Jump to content

2.0 TFSI - consum mare de ulei


moshucocoshu
 Share

Postare recomandată

moshucocoshu

Nu, 3000, doar piesele, am spus mai sus, +manopera. Da am facut operatiunea in Galati.

Codul motorului e BWA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... E bine de stiut si de aceasta cauza posibila pt cei cu consum mare de ulei. La tine a tot crescut consumul sau a fost ceva brusc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moshucocoshu

Eu nu am masina de foarte multi km, iar fostul proprietar nu mi-a comunicat nimic in legatura cu aspectul asta. Cand am facut prima revizie dupa 8,000km /un an, am vazut ca nivelul era minim, si nu mi-am facut probleme, stiind ca motorul asta mananca ulei.

Problema am observat-o eu dupa alti 3000km cand abia se umezea joja, atunci am inceput sa investighez... Toate detalii sunt scrise de la inceputul postului, in ideea in care mai sunt si alti colegi care au aceiasi problema.

Eu sper c-am rezolvat-o, oricum mai revin cu informatii dupa ce fac mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se duce uleiul in camera de ardere din cauza segmentilor uzati ce alte probleme ar mai genera?

Incerc sa calculez cat de mult renteaza distractia asta; cu 1.000 de euro cumpar ulei de motor o viata intreaga (de masina)... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizator, dpf, lambda, colmatate e o parte a problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare!

Am completat la a mea Octavie 2 RS 2.0 TFSI (fabricatie Noiembrie 2007) cu circa 750 ml ulei după 4125 km de la schimbul de ulei de anul trecut din Iunie. Am folosit Castrol Edge Titanium FST 5W30, ulei recomandat de către cei de la Elcar Gid si Avia.
Mașina avea la momentul completării 117.964 km, iar nivelul uleiului era cu foarte puțin deasupra semnului de MIN.
N-am pus fix 1 litru, pentru ca respectivul loc pe care se afla mașina nu era perfect drept si din câte știu nici nu este recomandat sa fie pus ulei pana la semnul de MAX.
Am înțeles ca in carte este dat ca fiind normal un consum de aproximativ 1 litru/1000 km. 
Am citit de cazuri in care a trebuit sa se completeze cu 1 litru la 2-3000 km, deci eu zic ca încă stau bine.
Stilul de condus n-a fost unul agresiv, 'abuzând' de cei 200 de cai doar in Depășiri.
De la 113.800 km de când am luat mașina nu am circulat cu ea decât extraurban, schimbarile de viteze făcându-le in general între 3000-3500 rpm.
Ma bate gândul sa trec din vara aceasta pe MOTUL specific 504.00 507.00 sau Millers. Voi ce părere aveți?

Va mulțumesc anticipat si aștept sfaturile si opiniile voastre!

Cu maxima stima!!
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele variante sunt OK pentru motorul tau.

Daca planuiesti ceva modificari pe viitor sau "abuzezi" masina des poti incerca Motul 300V sau Millers Nanodrive 5W40. Cu cel din urma merg momentan si sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Si eu merg cu 1L la 1500 km . De cand este noua. a consumat asa, dar eu nu am fost de acord sa imi umble in motor nici macar in garantie.

Acum am 98000 Km si e la fel. Alta problema la motor ( CDNB )  in afara de consumul de ulei a fost doar cu bobinele. In rest nimic. Am tot timpul ulei proaspat in motor :)

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Facand un drum mai lung in regim mai mare de viteza ( pe autostrada ) am avut un consum halucinant de 1 L la 500 ( cinci sute ) de Km.

Drept urmare am planificat sa desfac motorul in vara asta si sa vad ce anume se intampla acolo.

Ma astept la urmatoarele :

  • inlocuire segmenti
  • inlocuire simeringuri supape
  • verificare/inlocuire pistoane ( o sa aleg OEM daca este cazul ).
  • inlucuire garnituri, etc

Daca aveti vreo idee la ce sa ma mai astept, o imbratisez cu drag :).

