Jump to content

Intarire suspensie mk2


CV03XCM
 Share

Postare recomandată

Salutare!

 

Proiectul meu de restaurare a luat o cotitura interesanta, masina va fi transformata intr-un fel de golf van, fara bancheta spate, se va instala podea din mdf mochetat + plasa de separare pentru ca masina va fi utilizata in scopuri de utilitara (service electrocasnice)

Cu aceasta ocazia va fi nevoie de intarirea suspensiei pe spate.

 

Ce solutii as avea, ca sa am suspensie mai rigida pe spate, sa nu se lase in jos, fara sa fie saltat in sus spatele masinii fara incarcatura?

Exista cumva arcuri mai tari pe acelasi lungime ca cele stock? Comfortul nu e un lucru primordial (inca nu s-a plans nici o masina de spalat ca-l zdruncina masina) nici tinuta de drum nu e foarte important (masina se va deplasa doar pe drumuri de macadam intre niste sate, deci max 60 la ora)

Mi a zis cineva sa pun arcuri de passat B3, nu sunt mai lungi decat cele de golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

eventual de jetta mk2 daca ai gasi, da sa nu fie si alea obosite, si intre spire mai poti pune niste tampoane de cauciuc din alea cum se punea la dacii, am impresia ca inca se gasesc la magazine de piese de dacie, eu acum vreo 3 ani am luat un set din cluj.

 

P.S propun sa colantezi masina cu urmatoarea reclama: repar orice electrocasnice numai sa aibe un scop masina asta :)))).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repar orice electrocasnice daca porneste dracia asta...

Modificat de CV03XCM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensie de pe passat intermediar. Am avut pe golful meu, o foloseam iarna ca era inalta. Am pus 500 de litri in bidoane si masina doar sa indreptat.))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia cum l-ai pus, amortizor + arc sau doar arcurile l-ai pus?

Trebuie modificat cu flexul ceva sau e plug&play?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am arcuri de Passat in spate, nu trebuie modificat nimic altceva. Arcurile sunt mai lungi si mai rigide decat cele originale, cand masina e goala e ceva mai saltareata, dar acceptabil. Daca faci asta, iti recomand sa refaci reglajul directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!