Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Nu sunt agresiv ,ma enerveaza ca nu se aplica aceleasi reguli pt toata lumea,sau nici macar pt fiecare topic.Pana la urma nu ma mai mira,niciodata nu s-a intamplat asta.Si oricum iti multumesc pt invitatie,esti un domn.

Mai repet inca o data (..................) nu am zis ca alls sunt mai bune decat cele dedicate,am spus doar ca sunt cauciucuri foarte ok si nici decum petarde cum spune oricine pe aici care nu are ce face.

Din nou jigniri...

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. mine review-urile facute in interesul marilor companii producatoare de anvelope mi se par inutile. Iar parerea celor care merg efectiv cu aceste anvelope conteaza mai mult decat a celor care se inclina la testele platite de producatori. La ce ierni am avut noi in Romania ultimilor ani acesta lege este doar o „amenda” data posesorilor de vehicule. Mi-am comandat deja „allseason”. (Eu nu vreau sa jignesc pe nimeni!)

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Review-urile de la posesori mi se par inutile ... Asta nu inseamna ca parerea lor face cat o ceapa degerata.

In numarul 18 al revistei Auto Bild Romania este prezentat un test efectuat de redactorii germani de la acesta revista cu 10 pneuri allseason.

Concluziile in urma testelor sunt destul de clare : exista

3 anvelope care merita calificativul „exemplar” ( Vredestein Quatrac 3, Goodyear Vector 4Seasons si Hankook Optimo 4S ) ,

3 anvelope care au obtinut „bine” ( Dunlop SP Sport 01 A/S, Bridgestone A001 All Weather si Toyo Vario-V2+ ) ,

o anvelopa cu „satisfacator” ( Kleber Quadraxer )

si restul cu „nesatisfacator” ( Maxxis MA-AS All Season, Nankang NK All Season si Federal SS657 Super Steel )

Recomand cumpararea acestei reviste pentru a putea vedea in amanunt rezultatele testelor si mai ales verdictul dat de acesti testeri ( mai ales ca revista are un cost de doar 4,99 lei ).

Dar probabil pentru unii aceste teste, rezultate si concluzii nu fac nici cat o „ceapa degerata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce intelegeti prin cauciucuri bune... daca inseamna ca nu pierzi aderenta la viteze normale, ca poti merge moderat pe zapada/gheata da se poate cu allseasons...cele din categoria "exemplar"...

Dar NU se compara cu cauciucurile de iarna dn aceeasi categorie...

Aici depinde de "gusturi", ce intelegi prin cauciucuri "bune" etc...

Eu am avut Goodyear Vector... si dupa cite se vede sint in categoria "exemplar"....pentru mine nu au fost exemplare ca si cauciucuri...nici vara nici iarna...

Chiar nu va inteleg ... va luati masini de peste 5000euro si va k...... pt 5-600 sa va luati cauciucuri...?????

De fapt e sub 300 diferenta dintre 8 vara/iarna si allseasons...si daca mai pui uzura ~dubla...salvezi 120RON echilibratul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Review-urile de la posesori mi se par inutile ... Asta nu inseamna ca parerea lor face cat o ceapa degerata.

In numarul 18 al revistei Auto Bild Romania este prezentat un test efectuat de redactorii germani de la acesta revista cu 10 pneuri allseason.

Concluziile in urma testelor sunt destul de clare : exista

3 anvelope care merita calificativul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu va inteleg ... va luati masini de peste 5000euro si va k...... pt 5-600 sa va luati cauciucuri...?????

De fapt e sub 300 diferenta dintre 8 vara/iarna si allseasons...si daca mai pui uzura ~dubla...salvezi 120RON echilibratul ???

cine da 5000 de euro inseamna ca nu sta bine cu banii. plus depinde pe unde merge(oras) si cat merge.

si depinde si de preferinte, eu daca m-as simti pasibil de amenzi mi-as lua all season pt iarna, iar primavara as pune pe cele de vara, deci never cu anvelope de iarna(din cauza performantelor mai slabe pe uscat si confort).

sau daca as locui intr-o zona de munte unde ar fi zapada multa iarna, atunci da, as pune si de iarna. :)

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,cred ca tu esti ultimul in masura sa dai lectii de economie cu masina de 5000 euro,tu care ai GPL si ti-ai luat anvelope second hand

Eu prefer allseason de marca buna decat marci low-cost dedicate de vara si iarna,plus ca nu am unde sa le depozitez,si in afara de asta nu imi trebuie aderenta aia cu 10-15% in plus iarna,si o consider nejustificat de scumpa si costisitoare.Iarna nu prea merg cu masina mea decat prin oras la cumparatura,si nici macar atunci nu mereu,daca vreau sa iau brad tot cu Range Roverul de 4.2 de la serviciu ma duc.

