Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Care este mai buna din OE? Wahler sau Bosch???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE este OE, tu intrebi de OEM sau AM, nu este cazul, trebuie doar OE!

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cumparat cineva din dezmembrari EGR pentru 1.6 TDI CAYC? Daca da, cum se comporta acum? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea... Pentru cât timp.. Nu cum. Nimeni nu poate sa îți zică asa ceva. Poate sa fie defect din start, sa meargă o zi... O luna... Un an... S.a.m.d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, jancsi90 a scris:

A cumparat cineva din dezmembrari EGR pentru 1.6 TDI CAYC? Daca da, cum se comporta acum? Mersi.

Daca vrei sa risti asa, cauta ultima revizie de EGR care s-a montat din 01.04.2014 - 03L131512DQ, macar sa nu iei codul vechi care pica oricum mai devreme sau mai tarziu.

Orice alt cod mai vechi nu are nici un rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns! Am gasit una pe OLX, mi se pare ca e buna, este demontat de pe un Golf VI din 2012 avariat care este la 65000 km. Seria este 03L131512DQ. Mi se pare ca e ok. 

image_0 (1).jpg

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai citit si topicul ai toate informatiile, decizia este numai a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o mare problema si nu stiu unde sa ma adresez posesorilor de vw golf 6 cu motorul de 2.0 tdi

mai exact sunt in UK iar mecanici astia de pe aici nu au habar de capul lor ( inclusiv mecaniciosi romani )

Am cumarat masina acum 3 saptamani, mergea foarte bine si nu aveam nici o problema, am inceput sa schimb ulei, filtre, consumabile, etc

apoi dupa 2 saptamani de mers toate bune si frumoase am facut un drum de 30 minute ( 40 Mile) si in drum spre casa am constatat ca vroiam sa schimb viteza si nu puteam sa turez masina sa merg mai departe, am dat inferioara si sa turat cu intarziere... dar am putut sa ma deplasez in continuare, si apoi am ajuns acasa, am stat 3 minute, si am plecat iar, sa constat ca bag a1a si cand sa plec de pe loc mi se bruscheaza masina ( gen nu am motorina, sau genu la dacia cand ii venea benzina prea multa si se ineca ) si am turat-o mai mult... sa pot sa ma deplasez unde aveam nevoie, si vad in spatele meu fum... dar fum grav, alb de motorina fiind fumul, am turat-o si am facut in spatele meu ceata dar am continuat sa merg, apoi a2-a zi lafel, a3-a lafel, am uitat sa specific ca nu imi aparea nici un bec in bord, a4-a zi mi-a aparut eroarea aia cu rubinet-ul galben ( check-in ) am bagat un mini tester ( era d-ala ieftin de pe net ) si am primit eroarea P0121 ( Throttle / pedal position sensor / switch  A circuit range / performance ) am citit pe net si scria ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie problema la astfel de eroare, si am fost la mecanici pe aici au zis lafel aceeas problema, am cumparat nou un EGR cu tot cu partea electrica si am curatat bine teava aia din aluminiu, apoi am pus pe masina si  lafel face...

porneste, fiind rece sta cateva minute poti merge cu masina 3-4 minute, cred ca se incalzeste si dupa se intrerupe si da fum in spate de nu te mai vezi om cu om.

am uitat sa specific ca la relanti sta ft ok nu se intrerupe.doar in sarcina se intrerpe. 

va rog cine stie ce sa mai fac. mersi din suflet.

Modificat de mariusmemo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce treaba are EGR cu clapeta de admisie pe care ai tu eroare? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În poza de mai jos elementul 13 este EGR, iar elementul 9 este clapeta pe care ai tu eroare.

121ekjo.jpg

Prima dată trebuie să vezi exact ce ai schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi mecanici nu stiu sa diferentieze clapeta de egr.

Fa.ti temele acasa si da.le peste nas.

