intra in viteze, decat cu motorul oprit. Dupa ce s-a facut o aerisire a instalatiei, intra bine in viteze si cu motorul pornit, totul frumos, dar in cateva zile/saptamani, iar se ajunge la aceeasi problema, incat sa nu se mai poata baga in viteza. Vreo idee de unde poate sa fie? Thanks!

L.E. Masina este un B6 din 2008, motor 2.0 CBAB CR.

Modificat de teozuzu20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbata pompa de ambreiaj si aerisita cod: 6284 000 137 grija ca sunt 2 coduri de pompe, pana la 2008 si dupa 2008, nu compara anul fabricatiei cu anul imatricularii... comanda piesele doar cf seriei de sasiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in brief-ul mare si scrie 31.01.2008, inseamna ca e bun codul tau, merci.
Crezi ca poate sa fie si ceva din ansamblu ambreiaj, gen rulmentul?
Thanks!

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este cilindrul receptor ambreiaj defect de obicei tot lichidul de frana din vas se va scurge sub masina intre motor si cutie ceea ce la tine nu se intampla, amorsarea circuitului fiind imposibila, defect asemanator este si la pompa de ambreiaj unde tot lichidul se scurge la picioare.... in prima faza schimbi doar ce este ''ieftin''... daca problema persista trebuie sa demontezi cutia de viteze si sa inlocuiesti piesele defecte. :(

In manualul de intretinere service se recomanda inlocuirea (da il inlocuiesti nu il verifici!) lichidului de frana la fiecare 2-3 ani pentru a prevenii defectarea pieselor din sistemul ambreiaj si frana (recomand interfata ODIS pentru amorsare pompa Abs)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Costin011
 

Salut,
 

Ai reușit să găsești o rezolvare pentru blocarea în treapta întâi și în marșarier? 
Mă confrunt cu aceeași problemă.
 

Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/1/2020 at 11:04 AM, AndreiZi said:

Daca este cilindrul receptor ambreiaj defect de obicei tot lichidul de frana din vas se va scurge sub masina intre motor si cutie ceea ce la tine nu se intampla, amorsarea circuitului fiind imposibila, defect asemanator este si la pompa de ambreiaj unde tot lichidul se scurge la picioare.... in prima faza schimbi doar ce este ''ieftin''... daca problema persista trebuie sa demontezi cutia de viteze si sa inlocuiesti piesele defecte. :(

In manualul de intretinere service se recomanda inlocuirea (da il inlocuiesti nu il verifici!) lichidului de frana la fiecare 2-3 ani pentru a prevenii defectarea pieselor din sistemul ambreiaj si frana (recomand interfata ODIS pentru amorsare pompa Abs)

Am schimbat pompa de ambreiaj si tot apare aer pe instalatie.. vreo idee? Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce mai ramane de facut este sa inlocuiesti si cilindrul receptor si totodata sa verifice etansarea circuitului cod: 6QE721261 :(

cilindru frana.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru idee, will do that.
In alta ordine de idei, cum se numeste piesa incercuita? Ce cod are?

84079535_195563571805525_7421050055458553856_n.jpg

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, va trebuii sa te duci la magazinul de piese de incredere sa te interesezi de pret si disponibilitate cf seriei de sasiu, a nu se comanda online de tine pentru ca sunt mari sanse sa nu sa nu fie ce trebuie... bdw, daca nu picura sau se prelinge lichid de frana de ce vrei totusi sa schimbi conducta, parerea mea este ca o vei schimba degeaba atata timp cat nu este fisurata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu, piesa 23 incercuita de tine, este doar la motoarele 1.9 sau cel putin la CBAB nu este, doar piesa 20.

In poza atasata de mine nu ma refeream la conducta, ci la piesa rotunda, cu 2 iesiri, fara conducte.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diagrama ''gogosica'' nu se vinde separat de conducta... in prima faza schimbi doar ce este ieftin pompa/cilindru... daca esti atent sunt 4 variante de conducte din care se comanda doar cf. seriei de sasiu si doar daca este defecta/sparta/rupta/cutata (rolul acelei capsule este pentru a face apasarea pedalei de ambreiaj sa devina pufoasa si eventual diminueaza vibratiile din disc/placa/volant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite si diagrama corecta cf serie de sasiu, nasol ca trebuie demontata cutia de viteze in cazul tau 

cilindru.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara, domnilor !

Astazi, in jurul pranzului, plec cu masina ( Passat B6 2.0 TDI ) si la cateva minute intru intr-o aglomeratie de bara la bara. Dupa cateva plecari, simteam cum imi ramane pedala de ambreiaj jos si imi intra greu in viteza pana la o trecere de pietoni la care am oprit si acolo am ramas, apasam pedala si ramanea jos si nu am mai putut sa o bag deloc in viteza, chiar daca am ridicat eu pedala cu mana si am incercat sa mai apas, sa ii fac cursa. Am ramas acolo, era aglomeratie, am impins-o pe margine sa nu ii incurc de tot pe ceilalti si a venit un prieten sa ma tracteze ( noroc ca el avea cui montat pe spate, ca inel de tractare nu avea, la un Ford Focus 2017, eu stiam ca au toate masinile si pe spate daca ii scoti capacelul acela din bara ). 

Am dus-o direct la un service de pe Valea Cascadelor din sectorul 6, service bun cred eu, fost Brady dim cate am inteles, am lasat-o acolo si maine mi-au spus ca ma suna sa imi spuna ce si cum. Dar pana atunci voiam sa ma pun si eu cat de cat in tema, sa mai aud si alte pareri, experiente cu astfel de probleme. De la ce poate fi ? Doar mecanismul acela cu pedala sau este dus tot ambreiajul ? In caz ca este tot ambreiajul, m-am uitat pe internet si am gasit Luk si Sachs, ambele in jur de 15 bulioane cu aproximatie ( imi cer scuze daca nu aveam voie sa spun pretul ). Care ar fi mai bun dintre cele doua ? Sau mai exista si un altul mai "aproape" de cel original ? Ca presupun ca de cel original nici nu se pune problema sa fie la asemenea sume, cred ca este dublu sau triplu. 

Daca nu este cel original, ma trezesc peste 10 mii de km ca pica si cel nou pus ? 

Sunt nou in astfel de problema si vreau sa ma aclimatizez putin cu necazul 

Multumesc frumos si o seara buna va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Passat 2007 BMP,cutie 6+1

Eu am schimbat pompa din plastic de la pedala si lichidul si vad ca e ok. Am vreo 300km facuti si vreo saptamana de cand am facut operatiunea. Simptomele erau clasice, ca sa zic asa. Se schimbase mai intai rulmentul, dar dupa vreo 100km si 2 zile iar incepuse sa ramana pedala in urma. Am remarcat ca isi revenea momentan dupa fiecare aerisire, pentru cam perioada amintita, apoi incepea sa faca din nou, din ce in ce mai grav, pana ramanea pedala la fund.

Modificat de andreibbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!