Jump to content

ECU A6 C5


catalinbt
 Share

Postare recomandată

Va salut. Am deschis acest topic deoarece discutiile despre ECU sunt destul de rare. As intreba cunoscatorii urmatoarele:

1. Care sunt criteriile dupa care se stabileste ce fel de imobilizator are Ecu? Exista posibilitatea de a afla tipul de immo(I, II, III, etc).  Dupa seria sau datele scrise pe ECU?

2. Cu aflu daca ECU are Can bus Hight/Low fara a fi demontat?

3. Exista documente(altele decat autodata, elsa), scheme electrice  ECU care indica pin cu pin ce reprezinta acestia? 

4. Despre programarea eeprom-ului din ECU?

Poate sunt colegi  care au mai multe date despre modelul din attach,  motor AFN, 1.9tdi.  As fi interesat de identificarea  pinilor la iesirea din modul, daca acest model are can bus, daca se poate stabili tipul de immo dupa codurile de pe carcasa ECU. 

 

post-17085-0-27193800-1429225789_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat un google dupa "038906018g pinout", cred ca gasesti mai multe informatii pe un site gen ecuconnections.com;

 

Probabil are canbus (can high/can low), dar e vorba de canbus-ul de mare viteza (500K?) folosit pt senzori(gen abs), asa numitul "can motor".

Nu o sa ai CAN de diagnoza... sau in fine, nu stiu ce vrei sa faci cu el.

 

Din cate imi dau eu seama tipul de ecu se cheama MSA15 si ai mai mult succes la cautari gen "msa15 immo off" etc.

 

Am gasit un excel care pare sa aiba un pinout (conexiunile din partea stanga)

ECU_80_to_121.xls

 

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Cam asta cautam. Am probleme cu un IC si doresc sa-l schimb cu unul mai nou ce are canl/h (din 2001 immo 3). Problema este ca ecu e mai vechi dacat IC-ul, (probabil immo 1,2, dupa ic ar fi immo 2 AUZ7Z0V0136498 fara immobox) si nu pot face adaptarea acestora. Imi apar probleme de comunicatie pe ECU , nu pot citi eepromul cu vat commander si ma gandesc ca legarea can-ului ECU-IC ar rezolva mai multe probleme fara a scrie dump-ul din ECU  sau a face modificari gen immo off. Se poate stabili concret dupa seria ecu ce fel de immo ar putea avea sau suporta?

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti folosi ECU de pe masina ta, nu are CAN. trebuie un ECU dupa 2000, de la avg, asv.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Din cate am citit, normal ar fi sa pot face adaptarea  Ecu la acest tip de de IC chiar daca nu are can bus (dupa spusele celor de la ross-tech). Acest  model (dupa attach-ul de mai sus) pare sa aiba Can h/ can L la pinii 68 si 75.  Inlocuirea  ECU este tentanta dar, pe langa latura financiara deloc de neglijat, presupune si multa munca (alti conectori ecu, fire, demontare, masina imobilizata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT, eu am un A6 exact ca al tau si am vrut sa montez ceasuri model 2003. Nu am reusit cu ECU vechi si a trebuit sa ma gandesc la alta varianta. Am reusit cu un ECU de seat leon si cu multa multa rabdare. Daca vrei sa-ti spun cum, ma poti contacta pe PM, sau la tel 0765800168. O seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune in ce sens nu a mers? Nu ai reusit sa faci adaptarea ecu-ic, adaptare chei? Nu ai reusit sa citesti dump-ul din ecu, nu ai avut skc-ul? Ce procedura de adaptare ECU-IC ai aplicat?

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Din cate am citit, normal ar fi sa pot face adaptarea  Ecu la acest tip de de IC chiar daca nu are can bus (dupa spusele celor de la ross-tech). Acest  model (dupa attach-ul de mai sus) pare sa aiba Can h/ can L la pinii 68 si 75.  Inlocuirea  ECU este tentanta dar, pe langa latura financiara deloc de neglijat, presupune si multa munca (alti conectori ecu, fire, demontare, masina imobilizata).

 

 

Imi poti spune in ce sens nu a mers? Nu ai reusit sa faci adaptarea ecu-ic, adaptare chei? Nu ai reusit sa citesti dump-ul din ecu, nu ai avut skc-ul? Ce procedura de adaptare ECU-IC ai aplicat?

 

este fara can bus

 

ca sa montezi un ECU mai nou si sa functioneze cum trebuie masina, ceasurile, etc - trebuie sa inlocuiesti si ceasurile cu unele asa cum vrei tu - immo 3, ABS-ul vazut ce varianta este - ce serie are - modificata instalatia electrica, trase firele de can, etc.

 

daca masina ta este immo 1 (posibil sa fie immo 2), trebuie inlocuite si cipurile la chei, cu altele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MI-am procurat deja ceasuri 4BO 920 933M. Am probleme cu adaptarea ECU la noile ceasuri. Nu pot citi dump-ul din ECU fara a da jos eeprom-ul cu nici o interfata si nu stiu ce procedura adaptare immo sa aplic (dump-ul din IC l-a vazut, vag prog spune ca este immo1 ). Am incercat adaptarea cu immo 2 si nu a functionat. Alti colegi mi-au sugerat sa incerc procedura pentru immo 3. De asta intreb, dupa datele ECU nu pot afla ce procedura sa aplic? Dupa datele IC, nu stie nimeni cu certitudine daca sunt immo 1 sau 2. Tu ai postat pe forum ca pentru ceasuri immo 3 se aplica procedura immo2, daca IC-ul vechi este immo 2. NU am immobox, imobilizatorul este in IC la modelul meu.

post-17085-0-97814600-1429597092_thumb.j

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu unde este immo la modelul tau. Nu ai treaba cu partea de immo din ECU

 

nu are treaba procedura de la immo 3.