Ma lovesc mereu de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr raspunsuri. Am o intrebare: Care este modul corect de a conduce un 1.6 TDI Cayc ca sa mentin starea ei cat mai buna? Masina este la 209780km.

Eu asa conduc:

Nu accelerez brusc pana temperatura apei nu ajunge pana la 90 de grade + 5 minute (ca sa incalzeasca si uleiul). 

Schimb viteze la rotatii 2300-2500. 

Daca fac deplasarea nu depasesc rotatia 3500rpm.

Problema e ca 80 % merg numai in oras. 

Fac revizii in fiecare 10 000 de km.

Asa am condus si dupa regenerarea dpf-ului s-a stricat EGR-ul. 

Acum am schimbat EGR-ul si nu vreau sa stric din nou. Cum sa conduc masina? :)))

Modificat de jancsi90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai .. astepti pana ajunge apa la 75.. adica 90 cat arata bordul?

La temperatuti scazute .. trece ceva vreme.

Egr se duce oricum dupa ce treci de 200k km. 

La oras nu prea ai cum altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR cade si la 50.000 km , cel putin primele modele. ambreajul cu volant bimasic... la fel, cade foarte repede si foarte des. Pompa de inalta face pilitura destul de repede, injectoarele se strica relativ usor la acest motor...

in rest nu prea are probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilitura la 1.6 .. mai repede face pompa electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o .

La mine trebuia facuta adaptarea pt noul corp al clapetei dar mecanicul meu nu stia de capul lui

multumesc tuturor pentru replay-uri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/23/2019 at 10:06 AM, Dolfin said:

Daca vrei sa risti asa, cauta ultima revizie de EGR care s-a montat din 01.04.2014 - 03L131512DQ, macar sa nu iei codul vechi care pica oricum mai devreme sau mai tarziu.

Orice alt cod mai vechi nu are nici un rost.

e valabila treaba si pt motorul de 2.0, exista o revizie mai noua care e mai fiabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

Azi la masina sotiei s-a aprins ckeck engine.Golf 6,1.6 TDI 105 CP, 2010,cod CAYC,230.000 km.Mai jos gasiti un log si atasat adv mesuring la EGR si filtru de particule.S-au sters erorile,insa cred ca or sa mai apara.Va rog ceva pareri.Multumesc!

2 Faults Found:
6158 - Internal Control Module 
          P0601 00 [032] - Memory Check Sum Error
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 225598 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 567.25 /min
                    Normed load value: 17.6 %
                    Vehicle speed: 255 km/h
                    Coolant temperature: 2 °C
                    Intake air temperature: 2 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 9.487 V
                    Unlearning counter according OBD: 12
                    EEPROM malfunction status-FRF_EEPROM: 0
                    Hardware monitoring of EEPROM status-FRF_HWMT_EEPROM: 3
                    Coding in the engine control module-FRF_VARCOD: 3
                    Immobilizer snapshot A: FF

7337 - EGR System 
          P0401 00 [232] - Insufficient Flow
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 14
                    Mileage: 226692 km
                    Date: 2019.02.03
                    Time: 16:31:32

                    Engine speed: 1794.75 /min
                    Normed load value: 12.5 %
                    Vehicle speed: 53 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 22 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.988 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1064.08 hPa
                    Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1064.08 hPa
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 397.911 mg/stroke
                    Air mass: specified value-MAF_SP_MMV: 248.91 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Throttle_actuator_commanded_value-ANG_SP_THR[0]: 96.001 %
                    Charge Pressure Actuator: activation-ANG_SP_BPA[0]: 46.436 %

IMG_20190204_163040.jpg

IMG_20190204_163150.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nu se mai dedchide. Teoretic supapa nu lucreaza corect.

E multa manopera.. dar .. ar fi posibil sa mearga curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare e mai dureroasă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, tonidinu said:

6158 - Internal Control Module 
          P0601 00 [032] - Memory Check Sum Error

Cam acestea pot sa fie cauzele

-Engine Control Unit (ECU) defect

- Flash ROM perimat

- Voltaj insuficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!