Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Atentie. 

Cu egr defect nu face regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta  e motivul de ingrijorare, am 450 km facuti doar in oras si abia azi a avut tendinta sa-si faca regenerarea. Din pacate sotia ajunsese la destinatie si a oprit motorul, abia apoi m-a sunat sa-mi spuna ca motorul era turat la aprox 1000rot/min. La intoarcere a stocat eroare din nou (fara bec aprins) si nu si-a facut regenerare. Diferenta de presiune este undeva la 14 -15 la ralanti. Ciudat este ca masina este foarte sprintena, nu intra in avarie, nu are simptome de motor bolnav, doar aceste erori care in unele zile apar, in altele nu, exact aceeasi manifestare ca si cu egr ul vechi care avea rulmentul si axul spart si clapeta vacumatica blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curand o sa  intre in limp mode.Problema trebuie rezolvata urgent

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt fericit, s-a rezolvat misterul: am gasit EGR anulat fizic la iesirea gazelor din blocul motor catre galeria de admisie. Ramasese singurul loc unde am considerat ca nu e cazul sa demontez fiindca la demontarea si curatarea clapetei am constatat ca este curat  in capul tevii si m-a indus in eroare. Era curat fiindca nu veneau gazele deloc...

Acum se explica faptul de ce aveam (asa cum spuneam) exact aeeasi eroare si aceleasi valori atat cu egr ul defect cat si cu acesta nou.

Am explicat in prima postare a problemei ca masina este luata de curand si nu cunosteam istoricul, "vanzatorul nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase". Era cat pe ce sa demomtez din nou egr ul.

Multumesc pentru implicare si ajutor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus motivul anularii... EGR defect, rulment spart la actionare si ciuperca vacuumatica blocata, dadea erori si limp si nenea vanzator a "reparat" egr prin metoda simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect CRICU90, cu exceptia faptului ca, paradoxal, desi cu egr anulat si uneori check engine aprins, nu se simtea ca ar fi in limp, masina tragea normal. La un mers zilnic de circa 25 km, uneori stoca eroare, alteori nu (puneam vag-com zilnic) iar check engine se aprindea daca opream undeva si stationam ceva timp iar la plecare motorul era nici rece nici cald si probabil, uneori la mers subturat, o conduce sotia... Altfel masina era surprinzator de sprintena chiar si cu checkul aprins.

Am dat aceste detalii care ar putea fi utile in alte cazuri asemanatoare, desi cazul meu probabil e unul destul de rar.

 

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegii....am si eu o problema cu la golful meu 1.6 tdi 105Cp bluemotion 2012, ieri mi sa aprin in bord limp mod si nu mai trece de 2800 de ture. Am facut un scan si mi-a aparut urmatoarea eroare Potentiometru -G212- pentru recirculare gaze de evacuare.....are cineva vreo idee ce ar putea fi? Cineva mi-a zis ca ar putea fi motorasul de la egr....am atasat o poza cu scan-ul....multumesc!

20200331_143754.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa mentionez ca acum o luna de zile am facut schimbul de ulei motor si filtre plus ulei cutie, curatat clapeta de acceleratie furtune intercooler plus tevile acelea metalice si am zis daca tot am umblat curatat si desfacut toate cele sa dau jos si egr-ul sa il curat....neavand nici o eroare nimik totul mergea ok. Zis si facut am dat jos egr-ul desfacut complet curatat de funingine desi arata ok in interior cat si exterior, nu era infundat, racitorul nu era infundat era ok, clapeta mergea bn nu avea joc, nu era blocata, ciuperca acea vacuum tine aerul nu are membrana sparta, supapa nu era gripata cu pargia aceea mergea ok....preventiv am schimbat acel rulment micut ca avea un pic de joc, uns bn montata la loc, garnitura dintre racitorul de gaze si egr era ok nu avea scapari de antigel, montat pe masina totul ok mers cu masina vreo 2k km fara nici o problema sau eroare cand de curand a aparut G212. Daca iau contactul imi dispare o perioada depinde apoi iar apare...iau contactul iar dispare....din vcds la fel sterg eroarea imi dispare o perioada apoi reapare.....ciudat este ca in eroare apare cu Semnal Prea Mic....