 

tot cu cea de la immo 2 trebuie facuta - ai pus cip nou la cheie - daca nu, normal ca nu are cum sa mearga.... pune un cip de la o cheie/masina care era immo 2... sau nou - ID48

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, e adevarat ca nu am schimbat cipul din cheie desi m-am gandit si eu la asta. Totusi, daca trebuie sa aplic procedura immo 2 inseamna ca IC-ECU este immo 2. Nu ar trebui si cipul din cheie sa fie tot immo 2?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut pe ECU ca e fabricat in 1997 - daca e asa, e foarte posibil sa fie immo 1.

 

daca era immo 2, se adapta destul de repede - e adevarat ca la A6 pot sa apara probleme cand e vorba de adaptarea ceasurilor si sa nu te lase sa faci adaptarea cu VCDS-ul sau VAS.

 

incearca sa faci rost de alt cip si vezi daca lucreaza. Daca nu.... vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e immo 1 nu ar fi trebuit sa aiba immobox? Posibil sa fie facut un update la eeprom pe ECU pentru immo2? Nu am gasit pe ross-tech procedura pentru immo1 cu immo in IC. IC-ul nu a mai fost inlocuit, este original.

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are immo box. Sunt si Passat-uri si Octavii - immo 1 - toate au componenta in ceasuri.

 

tu pana la urma ce vrei sa adaptezi  ? ... alt ECU pe masina asta, ceasurile si cheia sunt ale ei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile IC-4BO 919 880, cheia sunt ale masinii. Eu vreau sa montez  si sa adaptez IC nou 4BO 920 933M, chei pe ECU  original  (cel de mai sus din attach).

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles - incearca asa cum ti-am zis - ECU original, ceas care vrei tu - stii ca nu vor merge toate functiile - si cip nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece ECU nu are can bus. Imi poti spune exact care functii nu vor merge? (eu stiu de oil level/ temperature, trebuie senzor baie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil turometrul sa nu indice, comunicatia cu modulul de airbag...etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ti.am spus la tel ca nu o sa functioneze; turometrul, indicatorul de la bujie si consumul. Apoi, trebuie sa montezi si senzor de nivel ulei, daca nu, ramai cu eroarea in bord. Ecu al tau, NU POATE FI CITIT EPROMUL PRIN OBD.


Daca montezi ECU de asv, se poate da immo off prin obd si nu mai e necesar sa adaptezi cheia. Acum mi.am adus aminte ca eu nu am adaptat.o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta ziceam, am incercat sa citesc eepromul din ECU cu VagK+can commander, Vag tacho, Vag eeprom programmer si nu a mers. Daca reuseam sa citesc eepromul ii faceam  immo off. La ECU nu a fost umblat si nu am vrut sa-l demontez sa scot eepromul. Am preferat sa mai carpesc IC-ul ca sa ma pot misca iar la ulei, nu m-ar fi interesat nivelul ca oricum nu am sensor si baie cu locas de sensor. As fi fost interesat sa-mi mearga turometrul, temperatura ulei. Ti-am spus, am montat ceasurile si dupa ce nu am reusit adaptarea(probabil din cauza cip-ului), i-am dat o cheie de forma si turometrul 1, 2 sec a urcat pana pe la 900 ture. Cand voi avea timp o sa montez IC-ul din nou si voi mai incerca o adaptate IC- ECU cu cip cheie immo2, asta asa de curiozitate. In principiu ma voi orienta catre un ECU cu can. Apropos, ce modele de ECU cu can bus ar  fi compatibile pentru masina din semnatura, tinand cont de IC 4BO 920 933M, ABS 8E0 614 111 B, AIRBAG 4B0 959 655 C, AUTO HVAC 4B0 820 043 F, CENTR LOCK 4B0 962 258 A (banuiesc ca toate unitatile au nevoie de interconexiune can bus)? Am insirat toate seriile unitatilor de comanda (pentru cei cu experienta) ca sa nu ma trezesc ca mai tre' sa cumpar vreun calculator. Multumesc 

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine sa stie, cand nu prea s-a facut astfel de retrofit... ?

 

o sa vezi ce probleme de comunicatie ai, cand o sa incepi modificarile.

 

immo off nu este o solutie, intrucat la a6 o sa iti tot aprinda spira si masinuta cu cheie, din aceasta cauza.... sa acoperi martorii - inseamna ca faci o ... nimic bun - sa formulez frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu ca immo off pe ECU nu este o treaba buna (nu vreau sa-mi fac caruta) , ar fi fost ceva temporar in cazul in care nu rezolvam ''carpirea''  IC-ului. Deci, sunt sugestii pentru alt tip de  ECU cu can bus?

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice dupa 1999... incepand cu 2000 sunt toate cu can bus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult , am vazut cand a aparut ECU cu can bus funcional. Ma gandeam ca imi poate recomanda cineva un anumit model de ECU. Nu stiu daca sunt ECU dupa 2000 cu mufe identice cu mufele  masinii mele (m-ar scuti de cumparat altele, de taiat fire),  un tip de ECU usor adaptabil (sa nu aiba probleme de citire/scriere eeprom) ca treaba pentru a conecta can bus-ul e aceeasi, indiferent de tipul de ECU. Multumesc tuturor pentru informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile la ECU difera in functie de motorizare, generatie, software, etc - deci, coduri sunt cu zecile - asa ca nu prea am ce sa iti recomand sa iti mearga direct.

 

iti iei unul, dupa care trebuie sa il remapezi, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!