Jump to content

Setari / activari cu VAG Com pentru Audi A5


Alexx_22
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Ce functii se mai pot activa din Vagcom ? Este vorba de un A5 2009.

Cele standard cum ar fi, blocatul usilor si farurile dupa punerea contactului, se pot face din mmi si au deja led -uri pt. zi.

Sper ca am postat bine!

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci rost de un Vcds cat mai nou si intrii in calculatoare. Acolo iti vei de seama singur de anumite setari.

POti seta de exemplu sa clipeasca stopurile pe frana la franari mai violente sau sa poti deschide porbagajul doar daca esti in in spatele masinii cu cheia in buzunar (la cele cu sistem Kessy)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF : aia cu clipitul farurilor la franari mai violente , nu e si la masini cu ESP + ABS de fabrica..la mine asa e..daca franez mai tareeee..palpaie :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu sa gasesti audi A5 fara ABS si ESP de fabrica... cam greu sa gasesti masina cu ABS si ESP montat ulterior.. etc... Nic eu nu inteleg mare lucru

OFF : implicit la franari violente se aprind avariile. Audi are o setare sa clipesca si stopurile pe frana.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina mea din semnatura ! am observat asta..! si la multe altele..de obicei ABS + ESP era.."criteriul"..adica ce aveau astea clipea..palpaiau..cum vreti sa-i ziceti..stopurile de frana :) :D

END OFF TOPIC

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ce versiune de cablu VAG trebuie pentru a putea citii blocurile (valorile) de la motor (senzor maf, presiune, injectie, timing etc) ??  Eu am versiunea 11.11 si nu pot citii valorile. 

Are cineva idee care e versiunea minima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de versiune minima ci de existenta label-ului ptr motorul tau. Incearca o interfata originala si vei putea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu Label.

trebuie intrat pe Advanced Measuring block si selectat ce te intereseaza  (daca vorbim de A5.... )

 

post-17228-0-72039500-1433110312_thumb.g

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence dar fara label va citi niste valori si atat- fara cele de referinta sau toleranta. Depinde si ce rod-uri are instalate. Altfel nu va putea interoga dif module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11.11 are pentru Audi A5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde... de masina, an fabricatie si modulele instalate - in functie de asta, are help-urile, valorile pt blocurile de masura, etc. Modulele le poate accesa, dar poate sa nu veda mare lucru la ele - asa cum este cazul colegului nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de interfata in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - una originala si cu update la zi - arata sigur, pentru modelul de mai sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou si multumesc de raspunsuri!

 

Am pus azi cablul pe masina din nou si (dupa cum se vede in poza atasata obtiunea MEASURING BLOCKS nu poate fii accesata)

 

Asa ca am intrat pe obtiunea ADVANCED MEASURING BLOCKS in speranta ca voi gasii TORSION VALUE (pentru a regla avansul). Din cate se vede in poza de mai jos valorile injectoarelor nu sunt chiar apropiate de 0, injectorul din cilindrul 1 avand valoare chiar peste 1.5 ceea ce rezulta intr-un consum nefiresc de mare. Din nefericire nu gasesc TORSION VALUE.

 

Am atasat o poza de pe un pasat b6 pe care merge s acceses campul measuring blocks.

 

Se poate ajusta cumva cantitatea sau trebuie schimbat injectorul din cilindrul 1 (stiu ca ideal ar trebuii schimbate toate injectoarele). Sau pot incerca cu aditivi, ulei de motor in 2 timpi sau alte "leacuri babesti"? 

 

Masina in cauza este un AUDI A5 Sportback 2.0 TDI 125kw 2010 (codul motor il voi spune maine). 

 

Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai atasat pozele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou si multumesc de raspunsuri!

 

Am pus azi cablul pe masina din nou si (dupa cum se vede in poza atasata obtiunea MEASURING BLOCKS nu poate fii accesata)

 

Asa ca am intrat pe obtiunea ADVANCED MEASURING BLOCKS in speranta ca voi gasii TORSION VALUE (pentru a regla avansul). Din cate se vede in poza de mai jos valorile injectoarelor nu sunt chiar apropiate de 0, injectorul din cilindrul 1 avand valoare chiar peste 1.5 ceea ce rezulta intr-un consum nefiresc de mare. Din nefericire nu gasesc TORSION VALUE.

 

Am atasat o poza de pe un pasat b6 pe care merge sa accesez campul measuring blocks prin urmare pot vedea si torsion value.

 

Se poate ajusta cumva cantitatea sau trebuie schimbat injectorul din cilindrul 1 (stiu ca ideal ar trebuii schimbate toate injectoarele). Sau pot incerca cu aditivi, ulei de motor in 2 timpi sau alte "leacuri babesti"? 

 

Masina in cauza este un AUDI A5 Sportback 2.0 TDI 125kw 2010 (codul motor il voi spune maine). 

 

Multumesc Anticipat!

post-140001-0-70858800-1433263455_thumb.

post-140001-0-12270700-1433263456_thumb.

post-140001-0-59964100-1433263456_thumb.

post-140001-0-97458400-1433263456_thumb.

Modificat de AndreiP.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate e cam mare compensatia pe cilindrul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate e cam mare compensatia pe cilindrul respectiv.

Deci trebuie refurbished sau inlocuit cu unul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-as muta intai pe alt cilindru, sa vedem daca se muta si valoarea - si astfel vedem daca e vb de injector defect sau problema pe cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinaccio_G5

?

Modificat de sorinaccio_G5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-as muta intai pe alt cilindru, sa vedem daca se muta si valoarea - si astfel vedem daca e vb de injector defect sau problema pe cilindru

Bun , am sa fac treaba asta acum . Revin cu detalii .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am decis sa fac o scanare inainte sa inversez injectoarele. 

 

Mentionez ca in ultima saptamana am alimentat cu BP Ultimate si am adaugat aditiv Redex. Aparent valorile au scazut, la fel si consumul. 

 

Poate fii vorba si de avans facut incorect??

post-140001-0-74365000-1433705419_thumb.

post-140001-0-32116100-1433705420_thumb.

post-140001-0-97588300-1433705420_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este valoarea avansului ? 

 

vezi cat iti arata si cu motorul rece si cu el cald - compensatiile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este valoarea avansului ? 

 

vezi cat iti arata si cu motorul rece si cu el cald - compensatiile la injectoare.

De aceea intrebam care trebuie sa fie valoarea minima pt cablu. 

 

Pentru ca in advanced measuring blocks nu pot vedea valoarea avansului (torsion value). 

 

Valorile de mai sus sunt facute la cald. Voi incerca si la rece. 

 

Exista vreo modalitate prin care pot vedea valoarea avansului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!