Zilele trecute vorbeam cu un coleg de la Bombardier tot cu O1 ,are anv alls Pirelli,si zicea ca e multumit de ele,ca nu a avut nici cea mai mica problema de aderenta sau sa piarda controlul masinii.

Observ ca majoritatea care si-au luat anv second hand la 3 lei 30 cu 4mm profil sunt cei mai inversunati impotriva anv alls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica din punctul tau de vedere daca din 8 cauciucuri 2 sint SH BUNE aduse de un amic special pt mine ti se pare ca fac economie ??? In primul rind in detrimentul sigurantei mele?

Celelalte 6 sint noi ... Si toate 8 sint Vredestein Snowtrac si Sportrac3 care nu sint entry level...si nici America la 150RON...

Ti se pare ca este o marca low cost cumva????

Da domnu' am GPL pe masina...ce inseamna asta ca traiesc cu salariu minim pe economie?

Merg mult oras ~250km pe saptamina...diesel nu merita pt oras...si am ales varianta cea mai economica...am pus o instalatie cu raportul pret/performanta buna, una pe care o pot regla optim... de ce sa dau bani pe benzina daca pot merge ~1/2 pret pe GPL ?

Inainte de a vorbi de rau o tehnologie mai intii intereseaza-te cu ce se maninca...s-a dus vremea instalatiilor pe carburatie reglate dupa ureche la coltul blocului de un vecin cu "experienta"...

Aia 10-15 % de care zici tu pot face diferenta intr-o situatie critica...si e mai mult de atit crede-ma...diferenta asta imi asigura un confort in condus mult mai mare...si constiinta impacata ca am o masina dotata optim pt aproape toate conditiile...

BTW: Pirelli pe site-ul lor nu au anvelope allseasons...ca unele merg si pe noroi si zapada e alta poveste...in detrimentul aderentei pe asfalt uscat...

Jag diferenta se cunoaste si la temperaturi scazute pe asfalt uscat...nu numai pe zapada si gheata...asta e o mare greseala -de informare- pe care o fac multi...

BTW: se poate achizitiona si la 5000 o masina buna si fiabila...nu trebuie sa dai neaparat 8-10000 pe un entry level nou...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza salariul tau,dar faptul ca ai GPL pe masina adica o improvizatie cu acte,asta spune multe.Iarasi nu ma intereseaza tehnologia GPL si cine face reglajele,nu despre asta e vorba.

Asta cu cauciucurile de iarna e o intoxicatie de care voi va bucurati si o savurati maxim...ideea de siguranta sporita e falsa ,am avut diverse masini care mai de care mai puternice ,mai luxoase,am avut cauciucuri de iarna,le-am incercat pe toate.

Tu vorbesti de cazuri extreme dar ai privirea(situatiei) ingusta....in primul rand ca si mine nu ai o masina prea potenta(cu toate ca a mea e cu vreo 70% mai puternica) ,nu esti pilot asa ca vorbesti de situati extreme fara niciun sens,si o bucsa,un amortizor poate face diferenta mai mult decat o face un cauciuc de iarna in asa zisele tale situatii extreme,situatii extreme care au un numitor comun extrem de vurnerabil,si anume omul.

Colegul de care ziceam e inginer la Bombardier si credema ca isi poate permite cate un set de anvelope pe saptamana daca vrea,dar e inteligent,gandeste cu capul lui si nu are nevoie de Boagiu sau de nu stiu ce filmulete inepte de pe youtube sa ia decizii in locul lui.

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:ondin: dca ar fi asa atunci la un inpact de 50km/h dintre 2 masini cu aceeasi masa,nu ar supravetui nimeni din ambele masini, alta treaba este daca au mase diferite,sanse mai mari de supravietuire au cei din masina cu masa mai mare.

