Jump to content
Sign in to follow this  
AndreiP.

Nu pot citi blocurile (valorile) de la motor (senzor maf, presiune, injectie, timing etc)

Recommended Posts

AndreiP.

Ce versiune de cablu VAG trebuie pentru a putea citii blocurile (valorile) de la motor (senzor maf, presiune, injectie, timing etc) ??  Eu am versiunea 11.11 si nu pot citii valorile. 

Are cineva idee care e versiunea minima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Nu e vorba de versiune minima ci de existenta label-ului ptr motorul tau. Incearca o interfata originala si vei putea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

nu are legatura cu Label.

trebuie intrat pe Advanced Measuring block si selectat ce te intereseaza  (daca vorbim de A5.... )

 

post-17228-0-72039500-1433110312_thumb.g

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

No offence dar fara label va citi niste valori si atat- fara cele de referinta sau toleranta. Depinde si ce rod-uri are instalate. Altfel nu va putea interoga dif module.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

11.11 are pentru Audi A5

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

depinde... de masina, an fabricatie si modulele instalate - in functie de asta, are help-urile, valorile pt blocurile de masura, etc. Modulele le poate accesa, dar poate sa nu veda mare lucru la ele - asa cum este cazul colegului nostru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Depinde de interfata in primul rand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

exact - una originala si cu update la zi - arata sigur, pentru modelul de mai sus....

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiP.

Salut din nou si multumesc de raspunsuri!

 

Am pus azi cablul pe masina din nou si (dupa cum se vede in poza atasata obtiunea MEASURING BLOCKS nu poate fii accesata)

 

Asa ca am intrat pe obtiunea ADVANCED MEASURING BLOCKS in speranta ca voi gasii TORSION VALUE (pentru a regla avansul). Din cate se vede in poza de mai jos valorile injectoarelor nu sunt chiar apropiate de 0, injectorul din cilindrul 1 avand valoare chiar peste 1.5 ceea ce rezulta intr-un consum nefiresc de mare. Din nefericire nu gasesc TORSION VALUE.

 

Am atasat o poza de pe un pasat b6 pe care merge s acceses campul measuring blocks.

 

Se poate ajusta cumva cantitatea sau trebuie schimbat injectorul din cilindrul 1 (stiu ca ideal ar trebuii schimbate toate injectoarele). Sau pot incerca cu aditivi, ulei de motor in 2 timpi sau alte "leacuri babesti"? 

 

Masina in cauza este un AUDI A5 Sportback 2.0 TDI 125kw 2010 (codul motor il voi spune maine). 

 

Multumesc Anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu ai atasat pozele.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiP.

Salut din nou si multumesc de raspunsuri!

 

Am pus azi cablul pe masina din nou si (dupa cum se vede in poza atasata obtiunea MEASURING BLOCKS nu poate fii accesata)

 

Asa ca am intrat pe obtiunea ADVANCED MEASURING BLOCKS in speranta ca voi gasii TORSION VALUE (pentru a regla avansul). Din cate se vede in poza de mai jos valorile injectoarelor nu sunt chiar apropiate de 0, injectorul din cilindrul 1 avand valoare chiar peste 1.5 ceea ce rezulta intr-un consum nefiresc de mare. Din nefericire nu gasesc TORSION VALUE.

 

Am atasat o poza de pe un pasat b6 pe care merge sa accesez campul measuring blocks prin urmare pot vedea si torsion value.

 

Se poate ajusta cumva cantitatea sau trebuie schimbat injectorul din cilindrul 1 (stiu ca ideal ar trebuii schimbate toate injectoarele). Sau pot incerca cu aditivi, ulei de motor in 2 timpi sau alte "leacuri babesti"? 

 

Masina in cauza este un AUDI A5 Sportback 2.0 TDI 125kw 2010 (codul motor il voi spune maine). 

 

Multumesc Anticipat!

post-140001-0-70858800-1433263455_thumb.

post-140001-0-12270700-1433263456_thumb.

post-140001-0-59964100-1433263456_thumb.

post-140001-0-97458400-1433263456_thumb.

Edited by AndreiP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

din pacate e cam mare compensatia pe cilindrul respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiP.

din pacate e cam mare compensatia pe cilindrul respectiv.

Deci trebuie refurbished sau inlocuit cu unul nou ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

eu l-as muta intai pe alt cilindru, sa vedem daca se muta si valoarea - si astfel vedem daca e vb de injector defect sau problema pe cilindru

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinaccio_G5

?

Edited by sorinaccio_G5

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiP.

eu l-as muta intai pe alt cilindru, sa vedem daca se muta si valoarea - si astfel vedem daca e vb de injector defect sau problema pe cilindru

Bun , am sa fac treaba asta acum . Revin cu detalii .Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiP.

Am decis sa fac o scanare inainte sa inversez injectoarele. 

 

Mentionez ca in ultima saptamana am alimentat cu BP Ultimate si am adaugat aditiv Redex. Aparent valorile au scazut, la fel si consumul. 

 

Poate fii vorba si de avans facut incorect??

post-140001-0-74365000-1433705419_thumb.

post-140001-0-32116100-1433705420_thumb.

post-140001-0-97588300-1433705420_thumb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

care este valoarea avansului ? 

 

vezi cat iti arata si cu motorul rece si cu el cald - compensatiile la injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreiP.

care este valoarea avansului ? 

 

vezi cat iti arata si cu motorul rece si cu el cald - compensatiile la injectoare.

De aceea intrebam care trebuie sa fie valoarea minima pt cablu. 

 

Pentru ca in advanced measuring blocks nu pot vedea valoarea avansului (torsion value). 

 

Valorile de mai sus sunt facute la cald. Voi incerca si la rece. 

 

Exista vreo modalitate prin care pot vedea valoarea avansului?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

sigur apare in Advanced, cauta in lista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ninu

Buna, caut sa cumpar in Franta un A5 3.0 TDI si la fel cu versiunea 17.3.1 online de la vcds (oem) nu am Mess Blocks... in schimb pe A6 acelasi motorizare si cod motor pot ... sa fie din cablu sau ECU ? Apropo care ii cel mai bun cod motor pe A5 3.0 TDI ? Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

ECU - difera anii de fabricatie, la masinile de care vb tu - nu sunt fabricate in aceelasi an. A6-le este mai vechi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ninu

Ok, deci nici tu cu versiunea ta nu ai Mes Blocks pe A5, credeam ca difera (eu am versiunea in Franceza). Asa intalesem de la colegu de mai sus ... Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu... si este asa de mult timp - se intra la Advanced meas values, pentru a vedea valorile la cele cu UDS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri