Jump to content

Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT


grp

Postare recomandată

post-22674-14452274461225_thumb.jpg post-22674-1445227458187_thumb.jpg

Surprinzator de "original" arata replica asta si se misca foarte rapid in comparatie cu cea de la Audi. De asemenea surprimzator este consumul Tiguanului pentru mine. Incep sa ma obijnuiesc cu pozitia mai inalta de condus :)

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie, da bine in bord ! 

 

Consum ca asta nu vedeai daca era 4motion , decat la vale pe gheata :))))))) 

Link către comentariu

@Doomy: Corect. Eu sunt obisnuit de la Audi sa vad de la 7 in sus :). Dar pe de alta parte urcarile in trepte si depasirile le fac muuuult mai repede cu Audi-ul. O fi si quattro, o fi si diferenta de aproape 100 de caluti :)

Ca si tinuta de drum este iar o diferenta, atat din punct de vedere al centrului de greutate al masinilor dar si al suportului lateral al scaunelor de S-line. Aceeasi curba care de obicei o negociam cam la 160, acum la 120 imi parea ca trebuie sa fac ca la motocicleta si ma inclinam spre nevastamea :)). M-am urcat de curand intr-un Exeo (clona de B7 dupa paretra mea) cu scaune normale si acum inteleg de ce S-line costa mai mult atat la interior cat si exterior. Probabil ca si la Tiguan exista scaune mai bine profilate la Rline si o suspensie ceva mai tare.

Pe de alta parte confortul oferit de talonul anvelopei si al suspensiei ma incanta maxim in lipsa unui covor asfaltic corespunzator in Galati. La anul 99% Audi-ul va pleca si voi migra fie spre o hibrida de oras fie spre un Tiguan 4 motion sau ceva echivalent.

Modificat de grp
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Florine dar sotia mai are timp sa mai conduca masina? Vad ca esti calare pe ea (pe masina) non-stop :D

Unde ai facut retusurile? Multumit de rezultat/pret?

Link către comentariu

Retusurile le-am facut un prieten, la care am sa duc si Audi-ul. Sotia conduce altceva deocamdata, iar eu ma obisnuiesc sa conduc mai "de sus" :P. Sa stii ca ma mai plimb si cu Audi si de cate ori merg cu el, imi place felul in care "sta" in curbe, scaunele si raspunsul la pedala de acceleratie :)

Link către comentariu

post-22674-14474493187244_thumb.jpg

Sa fie lumina cand descarcam :). Sunt asa de luminoase ca, ridicand hayonul le pot folosi pe post de proiectoare pentru curte :)

Link către comentariu
  • 6 months later...

Sa mai invioram putin topicul, cu un consum de oras, la 7.30 :).

P60520-073252.jpg

P60520-073300.jpg

P60520-073302.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Astazi profitand de vrmea frumoasa am tras o spalare mai atenta. Nici nu am apucat sa termin de sters exteriorul ca a trecut o ploaie mica pe deasupra. Pauza, am bagat-o sub acoperis si am asteptat. Am aplicat si dresing de platice la motor (poza a 3-a) si am observat, ca apa nu mai "statea", asta fiind a doua aplicare a dresingului. De asemenea parca stratul de praf nu era la fel de consistent.

Am bifat si o revizie intre timp. Si chiar daca am primit interzis la cumparaturi, pana vand Audi-ul, tot m-am lipit la ceva, la bandouri de R-line, dar am sa le montez abia dupa ce completez cu bara fata si spate, ca asa va arata incomplet.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am mai bifat doua upgrade-uri:

1. Am luat o piatra în drum spre mare, de pe contrasens, datorita lucrărilor făcute de cnadr, aceasta mizerie care ne ia banii și ar trebui sa ne facă drumurile mai bune. Asa ca am schimbat parbrizul deși nu era încă pe lista de upgrade-uri.

2. Am schimbat led-urile de la iluminatul picioarelor, cu unele albastre, întrucât seara cele albe erau uneori deranjante. Urmează sa adaug lumini pentru picioare și pentru spate.

