Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

@mad_kat, mersi! Si eu sunt incantat de cum a iesit swapul. Daca nu ar fi logo-ul de Audi, ai zice ca e de fabrica pus acolo. Fara inventii "Dorel style" sau alte minuni ce am mai vazut pe la alte swapuri. 

 

@Emy D, ramane de vazut.. Cum ziceam si in alta postare, e FWD.. marele dezavantaj.. si mai degraba as lua alt model cu quattro / 4 motion de fabrica, automat si sa fac cu ala ceva mai interesant. Dar vedem 😁. Momentan ma bucur de ea asa, imi place mult cum merge, si imi place ca, in sfarsit, pot sa o calc in reprize scurte fara sa fie fum dupa mine :))

Link către comentariu
în urmă cu 11 ore, EmilianPop a scris:

Daca nu ar fi logo-ul de Audi

Modifica capacul ala si pune Logo-ul de Skoda :D

 

Cu ITP-ul cum faci?  :)

 

Link către comentariu

@Emy D, as pune doar ceva original, eventual capac de R32 ca in poza atasata (fara partea cu VW). Legat de ITP, nu se schimba nimic. Procedez la fel cum am procedat si pana acum :D 

 image.thumb.png.ca16693b88c1183aeac26b25dd78bbf4.png

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Sigla aia merge pusa de Skoda pe un capac original de VW R32 sa fie si Skoda R32 :)) 

Link către comentariu

Ma bag si eu in discutie daca e asa important capacul. se mai gaseste asa ceva. si schimbi doar emblema

r36.jpg

Link către comentariu

Aia nu e momentan o prioritate. Mie imi place si admisia de Audi. Daca gasesc un ornament cu R32 OE, il pun pe ala, daca nu, ramane asa. :D Pana atunci, am alte prioritati la Skoda. Next thing ar fi sa scriem softul de R32 manual. Eu stau prost cu timpu, Luci de la Carsx la fel, si ne sincronizam cam greu. Momentan masina e acolo, urmeaza sa ii scrie softul, modificat ce e de modificat astfel incat sa functioneze corespunzator si sa stiu ca am terminat cu acest capitol. Va urma dupa modificarea turometrului (am si ceasurile si tot ce e nevoie, doar ca vreau sa fixui niste mici buguri cu aceasta ocazie de la Color MFD ce le am de cand l-am montat). Cum ziceam in alta postare, turometru indica bine dar ma deranjeaza scala de TDI.. Mai important decat ceasurile ar fi inlocuirea preventiva a pernelor fata. Au 5 ani deja. Cele pe spate le-am inlocuit cand am facut swapul. Odata cu inlocuirea pernelor, voi inlocui probabil si toate bratele, si flanse cap telescop (probabil si alte telescoape). Preventiv toate deoarece au deja ceva ani. 

Deci... am lucruri pe lista cand vine vorba de Skoda. Timp sa fie.. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Hello!

In sfarsit, reusesc sa finalizez complet swapul si pe partea software. Evident ca nu a mers cum credeam si anume sa iau softul de R32 manual, il scriu si gata. Dar softul de R32 manual ne-a ajutat mult in a vedea diferentele fata de cel de pe masina. (de 3.2 automat). Nu mai am nici un martor in bord aprins, ABS, ESP functioneaza. Totul e clean. Singurul lucru ce mai trebuie sa il fac, desi nu e urgent, e sa pun turometru de benzinar si sa invat ceasurile. Ele momentan indica bine, dar pe scala de TDI, practic imi arata ok pana la 6k rpm unde e capatul de ture la turometru de Diesel, daca merg mai sus de 6k rpm, acul ramane pe 6k :D ). Important e ca masina functioneaza ok, fara erori hardware / software. 
 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Ma sperie postul tau. VR-ul meu a avut gaz cam 40k km din cei 225k total ... sper sa nu aiba soarta motorului tau :( Sper sa nu fi fost destul incat sa il fi afectat iremediabil. De 55k km functioneaza insa cu combustibilul potrivit si nu pare sa dea semne de probleme...

 

Link către comentariu

@mad_kat, daca sunt doar 40k km, nu cred ca vei avea probleme. Ce e drept, nici eu nu am avut, pana in punctul in care a inceput sa dea din senin cu fum alb si miros de antigel.. :D . Nu stiu cati km a rulat masina donatoare cu gaz, dar cu siguranta mai mult de 40k. Nu cred ca ai de ce sa te temi. 

 

@Bebeee, am stat si am rumegat-o mult, sa stii. Dar am decis sa o las aspirata. Motivul principal e tractiunea fata. Cum am povestit si cand am facut swapul, initial vroiam sa o fac 4motion + turbo, avand absolut toate piesele necesare conversiei. Dar cand singura solutie era sa tai o buna parte din caroserie ca sa realizez asta, am renuntat. Tin minte toate datile cu TDI stage 3, cand eram frustrat pe faptul ca masina e FWD si efectiv, din 5 trepte, doar pe 4 si 5 punea puterea complet jos. Facand-o turbo, ajung in acelasi punct. Asa ca... Skoda va ramane asa. In viitor, probabil ca voi lua altceva ce e 4 motion / quattro de fabrica si automat. Si poate voi face acolo ceva mai interesant... 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Noua chiulasa e gata. Blocul e pregatit si el cu segmenti noi si toate cele. Urmeaza, posibil zilele astea, asamblarea motorului si sus cu el la rodaj. 

 

IMG-20231101-WA0002.thumb.jpg.0216ef7768e61b3527fc9276e0c61cb7.jpg

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Ne recomanzi si noua ateliere pentru lucrarea respectiva? Caut si eu sa fac un motor de 1.8t "pe masa" si dupa sa il urc pe masina.

Link către comentariu

@DonDonel, TAD Performance. "Specialitatea casei" este VR6 si 1.8t, avand numeroase proiecte la activ. Check them of Facebook, Insta. Ti-am lasat si linkurile.

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Cat de fain poate sa arate compartimentul motor!

btw - ce sunt acele doua suruburi cu saibe mari de pe trager?

Link către comentariu

@mad_kat, multumesc!

 

Am fost fortat sa renunt la deschiderea originala a capotei (la prima treapta doar). Asa ca am pus niste hood latches aftermarket.. a fost cea mai discreta optiune ce am gasit-o. Nu sunt fan dar alternativa era sa mut motorul mai in spate cee cea implica foarte multe. M-am obisnuit cu ele, desi la inceput aveam dubii in privinta lor. Am primit in schimb multe feedback-uri pozitive legat de cum arata cu ele.. 

2130718876_20230319_1201263.thumb.jpg.a2ef4594c2a20ee980d0ad6a2eec824e.jpg20230220_133018.thumb.jpg.95281873e680d65bab6c3be73d43a05b.jpg

Link către comentariu

Arata foarte bine si banuiesc ca e o placere la condus. Motorul ala e excelent. Bravo !

Link către comentariu

Azi esti tanar, maine dai jos stickerele de pe masina ca sa fie mai clean. 

Azi esti tanar, maine  ridici masina mai sus. 

 

:)) Stii tu... 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!