Jump to content

(P) Michelin Cross climate - inovatie sau nu ?


voinea
 Share

Postare recomandată

Proaspat intors din teste, n-ai nicio treaba cu ele, se agata cum trebuie, franeaza la fel de bine. Am bagat-o prin nameti de vreo 10/15/cm pe o strada lunga de vreo 100 metri unde nu intrase inca utilajul si a mers totul ok. Bine, in capatul strazii aveam prietenii cu lopeti in caz ca ramaneam intepenit. Deci cum spunea si cineva, pt mers normal si pt mici excapade sunt f bune. Vad ca nu prea s-a inteles conceptul, anvelopele astea au aceeasi idee dar nu si concept ca cele All season doar ca au performante mai bune. Au fost concepute pt oamenii comozi, pt cei care nu au spatiu de depozitare pt cei care inevitabil ajung si pe la munte (nu la noi la munte) vara si vor sa mearga linistiti cu anvelopele de vara. Deci pace fratilor, au fost testate 5mil de km inainte si avem si dovezi video cu testele anvelopei CrossClimate pe site-ul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Evident vor ridica stacheta anvelopelor all-season. Am inteles ca si Continental scot ceva similar.

Cel mai important aspect este de retinut ca se adreseaza masinilor clasa mica si compacta cu rulare ocazionala in zapada si suprafete reci. NU masini sport (deci un GTI compact cu ~250CP nu este recomandat "sa le rupa" pe un asfalt de vara).

DA o anvelopa de ultima generatie a unui producator premium dedicata sezonului rece va fi mai buna. Dar cand locuiesti la campie si din noiembrie pana in martie ai parte de variatii ale temperaturilor intre +15grade si -15grade... cred ca este un compromis bun CrossClimate ca sa ramana tot anul la rulat (el fiind o anvelopa de vara echivalenta lui Michelin Energy Saver.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Nu mai detin de cativa ani masina datorita careia mi-am facut cont pe acest forum dar cautand opinii despre crossclimate am dat de impresiile utilizatorilor de pe acest forum. Mi-am dorit f. mult sa cumpar aceste anvelope,dar eu locuind mai in nordul tarii am avut anumite temeri legate de anumite momente in care s-ar fi putut sa nu faca fata anumitor conditii de iarna. Ca urmare mi-am cumparat anvelope Nokian Weatherproof( all season) aparute pe piata in 2015. Pot sa spun ca sunt impecabile in conditii de iarna, vara inca nu le-am testat dar sper ca sunt in concordanta cu reputatia brandului. Daca nu locuiam unde locuiesc, sigur luam cross climate, mai ales ca am cunostinte care si-au cumparat si au doar impresii pozitive, evident circuland normal cu ele,preventiv, fara excese de pilot de curse. In concluzie cred ca oricare din cele 2 marci de anvelope all season sunt ok(au specificatii asemanatoare), cu conditia sa te deplasezi corect raportat la conditiile de drum. Sper ca nu am fost pe langa subiect, am vrut doar sa spun ca anvelopele all season nu sunt o idee proasta ci mai degraba o solutie practica. Sanatate si drumuri bune. 

Modificat de theodora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Foarte pe langa subiect ai fost, noroc cu ultima remarca pe care ai facut-o vis-a-vis de anvelopele allseason. Bine aceste anvelope sunt de vara omologate si iarna dar pana la urma tot un drac este.

Si hai sa-ti spun de ce ai fost pe langa subiect: noi vorbeam de mere (adica de anvelopele Michelin CC) iar tu ai venit sa ne povestesti de perele tale :) si tot vorbind despre ele ai ajuns sa faci si comparatie intre ele. Daca tot ai facut aceasta comparatie, m-am documentat putin si am aflat ca anvelopele cumparate de tine au clasa B la franare si clasa C la consum (asta este cam irelevant, mie mi se pare marketing) in timp ce anvelopele Michelin CrossClimate au clasa A la franare.

Stii cat de mult poate face diferenta 1 metru pe franare atunci cand ai nevoie? Nici nu-ti imaginezi.

Revenind pe subiect, cred ca am 15000 km pana acum si le am din vara anului trecut, sunt pe 15" cu dimensiunea clasica 195/65, iar masina pe care le-am montat este o Skoda 2 combi numita Skozilla (cautati pe google si gasiti) este inaltata si facuta cat se poate de off-road pt o masina de strada si modificata in limita sigurantei rutiere. Am prins calduri de peste 50 grade la asfalt unde s-a comportat foarte bine, pe carosabil umed am ramas placut impresionat, iar testul suprem a fost asta iarna. Sincer va spun ca nu ma asteptam sa se comporte atat de bine. Va tin la curent cu uzura lor, adica asta ar cam fi ultimul test al lor.