 

Zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca consumul era de  la simeringuri supape nu vedeai in oglinzi din cauza fumului alb . 

Cel mai  probabil de la segmenti . Fa un test de compresie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un rost testul de compresie. Cu siguranta va iesi cum trebuie sau chiar mai mare !!

Este vorba 99% de ultimul segment ( de sus in jos ), asa cum ai spus si tu , cel  "raclor". Probabil nu sterge bine cilindrul de ulei si ramane pe peretii acestuia pelicula de ulei care apoi este arsa.

Datorita faptului ca ramane o cantittate de lichid ( ulei in cazul acesta ) in camera de ardere, in momentul masurarii compresiei aceasta va fi mai mare, tinand cont  ca lichidele nu sunt compresibile. Teoretic cel putin...

Fumul alb sau fumul de ulei ars nu prea il vezi des la un TFSI cu evacuare stoc datorita omogenitatii amestecului in camera de ardere si a arderii complete a amestecului. Ideea este ca datorita tehnologiei de injectie si de ardere,  uleiul se va amesteca atat de bine cu benzina si aerul injectat incat se va arde la temperaturi f inalte iar fumul va fi foarte mic. Si oricum trece prin catalizator si pe toba iese insesizabil.

Am schimbat bujiile dupa 55000 km si sunt aproape impecabile. Nu sunt ude de ulei, nu sunt "afumate", nu au depuneri de carbon sau altele,   au culoarea ideala, etc .O sa fac niste poze si o sa le pun.

Ar mai putea fi de la turbina, dar nu prea am auzit la TFSI-uri sa manance asa de mult pe la turbina.

Oricum, multumesc de sfaturi si idei si astept in continuare altele.... Inainte sa-l desfac o sa fac si un test de compresie si o sa pun rezulatatele si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vad ca ai pus pe lista "verificare/inlocuire pistoane (o sa aleg OEM daca este cazul)", in cazul asta trebuie schimbate si bielele, pe care le gasesti doar OEM. Vezi sa alegi pistoanele revizuite.

Spor.

PS: Pistoanele vin cu segmenti.

Modificat de xbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: biele se gasesc si aftermarket, mult mai rezistente ca cele OEM (vezi Integrated Engineering).

Regards.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 minutes ago, anorganix said:

Off-topic: biele se gasesc si aftermarket, mult mai rezistente ca cele OEM (vezi Integrated Engineering).

Regards.

La pistoanele revizuite a fost schimbata si dimensiunea boltului, nu stiu daca au si pentru noua dimensiune.

scuze de off-topic.

Modificat de xbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mersi pemntru sfaturi.

Cred ca pot opta la OEM sa le iau echipate deja, adica pistonul cu segmentii si biela montate deja. Dar numai dupa ce le masor. Poate nu este nevoie. Poate este de la segmenti.

Sau poate sunt cilindrii ovalizati ...... Multi de poate .:)

Masina am programat-o la inceputul lunii Iulie, asa ca mai am putin si vad pe unde se duce uleiul acela. Oricum problema se pare ca s-a agravat destul de mult. La mers in oras in regim super potolit ( pana in 2500 ture; am multitronic :) ) mi-a consumat  jumatate de litru la 350 km. Deci cam un litru la 700 km. In afara se mentine la un litru la 1200 - 1300 km in regim 100-120 km/h adica undeva la 1400 rpm. La 180-200 km/h ( 3000-3200 rpm )  consumul de ulei este acelasi, adica un litru la 400-500 km.

Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu un TT cu motorul 2.0 TFSI BWA, este masina sotiei, am luat-o la 95.000 km, cam uzata pt. km aia, in cutia DSG km erau ca si in bord. 