Deci nu se aduna vitezele, am vazut accident la care acul vitezometrului a ramas blocat la 120 km/h ,soferul era aproape in portbagaj, a intrat in zid,daca ar fi sa se adune vitezele la doua masini 60+60 ,atunci sigur nu ar supravetui nimeni, la 120km/h in zid si in jeep ai foarte putine sanse. STIMA

asta cu acul nu este concludenta deloc, chiar si cu o anvelopa all season buna, in caz de impact acum se poate bloca sarind la o alta viteza decat cea din momentul impactului, la fel de bine poate sa fie la 0 km/h, iar daca ai bord electronic nu vei afla vizual niciodata.

cel mai bine este sa ai un cauciuc adevarat si sa conduci prudent, sa nu te bazezi numai pe noroc si rezistanta masinilor.

acum este voie si cu all season, din motive economice, ca nu are statul bani sa monteze pe toate masini lor cate 8 seturi de vara si de iarna, de pe drumuri scapa cine poate, ca si pana acum.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu cosideri improvizatie cu acte o instalatie omologata cam prin toate tarile Europei treaba ta...dar se aplica ce spuneam mai inainte...nu stii nu ar trebui sa vorbesti...

Oricum nu era vorba de GPL pe topicul asta...

Eu nu am avut masini puternice sau luxoase...dar in schimb am incercat destule cauciucuri...

Inclusiv varianta vehiculata aici cele allseasons...si nu niste low cost...ci unele care sint in top in zona lor...

Nu ma iau nici dupa teste facute de altii si nici nu trebuie data o lege sa folosesc cauciucurile optime functie de sezon...

Poate la tine inseamna situatie critica numai o frinare de la 180-200km/h....de ai facut referire la masini puternice etc...

Pt mine inseamna sa pot opri sa nu intru intr-un dobitoc care nu-mi da prioritate sau iese din parcare ca pe aratura, a unui pieton ce traverseaza in fuga pe unde apuca, sa pot iesi si circula iarna dupa orice ninsoare chiar daca nu s-au trezit cei de la primarie sa dea cu sare...sa am aderenta maxima si pe un petic de gheata ascuns sub zapada intr-o curba...si cazurile pot continua...

Din punctul meu de vedere subiectul s-a incheiat...fiecare face ce vrea cu banii lui si cu siguranta sa...

Problema este ca poate unul ca tine fan allseasons poate pierde controlul/intra in derapaj si intra in mine...

Daca nu s-ar circula pe drumuri comune m-ar durea la basca...din pacate nu e asa...si depind de cum sint echipati altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hudrea

Eu zic ca spune mai multe pana unde mergi ca sa iti expui un punct de vedere. Faptul ca ataci in stanga si in dreapta pe oricine care vine cu un contraargument, cu o parere, e cat se poate de josnic.

Intoxicatia asta la care faci referire, cu cauciucurile de iarna, se pare ca a prins cel mai bine la scandinavi si la canadieni. Niste popoare lipsite de personalitate, de caracter, care inghit gogosile mai marilor statului. Mama lor de adaptabili. :sly:

Pe pagina anterioara s-a explicat ce inseamna cu adevarat acel M+S, si ca anvelopele all-season sunt epiderma de pe aparatul reproducator masculin prin temperaturi scazute, dar se pare ca te intereseaza doar ceea ce poti ataca, indiferent daca e cu rost sau fara.

Si tare sunt curios cu ce e incaltat acel Range Rover... bag sama c'or fi de iarna! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar ma testezi ? :) asa cum m-ai testat pe PM cerandu-mi informatii despre Audi V8,vrei sa te conving pe tine in mod expres de veridicitatea spuselor mele? :)

Ma uit ce anv are Range Roverul si va dau raportul,oricum are ceva intermediar din cate am vazut la prima vedere....daca vreti ma filmez cu el,ma filmez in timp ce conduc, ala cu Audi A seis e mic copil :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum hudrea daca era asa bun all season asta de ce au mai inventat si anvelopele de iarna?