Ca sa spun si contra sa fiu fair play, avem asa:

- cam strang pietricele intre rizuri, bine am si o strada de 100 metri doar cu pietris, cred ca de acolo le agat, dar nu sunt deranjante la mers sau la zgomot, dar ma enerveaza cand mai vad cate 1 pietricica, 2 intre rizuri

- chestia cu consumul este pur marketing, adica si cea mai proasta anvelopa daca bagi putin mai multa presiune in ea decat specifica producatorul iti poate face economie de combustibil

P.S. sunt foarte rezistente la socuri, am dat intr-o groapa cam pe la 40 km/h de am zis ca s-a rupt masina, am verificat cat am putut atunci anvelopa si a fost ok, dar cum eu sunt mai pesimist am zis ca sigur a facut galca pe interior. A 2-a zi la vulcanizare, surpriza, anvelopa era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am cumparat si eu 2 astfel de anvelope. Ce ma surprins este ca au doar 7 mm profil de noi. Adrian le poti masura profilul? Sa ne zici uzura dupa 15 k km? Eu fac 12 k pe an si sper sa ma tina 3 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desigur, nu mai tin minte daca le-am masurat si eu la cumparare dar nu pare sa se fi tocit prea mult dupa toti acesti km.

IMG_20160314_143207M.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu cumparat 4 anvelope crossclimate 205/55/r16 si le-am pus pe un golf4 de 131cp. Ca experienta pot sa spun ca sunt bune iarna si la temperaturi intermediare dar la temperaturi inalte aluneca rau daca fortezi in viraje ( ca idee am iesit in decor intr-un viraj la iesirea din Predeal pe bord aveam undeva peste 40grade celsius - asfaltul era foarte incins - in aproximativ aceleasi conditii eagle F1 nu au avut probleme ). Nu le recomand decat celor care merg normal vara pana la urma sunt anvelope allseason testate pana la 40 grade . In rest pentru clima noastra mi se par foarte bune in mare parte din an avem temperaturi sub 30 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaighimpu

Pe bord,peste 40grade C,dar viteza cat era?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coco__stancu

4o de grade in bord la MUNTE? Eu nu am avut temperatura asta niciodata in bord chiar si tinuta in soare toata ziua. 

Asa cum spunea si Mihaighimpu, ce viteza aveai, cat de stransa era curba, care erau conditiile meteo si cum era asfaltul in acea zona, era uscat, uda, curat, prafuit?

Zici ca in conditii aproximative cu Eagle F1 nu ai avut probleme, eu zic ca pana nu ai fix, dar fix aceleasi conditii la care ti-am cerut raspuns nu poti sa dai un verdict daca sunt mai bune sau nu. Uite aici un exemplu de test in fix aceleasi conditii 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era uscat, asfalt curat... viteza prea mare se pare. Si da era foarte cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel clip este egal cu 0, fiind facut de Michelin in care sa arate ce minunate sunt anvelopele. Nu se spune exact cu ce anvelope s-a comparat, poate erau niste no name.

 E absolut evident ca la temperaturi mari, anvelopa va avea de suferit, nu este dedicata pt vara. Putea sa fie comparatie cu Michelin PS 3 sau mai nou 4 ori Michelin Primacy nu vad cum s-ar putea comporta aproape de ele la temperaturi mari. Sa nu ne imbatam cu apa rece. 

Crossclimate poate sunt mai rasarite decat restul allseason, dar de aici pana la a spune ca sunt la fel de bune vara ca anvelope dedicate si orientate spre performanta e cale lunga.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coco__stancu

Daca ai fi fost interesat de aceste anvelope ai fi sapat putin pe site-ul lor si pe You Tube si ai fi vazut ca fac comparatie inclusiv cu anvelopele lor, nu cu PS3 sau PS4 deoarece acestea sunt anvelope sport iar CrosClimate sunt anvelope de uz normal. Daca iar citeai despre ele vedeai ca ele de fapt sunt anvelooe de vara dedicate si pt sezonul de iarna, iarna la modul normal nu off road sau chestii de genul. Pana una alta noi cei care am cumparat aceste anvelope nu vrem sa convingem pe nimeni de nimic, pur si simplu ne spunem parerea dupa ce am mers cu ele atatia km. Eu spre exemplu imi voi schimba jantele, voi trece de la 15" la 16" si tot CrossClimate imi voi cumpara deoarece sunt super multumit de ele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Maine vreau sa comand ptr logan si eu 4 astfel de cauciucuri, faza e ca le gasesc doar in varianta XL...  Sa ma bag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Au "umerii" ceva mai moi chiar si in varianta xl vs alte modele non xl. 

