Jump to content
AndreiP.

Nu pot citi blocurile (valorile) de la motor (senzor maf, presiune, injectie, timing etc)

24 postări în acest subiect de discuţie

AndreiP.   
AndreiP.

Ce versiune de cablu VAG trebuie pentru a putea citii blocurile (valorile) de la motor (senzor maf, presiune, injectie, timing etc) ??  Eu am versiunea 11.11 si nu pot citii valorile. 

Are cineva idee care e versiunea minima?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pronet   
pronet

Nu e vorba de versiune minima ci de existenta label-ului ptr motorul tau. Incearca o interfata originala si vei putea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei_221   
andrei_221
Publicat (modificat)

nu are legatura cu Label.

trebuie intrat pe Advanced Measuring block si selectat ce te intereseaza  (daca vorbim de A5.... )

 

post-17228-0-72039500-1433110312_thumb.g

Modificat de andrei_221

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
pronet   
pronet

No offence dar fara label va citi niste valori si atat- fara cele de referinta sau toleranta. Depinde si ce rod-uri are instalate. Altfel nu va putea interoga dif module.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei_221   
andrei_221

11.11 are pentru Audi A5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

depinde... de masina, an fabricatie si modulele instalate - in functie de asta, are help-urile, valorile pt blocurile de masura, etc. Modulele le poate accesa, dar poate sa nu veda mare lucru la ele - asa cum este cazul colegului nostru.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Depinde de interfata in primul rand.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

exact - una originala si cu update la zi - arata sigur, pentru modelul de mai sus....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AndreiP.   
AndreiP.

Salut din nou si multumesc de raspunsuri!

 

Am pus azi cablul pe masina din nou si (dupa cum se vede in poza atasata obtiunea MEASURING BLOCKS nu poate fii accesata)

 

Asa ca am intrat pe obtiunea ADVANCED MEASURING BLOCKS in speranta ca voi gasii TORSION VALUE (pentru a regla avansul). Din cate se vede in poza de mai jos valorile injectoarelor nu sunt chiar apropiate de 0, injectorul din cilindrul 1 avand valoare chiar peste 1.5 ceea ce rezulta intr-un consum nefiresc de mare. Din nefericire nu gasesc TORSION VALUE.

 

Am atasat o poza de pe un pasat b6 pe care merge s acceses campul measuring blocks.

 

Se poate ajusta cumva cantitatea sau trebuie schimbat injectorul din cilindrul 1 (stiu ca ideal ar trebuii schimbate toate injectoarele). Sau pot incerca cu aditivi, ulei de motor in 2 timpi sau alte "leacuri babesti"? 

 

Masina in cauza este un AUDI A5 Sportback 2.0 TDI 125kw 2010 (codul motor il voi spune maine). 

 

Multumesc Anticipat!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

nu ai atasat pozele.....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AndreiP.   
AndreiP.

Salut din nou si multumesc de raspunsuri!

 

Am pus azi cablul pe masina din nou si (dupa cum se vede in poza atasata obtiunea MEASURING BLOCKS nu poate fii accesata)

 

Asa ca am intrat pe obtiunea ADVANCED MEASURING BLOCKS in speranta ca voi gasii TORSION VALUE (pentru a regla avansul). Din cate se vede in poza de mai jos valorile injectoarelor nu sunt chiar apropiate de 0, injectorul din cilindrul 1 avand valoare chiar peste 1.5 ceea ce rezulta intr-un consum nefiresc de mare. Din nefericire nu gasesc TORSION VALUE.

 

Am atasat o poza de pe un pasat b6 pe care merge sa accesez campul measuring blocks prin urmare pot vedea si torsion value.

 

Se poate ajusta cumva cantitatea sau trebuie schimbat injectorul din cilindrul 1 (stiu ca ideal ar trebuii schimbate toate injectoarele). Sau pot incerca cu aditivi, ulei de motor in 2 timpi sau alte "leacuri babesti"? 

 

Masina in cauza este un AUDI A5 Sportback 2.0 TDI 125kw 2010 (codul motor il voi spune maine). 

 

Multumesc Anticipat!

post-140001-0-70858800-1433263455_thumb.

post-140001-0-12270700-1433263456_thumb.

post-140001-0-59964100-1433263456_thumb.

post-140001-0-97458400-1433263456_thumb.

Modificat de AndreiP.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

din pacate e cam mare compensatia pe cilindrul respectiv.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AndreiP.   
AndreiP.

din pacate e cam mare compensatia pe cilindrul respectiv.

Deci trebuie refurbished sau inlocuit cu unul nou ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

eu l-as muta intai pe alt cilindru, sa vedem daca se muta si valoarea - si astfel vedem daca e vb de injector defect sau problema pe cilindru

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sorinaccio_G5   
sorinaccio_G5

?

Modificat de sorinaccio_G5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AndreiP.   
AndreiP.

eu l-as muta intai pe alt cilindru, sa vedem daca se muta si valoarea - si astfel vedem daca e vb de injector defect sau problema pe cilindru

Bun , am sa fac treaba asta acum . Revin cu detalii .Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AndreiP.   
AndreiP.

Am decis sa fac o scanare inainte sa inversez injectoarele. 

 

Mentionez ca in ultima saptamana am alimentat cu BP Ultimate si am adaugat aditiv Redex. Aparent valorile au scazut, la fel si consumul. 

 

Poate fii vorba si de avans facut incorect??

post-140001-0-74365000-1433705419_thumb.

post-140001-0-32116100-1433705420_thumb.

post-140001-0-97588300-1433705420_thumb.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

care este valoarea avansului ? 

 

vezi cat iti arata si cu motorul rece si cu el cald - compensatiile la injectoare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AndreiP.   
AndreiP.

care este valoarea avansului ? 

 

vezi cat iti arata si cu motorul rece si cu el cald - compensatiile la injectoare.

De aceea intrebam care trebuie sa fie valoarea minima pt cablu. 

 

Pentru ca in advanced measuring blocks nu pot vedea valoarea avansului (torsion value). 

 

Valorile de mai sus sunt facute la cald. Voi incerca si la rece. 

 

Exista vreo modalitate prin care pot vedea valoarea avansului?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

sigur apare in Advanced, cauta in lista.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ninu   
ninu

Buna, caut sa cumpar in Franta un A5 3.0 TDI si la fel cu versiunea 17.3.1 online de la vcds (oem) nu am Mess Blocks... in schimb pe A6 acelasi motorizare si cod motor pot ... sa fie din cablu sau ECU ? Apropo care ii cel mai bun cod motor pe A5 3.0 TDI ? Merci

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

ECU - difera anii de fabricatie, la masinile de care vb tu - nu sunt fabricate in aceelasi an. A6-le este mai vechi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ninu   
ninu

Ok, deci nici tu cu versiunea ta nu ai Mes Blocks pe A5, credeam ca difera (eu am versiunea in Franceza). Asa intalesem de la colegu de mai sus ... Merci

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

nu... si este asa de mult timp - se intra la Advanced meas values, pentru a vedea valorile la cele cu UDS

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×