3. Cu ajutorul colegului rotterro (mulțumesc Raul) am intrat în posesia unei unități RNS 510, care va înlocui actualul RCD 310. Aștept sa îmi sosească și antena GPS pe marți - miercuri sa ma apuc de demontat/montat/pozat :).

P60804-180250.jpg

P60804-180301.jpg

P60806-102651.jpg

P60806-113559.jpg

Link către comentariu

Salut!

Cat a costat parbrizul nou și ce marca e? E cu senzor ploaie?

Mercy!

Link către comentariu

Salut!

E made in Polonia și a costat aproximativ 600 de lei cu montaj inclus, fiind și cu senzor de ploaie. Am înțeles ca mai era și o varianta pe la 490, dar nu am vrut cel mai ieftin (www.austroglass.ro au reprezentant în toată tara).

Link către comentariu

Dacă tot a sosit azi și antena, m-am băgat la montaj :). Atenție cei care vreți sa faceți acest proces, nu scoateți mufa de la indicatorul airbag-ului de la pasager, veți rămâne cu eroare în bord, care trebuie ștearsă cu VAGCOM.

Sculele necesare sunt cele din prima poza și am încercat sa fotografiez etapele fără a se vrea un DIY. Pentru poziționarea antenei trebuie scos și torpedoul, 3 șuruburi în interior și 2 dedesubt, în felul acest este accesul facil. Mai trebuie ceva activat pentru a avea "voice control" ca vad ca navigația are (fabricație 2015) și am și butonul cu mic pe el de pe volan pentru a funcționa? In acest moment dacă apăs pe buton, face mute la muzica. De asemenea, pe viitor ma gândesc sa iau și o camera pentru mers înapoi. In afară de cameră și cablul de conexiune pană la navigație mai trebuie ceva achiziționat sau codat?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pam pam volan, de pus sub brad ( multumesc inca o data Golf TDI):). Stie cineva ce cod ar trebui sa aiba airbagul pentru volanul acesta? Daca da, multumesc anticipat.

volan.JPG

Link către comentariu

Bravo omu' .Cauta airbag de volan de Golf trendline.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Ai un cod? Ca am vazut ca sunt doua modele (cu 2 arcuri si cu 4 arcuri) si pare ca s-ar potrivi cel cu 4 arcuri la acest volan. Dar si la modelul cu 4 arcuri, e cu cablajul airbagului cu 1 mufa si ci cu 2 mufe (cea galbena si inca una neagra). Care s-ar potrivi? Ca tu ai avut pe masina asa ceva si cred ca stii :).

Link către comentariu

Eu am primit la pachet si airbagul deci nu am avut problema asta :( Din motivul asta nu stiu sa iti spun cod...

Link către comentariu

Felicitari pentru masinuta! Volanul si navigatia vor schimba complet interiorul! 

Doua intrebari am si eu: 1. Simti lipsa 4motion-ului sau te descurci bine si fara datorita gardei la sol marite?

2. Un soft stage 1 nu te intereseaza? Ai ajunge pe la 180 de cai si ar fi cam la nivel cu audi-ul :D 

Link către comentariu

Salut!

E alta senzatie fata de Audi. Exista avantaje si dezavantaje, dar pana acum sunt multumit de Tiguan.

Audi :

  • demaraj sau depasiri super lejere
  • stabilitate in curbe si viteze mari
  • o senzatie deosebita cu volanul ala de RS :D
  • scaunele sport cu sustinere laterala
  • look-ul intern si extern :D

Tiguan:

  • garda marita si anvelopele cu talon generos.
  • pozitie mai inalta de condus
  • diferenta de consum in oras de1-2l/100km, in afara aproape nu e diferenta de consum (0.2-0.8l/100km)
  • look-ul... e deja in lucru acest aspect :D

Deocamdata mi-am schimbat putin stilul de condus, diferentele intre CR / PD, quattro si cei 90 de CP in minus , fiind destul de mari. Sotia a spus ca nu crestem puterea momentan, dar mie imi e dor cateodata de cuplul ala de 420NM de la Audi :P (l-am intrebat pe Dragos inca de cand am luat Tiguan-ul, ce ii putem face, asa ca stiu ca am 2 variante, ori 140 ori 180CP). Lipsa tractiunii integrale nu o simt deocamdata, i-am simtit din plin necesitatea acum 2 ani cand la Galati a nins consistent si eram singurul care urca o strada :). Momentan e un compromis intre confort, necesitate si dorinta mea de a nu ramane masina stock :). Si dorinta sotiei de a nu mai cheltui bani pe lucruri pe care le am deja: volan, roti, bandouri, praguri, etc :).