asa ne spunea din start ba driverilor cel mai bine mergeti cu un singur fel de anvelope tot timpul, ca au formula magica in ele, se schimba dupa asfapt, e ud asa se fac, e uscat devin cele mai indicate pe seceta. clar este bine sa fie material dedicat pentru fiecare anotimp in parte, iar pentru cei care sunt foarte isteti, a se citi economi, ca este plina tara noastra de isteti, atunci all season este raspunsul.

repet si o mai spun, daca ar curata ministrul asta drumurile cum trebuie nu ar trebui decat o anvelopa cu un profil bine desenat, adica nu slick, si mergi si iarna si vara oriunde, dar ca sa nu mai fie singurii de vina, au inventat asta cu guma neadecvata, inainte era cu lanturile, de parca trebuie sa ne punem iarna toti senile pe masina ca sa mergem pe strada.

astept legea care sa spuna sa ne luam iarna o masina speciala de mers pe zapada si gheata, cu plug individual in fata, si cine pleaca primul de acasa dimineata curata si drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai raspuns la intrebarea asta,nu repet pt fiecare in parte,daca vrei sa stii raspunsul meu cauta cateva pagini in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea, ti se pare!

V8-ul a intrat in discutie in momentul in care m-am decis sa achizitionez o noua masina. Dar cum toate erau putrede am ales un B5.5.

Esti putin cam paranoic, relax. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ondin Posted 33 minutes ago

snapback.pngtoni d, on 27.10.2011 @ 20:08, said:

:offtopic:ondin: dca ar fi asa atunci la un inpact de 50km/h dintre 2 masini cu aceeasi masa,nu ar supravetui nimeni din ambele masini, alta treaba este daca au mase diferite,sanse mai mari de supravietuire au cei din masina cu masa mai mare.

Deci nu se aduna vitezele, am vazut accident la care acul vitezometrului a ramas blocat la 120 km/h ,soferul era aproape in portbagaj, a intrat in zid,daca ar fi sa se adune vitezele la doua masini 60+60 ,atunci sigur nu ar supravetui nimeni, la 120km/h in zid si in jeep ai foarte putine sanse. STIMA

asta cu acul nu este concludenta deloc, chiar si cu o anvelopa all season buna, in caz de impact acum se poate bloca sarind la o alta viteza decat cea din momentul impactului, la fel de bine poate sa fie la 0 km/h, iar daca ai bord electronic nu vei afla vizual niciodata.

cel mai bine este sa ai un cauciuc adevarat si sa conduci prudent, sa nu te bazezi numai pe noroc si rezistanta masinilor.

acum este voie si cu all season, din motive economice, ca nu are statul bani sa monteze pe toate masini lor cate 8 seturi de vara si de iarna, de pe drumuri scapa cine poate, ca si pana acum.

ondin: Colegul, daca ai observat eram offtopic si te-am contrazis cu adunatul vitezelor, nu am pomenit de cauciucuri, citeste putin mai

atent, ideea era alta. :) Niciodata nu m-am bazat pe rezistenta masinii ,ci pe prudenta.

Statul poate nu are(nu vad legatura) , dar pentru siguranta familiei mele am 8 cauciucuri ,9 cu rezerva, care e all season si de cand conduc o singura data data am luat all season si le-am dat de pomana ,cand nu am reusit sa urc acolo unde cu cele de iarna urcam si am urcat, la 2 ore dupa cu cele de iaerna . :icon_thumright:

Nu am nimic cu all season , oricum iarna sant mai bune decat cele de vara dar mai slabe ca cele de iarna.Am doua randuri de cauciucuri si intotdeauna noi fara SH, din fericire imi permit.STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca l-am pus pe colegul meu care e la Miercurea-Ciuc cu Range roverul sa il intreb ce anvelope sunt pe masina,s-a oprit in trafic s-a dat jos sa imi faca pe plac.

Nu am avut curaj sa il sun,i-am dat mail pe telefon....

Stupoare maxima....soc! are anvelope allseason Good Year Wrangler 255 - 50 - R20

Mama ce inconstient am fost,cu masina aia am fost la munte prin nameti,am urcat la poiana brasov,puteam sa omor pe cineva,puteam sa fac carnagiu pe sosele.Incredibil....