Modificat de lucian24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cedeaza parte electrica ,o rezolvi doar cu inlocuire egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se curata egr preventiv se intampla asta ... mai repede decat e "normal".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la cati km a cedat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este stricat. A blocat citirea potențiometrului și nu recunoaște pozitia tijei. Trebuie doar recalibrat  Toate pățesc așa la un moment dat fiecare la alti km. Bate la ochi coincidenta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina are 275000km dar e curios dc nu mi-l da ca defect....maine o sa incerc sa dau jos acel motoras sa vad care ar fi problema.....placuta acea electronica sau motorasul...

2 minutes ago, fabiuta16v said:

Nu este stricat. A blocat citirea potențiometrului și nu recunoaște pozitia tijei. Trebuie doar recalibrat  Toate pățesc așa la un moment dat fiecare la alti km. Bate la ochi coincidenta !

Imi poti zice te rog cum pot face aceasta calibrare....sincer nu as schimba egr-ul care este total functional pt acel motoras si pe care l-am curatat preventiv fara nici un defect....multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km acestia, e mai mult decat acceptabil. Am avut masini la care a cedat la 80.000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar .. @fabiuta16.. poti sa impartasesti putin din cum se face aceasta calibrare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fabiuta16v tot se gaseste din cand in cand sa spuna ca se rezolva, dar cum se face nu precizeaza, fara DIY n-are rost discutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, F l o r i n said:

La km acestia, e mai mult decat acceptabil. Am avut masini la care a cedat la 80.000km...

tinand cont ca spune ca era destul de curat si interior si exterior, mai mult ca sigur a fost inlocuit in decursul celor 275000km

mi se pare mie sau cade mai des la motoarele de 1.6? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este un criteriu.....  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolfin , nu pot explica ceva ce nu lucrez eu. Povestesc ce am pățit , cum am rezolvat și efectele de după ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema este doar partea electronica nicidecum partea mecanica a egr-ului.....pe mufa am masurat am acei 12v la punerea contactului dar scurt de doar 2sec apoi dispare si raman doar vreo 170mv.....apoi am acei 5v care vin de la Ecu care raman costanti....nu am putut masura ce pleaca spre Ecu intre pinul 3 si 5.....sa vad valoari la inchis si deschis....pt ca asta cred ca e problema la mine nu mai vede in ce pozitie e supapa cand si cand.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de curand egr la masina din semnatura, in sa nu reusesc calibrarea acestuia... nu am reusit nici pe cel vechi. Pana la urma e obligatorie adabtarea sau nu ?  am vazut ca parerile sunt impartite. Din ce am simtit, parca nu e asa agila masina, parca e mai lenesa cu noul egr... Sau e doar o chestie ce mi se pare. Astazi vreau sa fac autopsia vechiului egr.  

Testul la egr merge ok, cel cu pedala de frana si acceleratie apasate...

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la tcm, și l-am rugat pe Mugur să îmi adapteze egr-ul după înlocuire, eu neavând interfață originală. Răspunsul lui a fost că nu este cazul deoarece dacă erau probleme depista testerul. Mașina merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, CRiCU90 said:

Am schimbat de curand egr la masina din semnatura, in sa nu reusesc calibrarea acestuia... nu am reusit nici pe cel vechi. Pana la urma e obligatorie adabtarea sau nu ?  am vazut ca parerile sunt impartite. Din ce am simtit, parca nu e asa agila masina, parca e mai lenesa cu noul egr... Sau e doar o chestie ce mi se pare. Astazi vreau sa fac autopsia vechiului egr.  

Testul la egr merge ok, cel cu pedala de frana si acceleratie apasate...

In teorie, in functie de varianta de ecu/sw, in adaptari exista un camp de resetare a valorilor egr. La valoare noua introducem 1...test...save...dupa care face setarea de baza/adaptarea egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!