Tocmai ce i-am pus jantele de tabla de iarna si arata bleah :). Ma duc sa ii dau si un exteior, cu toate ca se anunta ploaie in saptamana viitoare. Astept iarna sa vad, daca diferenta de garda e suficienta pentru zapada sau nu si atunci pot sa iti dau cel mai bun raspuns.

Link către comentariu

Din cate stiu eu, motorul de 110 cai a identic cu cel de 140 de cai doar ca e limitat din soft, de asta ajunge foarte usor la 180 de cai. 

@grp ai 5 sau 6 trepte?

Link către comentariu

Da, 6 trepte are. Stiu ca se ajunge usor la 140 sau 180, dar de varianta de 160CP nu am auzit pana acum. Banuiesc ca e posibila si aia. Momentan insa, nu voi face resoftare, buhetul este dedicat pentru exterior-interior si intretinere :).

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ok. Se pare ca am găsit un coleg de suferință din Iași :). El vrea sa treacă de la volan fără comenzi, la unul cu comenzi, asa ca se preconizează un swap intre noi, cel mai probabil în luna ianuarie :). Eu ii voi lua airbag-ul și el volanul și airbag-ul. In felul asta as bifa încă un upgrade la interior din lista pe care mi-am propus-o.

La exterior încă ma lupt cu diverse piese, coduri și alte informații pentru R-line. Si bineînțeles cu soția, care mi-a zis sa nu mai bag bani în mașină :D, ca la celălalte. Dar o data microbul luat, e mai greu sa ma debarasez de el :).

O sa fac ca tizul meu Florin și o sa le trec pe hârtie, mai departe vad cum fac sa le bifez. 

Interior:

  • RNS510 - bifat
  • Folie geamuri - bifat
  • Iluminat led-uri interior - bifat
  • Tava plastic portbagaj - bifat
  • Volan R-line - urmează
  • Footlights spate - urmează
  • Footlights led albastru - bifat
  • Ornamente pedale - urmează
  • Ornamente praguri uși - urmează
  • Subwoofer portbagaj - urmează

Exterior:

  • Bara fata R-line - urmează
  • Bara spate R-line -urmează
  • Bandouri R-line - bifat
  • Protecții plastic aripi R-line - urmează (pentru ca nu se potrivesc cele standard)
  • Faruri xenon - urmează (ca la carte cu senzor autoleveling)
  • Tips-uri Inox - urmează
  • Jante 18" vara - urmează
  • Retuș vopsea sărită - bifat și urmează în același timp (mi-a dat careva o ușă în portiera spate...)

Resoftare - urmează, deși e mai la coada listei. Aici as prefera ceva liniar, ma mai documentez pana atunci.

Bineînțeles ca am niște contra-argumente pentru toate aceste upgrade-uri ridicate de soție: "La ce iți trebuie încă un set de roti, încă un volan, încă o bara spate, încă o bara fata, etc?" :)). Astea pe lângă costurile implicate, dar o sa vedem cate pot face și când, ca nu am de gând sa mai schimb mașina pentru următorii 5 ani.

 

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu

Hai ca ai bifat ceva, si inca te "lupti" cu morile de vant, cred ca multi "cunoastem" fenomenul de "taca-taca" al sotiei si "investitiile" noastre in masini, insa vorba ta: "Dar o data microbul luat, e mai greu sa ma debarasez de el"

Frumoasa masina, sa va poarte sanatosi mai departe, spor la "bricolari" :D

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!