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ,nu stiu de ce atata tam- tam cu all season vs iarna, nu zic ca nu sant bune all season dar in mod sigur nu sant mai bune dacat cele de iarna. Oricum si cele SH de iarna sant mai bune si mai sigure daca nu au vechime mai mare de 3 ani si au cel mult 50 % uzura fata de cele de vara. Ma uitam asta iarna la munte la unii inconstienti cu cauciucuri de vara pe zapada ,ori in sant ori mergeau cu viteza melcului de frica santului, aici e problema.

Mai bine Sh, all season decat Inconstientii cu cele de vara.

Hudrea ,mare tragedie , asta e ca si cum as spune ca nu am senile de iarna la tanc :emthup: :biggrin: STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni niciodata nimeni nu a pretins ca alls sunt mai bune decat cele de iarna,dar pana la "petarde" e cale lunga.Si mai mult cine spune ca sunt petarde,unii care h'abar nu au ce sunt alea,nu au avut niciodata,care in cel mai bun caz are anv second sau reesapate si ca asa a citit el pe net,ca sunt petarde si struto-camile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Hudrea:Da ,de acord,cele de vara pe timp de iarna sant Petarde, de fapt MORTALE. :icon_thumright: STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritate SUVurilor sunt echipate cu cauciucuri allseason din fabrica din motive economice

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intoxicatia asta la care faci referire, cu cauciucurile de iarna, se pare ca a prins cel mai bine la scandinavi si la canadieni. Niste popoare lipsite de personalitate, de caracter, care inghit gogosile mai marilor statului. Mama lor de adaptabili. :sly:

canadienii nici 40 % nu au de iarna(parca all seson au si ei pe post de iarna), nici lege nu au, si la ei sunt 6 luni de iarna. si asta spune tot ce trebuie stiut.

chestia cu 7 grade nu o pot crede nici daca NASA da comunicat special, eu merg ca vara(adica des frane de la 100 km/h la 0 cu cele de vara) pe uscat iarna si nu simt nimic. ca vin producatorii sa bage sarpele asta sau sa spuna aia de merg mai domol decat mine ca e cu 7 grade..., pai cum vine asta?

si ceva foarte relevant, legea iti da voie pe uscat si ud iarna sa mergi cu cele de vara, ce inseamna asta? inseamna ca nu e niciun pericol(dimpotriva), altfel statul ar fi "dat in judecata", corect? iar legea ca la noi e in multe state din UE.

mai relevant decat asta, ce ar putea fi?

update: se pare ca de putin timp(1 an cred), canada(quebec cel putin) are obligatoriu intre 15 decembrie si 15 martie. :))

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jag: sa inteleg ca iarna circuli cu cauciucuri de vara si la temperaturi sub 0`C franezi de la 100km/h pana la 0 km/h si nu simti nici o diferenta, hai sa fim seriosi. :lol: Incearca si pe polei sau zapada , sau atunci banuesc ca stai cu masina in parcare si te gandesti la siguranta noastra , cei care isi cumpara ca fraierii cauciucuri de iarna :ceuameni: SALUT

PS: legea nu zice nicaieri ca ai voie sa circuli pe drum uscat iarna cu cauciucuri de vara, ci numai pe polei si zapada se interfzic cele de vara,ca legea e interpretabila dupa gustul fiecaruia, e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si pe polei sau zapada , sau atunci banuesc ca stai cu masina in parcare si te gandesti la siguranta noastra , cei care isi cumpara ca fraierii cauciucuri de iarna :ceuameni: SALUT

PS: legea nu zice nicaieri ca ai voie sa circuli pe drum uscat iarna cu cauciucuri de vara, ci numai pe polei si zapada se interfzic cele de vara,ca legea e interpretabila dupa gustul fiecaruia, e alta discutie.

ps-ul tau nu are nicio logica, crede-ma.

iar pe gheata am mers in oras pe bulevard cu a 4-a la vreo 40-50 km/h. n-am luat niciodata taxi din cauza zapezii sau poleiului, doar ca nu am curaj sau chiar nu se poate cand se pune sa ninga noaptea si ies plugurile, atunci nu ies dar nici nevoie n-am avut la asemenea ore.

iar in ultima iarna, adunat, daca au fost 7 zile cu zapada pe strada in oras si am mers si in acele zile cu masina, deci n-am suferit deloc.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!