On 09.10.2015 at 11:05 AM, cristi511 said:

De saptamana viitoare le voi avea pe masina. Momentan stau pe terasa in asteptarea jantelor care sunt la vopsit. Intradevar, peretele lateral este foarte moale la genul ca atunci cand ridici anvelopa apucand-o din lateral acesta flexeaza, se indoaie.2015-10-09 11.08.10.jpg

Uite aici un exemplu de cat de flexibil este "umarul" anvelopei. ( 225/45/17)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puse pe masina.

Vor fi folosite aproape zilnic in orice anotimp, sunt pe prima mea masina, care a ramas la tata, am optat ptr michelin ptr ca cele de vara erau praf iar cele de iarna desi au 'carne' destula, au deja 8 ani, am zis sa incercam multlaudatele michelinuri :-) vara sigur sunt ok, fata de fostele kormorane :-) Eu sunt curios doar iarna cum se comporta, comparatia va fi facuta cu fostele debica frigo unu. Am condus masina mii de km cu gumele alea, deci stiu ce puteau. Daca michelin vor fi la fel sau mai bune decat debica, arunci jos palaria.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut debica frigo2 pe jetta si spun ca in situatii normale, de frig/asfalt umed/acoperit cu mazga Mishchelinurile sunt mai bune iar in conditii de carosabil acoperit cu zapada ( fara ca anvelopa sa ia contact cu asfaltul) nu am sesizat vreo diferenta semnificativa. Dar stii cum e, intotdeauna va exista situatia aia in trafic cand o anvelopa dedicata de iarna te-ar fi scutit de niste transpiratie si emotie. :) 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ales dupa necesitate, noul produs de la Michelin, cat despre marca, ramane cea mai buna din cele premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul a ramas acelas ca, cu kormoranele, adica mic, doar ca masina este mai silentioasa.

Sincer, ma asteptam ca consumul sa creasca putin, ptr ca gumele sunt foarte moi si au si profilul ala in V care nu ajuta la consum. 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict de amorul statisticii, poti masura "carnea" pe care o au acum si sa faci aceeasi miscare la inceputul iernii. Astfel iti poti face o idee despre uzura lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat gumele, stanga spate variaza de la canal la canal intre 7.48 si 7.88 mm  iar dreapta spate intre 6.67 si 7.20mm   destul de inegale ptr niste anvelope de top...  km pe masina sunt in jur de 80000

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum naiba? La mine au avut 7 mm de noi. Esti sigur pe masuratoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si cum se spune ca un client multumit raspandeste vorba si revine sa mai cumpere produsul de care a fost multumit, va anunt ca mi-am mai cumparat un set de anvelope Michelin CrossClimate*de data asta pe 16 deoarece m-am hotarat sa imi schimb jantele, se poate vedea si in poza cu jantele cromate.

Revin si spun ca dupa maxim 15000 km, un an si aproape jumatate de rulare si trecut prin toate anotimpurile si conditiile de trafic si drum sunt super multumit de ele, dovada o face faptul ca am investit inca 1500 lei intr-un alt set de Michelin CrossClimate.

IMG_20160804_164935.jpg

IMG_20160804_164942.jpg

IMG_20160804_182052.jpg

IMG_20160804_182137.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.   intrebare :

- cum stau la capitolul zgomot? Ma intereseaza f mult acest aspect... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai discutat asta pe grup, nu este absolut nicio diferenta intre anvelopele premium si acestea la capitolul zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am revenit la Mischelinuri de săptămâna trecută și am băgat deja 500 km pe uscat si ploaie + autostrada. 

Nicio problema cu zgomotul sau aderenta asa ca astept cu relaxare temperaturile scăzute și zăpezile. O sa fie a 2a iarna asa ca faptul ca nu am trecut la anvelope dedicate spune ceva nu?

Dimensiune: 225/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!