Problema este ca mananca cam 1 litru de ulei la aprox. 1500km (80% oras + 20% afara), vede turatii mari destul de des o forjeaza si ea si o mai forjez si eu pe sport din cand in cand. Am facut un test dyno la exelixis si a scos 220cp, acum nu stiu ce sa fac daca sa umblam la motor sau nu, din moment ce aceste motoare au probleme cu colesterolul :)) Am bagat castrol 5w30, toata lumea mi-a recomandat sa-l schimb, cu ce sa incerc inainte de a umbla la motor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele pe benzina  de 2.0 consuma mult ulei de de la zero km,nu ai ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu ai ce face? Pe undeva tot se consuma, pe la turbina, pe la segmenti, ars... si banuiesc ca se poate remedia cumva, nu? Cel putin asa vreau sa cred, reconditionata/schimbata turbina, schimbati segmenti cu sau fara pistoane, tinut din scurt PCV-ul, pus un ulei si filtre de calitate si schimbate la timp... Sau cer imposibilul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un amic are 2.0 pe A4 cumparat de nou ,zero km ,consuma mult ulei din prima zi. Stii tu sa-i faci ceva ce nu au fost in stare cei de la grupul vag ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, cezzzarica said:

 Am bagat castrol 5w30, toata lumea mi-a recomandat sa-l schimb, cu ce sa incerc inainte de a umbla la motor?

MOTUL .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Un amic are 2.0 pe A4 cumparat de nou ,zero km ,consuma mult ulei din prima zi. Stii tu sa-i faci ceva ce nu au fost in stare cei de la grupul vag ?

Exista informari de service pe subiectul asta la diferite motoare, de regula se schimba segmenti de ungere, uneori chiar pistoanele cu totul.

La Audi, unde grupul este mult mai atent cu clientii, cu siguranta exista solutie, dar trebuie sa vrea si service-ul s-o aplice, unii dealeri renunta pentru ca stiu ca nu au cu adevarat competente pentru o asemenea operatiune.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Motoarele pe benzina  de 2.0 consuma mult ulei de de la zero km,nu ai ce face.

Nu generaliza, ca posesor de 2.0 TFSI in ultimii 4 ani iti pot confirma ca nu e o regula. In S3-ul actual (330 PS) merg cu Millers Nanodrive 5W40 si in 6500 km nu este nevoie sa completez. Cu S3-ul precedent (stock, 265 CP) foloseam Motul Specific 5W30 si as fi putut completa 150-200ml la 7-8000 km pentru un nivel optim. Oricum nu era cazul pentru ca pe la 8000 km faceam revizia.

Consider ca "secretul" este sa faci revizii dese si sa cauti un ulei potrivit pentru motorul tau. Ca na, n-au fost / nu sunt toate motoarele exploatate la fel.

Just my 2 cents...

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detin un a5 2.0 tfsi si consumul de ulei a crescut la 1l la 500 km 

m-am documentat in privinta problemei,doar ca nu gasesc un service care sa ma multumeasca(calitate/pret)

daca imi puteti recomanda un service bun ,eu sunt din CT(am vb cu cei de la G&G)dar prin prisma faptului ca lucreaza doar cu piese OEM pretul aproape ca se dubleaza

ma pot deplasa si in tara daca este nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Va anunt ca am dus masinuta in service pentru reparatie. Se va desface tot motorul bucata cu bucata, se va spala, se va masura si ce este uzat se va schimba.

M-am hotarat pentru ca am fost cu ea in concediu si a trebuit sa pun ulei mai des ca benzina. La intoarcere la o viteza de croaziera de 100-120 km/h a mancat 1L la 380 Km, adica undeva la 2,2 L la 1000km, ceea ce este foarte mult. Foarte curios este faptul ca masina mergea perfect ??!! Nu scotea fum, tragea de rupea, la relanti ziceai ca este oprit motorul, etc !!??

O sa fac poze dupa ce demontez cu piesele afectate fiindca sunt si eu f curios de la ce este consumul asta mare de ulei.

Ma astept sa schimb pistoanele cu segmentii, supapele, lantul de distributie cu intinzatoarele aferente, cuzinetii, garnituri, curea pompa apa, etc.

 

Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, redeagle said:

 

Succes, la mine s-a revolvat problema consumului dupa segmentare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!